Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ach lieve Marjah, een hele dikke knuf van mij en ik snap dat je mijn onzekere gepraat nu even helemaal niet trekt. Jij wilt zoooooooooooooooo graag met mij ruilen, dat snap ik allemaal best, daarom nogmaals een hele dikke knuf van mij!

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, dikke knuffel van mij!!!

Nataly, hoe gaat het nu?
    Hoop dat je snel weer meer duidelijkheid hebt.

Hier gisteren begonnen met de deca en morgen de menopur er weer bij.
    Uitgangsecho gisteren ivm organisatorische redenen (gisteren ook de medische keuring voor adoptie gehad) in het MST om de hoek gehad.
    Ik was natuurlijk koren op de molen voor het wegstuurbeleid daar.
    Ah mevrouw, hoeveel ICSI's heeft u gehad???
    Ja ja...

Gabrie, pakketje hier ontvangen!
    Jij ook?

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Lieve Sikke, heel veel succes met deze poging en we hopen allemaal op een heel goed en positief resultaat enne........nog gefelicteerd met je verjaardag!

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieve Lieve Marjah,

Heb er even geen woorden voor, maar begrijp oh zo goed hoe je je voelt. Daarom voor jou:

http://www.youtube.com/watch?v=bVqN_3SheKA&feature=mfu_in_order&list=UL

De geluidskwaliteit is niet zo goed, maar het gaat om de tekst...

Een vrolijk liedje

Als de wereld dan toch al zo hard is
    en de mensen zo ziek
    Waarom dan ook nog zout in de wonden
    dat is niet mijn tactiek
    waarom een tranentrekker
    als de tranen er al zijn

Ik wil niet verdrinken in een trieste melodie
    geen zware zwarte woorden
    maar lieve poëzie
    Geen muzikale trap na
    Niet teveel mineur

Speciaal voor de pijn
    Speciaal voor de tranen
    Speciaal voor de toekomst
    Speciaal voor vandaag
    Speciaal voor jou een vrolijk liedje
    Een vrolijk liedje
    Een vrolijk liedje voor jou

Denk aan je...
    Enne, het liedje is niet bedoeld opdat je nu ineens oh zo vrolijk moet zijn hoor. Want zoiets kan niet zomaar. Maar voel je verdriet. Sterkte met alles.. en dan al die dingen uitgerekend in je vakantie... houdt het dan nooit op? Wat hoop ik dat jij deze ronde zwanger wordt lieverd... Ik duim keihard... Weg met de oneerlijkheid en laat het nu eindelijk tijd worden voor mooie Marjah-tijden!!!

xxxx

PS Rest: ook een knuffel voor jullie hoor. En sterkte en succes enzo! En Sikki, opdat het nieuwe levensjaar jou ook nieuw leven mag brengen!!!

5. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Marjah, jouw berichtje heb mij tot tranen geroerd. Het had zo mijn tekst kunnen zijn. Bah.......

Heerlijk zo een forum waar je je "ei" kwijt kunt.

Krijg ik van het weekend een pakketje binnen....met zo een lief kaartje zucht. ..... Stuur ik een pakketje op heel asociaal zonder kaartje of wat dan ook!

Nataly ik hoop voor jou dat er niets aan de hand is. Lijkt mij killing die onzekerheid.

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    :)

Okee...

heb er nog een

http://www.youtube.com/watch?v=hPCnNFEYICA

en dan ook een voor de lachspieren:

