niemand kan helaas iets goeds zeggen op zo'n moment, helaas hij bedoelt het vast goed, maar op zo'n moment... *marjah kijkt op van zichzelf; wat een wijze woorden* en verder *eendikkevettedigiknuffieknufomdepijneenbeetjeteverzachten* en nog verder *morgenisallesandersallesbeterenallesnieuwgisterenenvandaagohneedatwasnietsdatkunnenwebetermaarvergetenknuffel* Hier hetzelfde, maar hubbie heeft er ook last van: Din zei gisteren: Ach en er zullen er nog wel meer volgen... Hub (later): Ach en er zullen er nog wel meer volgen... Ik: Ja, die en die en die en die Hub: JIJ moet niet zo negatief doen.... Nou mijn klomp brak! *marjah heeft ZINNNNNNNN*
Ik zal 5 april 2007 nooit meer vergeten. Toen is zoon van overburen geboren. We kwamen terug van de visite en ophangen slingers enzo toen zwager en schoonzus aan de deur stonden met de mededeling dat zij zwanger waren van de tweede. Wij waren toen 1,5 jaar bezig en zaten volop in de onderzoeken. Wat heb ik toen gehuild!!!!!!!!!!!!! Maandag 4 april 2011: ik had een OMO witte test van mijn 1ste terugplaatsing en 's avonds belde beste dinnetje dat ze zwanger is van de derde...........na 1 maand proberen al. Ik volg nu haar zwangerschap op de voet terwijl ik zelf ook zo graag zwanger wil zijn. Zo zullen er altijd wel dagen en momenten zijn en komen die moeilijk zijn en heel erg oneerlijk!!!!!!!!! Voor jullie allemaal een dikke knuffel. Nataly
zzzzzooooow ONT-ZET-TEND MOE! gisteren al kapot en vandaag zie ik er uit als een spook (aldus marjahub)
*vooriedereeneenhelewarmeknuffelomdatjullieallemaaltopperszijn* Iedere keer kom ik hier even kijken en dan hoop ik goede berichten te lezen. Helaas donor met zeer pootje. rustpauze voor terugplaatsing. rustpauze en dan laatste poging. Lieverd ik hoop zo dat jullie allemaal nog eens een beeb in buik krijgen en dan wel zo snel mogelijk !!!!!!!!!! *nogmaareenheledikkeknufvanmijvoorjullie*
Heey meiden! tjonge ik heb het ff een partijtje druk!!!! Heb de computer (en ipod) het hele weekend eigenlijk niet aangeraakt. Wel allemaal gezellig! en in het kader van "tjonge, ik voel me toch eigenlijk best goed": Ik kom zaterdag op een feestje en het eerste wat de ober zegt; "wat zie JIJ er FAN-TAS-TISCH uit!" . Toch best een leuke binnenkomer . Okee, ik had toch ook echt wel mijn leukste/hipste jurkie aan, leuke armbanden om, haar in de krul, en kop in de vurf. Daarna flink gedanst met een eigenlijk niet onooglijke-maar-wel-slecht-geknipte-en-foute-overhemd-dragende-totaal-niet-verlegen-vrijgezelle-en-vooral-onaangepaste-en zwaar-kieskeurige-40-er-waarvan-de-vader ooit-met-mijn-moeder-is-geweest, dus we zouden bijna broer en zus kunnen zijn ). ALTIJD leuk ! Hij is leraar en zijn leerlingen zien hem iig een keer per jaar met een vrouw dansen/praten. En dat is ikke . Oei, ik voel de blikken altijd en soms is er zo'n snotaap die het durft te vragen wie ik ben. Whahahahaha alleen ik kom niet ui "de sector" dus ze kunnen me niet plaatsen. Zij dachten immers dat zij alle vrouwen die van oorsprong ... zijn kennen. hahahaha. Dus afgelopen zaterdag weer eens met hem gedanst op een feest, waar wij beide de feestbeesten kennen, maar wij ook beide niet wisten dat deze feestbeesten gemeenschappelijke vrienden zijn. Hihi, dus nu waren het geen leerlingen maar zijn vrienden (onze vrienden kenden hem al langer ). Er werden gewoon foto's gemaakt . Whahahaha! Hij; op de dansvloer . Het jurkie werd van mijn lijf gevraagd door de menigte. Hij is eigenlijk gewoon best leuk, ware het niet dat ie zich gewoon niet wil aanpassen aan een vrouw en dat dat gedrag een hoop vrouwen best afschrikt (als potentiele kandidaat dan). Ik bedoel... ik ben tegenwoordig getrouwd en ik ben daardoor gewoon niet interessant. Al vind ie wel dat ik een geschikte kandidaat zou zijn, want ik geef 'm wel wat tegengas . Whhahahaha. Anyway, vanavond naar alexander, dus we zullen zien hoe gericht ik kan ontspannen. Denken dat ik lang ben, met