Hai, Maartje, jij bent een echte lieverd dat je altijd aan anderen denkt!!!! Je hebt helemaal gelijk dat Marjah aan zichzelf moet denken want volgens mij komt de poging met de donor in zicht toch?????????? Marjah, hoest met u dan? Ik lees toe aan vakantie en dat kan dus niet altijd met een BB. Wij gaan ook niet met vakantie omdat we dus zwaar in een verbouwing zitten. Die moet eerst zo goed als af zijn voordat wij er tussenuit gaan anders gun ik mezelf geen rust. Enne......als alles goed blijft gaan kan ik de uren die ik dit jaar niet opmaak misschien achter mijn zwangerschapsverlof aanplakken. Zal eens met mijn leidinggevende gaan overleggen als ik 12 weken ben. Hoop dat je toch een beetje je rust kan vinden. Juulzon en Meleka, succes in Gent en Juulzon succes met je drukke agenda en veel succes met je gesprek maandag. Mocht het niet vergoed worden dan weet je me te vinden he! Morgen om 09.30 komt moeders voor moeders bij mij en dan mag ik weer piesen in een potje. Voel me de hele dag een beetje misselijk, heb zo'n gevoel in de buik wat je kunt vergelijken als je trek hebt in iets te eten en dan de hele dag. Verder ben ik erg moe, ben elke morgen tussen 05.00 en 06.00 uur wakker en kan dan echt niet meer slapen maar...............mij hoor je niet klagen ik heb het er allemaal dubbel en dwars voor over. Liefs Nataly
Goedesmorgens allemaal, Ben weer terug van vakantie met in mijn achterhoofd laat ik eens gaan kijken of deze "oudjes"iets hebben geschreven het was hier altijd best rustig. Pfff moest ik echt helemaal gaan bijlezen en Wowie ook nog iemand feliciteren kijk dat doet een mens goed. De zwangere feliciteer ik uit de grond van mijn hart. Ik hoop dat wij hier met zijn allen jou snel mogen volgen! (Amen). Marjah speciaal voor jou. Je FT4 is te laag!! Bij 1 van mijn pogingen had ik 1.5 week geen thyrax geslikt en daarna geprikt ik zat toen ook rond de 10 ik mocht toen niet eens beginnen. Ik zou daar toch even naar laten kijken. Uber S heb ik gisteren gesproken. Het blijft een man van weinig woorden en helemaal door de telefoon. "Ja je AMH is te laag maar ergens is het best vreemd want bij je laatste poging had je 11 eicellen" Ja dokter ik had al wat googled en kwam niet echt mensen met mijn waarde tegen en deze aantal eicellen. "Ja, we moeten wel heel snel gaan beginnen met behandelen" Ja dokter laten we dan in September gaan beginnen. Merkwaardige man maar we gaan dus in September van slag. En dat hadden we met hem al afgesproken tijdens het eerste gesprek. Ehh het is ook afhankelijk van het semenanalyse die manlief over 1.5 week heeft. Nu gaan we wat medicatie bij elkaar sprokkelen. Dames een goed weekend!
Ben me gisterenavond rot geschrokken. Ik ging naar de wc en er zat bloed in mijn inlegkruisje. Ook bij het afvegen echt rood bloed. Niet heel veel maar het was echt rood met van die donkerode sliertjes. Vervolgens ging ik daarna dus erg vaak naar de wc om te checken en ik heb geen rood meer gehad. Tot op heden ook geen rood meer het is gewoon weer doorzichtig. Wat kan dit zijn? Als het een miskraam zou zijn dan moet het toch doorzetten en krijg je buikkrampen?????? Dat heb ik dus niet. Zou de utro alles tegenhouden en is toch gestopt met groeien????? Alweer die onzekerheid, pfffffffffffffffffff kan daar zo slecht tegen. Heb maar weer een kruidvat test gekocht en morgenvroeg ga ik testen om te kijken of de teststreep nog steeds zo donker is. Want als het mis is gegaan dan neemt je HCG af en moet de test ook lichter worden. Ik test dan dinsdag of woensdag nog een keer. Ik wou dat het al 24 augustus was, ik denk dat ik maandag even het ziekenhuis bel, misschien kan ik al eerder komen dan 24 augustus, weet alleen niet of je dan al wat kunt zien? Sorry voor mijn ego. Hoe is verder het jullie dan? Liefs Nataly
Hihi allemaal, Sorry dat ik zo inbreek op een duidelijk al druk en lang bezocht forum! Maar ik wilde aan jullie vragen hoe jullie eerste bloedmetingen waren, omdat ik net ben geweest en mijn FSH waarde 16 was (ik ben 34 jaar) en ik toch geschrokken ben. Weet verder nog niets, word volgende week verder bloed geprikt voor alle details en detail waarden hormonaal maar ik zoek echt wat mensen die ook in dit schuitje hebben gezeten of zitten om te horen hoe dat bij hen ging. Ik heb al een gezond kindje en heb geen onregelmatige cyclus, eisprong gewoon en niets afwijkends, behalve nu deze bloeduitslagen....zijn al bijna 1,5 jaar bezig voor de tweede dus nu....Het zaad van mijn vriend is trouwens ook onder gemiddeld maar niet uitermate slecht of kansloos. Ik hoop dat ik hier wat verhalen hoor want ik lees bij velen van jullie al veel uitgebreidere uitslagen en waarden die ik helemaal niet ken! ...... Groetjes!......
