Hello Potje is gisteren ingeleverd. Ik weet eerlijk niet hoe lang het duurt voordat de uitslag bekend is. Gaat volgens mij ook naar Denemarken toe?? Ik ga Irma straks mailen voor een afspraak om de uitslag te bespreken. Marjah wat zei het ziekenhuis?? Maartje ahumm vertel eens ff meer over jouw slettebak en domme acties??!!
Hai, Ik zit nu op mijn werk en hier werkt internet wel Marjah, heb je al wat gehoord van het ziekenhuis en bloed je nog steeds? Gabrie, hopelijk heb je uitslag snel en ik zou inderdaad Irma bellen Sikke, jij bent lief zoals jij aan anderen denkt terwijl het voor jullie zo moeilijk is!!!!!!! Dikke knuffel Maartje, ik ben zo blij dat ik naar DD ben overstapt en NIET heb geluisterd naar die artsen in Enschede anders was ik nu echt niet zwanger geweest. De letterlijk woorden waren "jij bent hier uitbehandeld omdat wij van mening zijn dat de kans op een kindje via IVF net zo groot is als op de natuurlijk manier" Pffffffffffffffffff. Zij wilden geen Menopur 450 met cetrotide in de natuurlijke cyclus geven. Liefs Nataly
Ohh Nataly dan zou ik nu een ECHO afspraak maken bij die lui en een vette dikke vinger opsteken! Eikels##$@#$ Hahaha pssttt bij mij op werk heb ik de hele dag internet........I love it!
Gabrie! Ahaaa, je mannetje doet de SCSA test! Die moet idd naar Denemarken. Duurt meestel 2 weken (meen ik me te herinneren van Sikki, haar man heeft die test meerdere keren laten doen). Goed plan trouwens van middelvinger Maartman wilde met aardige bedoelingen ons vorige ZH ook een kaartje sturen. Wilde ik niet. Wilde het hooguit doen met een onaardige tekst in een los bijgevoegd briefje erbij Maar hebben we maar niet gedaan.... NAAAAATJUHHHH!! JOE BINNEN ZWANGER!! *besefjehetalgoed* Zal ff een Marjah updeeeeeeeeeet doen: Zij heeft contact met ZH gehad en de bloeding maakt geen follikel uit dus ze mag door. *opluchting*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yesssss ben Uber blij voor Marjah!! Ja Irma net gesproken en voor 1 sept. een afspraak gemaakt voor de uitgangs echo enz. Yezusssss het gaat zometeen echt beginnen. #W$%$%#$%Q#$% vergeet ik de recepten te vragen. Damn ga haar maar ff een mail sturen. Mijn vorige ziekenhuis waren best aardige mensen. Maar helaas veel steken laten vallen. Ga mij daar niet eens meer over opwinden. Advies van embryoloog was ICSI en wat doet de IVF arts....IVF@!! Maartje hoe is het met je beebje?!
Ha, mooi van afspraak!! @ recepten: Mocht je nog wat van de apotheek halen. Denk er dan om dat je nIETS maar dan ook niets over deze poging tegen je verzekeraar meldt. Dan heb je namelijk kans dat je niet je medicijnen hoeft te betalen. Als ze namelijk niet weten dat je weer met een poging bezig bent... Dan weten ze ook niet dat je met de 4e poging bezifg bent. Weet niet of dat gaat lukken, maar las laatst hier op forum dat iemand geen rekening had gekregen ivm niets tegen verzekeraar zeggen. Mocht je wat van de apotheek ipv van louche drugsdealertjes wat regelen.... dan is het altijd leuk dat je niets hoeft te betalen haha Beeb doet het prima. Ligt in box. Ik wacht op haar op dat ze zo gaat schreeuwen voor de voeding en dan ga ik ff naar ZH voor bloedprikken (ben schildklierpatient). Zenuwpezig voor zaadtest?
Maartjeee ikkeookschildklierpatient zijn. Hoeveel thyrax slik je? Ik slik 1 mooie roze tabletje. Medicijnen van de 4e poging die vergoed worden...... dan heeft die dame denk ik ook een optie voor medicijn vergoeding die ik niet heb in mijn polis. 26-8 uitslag van de test. Ik ben zo zenuwpezig als maar kan. Zucht ik wil ook een box.