mijn zitbotjes in de stoel en opstaan als een aap . Klinkt gezellig he (zie je me dat al doen in mijn FAN-TAS-TISCHE outfit? Ik denk zomaar dat ik in huispak ga, ofzo. Ik zit nl nu al te zweten! Vandaag op kantoor was het gewoon lekker fris, maar nu in het zonnetje is het ietsies anders. Vanvond lekker shoarma eten. MAkkelijk!!!!!! dat is mijn ding Heb ik jullie al vertelt dat hier een rivier loopt? Hij loopt van noord naar zuid en wordt afgeschermt met een cherise-roze stof. Beetje snarkerig van werk, aangezien ze de inventarisatie van een verbouwing niet goed hebben gedaan; lees: ZE ZIJN MIJ VERGETEN!!!!! grrrr PB to the pb-ers! KTA (Kussie to all) en natuurlijk ILYA
Zo Marjah, jij hebt lekker gefeest dit weekend!!!! Ik heb ook lekker de beest uit gehangen, zonder vent! Ik kom oorspronkelijk uit een klein plaatsje bij Hengelo. In al die kleine dorpen kennen ze dorpsfeesten. In een weiland aan de rand van het dorp een tent met muziek, een kermis en veel bier, heel veel bier!!!!!! Lekker bijkletsen en dansen met bekenden van vroeger. Heb heel erg genoten en heb het hele weekend met een houten kop rond gelopen en wat helpt daar tegen...............juist een glaasje bier! Ben nu extreem brak en volgens mij ben ik vandaag ook ongi geworden. Heb al sinds vorige week vrijdag bloedverlies maar vandaag was het toch meer. Ik kijk morgen en woensdag nog even aan en als het dan nog weer wat meer wordt dan bel ik DD voor een echo op dag 12 en ga ik bloedprikken voor mijn eisprong. Het fijne is dat dag 12 op mijn verjaardag valt. Kan ik op mijn verjaardag heen en weer naar DD, niet echt fijn maar ik vier het toch pas de zondag erop. Ik geef altijd voor alle vrienden en familie een groot tuinfeest met bbq, drinken en veel gezelligheid. Inmiddels huppelen er ook al 6 kinderen rond. Hoest met de rest van de ouwe stokkies? Liefs Nataly
Even mijn laatste nieuws, de ongi heeft zich doorgezet. Volgende week vrijdag 8 juli de eerste echo op dag 12 voor poging 2 voor cryo terugplaatsing 1. Dat is op mijn verjaardag. Heb om 09.45 de afspraak en kan dan tegen de middag weer terug zijn voor de visite. Heb de afspraak bij de blonde vrouwelijk arts die Maartje bezwangerd heeft want Uber S is met vakantie. Vind ik niet erg want zij is een tof mens. We gaan nu mijn ei spotten met bloedtesten ipv ovulatieteste. Hebben jullie het ook zo warm!!!!!!!!!!!!!
meiden, ik ben ff minder aan het zp-en... ik ben er weer eens ff helemaal klaar mee. Alles en iedereen lijkt zwanger. En alles lijkt ze mee te zitten (op wat zwangerschapsgeklaag na). Zucht.... ik wil zo graag en waarom mag het gewoon niet zo zijn? lieve (mannelijke collega) gisteren: ik hoop zo dat het het goed komt... en ik barst in janken uit. Daarnaast nog wat gek** op mijn werk en ik ben me toch de hele ochtend sjaggie geweest . Het zelfs een mailtje gestuurd naar automatisering dat in een module van de software nooit meer ga gebruiken en dat mijn collega (waarvoor ik bepaald werk moet doen) de pot op kan . Daarnaast heeft niemand me ooit vberteld dat er op een afdeling 4 man extra personeel komt, wat mogelijk resulteert in veel meer werk voor mijn afdeling, dus het was handig geweest als ik dat toch ff had geweten. De investeringen voor komend seizoen (=jaar) moest ik nl van de week inleveren.... zucht... Nog steeds enorme rugpijn en zelfs de alexanderlerares heeft gezegd, dat ik mogelijk naar een meer ervaren collega moet . Maaarrrrrr het was wel enorm ontspannend en toch wel weer leerzaam. Ik ga dus nog ff een paar lessen door. Vanmiddag chiropractor en morgen de naaldenprikker. 3 dingen per week om mijn rug beter te krijgen, moet toch op een gegegevn moment genoeg zijn, toch? Kussie Maartje: succes in de komende weken! Ik weet niet of ik je nog zie voor de bevalling. Misschien ook wel en kan ik jullie stiekem toch niet missen op mijn vrije dagen (zoals vandaag). Misschien zien jullie me nog langssnarken. ZUCHT nr zoveel....
