Regelmatig lees ik mee met jullie en iedere dag hoop ik positief nieuws te lezen van iemand van jullie. Moeilijk vind ik het wel om hier te schrijven, zeker omdat ik het verdriet allemaal lees en het een ieder van jullie zoveel gun. Moeilijk om de juiste woorden te kiezen. Ik duim voor jullie allemaal, pink regelmatig een traantje weg bij jullie verdriet. Voor een ieder van jullie een hele dikke knuf.
Lieve lieve Marjah, Dank voor het delen van je mooie woorden en je gevoel. Zo herkenbaar, zo puur, zo juist, zo treffend, zo... oneerlijk, zo verdrietig, zo ongrijpbaar, zo raak. Ik knuffel je zo stevig en ik begrijp en voel zo goed wat je bedoelt. Lief mooi mensje dat je er bent! Het kindje Wat Ergens Wacht op jullie moest eens weten wat voor een geweldig liefdevolle mama er op hem of haar wacht. En al heet hij of zij Dylan of Pablo, Destiny of Kelly... Als hij of zij maar bij jullie blijft! Hoe loopt het eigenlijk met het donor traject? Enne, zin Ik zeg: verras manlief ! (en verras jezelf... en verras ons, over een weekje of wat...!) en andere lieve - al dan niet zwangere of net mama geworden meelezers / al dan niet in de MMM- zittende of hebben gezetenen meelezers, juist heel lief en fijn dat jullie meelezen en meeleven. Wat Marjah al zegt, dat is de steun die kracht geeft, de steun bij wie je alles mag zeggen of bij wie je alles er soms gewoon even bij uit kan knallen zonder dat men oordeelt of er iets van vindt. Want meningen en oordelen van anderen, dat is iets waar je zo niet op zit te wachten... Luisterend oor en een schouder en adviezen van hen Who have been there... da's fijn... Ben zelf de laatste tijd - lees: na de 3e mislukte poging - ook wat minder online. Voornamelijk doordat we nog bezig met onderzoeken en afwachten tot we verder kunnen, nog niet wetende hoe. Had vandaag alweer een lichtelijk veegje roze bij het naar de wc gaan. Voorbode van de menstruatie. Nu al! Had vorige week dinsdag een positieve ovu-test, dus denk dat woensdag mijn ei was. We hebben het zondag en woensdag gezellig gemaakt, maar aangezien ik nu alweer roze spot, verwacht ik geen wonder. Dus alweer 9 dagen na ei (denk dat het donderdag doorzet, als jullie dit lezen: vandaag) ongesteld. Tja, dat heb je met bejaarde eieren... betekent dat ik na mijn ongie de hysteroscopie kan krijgen. Zit alleen volgende week in het buitenland, dus zal de week erop gaan worden. Ben er benieuwd naar, lees zeer veel verschillende dingen. Hoop dat we voor 8 aug nog met dr C kunnen babbelen, voor we naar gent voor de intake (op 8-8). We geven nog niet op. Niet zonder de strijd gestreden te hebben tot het bittere eind. Al weet ik nog niet hoe bitter en wanneer dat zal zijn... Marjah, PB me je mail anders even, ga ik je nog even wat doorsturen.... Ga nu gauw slapen, net terug van een etentje met collega's! xxxxx
Ff kort vanaf de iPod. Ik kan weer iets wat bijna alleen (ex-)zwangeren kunnen... Ik kan meepraten over bekkeninstabiliteit Lekker.... En dat dus zonder zwanger te zijn...
huh? dat moet je even uitleggen Mar. Leef jij je zo in, in je zwangere omgeving of...?! Sorry, blond, volg te even niet... Voel me momenteel erg depri. Gisteren weer ruzie gemaakt met mijn vriend, onwijs drukke weerk, volgende week weer op reis voor een paar dagen, knallende koppijn, vet ongesteld, wilde ik een afspraak maken in Gouda (werkt MCK mee samen) voor de hystorescopie, moest ik eerst een intake hebben met de gyn daar! Dus misschien moet ik weer een maand wachten... Weer even een communicatiefoutje van MCK, als ze dat nu eerder hadden gezegd... Bel ik naar mijn ha om een doorverwijzing naar een endocrinoloog te vragen, is hij op vakantie.. pas de 22e terug. Andere assistente zei dat ik gewoon met LUMC kan bellen voor een afspraak en dat de brief later kwam. Ik bellen: kan ndus niet, ze hebben eerst een brief nodig ter beoordeling en de wachttijd is 6 weken. Welja. voor ik het weet zijn mijn eierstokken niet meer bejaard, maar gestorven... Ik en mama worden?! ha, de grootste grap die ooit bestond. De farce van falen. De droom die gedoemd was nooit uit te komen. Nee hoor, voor mij geen wonderen...
Ff snel: Dikke vette Sigi buffel... -> digiknuffel(stomme iPod) Ik heb dus geen lage rugpijn, maar BI Vandaag happen met Q!
