Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Whaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kan me voorstellen dat het onwerkelijk voelt maaaaaaaar je test is uber posi!!!
    Mag ik je feliciteren? :D
    Ik denk trouwens dat je nu ook wel een Clairetje er tegen aan kunt gooien, je hcg moet echt al hoog zijn bij zo'n knaltest!!!
    2 emmy's geTPt??? Twin?? Hihi

;)

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oh, lees nu dat je 1 had laten TPen ;)

Dan zeg ik: spontane twin :p ;)

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    wauw Nataly wat spannend , ik blijf duimen tot ze versleten zijn.
    Zit hier met tranen in mijn ogen. Mag ik je ook voorzichtig feliciteren met deze test.

Ik sliep slecht, had het mega koud en hoofdpijn verder niets.

4. Quinty

Quinty Actief lid

21 jun 2010
    248
    0
    16
    Noorden
    Wat geweldig die test!!!! Voorzichtig dan Gefeliciteerd!!!
    Hoop ooit ook zo'n test in handen te krijgen.
    Soms denk ik moet ik dan toch nog een normale poging doen als ik dit soort uitslagen zie bij een lage amh waarde????
    geniet van deze uitslag!!!

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa Nataly is ons nieuwste wondertje en succesverhaal! :D
    Wat een mooie streep. Normaal zie ik geen strepen op foto's van zwangerschapstesten die men laat zien, maar deze is echt niet te missen hoor. Ik word er helemaal blij van. Een hele dikke proficiat!

6. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Quinty wat spannend dat jullie naar Spanje gaan.
    Heel veel succes alvast! Hou je ons op de hoogte?

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3047 Meleka, 27 jul 2011
    Laatst bewerkt: 27 jul 2011
    Ik word doodziek van de opvliegers. Drie maanden in een kunstmatige overgang gezeten en weinig last gehad. Nu 2 weken na mijn laatste clomid pillen heb ik bij wijze van moeite om aan de grond te blijven :D
    Ik kan wel onder de douche gaan kamperen.

Verder wat last van mijn onderbuik. Steekjes en pijntjes. Geen idee waar dat nu weer vandaan komt. Eisprong? Dat voelt normaal anders. Ik heb ovulatietesten besteld om de eisprong op te sporen. Geen idee of dat nut heeft. Maar manlief en ik bedachten ons dat die 2 lazy egs toch een keer zullen springen. Toch? Of kun je die eitjes afschrijven?

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    WAAAAAAAAAAAHHHHH ik lees super nieuwzzzzzzz

voorzichtige gefeli!

Nu ff mannetje redden, want bij hem zit het weer eens niet helemaal mee.
    verhaal volgt.

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Quinty wat super dat jullie in Okt voor ECD gaan !!!

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haaai, zwaaaaaaaai

update: mijn hubbie is BB (red.) en nu heeft iemand een greppel gegraven tijdens de enorme regen van afgelopen week, precies richting zijn bedrijf. Nu is dat dus zijn bedrijf op gelopen en nu blijkt er toch schade te zijn. Er zijn producten niet meer te verkopen, aangezien ze aangetast zijn door deze enorme hoeveelheid water. Man gebeld van het andere bedrijf, dus dit zal wel een verzekeringsgevalletje worden (hoop ik). Door wateroverlast heeft ook al een ander product schade opgelopen. Hiervoor helaas niet verzekerd, omdat dat niet te verzekeren is...

Mannetje gaat ook stoppen met een bepaalde tak van zijn bedrijf, de B van BB (zeg maar). Logistiek gezien is dat gewoon niet meer rendabel, door het binnen een aantal jaar wegvallen van zijn vader en omdat het bedrijf nu over twee locaties verspreid is.

Dit valt hem zwaar, aangezien dit de tak was die zijn vader heeft opgezet. Een soort faalangst, zeg maar.

Daarnaast nog ff een niet goed groeiende bankrekening

en ook nog eens geen kinderen kunnen krijgen

en het niet kunnen communiceren met zijn ouders (die dus beide in het bedrijf zitten)

Zucht...