Soms is het heel erg moeilijk om positief te blijven lieve Marjah als iedereen om je heen zwanger wordt en daarmee heel gelukkig is en JIJ niet. Snap heel goed dat je wat afstand wilt nemen, maar of dat echt lukt!!!!!!! Ik wil je een dikke knuffel geven en je heeeeeeeeeeeeeeel veel geluk en succes wensen met de VIA en je donor want een kindje dat komt er, daar geloof ik heilig in. Enne, beterschap met je rug, lijkt mee heel erg vervelend. Liefs Nataly
Lieve marjah, Ik begrijp je zo goed...dat is ook de reden dat ik niet of nauwelijks meer reageer... ik kan het gewoon niet. Jij schreef gisteren dat korte berichtje: weer een DIN zwanger.... Ik had het ook kunnen schrijven...heb de afgelopen dagen ook zo gejankt.. voorbeeldje: collega, 38 jaar... spuit echt wel heel veel hormonen, en roept maar dat het allemaal zo heftig is en zwaar en dat ik niet weet waar ze het over heeft want "ik heb toch al een kind". (zij weet niet dat wij al jaren in het traject zitten) K*twijf spuit 150 eenheden ---> 19 eitjes... zwanger. Kennisje, 42 jaar....oh oeps zwanger... goh... nou dat wordt passen en meten. Nichtje...op hyves "yesssssss nummertje 2 in de maak" Met de nadruk op dat nummertje....kotsssssssssssssssss Boos, zo boos word ik er van....Mijn kinderwens begon exact 17 jaar geleden. Weet niet eens meer wat het is om niet meer de vruchtbare periodes te berekenen. 17 jaar foliumzuur slikken...(zou ik ooit aandelen krijgen?) Vandaar dat ik wel meelees en heel af en toe reageer en mijn gal spuug Ow...en die banner kan ook wel weg....(net een grote reep chocola weg gewerkt)
Brigges: kussie voor jou! @hier: ik heb besloten dat ik mama wordt van Jason Dylano Kevin Michael (JDKM)! SO! mijn fictieve werknaam voor ons nog ongeboren adoptiekind. Alles wat eerder komt is meegenomen. PUNT UIT. Ik wordt mama! SO! POTVERDIKKIEDORIE MOT EN SAL! Een tractor voor de deur... doe de deur ff open. Fijne avond! Kussie
Marjah, Heb dan ook nog een leuke voor een meisje: Destiny Liberty Britney Pamela (DLBP) of Hennie Alida Beb Jacoba (HABJ) Gewoon, weer eens wat anders xxxxxxxxx
Ach lieve Marjah en Juulzon, ik hoop zo voor jullie dat jullie inderdaad ooit een lief klein wondertje in jullie armen mogen sluiten, daar bid, duim en fik ik heeeeeeeeeeeeel vaak om, het is jullie heel erg gegund maar dat weten jullie zelf ook wel. Maartje is nu thuis aan het genieten van haar dochtertje, ik hoop dat alles goed is gegaan en dat alles goed is met moeders en kind. Hebben jullie haar al gesproken? Liefs Nataly
Marjah, dikke knuffel voor jou!!! En dan gelijk ook maar voor de rest van de meisjes Tis allemaal niet makkelijk...