http://www.youtube.com/watch?v=EYaunCnzf7Q

@hier: vandaag oppassen bij de donor i.v.m. startgesprek (ja nu al!)
    en.... ik heb enorm geslapen. Beter dan gisternacht... was 4 uur en toen sliep ik nog niet :( Heb echt alleen maar liggen janken, ondanks pep-msn-poging van maartje. (Ik ging toch echt naar boven met een smile op mijn gezicht)
    en... gisteren heb ik tegen 4 pensen aan gekeken, die me allemaal zaten aan te staren nenuhnuhnuhnuhhhhhhhh (Rolo reclame met die olifant). Vanochtend zonder overgave/overtuiging/hoop/etc tegen mannetje gezegd dat het gaat lukken... ik wil volgend jaar ook met onze beeb in de kinderwagen door de mensenmassa wurmen hier in het dorp. Het is nl feestweek... vandaar ook mijn melodrama bui....
    OOIT! jaaaaaaaaaaaaaaren geleden (toen we nog naief waren) hebben we in een dronken bui besloten dat we een kindje gingen "nemen". Elk jaar komt het weer als een mokerslag, dat WIJ ALWEER zonder pens/kinderwagen/kind aan hand biertjes drinken, terwijl anderen waterdrinken/zich druk maken over oppas/met ukkie in de vliegtuigjes "moeten". Zucht...
    Het zit ff niet mee... oompje dood, emo gesprek met hem, eindelijk vakantie en het gevoel hebben dat ik alleen maar MOET (naar oom (afscheid), nog een keer naar oom (boodschappen voor tante), op vakantie (wel leuk), weer naar oom (te condoleren), oppassen op donors kinderen (wel leuk... maar kan niet met ze in de vliegtuigjes, want het zijn niet mijn kinderen en ze wonen ook niet hier in de buurt dus dat gaat moeilijk), morgen crematie (niet leuk) en dan starten met de progynova (ook al niet leuk) en dan 4 weken zenuwpezen... (ook niet leuk). En dat allemaal terwijl ik naar de feestweek MOET (van vrienden), okee en in principe is het wel leuk... maar wil niet aan de biertjes vanwege missie-backup-eierdoos-beeb en daarnaast heb ik geen zin in vette pensen en zwangerschapskwaaltjesgelul.
    Ik heb nl nu al voor de 6e keer in zo 40 uur tijd gehoord: ach ik voel me nett sinds van de week weer een beetje lekker. Ik had de hele tijd een kater gevoel, en ik heb wel 25x gepiest in 24 uur tijd (ze had geturfd). BARF!
    Okee, ik weet het... het is allemaal onterecht van mij... DAT WIL IK OOK!!!!!

Sikki: fijne verjaardag gehad? en samen swang, he? (goed, he... ik probeer posi te denken ;))
    Nataly: hoest nu?
    Meleka: en met u?
    Naat: en met u?
    Gabrie: snap je me nog? ben weer lekker op z'n zp's bezig ;)
    Maarttje: Kussie, want je bent lief :)

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Thanks... ik weet het...
    we hebben allemaal onze baal momenten en onze aso-ik-ben-de-enigste-zieligste-op-de-hele-wereld-en-iedereen-wordt-mama-behalve-ik-momenten

@kaartje: ze weet ook zo wel dat je lief bent ;)

8. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Jeemig Marjah ik zit op mijn werk!Q#$#$#Q$ Kappuh zometeen ga ik hier lopen janken van jouw emo bericht.

Eerlijk gezegd heb ik geen goed gevoel over de scsa uitslag. Mijn man is diabeet en ik heb het gevoel dat er veel dna schade aanwezig is. Bah.

Waarom gewoon geen superzaad en super eitjes. Klotezooi.

Door MARJAH heb ik nu ook het gevoel gaat het ooit een keer lukken?? Al ruim 10 jaar bezig en ik heb nog nooit een positieve test in handen gehad.

En die dikke pensen, een "vriendin"ooit: ohhhh waarom neem je geen kinderen het beste en mooiste gevoel ever.....
    Ehh Trutje je weet toch dat we bezig zijn en dat het ons nog niet gelukt is. Ja maar misschien doen jullie wel niet hard genoeg jullie best?!@@$
    Juist, ik ben opgestaan en heb volgens mij iets geroepen van krijg de heen en weer en ben weg gelopen. Heb haar nooit meer gesproken.
    k.twijf.

Ja ik kan soms aardig zijn maar je moet geen domme dingen roepen. Beter je best gaan doen......tzzzzzzz

9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Even snel vanaf mijn werk!

Heb net ziekenhuis gebeld en ik mag aanstaande woensdag 24 aug om 09.40 voor een extra echo ivm het bloedverlies. Hopelijk zien we we weer een kloppend hartje!!!!!