Okee, ik heb weer wat van me af geschreven

MAAAAAARRRRRRR goed nieuws. Mijn back-up eierdoos is gewoon al 10 kg afgevallen voor de poging en heeft er zin in :).

JOEPIE
    JOEGHIJ
    JAAAAHHH
    DUZZZZ

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Alles kan :), dus gaan met die banaan en maak van die twee lazy eggs ff een tweeling!

Je kunt ook gewoon buiten kamperen, hoor ;)
    Daar kun je ook douchen ;)

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    NATALY!!!!! WOW!!!! Deze test knalt er gewoon van af! Wat goed! Eindelijk goed nieuws hier! Echt, gaaf! Wow! Hier dromen we allemaal van... En ik dan vooral van een echo met hartje... Misschien, one sweet day...

Marjah, wat K-nieuws van je mannetjes bedrijf. bah. Zitten jullie niet op te wachten, maaar, wat goed van je donor! Dat is dan weer helemaal fijn nieuws!

Andere meiden, gewoon zomaar even een knuffel...

@hier:
    Onze dr C bij MCK is pas 26 aug terug van vakantie, dus da's wel jammer. Aan de andere kant, we konden dan toch nog niet verder, ivm vakantie enzo. Wel 8 aug naar Gent.
    Hier trouwens nog geen ei gedetecteerd... Is nu dag 18 van mijn cyclus... Verwacht niet echt dat er nog een ei komt... En ach, alsof het wat uitmaakt of er nog een ei komt...We zijn toch afhankelijk van de wondere wereld der medici.
    Merk toch wel dat ik me langzaam maar zeker lijk te berusten in mijn lot dat het niet gaat lukken. Waarbij berusten uiteraard zeer dubbel is...

Kwam vandaag de buurvrouw tegen, wiens dochtertje nu 5 weken is. Ze waren 'in een piep en een zucht zwanger'. Baby'tje was was erg schattig, zo klein en teer...Als ik me dan bedenk dat wij na jaar of 2 zelf proberen, 12 x clomid, 7x IUI en 4 IVF pogingen incl een miskraam en een BBZ nog steeds met lege armen en een lege buik zitten.... Pfffff Doet best wel pijn...

Baal eerlijk gezegd best dat we pas in oktober verder kunnen, maar het is niet anders... Maar het voelt toch een beetje als een knoop in mijn buik... en pijn in mijn hart.... een verneten mond .... en een traantje in mijn oog...

Knuf voor allemaal...xxx

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nataly hoe is het met je?

Jee marjah wat een tegenvallers allemaal voor jou/hub en het bedrijf. Wat goed van je backupje dat ze al 10 kilo kwijt is.

Juulzon hopelijk hebben jullie binnen 12 maanden ook zo'n teer klein hummeltje in jullie armen !

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Even snel want ik zit op mijn werk en het is druk. Ik probeer vanavond meer te reageren. Dit is mijn test van vanmorgen, ziet er hetzelfde uit als gisteren, is niet donkerder geworden en daar word ik dan nu weer onzeker van. Het was wel raar, ik bracht de druppels aan op de test en er gebeurde helemaal niet ook de controle streep verkleurde niet. Toen schudde ik de test een beetje heen en weer en toen ging het wel goed dus of het nu helemaal betrouwbaar is :(.

Liefs
    Nataly

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    HCG verdubbelt om de dag misschien dat je test morgen meer gaat knallen.

16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nataly

Hopelijk morgen een knaltest om je onzekerheid weg te nemen.

@ Marjah

Jeetje wat een zorgen! Ik hoop dat je man en jij snel in een rustiger vaarwater terecht zullen komen. Met baby!

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ik hoop het!!!! :)

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Maaaaaaarttttttjeeeeuuuuuuuh

Wat zijn de ref waarden voor
    T3,
    FT4,
    TSH
    a-TPO,
    D3 en
    B12 ook alweer?

Heb het straks om 14.00 nodig!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Kussie voor Juulz...
    en een vette knuffel, want het is gewoon allemaal zo oneerlijk.

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Geen idee marjah , B12 is aanwezig in je bloed. Vitamine B12
    TSH is volgens mij schildklier. Enne de rest geen flauw idee. Moet je bloedprikken???

Deel Deze Pagina