Succes met het happen met Q Marjah! Ik kan me zo goed voorstellen dat julie de moed soms heelerg verliezen, vooral Juulzon die niet voor adoptie of een pleegje gaat. Bij ons zit adoptie er ook niet meer in, ben vandaag 39 geworden. Mochten onze 3 pogingen niet lukken dan willen serieus overwegen om ons aan te melden voor pleegzorg. Ik ben ook altijd snel na mijn ei ongi, meestal na 10 dagen maar ik ben er wel zwanger mee geworden. Mijn stokkies zijn ook niet meer de jongesten. Die ziekenhuizen soms, grrrrrrrrrrrrrrr! Maar ja, we zijn wel afhankelijk van ze!!!!!! Ben vandaag naar DD geweest voor een echo op dag voor evt. een cryo terugplaatsing. Er groeit wel wat maar het is nog klein. Maandag weer terug komen en dan ga ik via bloedtesten bij de huisarts mijn eisprong in de gaten houden. Gelukkig heb ik nog 3 cryo's en nog 1 hele IVF poging over. Ik heb het geluk al eens een zwangerschap, een geboorte en de opvoeding van een heerlijk jongetje mee te maken en dat gun ik jullie ook met heel mijn hart, echt waar. Oh, er komt visite binnen dus zal ik maar eens snel koffie zetten en taart aansnijden. Liefs Nataly
Ik heb jullie berichjes meegelezen... Wat een verdriet... Verdriet is er altijd, maar zo te lezen is er nu weer een nieuwe piek qua verdriet... Wil even laten weten dat ik de laatste week meer dan ooit aan jullie denk!!! Kus van mij!!
Vind jullie lief! Zit vanavond met mijn vrij en blij zwagertje op de bAnk....na een avondje Q. Wie heeft er zin om binnenkort mijn verjaardag Met mij te vieren? In het dorp met de w huizen? Kus
Nataly nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad? En.... Succes met de je tp perikelen! Kussie Ps ik vind dat gedoe met iPod of telefoon toch echt niet fijn...
NIEUWZZZZZZZZZ Dr C heeft me gemaild, ivm het op vakantie zijn van dr HB Eindelijk wat duidelijkheid, ik hoop niet dat dr HB hier al te boos om wordt. Het wordt nu 24 augustussssssss Duidelijk verhaal en duidelijke standpunten en en en en..... joepi! joeghij Feest etc Ook zelf schema gekregen en ga recepten krijgen. Marjahub hoeft niet 2,5 uur te reizen om ff een kwakkie af te staan en hopelijk ook niet voor een beetje bloed te dumpen voor HIV/Heapatis screening. YEEEEEEEEEEHHHHHHH Of te wel, ik ga gewoon over twee weken stoppen met de pil en dan gaat mijn laatste maand als niet-zwangere/niet-moeder in... SO! VIND IK! DUZZZZ GRIJNS
Ooohhh wat fijn Marjah!!! Super dat jullie nu iets concreets hebben staan!!! Enneh, ik stem voor!!! Ik gun jou het zoooo ontzettend!!! Maar dat wist je al Kussie!!
wauw Marjah das een feestje waard !!!!!! IK ga alles voor jullie fikken , zit met tranen in mijn ogen en jouw blijdschap spat van het scherm.
Wat fijn Marjah, Joepi, Joeghij, Feest!!!!!!!!! Hier ook goed nieuws, gisteren weer in DD geweest en toen was het ei 17mm, gelijk bloedtest gehad. Vandaag belde DD en mijn ei staat op springen dus a.s. vrijdag (als de emmy's goed ontdooien en doordelen) een terugplaatsing van 2 cryo's. Vanaaf een ovutest gedaan als controle en een hele dikke vette ! Joepi, Joeghij, Feest! Wij gaan het vanavond gezellig maken met z'n 2-en, wij gaan deze kans met eigen ei ook niet voorbij laten gaan!!!!! Liefs Nataly
Nataly, duim voor je dat het klussen niet alleen fun maar ook nog eens Wonderbaarlijk is geweest ! Marjah, nog 1 maandje! En nog een topnaam: Tigerlily. Vind ik echt thebomb! Zie blogje voor korte update, hooplijk dit weekend weer meer tijd! Kusssss
Lieve dames, Ook hier een iemand met een hele hele hele lage AMH. Hier in Nederland nooit op getest en men heeft ook nooit aangegeven dat er iets mis zou zijn. Voel mij nu ook minder vrouw. Sinds de uitslag (afgelopen maandag) voel ik mij ook heel erg zielig. Dat zal vast nog wel gaan slijten. Ik vraag mij alleen af of behandelen nog wel zin heeft? LIefs,
Gabrie74,hoe laag is jou AMH dan,die van mij is 0,1 en ik heb een gezonde zoon!!!! Oh ja, welkom hier! Vandaag in DD geweest voor de terugplaatsing en er is 1 cryo terug geplaatst, de 2e heeft het ontdooien wel overleeft maar is niet gaan doordelen Maar de cryo die nu in mijn buikje zit is een topper, 7 cellig en geen fragmentatie. Bij mijn verse terug plaatsingen waren en emmy's elke 4 cellig dus dit is heel goed!!!!! zei ook de arts. Nu maar hopen dat het over 2 weken roze wordt bij mij! Ik hoop het want we zijn wel toe aan goed nieuws. Liefs Nataly
Beste Nataly, Bedankt voor je reactie. Die van mij is 0.17 en getest in DD. Wat fijn om te horen dat je een cryo hebt gekregen en dan ook nog een topper!! Op naar de 2 beruchte wacht weken. LIefs,