Dikke knuf voor iedereen en ik hoop ook dat jullie allemaal SWANG zullen worden.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi lieverds,

Sorry Marjah... Maar ik moest ff grijnzen om het liedje. Ik zag ''hem niet aankomen...'' Had een serieus emo liedje verwacht. Dus toen ik de tekst van dit liedje hoorde ;)
    Maar goed, het liedje kwam wel als grappig bij mij binnen... Maar toch, toch is het allemaal niet grappig. Het is gewoon een gore kutzooi!!

Als ik zo jouw stukjes lees dan voel ik tot op het diepst van mn ziel wat jij nu voelt, wat ik ''vroegah'' ook voelde. Lieve lieve lieve Marjah, ik houd je handje, je voetje, je neusje... Ik houd je heel stevig vast. Dat deed ik al maar nu gedurende de poging die nu komt houd ik je ff nog steviger vast. Voel je gekriebel aan je grote teen? Ja?? Dat ben ik!
    Jouw poging komt echt echt echt dichterbij!! Ik vind het gewoon ook heel spannend. Leef enorm met je mee (wist gij nog nie hé ;))
    Het is eng, eng om weer te hopen. Maar geen hoop meer hebben is wellicht nog enger... Dus ik ga voor het minst enge... Ik hoop dat ooit ooit ooit (lees: NUNUNUUU met de breezereieren van donor....)
    En ondertussen vloek en tier en kutterdekut ik met je mee!!
    Ga je trouwens straks ook mee met FM's van donor? Of ga je dan ook oppassen op kids donor??

Kus!!!

PS: ik lief????? Hoe kom je daar nou bij?? ;)

Juultje!!
    Mooi liedje! En poëzie?? Hoe komt het toch dat ik nu direct weer aan jou moet denken?? Luf jouw gedichtjes!! En jaaaa ik vind nog steeds dat je die ooit moet uitgeven.... :)

Las in jouw topic dat je ouders nog op waren gebleven = lief. Maar ook emo gevoel over wat als op een dag... Brrr enge gedachtes als je zulke lieve ouders hebt. Ik hoop dat jouw papa en mama nog lang lekker kwiek blijven!! Heb jouw vader op zn fietsje gezien, en dat zag er nog aardig kwiek uit. ;)
    Ik hoop, duim en fik dat het snel oktober zal zijn en jij posipower nieuws over jullie chromosomen zult krijgen en jouw ouders daarna nog heel lang opa en oma zullen mogen zijn van JOUW kinderen... Het moet gewoon... Zo'n lieve meid....
    Jij ook een kriebel aan je teen? Je weet wie dat is! ;)

Sikki, vandaag weer Menopur'en?!?!?!?! Eng!! Maar tegelijkertijd: geen hoop hebben is nog enger...... Dus ik hoop heel zachtjes (en stiekem ook heel hard...) dat jij en Marjah straks met mooi nieuws mogen komen. Maar eerst stapje voor stapje: eerst de eerste spuit erin dan hopelijk minimaal 4 mooie eieren uit 4 mooie follikels!! En ik houd ook jouw teen vast, in de hoop dat er nog meer dan 4 uit zullen komen. Wanneer eerste FM?

Bedenk me ineens: 3 op een rij! Heb jullie allemaal (minstens 1 keer) mogen knuffelen en snuffelen!! :)

Nataly, fijn dat je eerder mag komen. Al kan ik me zo goed voorstellen dat dit zelfs te lang wachten is... :(
    Brr, bloedverlies is zo eng... Ik heb in mijn zwangerschap ook (heel vee)l bloedverlies gehad, zo veel dat de artsen in het ZH al zeiden dat het onomstotelijk een MK zou worden...
    Mooi niet dus!!
    Ik hoop dat bij jou ook alles nog goed gaat!!!