Damusss help me out. Hoe vaak zijn jullie naar DD gereden voor een follikelmeting? Stel op 1-09 de uitgangsecho wanneer dan voor de follikelmeting?? Liefs,
Gabrie ik heb twee keer een uitgangsecho gehad en ik moest 7 dagen later terug voor een controle echo. Daarna bij allebei de pogingen een week later weer terug, waarna de pogingen helaas werden afgebroken wegens onvoldoende stimulatie.
@ Thyrax: bij mij is nog niet zo heel lang geleden die diagnose gesteld. Ik ben gediagnosticeerd in januari 2010. Eerst 50, in de zwangerschap is dit omhoog geknald naar 175. Vanaf dag na werp werd dat 100 en nu moest ik bloedprikken omdat ik maandag een afspraak met de internist heb om te bepalen of nu op een juiste dosering zit of dat ik moet minderen. @ Dusseldorf: ik heb mn uitgangsecho bij een lolbroekechobureau gehad, hier gewoon in de stad. Althans, alleen de laatste keer. Normaal deed ik het wel in DD. Met uitzondering van poging tot IVF nummer 5. Toen in een NL's ZH geweest (geen succes, foute 'diagnose', ik mocht beginnen... FOUT!! Had niet gemogen (dacht ik al, maar de gyn daar zei dat het er 'prima' uitzag. Mannn!! Ik haat het als een arts 'prima' zegt. Maar om antwoord te geven op je vraag: ik ben niet een goed voorbeeld, dus aan mijn antwoord heb je niets. Ik reageer namelijk belachelijk snel op de hormonen. Binnen no time heb ik al de punctie. Normaal krijg je volgens mij rond dag 10 de eerste FM. Dan heb ik al lang en breed mn punctie gehad. Ik heb 1 keer gehad dat ik 2 keer moest komen voor een FM. De andere keren hoefde ik slechts 1 keer te komen voor een FM. Ik geloof dat 'normaal' is 2, 3 of 4 keer. @ box... Snik... Hoop voor jou dat je ook ooit (en het liefst snel!!) een box in je woonkamer mag neerzetten *huiltje* @ medicijnen: neeheeeee!! Die meid moest het eigenlijk ook zelf dokken. Alleen: zolang je niet zegt dat de medicijnen voor IVF/ICSI zijn, kunnen ze geloven dat het voor IUI is. En IUI krijg je onbeperkt vergoed.
Whahahah Meleka, ik zat al in je onderschrift te zoeken....maar je loopt in Gent. Nou weten we dat ook weer.....
Jeemig van 50 naar 175 das een ophoging. Ik slik nu 150. Ik heb 01-09 een afspraak in DD. Ach we laten het maar allemaal over ons heen komen. Voor deze eerste poging wil ik alles in DD laten doen. Voor een hoopnietvolgendekeer wil ik eea hier in Nederland laten doen ook bij een lolechobureau. Hmm dus gewoon de recepten indienen........en dan zal je net zien dat IK wel een wakkere persoon tref en die gaat uitzoeken waarom het ziekenhuis dan geen IUI indient bij hun.... Voor deze poging moet ik denk ik nog 20 ampullen menopur aanschaffen. En dan ben ik er. De schade valt dus mee. Misschien dat ik nog suprefact erbij ga krijgen en Femara Ja ik wil dat iedereen een box gaat krijgen in de huiskamer en heel snel!
Hai, Ik was in de wolken tot ik gisterenavond ineens weer bloedverlies had. Ben me rot geschrokken, ook vanmorgen had ik nog een beetje rood bij het afvegen. Heb vanmorgen meteen het ziekenhuis gebeld en ik moet gewoon afwachten. Mocht ik maandag nog bloedverlies hebben of het niet vertrouwen dan moet ik bellen voor een afspraak. Zolang ik geen buikoijn/krampen heb kunnen ze niks doen. Ik ga in ieder geval maandag bellen want het duurt me toch veel te lang naar de volgende echo van 31 aug. Ik denk ook gelijk dat ik me nu minder zwanger voel en minder misselijk ben. Heb trouwens geen bloedverlies meer gehad. Pfffffff echt genieten is er dus niet bij jammer genoeg. Liefs Nataly
Gatver (gecencureerd), Nataly. Ik wilde juist in dit topic kijken of er nieuws van jou te vinden is. Maar dit wilde ik niet horen. Het hoeft niets te betekenen he meid. Maar ik begrijp je zorgen. Ik hoop dat je maandag direct voor een echo mag.