En ook jou is het heel erg gegund lieve Sikki!!!!!! Dikke digi knuffel voor je! Jij denk altijd aan anderen terwijl het voor jezelf helemaal niet makkelijk is.
mooie naam , hoor! Juulzon Nataly: je bent lief! Sikki: jij ook! Ik hoop zo dat je ooit eens mama wordt! Via welke weg dan ook. Ik ben zo blij dat je de via goed doorkomt. Het is interessant, emotioneel en confronterend. Hoe dan ook... We komen er wel! Maartje nog niet gesproken. Ik ben zoooooo benieuwd. Kussie
Hé lieve allemaal! Dankjewel lieve Nathalie! Hoe gaat het verder met jou? Wanneer weer gesprek in DD? En hebben jullie al kijkers voor het mooie huis? Wel gunstig dat de overdrachtsbelasting nu tijdelijk daalt. Ons huis staat inmiddels ook al bijna 2 jaar te koop maar wordt nu sinds begin januari verhuurd, dus we spelen nu zo ongeveer kiet (*hoe schrijf je dat eigenlijk? quit?*). Hoop dat je gauw verkoopt. Heb maartje nog niet gesproken. Denk dat Maartje-mama en papa heerlijk genieten op De Roze Wolk (zou ik ook doen!). Sikki, thnx liefie... jullie gaan / zitten in het VIA-traject begrijp ik? Spannend zeg. Helaas is het bij ons als een volgende poging niet lukt echt Game over, want vriendlief staat echt net open voor andere opties.....Ik duim door voor jou en sikkiman! xxxxxxxxxxx Marjah, ik wist dat je de namen mooi zou vinden. helemaal jouw stijl.
Meissie... ik duim zo voor een positest, die ook mooi posi blijft... een echte plakkerd, op het goede plekkie en voor gewoon 9 maanden lang. Ik wordt gewoon zo verdrietig voor ons allemaal, waarbij het allemaal niet gaat zoals wij willen. Ik bedoel, of je er nou al een hebt of niet, je wens is er... en die blijft er... zolang je leeft. De pijn zal minder worden, de frustratie ook, maar we hebben levenslang... elke zwangerschap, elke geboorte, elke kinderverjaardag, elk diploma, elke wedstrijd, elke eerste schooldag, elke eerste vriendje, elke trouwdag, elk kleinkind. Sommigen zullen het nooit meemaken. Daar kan ik dus echt zo verdrietig en eigenlijk ook gewoon boos om worden. Ik ga gewoon mama worden, je weet wel... van JDKM of DLPB (zo heten ze toch allemaal in de VS). Of althans, ik neem gewoon voor het gemak aan, dat we daar toch wel een beetje geluk mee gaan hebben. Quinty staat ingeschreven voor adoptie, maar helaas begint voor haar ook de tijd te dringen. Ik baal daar ook zo verschrikkelijk van. Okee, je mag wel voor een niet SN kind willen gaan... maar welke ouder wil dat niet? Iedereen wenst toch dat zijn/haar kindje gezond is? Maar wie garandeerd bv haar dat je wel een SN-kind voor de beruchte sluitingsdatum gaat komen? Niemand... je bent overgeleverd aan.... precies... die gast die de kindjes verdeeld. Die knakker die soms positief wordt aangesproken, maar meestal vervloekt wordt. Wie zijn wij? Wie zijn wij, dat voor ons dat beetje geluk wel is weggelegd? ik vraag het me wel eens af. Kijk... ik heb geluk (sikki en Q ook), dat we voor adoptie kunnen gaan, omdat onze husbands met ons mee bewegen en zowaar gewoon (okee af en toe) toch ook overtuigd zijn van adoptie. Maar zelfs daar TIK-TAK-TIK-TAK... Potverdikkie, is het niet de natuurlijke klok, is het wel de wettelijke klok en wat dan nog? sommigen doen het in 5 minuten... wij doen het nog niet eens in 5 jaar. 5 jaar wachten, hopen, smeken, bidden, huilen en maar weer hopen, smeken, bidden etc. Het eind is voor ons in zicht; ergens in de komende zoveel jaar wanneer? ik zou het wel eens willen weten. Misschien is dan de pijn om alle gelukkige-nieuw-bakken-families-en-ander-baby-geneuzel wel minder. Gewoon... als we nou gewoon eens wisten wanneer en iig OF! Ooit... Tot die tijd heb ik jullie lief, jullie zijn mijn steun, mijn toeverlaat, mijn voorbeeld. Ik hoop dat er een hoop posi-voorbeelden komen . @hier; na dit melacholisch braaksel, wil ik jullie vertellen dat ik mezelf voor de gek hou. Ik heb al sinds feb 2009 geen eisprong, nu voel ik (op dag 16) steekjes rondom mijn linker eileider... Ik heb geen zin, maar was ooit eerder deze maand eens een beetje vochtig. Hmmmm Ik ben gek! waarom ook niet! anders wordt de wereld zo saai! @ DLPB; prachtig! kan me niet schelen hoe dat kind heet! HIER ermee!