Gabrie!! Wat een KUTKUTKUTTERDEKUT vriendin was dat zeg!! Vind het echt 1 van de asociaalste opmerkingen dat je 'beter je best zou moeten doen'. Wat zag ze daar onder? Harder te kreunen tijdens de seks? Op vakantie seks hebben? Een hond nemen of genomen worden door een hond?? :(:$:(
    Sommige mensen.... GRRRR

So! Ik ga zo weer ff naar het ZH. Tjonge tjonge. Zou je denken: eindelijk een kind dus nu klaar met het ZH!?! Mooi niet ;)
    afgelopen maandag had ik na controle, donderdag heb ik bloed laten prikken en nu mag ik zo om de uitslag van het bloed te gaan bespreken met de internist ivm met klierige schild ;)
    Vind het stiekem wel leuk om zo op controle te gaan. Heb een hele lieve internist, al was hij ook wel eens dom: zo zou ik dus geeeeeheeeeen prednison mochten gaan gebruiken want dat was L E V E N S G E V A A R L I J K

WhahahahahA! Had hem nog om wetenschappelijke artikelen gevraagd.... En ehhh jaja, je raadt het al..... Die waren er niet ;)
    Ja, alleen wetenschappelijke artikelen dat het niet levensgevaarlijk was ;) haha
    Ach, die beste man is verder wel heel erg lief hoor!! ;)
    Heeft toen ik zwanger bleek wel zijn medewerking verleend en was erg meelevend. Hij wilde zelfs als ik net klaar was met werpen dat we dan aan verplegend personeel zouden vragen om hem ff te waarschuwen. Hij wilde mn beebje dan wel ff aanschouwen. Helaas voor hem beviel ik op een zaterdag ;)
    maar goed, ik ga hem dus zo ff verblijden met een bezoekje.

Had ik trouwens al verteld dat mijn luie zweet en vet er af gaat???

;)

Heb zaterdag een rondje door het bos gefietst, in schnellzug tempo! Toen ik thuis kwam ben ik gaan................ slapen hahahahahahaha
    Ik was kapot. En gisteren ben ik 's avonds ff door het park gaan skeeleren. En toen ik thuis kwam was ik.... Wederom kapot.

Ik ben een luie donder!! :$

Ach, hoef niet te doen alsof dat nieuw is, want dat was ik al ;)

Kusje voor alle lieve poffertjes en vooruit, mocht er een enkele pannenkoek meelezen, dan krijgt die ook een smakje!!

SCHMACKKKKK

11. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Marjah, kom ff hier. Ik ga je toespreken: Wij gaan ooit swang zijn. Wanneer weet ik niet maar ooit......ooit.:)

Ik ga stoppen met vragen om een beep. Want meisjes die vragen ...juist die worden overgeslagen.;)

Wat een hoop gekut hier...

Menopur is ook bah. Wat kreeg ik daar een hoofdpijn van. Voorheen gebruikte ik Puregon nergens last van.

Sikki, op naar een aantal mooie eicellen.

Maartje sterkt bij de internist. Laat die man wel heel!

Ohh god, Maartje wil sportief overkomen. Pff ik begin er niet eens aan.:$

Ik ga maar weer wat zinnigs doen.

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Check!
    ik stem voorrrrrrrr

Briljant! nog nooit zo over nagedacht ;)

Va-gi-na's
    je stopt er af en toe wat in, je laat er af en toe wat in stoppen, je spuit er af en toe wat in (lees verdoving), je laat er af en toe iets uitzuigen (ieuw klinkt ranzig, maar lees punctie), er komt af en toe wat ellendigs uit, maar het goede ho maar... misschien hebben ze een goede klanten service en kunnen we het om ruilen?

sorry geen last van...
    wel behoorlijk... eeehhhh... klotuh

pgggggg echt!?

Tja, sjorrie!
    je had zereneus iets zereneus verwacht?
    van mij :$
    whahahahahaha

omdat je
    1) lief bent
    2) de gekste bent
    3) ons grote voorbeeld bent
    4) de geheimzinnige tovenaar bent, die ons ineens van van alles voorziet
    5) je er nog steeds bent
    6) daarom

@vaders en moeders... ik las het vanochtend ook van juul en dacht hetzelfde...
    volgend mij heb je zulke lieve ouders... zwijmel.

@internist; hoe was ut?
    gekke gerrit trouwens die internist! geen prednison! hoe komt ie daar nou bij!

zweet? je kunt ook eens gaan douchen ;)
    vet? dat is om in te bakken, dat moet je ook niet op je lijf smeren ;) Was het trouwens vloeibaar of vast... ik bedoel zo'n pakje vet strijkt toch wat moeilijker uit...

een smak wat? poedersuiker/stroop/kersen met slagroom/nutella?

goeso voor bijna echo!