niet echt bijgelezen... maar ik fik me duf voor nataly! hoop op geen rood en een mooi kloppend hartje met volgende echo! Fingers crossed! Hier vakantie voorbij, ik zal nog ff updaten als ik thuis ben. Nu op naar huis, maar we gaan nog wel wat leuks doen, hoor . Maartje, ik kom zondag NIET langs! Misschien volgende week even. Kussie
Hai lieverds, Ik heb geen bloedverlies en geen rood meer gehad. Ik voel me vandaag wel weer misselijk. Die onzekerheid die blijft alleen wel. Ik hoop dat ik volgende week ook een echo mag krijgen. Het is nu al de 5e keer dat ik bloedverlies heb, dat heb ik bij Luca noooit gehad. Marjah, ik hoop dat je een fijne en ontspannen vakantie hebt gehad. De modem van onze computer is helaas overleden, maandag komt er een nieuwe, tot die tijd moet ik het doen met mijn mobiel.
censuur! @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* @#$%&*()!@#$^&()_@#$%&*()#$^&( ^&*()@#$^&()!@#$%^()!@#$%^&*() #$%^&*()$%^&()_!@#$%&()_@#$%&*()_ @#$%^()%^&*()!@#$%^&* SO! 1 November 1 decfember 2 januari 1 februari 1 maart (wordt net ff midden op een feestje aangekondigd) KEN DR NAG MEER BIJ? Lekkere thuiskomst van vakantie en mijn hele happy gevoel is compleet verdwenen. Ik heb verdomme de hele avond naar 3 stomme trollen zitten kijken, die zo zielig aan het water zaten en zo zielig waren. @#%^()!@#%&*(^&*(#$%&!@ @#*#$%&*$%&$%^&*()$%&*(#$%&*( ^&*$%^*@#$%^&*@#%^&*()@#$^&*( @#%^()!@#%&*(^&*(#$%&!@ @#*#$%&*$%&$%^&*()$%&*(#$%&*( ^&*$%^*@#$%^&*@#%^&*()@#$^&*( @#%^()!@#%&*(^&*(#$%&!@ @#*#$%&*$%&$%^&*()$%&*(#$%&*( ^&*$%^*@#$%^&*@#%^&*()@#$^&*( @#%^()!@#%&*(^&*(#$%&!@ @#*#$%&*$%&$%^&*()$%&*(#$%&*( ^&*$%^*@#$%^&*@#%^&*()@#$^&*( @#%^()!@#%&*(^&*(#$%&!@ @#*#$%&*$%&$%^&*()$%&*(#$%&*( ^&*$%^*@#$%^&*@#%^&*()@#$^&*( Sorry Nataly... dat is ff mijn bui van het moment. Kan wel janken. Correctie: ik zit te janken. Ik zit er zo ontzettend doorheen. KlOTE ZOOI Mijn grootste angst... nooit mama te worden... nooit oma te worden... nooit het eerste woordje... hapje lachje schooldag zwemles diploma feestje vriendje en ga zo maar door... Op mijn 82e tegen je nichtje zeggen dat je door moet vechten, want je hebt kinderen zo hard nodig (woorden van mijn oom) Mijn grootste angst is dus gegrond... je raakt het NOOIT kwijt ook op je 82e kun je huilen om iets wat je nooit hebt gehad. Krijg ik ze ooit Wanneer? Hoeveel moet ik er nog voor laten gaan? hoe vaak moet ik weer deze pijn voelen? Hoe vaak gaat dat mes dieper en dieper in mij? Ow en ik moet nu dagen lang naar dat geblaat van die K** wijven luisteren. WANT ZIJ moeten aan het water! Ik zit (censuur) aan het water of ik kom niet omdat ik moet vechten voor wat ZIJ gaan KRIJGEN! KRIJGEN JA! de een trouwt in feb en is in maart zwanger. de ander trouwt in april en is in juni zwanger de ander is sinds een jaar met die gozer en is nu al drie maanden zwanger de ander poept nr 3 eruit terwijl ze nog borstvoeding geeft aan nr 2 de ander is de eerste maand zwanger, ondanks ernstige diabetes de ander is al ff bezig en zegt.... ach.... van mij hoeft het nog niet... als het over een jaartje was, was het ook goed. Ik ben er eigenlijk nog niet aan toe. PIEP! IK BEN ZIELIG!