Whaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat het onwerkelijk voelt maaaaaaaar je test is uber posi!!! Mag ik je feliciteren? Ik denk trouwens dat je nu ook wel een Clairetje er tegen aan kunt gooien, je hcg moet echt al hoog zijn bij zo'n knaltest!!! 2 emmy's geTPt??? Twin?? Hihi
wauw Nataly wat spannend , ik blijf duimen tot ze versleten zijn. Zit hier met tranen in mijn ogen. Mag ik je ook voorzichtig feliciteren met deze test. Ik sliep slecht, had het mega koud en hoofdpijn verder niets.
Wat geweldig die test!!!! Voorzichtig dan Gefeliciteerd!!! Hoop ooit ook zo'n test in handen te krijgen. Soms denk ik moet ik dan toch nog een normale poging doen als ik dit soort uitslagen zie bij een lage amh waarde???? geniet van deze uitslag!!!
Jaaaa Nataly is ons nieuwste wondertje en succesverhaal! Wat een mooie streep. Normaal zie ik geen strepen op foto's van zwangerschapstesten die men laat zien, maar deze is echt niet te missen hoor. Ik word er helemaal blij van. Een hele dikke proficiat!
Ik word doodziek van de opvliegers. Drie maanden in een kunstmatige overgang gezeten en weinig last gehad. Nu 2 weken na mijn laatste clomid pillen heb ik bij wijze van moeite om aan de grond te blijven Ik kan wel onder de douche gaan kamperen. Verder wat last van mijn onderbuik. Steekjes en pijntjes. Geen idee waar dat nu weer vandaan komt. Eisprong? Dat voelt normaal anders. Ik heb ovulatietesten besteld om de eisprong op te sporen. Geen idee of dat nut heeft. Maar manlief en ik bedachten ons dat die 2 lazy egs toch een keer zullen springen. Toch? Of kun je die eitjes afschrijven?
WAAAAAAAAAAAHHHHH ik lees super nieuwzzzzzzz voorzichtige gefeli! Nu ff mannetje redden, want bij hem zit het weer eens niet helemaal mee. verhaal volgt.
Haaai, zwaaaaaaaai update: mijn hubbie is BB (red.) en nu heeft iemand een greppel gegraven tijdens de enorme regen van afgelopen week, precies richting zijn bedrijf. Nu is dat dus zijn bedrijf op gelopen en nu blijkt er toch schade te zijn. Er zijn producten niet meer te verkopen, aangezien ze aangetast zijn door deze enorme hoeveelheid water. Man gebeld van het andere bedrijf, dus dit zal wel een verzekeringsgevalletje worden (hoop ik). Door wateroverlast heeft ook al een ander product schade opgelopen. Hiervoor helaas niet verzekerd, omdat dat niet te verzekeren is... Mannetje gaat ook stoppen met een bepaalde tak van zijn bedrijf, de B van BB (zeg maar). Logistiek gezien is dat gewoon niet meer rendabel, door het binnen een aantal jaar wegvallen van zijn vader en omdat het bedrijf nu over twee locaties verspreid is. Dit valt hem zwaar, aangezien dit de tak was die zijn vader heeft opgezet. Een soort faalangst, zeg maar. Daarnaast nog ff een niet goed groeiende bankrekening en ook nog eens geen kinderen kunnen krijgen en het niet kunnen communiceren met zijn ouders (die dus beide in het bedrijf zitten) Zucht... Okee, ik heb weer wat van me af geschreven MAAAAAARRRRRRR goed nieuws. Mijn back-up eierdoos is gewoon al 10 kg afgevallen voor de poging en heeft er zin in . JOEPIE JOEGHIJ JAAAAHHH DUZZZZ
Alles kan , dus gaan met die banaan en maak van die twee lazy eggs ff een tweeling! Je kunt ook gewoon buiten kamperen, hoor Daar kun je ook douchen
NATALY!!!!! WOW!!!! Deze test knalt er gewoon van af! Wat goed! Eindelijk goed nieuws hier! Echt, gaaf! Wow! Hier dromen we allemaal van... En ik dan vooral van een echo met hartje... Misschien, one sweet day... Marjah, wat K-nieuws van je mannetjes bedrijf. bah. Zitten jullie niet op te wachten, maaar, wat goed van je donor! Dat is dan weer helemaal fijn nieuws! Andere meiden, gewoon zomaar even een knuffel... @hier: Onze dr C bij MCK is pas 26 aug terug van vakantie, dus da's wel jammer. Aan de andere kant, we konden dan toch nog niet verder, ivm vakantie enzo. Wel 8 aug naar Gent. Hier trouwens nog geen ei gedetecteerd... Is nu dag 18 van mijn cyclus... Verwacht niet echt dat er nog een ei komt... En ach, alsof het wat uitmaakt of er nog een ei komt...We zijn toch afhankelijk van de wondere wereld der medici. Merk toch wel dat ik me langzaam maar zeker lijk te berusten in mijn lot dat het niet gaat lukken. Waarbij berusten uiteraard zeer dubbel is... Kwam vandaag de buurvrouw tegen, wiens dochtertje nu 5 weken is. Ze waren 'in een piep en een zucht zwanger'. Baby'tje was was erg schattig, zo klein en teer...Als ik me dan bedenk dat wij na jaar of 2 zelf proberen, 12 x clomid, 7x IUI en 4 IVF pogingen incl een miskraam en een BBZ nog steeds met lege armen en een lege buik zitten.... Pfffff Doet best wel pijn... Baal eerlijk gezegd best dat we pas in oktober verder kunnen, maar het is niet anders... Maar het voelt toch een beetje als een knoop in mijn buik... en pijn in mijn hart.... een verneten mond .... en een traantje in mijn oog... Knuf voor allemaal...xxx
Nataly hoe is het met je? Jee marjah wat een tegenvallers allemaal voor jou/hub en het bedrijf. Wat goed van je backupje dat ze al 10 kilo kwijt is. Juulzon hopelijk hebben jullie binnen 12 maanden ook zo'n teer klein hummeltje in jullie armen !
Even snel want ik zit op mijn werk en het is druk. Ik probeer vanavond meer te reageren. Dit is mijn test van vanmorgen, ziet er hetzelfde uit als gisteren, is niet donkerder geworden en daar word ik dan nu weer onzeker van. Het was wel raar, ik bracht de druppels aan op de test en er gebeurde helemaal niet ook de controle streep verkleurde niet. Toen schudde ik de test een beetje heen en weer en toen ging het wel goed dus of het nu helemaal betrouwbaar is . Liefs Nataly
@ Nataly Hopelijk morgen een knaltest om je onzekerheid weg te nemen. @ Marjah Jeetje wat een zorgen! Ik hoop dat je man en jij snel in een rustiger vaarwater terecht zullen komen. Met baby!
Maaaaaaarttttttjeeeeuuuuuuuh Wat zijn de ref waarden voor T3, FT4, TSH a-TPO, D3 en B12 ook alweer? Heb het straks om 14.00 nodig!
Geen idee marjah , B12 is aanwezig in je bloed. Vitamine B12 TSH is volgens mij schildklier. Enne de rest geen flauw idee. Moet je bloedprikken???