IEDEREEN-IEDEREEN_IEDEREEN!
    yep! vind ik ook

niet doen, je hebt genoeg aan je eigen ge-emo

:( knuffie... wanneer is de uitslag?

k** K** K** behoorlijk KL***

wat een K** K** K** en nog eens KL*** vriendin zeg...
    die mag toch echt wel even haar mond gaan spoelen (tikfout gemaakt, er stond eerst mind... ook goed... mag ook gespoeld worden).

je hebt ooit ook gezegd dat ik best lief was... maar wat dacht je van jezelf :)
    knuffiepuffie voor juulz!

Oktober, he! dan jij "ff"

MOT EN SAL!

@ hier: Zoals jullie gemerkt hebben is er iets wonderlijks gebeurd de afgelopen dagen.
    De eeuwige uber ZENnige marjah is nu voor het eerst VOOR een behandeling al UW :(
    Nog nooit gebeurd, maartje heeft me wel eens gevraagd of ik dat ZENnige speelde, maar dat voelde echt zo. Kijk... de tweede helft van de wachtweken ben ik ook niet te harden en ook heb ik mijn momenten met de echo's/puncties, maar verder ben ik altijd rustig de pogingen in gegaan.

De pogingen uit gaan waren ook wel eens minder geinig... maar dat was niet meer ZEN of UW, dat was gewoon CHAG

Sorry Gabrie... daar gaan we weer ;)
    Ben ik nog te volgen?

Vanochtend was ik mijn koelkast aan het legen. Voor het eerst in bijna twee jaar is mijn koelkast bijna leeg.
    twee jaar lang heb ik er zo goed op proberen te passen en nu geef ik et zomaar weg... aan een ander... een andere vrouw die er eitjes van gaat kweken... OW NEE!!!!!!
    zucht... met pijn in mijn hart en eigenlijk gewoon ontzettend UW heb ik vanochtend mijn pakjes bij elkaar gezocht en deze gebracht naar... mijn back-up-eierdoos.
    Vanochtend ff geknuffeld met 'r, want ik was daar ook alweer aan het janken.

Maarrrrrrrr zij is zo ontzettend posi dat ik er aangestoken door werd. Nu ff hopen dat ik die gedacht vol houd.
    Ze heeft er zin in... ja nu nog wel, wacht maar tot de deca!
    Onmenselijk spul is dat (de naalden dan)

Verder heeft ze weer een briljant nutteloos gesprek gehad met dr lolBROEK. Gelukkig was de prikinstructie (waar ik op aangedrongen heb, want zij waren het weer eens vergeten) wel heul nuttig!
    45 minuten! en alles doorgenomen :)
    Heb alleen natuurlijk weers een wat discrepanties gevonden...
    150 eenheden puregon volgens mail, 150 IU volgens schema nr 1 (beide dr C) en maar 100 volgens het allernieuwste schema (Dr lolBROEK).
    PVD wat nu?
    Wat raden jullie aan als experts?
    Ik had qua hoeveelheid rekening gehouden met 150IU, dus das geen probleem.

enniewee, ik ga straks vette pensen kijken in de kroeg...
    terwijl ik aan mijn glaasje water sabbel en probeer vrolijk te zijn, terwijl iedereen aan me vraagt.. zoooooooow water? ben je ehhhhhhh... wrijf wrijf
    BARF!
    Of: moet jij niet al eens wat kinderen? Die heb ik ook al vaker gehad... ZOoooow leuk! Je weet niet wat je mist....

Kussie en Knuffie
    (megaplet-plet-plet-knuf)

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hulde voor Marjah voor je uber rea!!