Welkom naat! Wat vervelend om zoiets te horen... Maar join the club Je FSH is wel hoog, maar alles is nog mogelijk.. Heb je al eens een IVF poging ondergaan, en hoeveel follikells had je toen? Of anders, is er al eens een echo gemaakt op dag 3? Je kunt ook nog vragen of ze je AMH willen meten, dit zegt veel over je eicelvoorraad. Ik hoop voor je dat die waarde gunstig is! Nataly: ik fik me suf! Hopelijk snel duidelijkheid ;-'s @hier; ga weer eens uit eten, maar ik heb ook een lichte keelontsteking . Vandaar dat ik zo bek af was de afgelopen dagen
Hi Marjah, Nee hoor, zo ver ben ik nog lang niet. Mijn bloed gaat volgende week geprikt worden om naar al die andere waarden te kijken, deze eerste meting was puur voor het FSH en dat bleek dus 16....Daarom willen ze ook niet te voorbarig zijn in de conclusies omdat al die andere hormoonwaarden nog bekeken moeten worden. Ik krijg die baarmoederfoto nog en een echo heb ik gehad al rond dag 1 (net ervoor) en die echo was prima, niets op te zien...Ik neem dus aan dat ze met die mega uitgebreide meting mijn AMH zullen meten (niet precies wetend wat dit is maar in elk geval iets over de eicelvoorraad wat jij schrijft). Kan die AMH afwijken van je FSH? Pff, er komt wel veel info op je af. Toch begreep ik van die arts dat je FSH wel kan varieren. Hebben jullie dat ook gehad met meerdere metingen? Schijnt dat het elke maand kan wisselen?.....Het is ook niet gezegd (zei de arts) dat ik gelijk in de vervroegde overgang zit en daar ga ik nu ook nog niet gelijk van uit. Dat doe ik pas als die diagnose is gesteld maar ze zei wel dat dus de eierstokken wellicht al verouderd zijn......... Marjah, jij bent al een lange tijd bezig zeg! Heel ander traject dus al waar jij nu in zit......Wat was jouw FSH toen je begon? En ben jij ook begin 30?
Ff snel vanaf de iPod Mijn FSH was maar 9.2, maar ik reageerde niet echt op hormonen en mijn echo op dag 3 was slecht. Het valt Nederlandse artsen alleen op als je pco hebt. De overgang missen ze bijna standaard in de dag 3 echo... Ernstig, maar waar. Ze denken gewoon niet verder als je jong bent. Ik ben nu net 34, maar 32 bij diagnose. En mijn AMH is 0,38. Nu dus eiceldonatie! Kus!
Mijn beste dinnetje was er vandaag. Ik heb haar dochter alleen al een heel tijd niet gezien (lees sinds oktbober!!!!!). Op een een of andere manier zag ik haar alleen zonder kind. bv weekendje sauna, 's avonds, bij mij thuis terwijl haar man vrij was etc. etc. Wel jammer, want ik heb veel van haar gemist. Ze is nu gewoon verdorie alweer dik een jaar! Vanochtend in de supermarkt een meisje uit het dorp tegengekomen, die vorig jaar bij poging 1, tegelijk met mij de punctie en tp had. We scheelden een kwartier. Bij haar ging het goed... bij ons lipe het uit op een mk . Wel ff confronterend Op zich ging het goed, totdat ik zei dat ik WEL blij was dat ik die drie weken mee had mogen maken. Zucht... Ik wil zo graag! En haar dochtertje was zo schattig ... Nouw ja, ik ben gewoon over twee weken zwanger! Dan ga ik wsc beginnen met de ECD. Maaaaartjuh! wat ga je nu doen? gewoon op zoek naar een andere baan?! waaaaaaaaat! De laatste keer dat ik je FtF gesproken heb, was je nog vol van je oude werk! Hoest verder met de dames hierzo? KTA (Kussie To All)
Ben vanmiddag mijn utro vergeten en toen ik net naar de wc ging had ik roze bij het afvegen, ik vrees helaas het ergste . Denk dat de utro toch alles tegenhoud en dat het niet goed zit. Heb gisteren nog getest en toen was de teststreep zelfs donkerder dan de controlestreep. Ga morgen met DD bellen wat nu te doen. Aan de ene kant heb ik erg veel zin om met de utro te stoppen om te kijken wat er dan gebeurt. Ik doe het niet maar mijn gevoel is niet zo goed nu. Waarom blijven mijn testen dan zo vet positief? Liefs Nataly
Ow knuffie nataly! Een roze veeg is op zich nog niet zo erg, de vette streep is op dit moment belangrijker, voor mijn gevoel. Ik snap je angst, maar het enige advies is: afwachten... Ik hoop dat DD nog wat nuttigs te melden heeft. kus