*applaus*

Hier ff niet zoveel te melden behalve:

1. Valt mee (of eigenlijk tegen ;))
    2. Oke, dat klopt wel (alhoewel, ik ken nog wel iemand die de knettergekste is ;))
    3. Oke, daar kan ik niets tegen in brengen. Ik hoop dat een goed voorbeeld doet volgen!! En groot klopt ook. (Alhoewel, volgens mij ken ik iemand die bijna wel 1 hele mm groter is dan ikke ;))
    4. True, true!! :D Ik tover van alles uut mn doos (en sla-kom ;))
    5. Zou niet durven weg te lopen. Jij, Juultje en Sikki weten waar mijn huis woont ;) WHAAAA!! Maar behalve dat... Anders zou ik jullie te veel gaan missen. Ik ben nu dan wel '1 van de kutwijven' ;), in mijn hartje ben ik nog steeds 1 van jullie... Ter voorbeeldje voor wie het nog niet gehoord had (volgens mij heb ik dit al wel tegen jou, Juultje en Sikki gezegd), in de eerste week zat ik op de bank, ik keek naar de tv, in mn ooghoeken zag ik de hoera-felicitatiekaartjes staan. Er rolde een traan over mn wang. ''Hoe wreed, hoe gemeen'', dacht ik. ''Waarom kwellen mensen mij/ons zo? Waarom sturen ze ons dat soort kaartjes, denken ze grappig te zijn?...'' Ik wilde de tranen van mn wangen vegen. Toen pas dacht ik: ''verhip, dat moet dan met mn linkerhand, want mn rechter arm zit om mn meisje...'' Oftewel.. Ik besefte het me niet zo goed. En dat heb ik nog steeds wel eens. (Maar niet 's nachts, dan besef ik het me maar al te goed ;))

Goed, dat was dat.

Traantje in mn oogje toen ik las dat jij je voorraadje naar de door mij persoonlijk benoemde ''breezersloerie'' bracht!! Eindelijkeindelijkeindelijk gaat dit circus beginnen!! Hoewel ik jullie donortje niet ken wil ik ff zeggen dat ik haar een TOPwijffie vind!! En dat ik vind dat ze een echte breezersloeriesletje moet zijn!!!!!

(Nee, ze is geen sloerie, ze is geen sletje... MAAAAAAAAAAAAAAAAAR MIJN GOD (ik geloof niet maar TOCH!!) wat hoop, wat duim, wat gil, wat fik, wat vraag ik moeder natuur om please te reageren als een volleerde breezersletje op de medicijnen en Marjah haar zo gewenste beebje te brengen!! Voor minder doen we het niet!!

Het moet!! Helaas is het gfffrr de gffffr niet zo dat degene die het het meest verdiend het krijgt (anders hadden we allen allang een hok vol...) maar jij moet!!!!)

Wat betreft de 100 vs de 150...
    Ik zat daar vanavond nog ff over na te denken.
    Bijna iedereen die met IVF begint zonder eerst al voor OI gespoten te hebben (van de meisjes met mannetjes met slecht zaad of meisjes met dichte eileiders...) starten met 150 eenheden. Kan het zijn dat ze met donortjes gewoon voorzichtiger willen omspringen??
    Ik vind het lastig:
    Wil donortje opnieuw starten als ze deze keer slehcts 3 eicellen heeft of zou ze opnieuw willen starten als ze een overstimulatie zou hebben???
    Of is het slechts 1 keer en dan is het over??

Moeilijk moeilijk moeilijk!! Nog maar ff goed met donor en arts bespreken???? Ik vind zonder overleg bij iemand met breezereieren waarvan je niet weet hoe iemand reageert eng om 50 eenheden meer te gaan spuiten dan wat de arts adviseerd. Maar ik vind het ook meer dan zonde om de donor te weinig te laten spuiten. Lastig is het dat je het gewoon niet weet hoe ze zal reageren.... D I L E M M A!!

@ hoe het bij de internist was????????????
    Dat weet jij (en Juultje) al ;)
    Lage FT4 is niet slecht indien:
    1. dat bij je hoort en je dat al langer hebt
    2. geen anti-tpo hebt.

Dus... Jij geen zorgies maken wat betreft je FT4 (maar nog ff suikervrij leven en dus je FT4 omhoog jassen kan geen kwaad) aangezien jij geen anti-tpo hebt.
    En Juultje ff een bloedprikformuliertje regelen om te checken of je anti-tpo hebt!! :)

Verder waren mijn schildetterklierwaardes mooi:
    17puntnogwat was mn FT4 en mn TSH was 0,05. T3 was niet geprikt (doen we volgende keer weer). Ohjaaaa en mn vitamine D was 69.