Dank je Marjah, Ik weet dat ik moet afwachten maar het wordt me niet makkelijk gemaakt met dat bloedverlies. Denk elke keer 'wat zal er gebeuren als ik met de utro stop, zal het dan doorbreken'. Denk dat DD ook zal zeggen dat ik moet afwachten. Kon ik maar in mijn buik kijken om te zien of alles goed is. Ga morgen een digitale test van Claire kopen en zien wat die te zeggen heeft. Als die zwanger 3+ zegt dan ben ik weer wat gerust gesteld. Spannend hoor voor jou dat je over twee weken gaat beginnen met je ECD, keep my fingers crosst for you! En fikken doe ik natuurlijk ook. Liefs Nataly
Nataly, wat eng zeg!! Maar kan je niet ff je bloed laten prikken? Als de utro het echt tegen zou houden, dan zou je HCG al een stuk lager zijn denk ik?? Je hebt best kans dat het 'gewoon' goed zit, jij zou niet de eerste zijn die in een prille zwangerschap bloed verliest. Domme mensen noemen dat soms nog een innestelingbloeding (wat het bij dit termijn niet kan zijn, het is allang ingenesteld ) maar het is niet voor niets dat zo veel mensen het over innestelingsbloedingen hebben... In die eerste weken komt het nou eenmaal vaak voor. Toch snap ik als geen ander je angst... Ik heb vanwege een hematoom veel bloedverliest gehad, dus ik snap je angst. Maar voor alsnog ziet het er nog niet heel beroerd voor jou uit hoor!! Ik houd je handje vast en blijf voorlopig nog positief voor jou!! Marjah!! Haha er is nog over van de B@J's dus je mag donderdag lekker aanvallen hoor Vind het echt super leuk dat je weer langs komt!! Maar bleef je nou ook eten?? Vind ik wel heul gezellig!! Ga ik wat lekkers brauwselen, als je durft Bedenk me ineens: wilde je als warm eten B&J's? Dan stop ik het wel ff veur joe in de microwave Dikke knuffel voor jou voor dochter van vriendin mijderij. En een nog dikkere knuffel voor jou vanwege meisje uit dorp... Jij had ook zo'n meisje of jongentje moeten hebben... Goffer!! MAAAAAAAAAAAAAAAAAR je hebt gelijk, over twee weken ben jij zwanger!! In ieder geval totdat het tegendeel is bewezen en ik hoop zo gruwelijkgruwelijkgruwelijk dat jou liefste donortje haar beste beentje ehh eitjeS voor zet en dat .... Dat JIJ straks degene bent die wel hartstikke gaan feliciflapsterenpletknuffelhoera vanwege... Precies!! NU JIJ!! (En Juulzon en en Sikki en en en en... Iedereen die het zo verschrikkelijk wenst, zo verschrikkelijk wenst om niet alleen mama in hart maar ook mama in buik en armen te zijn!! @ potentieel nieuwe baan: ehh bij onze eetdate in lalalalaAM had ik toch verteld over irridingen?? Niet? Nou dan hebben we donderdag ook een leuke SNARKgespreksstof Over Sikki gesproken: see you vrijdag!! (Spannend! ) Over Juulzon gesproken... ben zo benieuwd naar jullie Gentse ervaring!! Ben benieuwd of jullie net zo posipowergentich zijn als Sikki!
Idd Maartje, spannend!!! Als je de deur van schrik maar niet gelijk in m'n gezicht dichtslaat Nataly, ENG! Maar zoals Maartje ook al aangaf, er zijn legio meiden die bloedverlies hebben en er niets aan de hand is. Een steeds donkerdere test zegt veel meer! Sterkte! Marjah, jij al bijna beginnen met ECD? Vertel meer! Juulz, vandaag Gent! Ik gok er op dat je er enthousiast van terugkomt Wij hebben woensdag weer een afspraak. Ik vind het weer helemaal spannend en eng!
Ja, zou ander ook zonde zijn na zo'n pokke end rijden Haha maar wees maar niet bang. Ik zal de deur netjes open doen en mijn doos voor je openen Whahaha dat klinkt ranzig, maar ik weer zeker dat je graag in mn doos wilt graaien Gghighig Meelezers gaan vast denken dat wij tweetjes vreemde hobby's hebben
Hai, Ik heb met het ziekenhuis in de buurt gebeld en ook zij zeggen dat we moeten afwachten en zolang ik geen buikpijn heb is het nog niet erg. Ze snappen wel dat ik onzeker ben hierdoor en daarom heb ik volgende week woensdag al een echo met 6 weken en 5 dagen. Het kan zijn dat ze dan nog geen hartje kunnen horen maar dan kunnen ze wel zien of alles op de goeie plek zit en of er een gevuld vruchtzakje is. Misschien is er wel een hartje te horen. Dit was mijn test van vanmorgen, zo donker heb ik het nog niet gehad. Ik maak dus nog steeds veel HCG aan. De foto is een beetje donker want het was nog maar 05.30 uur. Sorry dat ik julie de hele tijd lastig val met mijn onzekerheden.
Fijn dat ze je serieus nemen en dat je volgende week mag komen voor een echo. Ik hoop op hartactie zodat je minder onzeker zult zijn.