Over 6 weken weer prikken.

Internistje heeft niets over mn prednison gezegd. Wel heeft hij mij 98769937890 miljoen keer tijdens het consult gefeli't en minstens zo vaak gezegd wat voor wondertje mn meisje is.

Wel lief.

Net zo lief als dat ik vond dat hij ff 2 x zo lang mij in zn hokkie liet en ff naar de schildklierwaardes van Juultje wilde kijken en mij bovenstaand advies voor Juultje en Marjah gaf. Ook gluurde internistje ff in Juultje haar dossier van jaaaaaaren terug en zei: Juultje moet wel dat en dat in de gaten houden en door behandeling voor krijgen *proest*
    Dat en dat is al lang onder bedwang.

Wel lief en zorgzaam is mn internistje.

Gabrie, ik hoop dat jouw tactiek werkt!! Sterker nog: hij M O E T werken!!! Gffrrrrr!!

@ luie zweet: vandaag toen ik uit ZH kwam ben ik met bus naar winkelcentrum in verweggistan gegaan. Niet de bus terug genomen, maar naar huis gelopen. Ik herhaal: t e r u g n a a r h u i s g e l o p e n!!!!

En toen was ik toch M O E, maar voldaan! :)

SMAK

Ik ga zo maar naar bed.

Schnurrrrkkkk

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hmm, had toch veel te melden ;)

Schaam me trouwens wel nu ik mn bericht terug las hoeveel grammatikale en spellingsfouten ik heb gemaakt *bloos* maar ben te moe om het allemaal te gaan verbeteren... En het zijn er nogal wat....

Mijn excuses en morgen ga ik mn leven beteren ;)

SCHMACKKKK

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hai Beginneling24.

Joe ook een Poffer??

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Had ik al Ge-reaat dat mijn breezerslettige backup eierdoos gewoon 8 breezerslettige follies had in 1 stokkie, de andere was ff niet goed in beeld te brengen. :)

Ben vanavond gevlucht toen de trollen iets verlaat aan kwamen kakken. Geen zin in...
    betekent dat ik net thuis ben en ff een tosti naar binnen heb gewerkt. Hebben we best goed gedaan vanavOnd. Ben best trots op ons.

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goeso!

Nee, dat had je nog niet gerea't, wel in mn oortje gegild!! :D

Ik zit op dit onchristelijke tijdstip weer op de bank met een zeker iemand aan mn tit, ze vind het nodig om al ruim twee uur wakker te zijn + herrie te maken ;). Ik gunde de RR nog ff wat slaap dus maar ff mn lieve schreeuwerd dus mee naar beneden ;)

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nog 6 minuten!! Dan mag ik weer naar bed!!!! :D

Schnurkkkkkkkkk ;)

19. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Ohhh my god, ik ben ff weg.....ff en de kakelende kippen zijn weer druk bezig geweest.

En dat doen ze gewoon expresse zodat ik het niet meer kan volgen Bah!

Maartje slaap lekker.

Marjah las ik nou dat je donooooortje 8 eicellen heeft??!!! Kijk das pas een broedkip! En wat machtig mooi dat ze jullie wil helpen. Heb er echt respect voor.

Maartje moet echt een cursusje Nederlands gaan volgen.;)

Marjah denk dat ze bewust voorzichtig willen starten met de eenheden. Ze weten nog niet hoe jouw donor gaat reageren. Kijk WIJ reageren daar natuurlijk niet op.

Een tosti als avondeten je bent knettergek. Je moet goed voor jezelf zorgen tijdens deze oozoo spannende en gekmakende periode!

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Nog geen8 ecg's, maar bij aanvang al 8 follies in 1 stokkie. Hopelijk is de andere kant net zo veel! Okee... Of meer;)

Nu ff een paar dagen spuiten en dan weten we het!
    Wo deca, vr puregon, vr daarna 1e echo :)

Deel Deze Pagina