Heey, ff snel: Sikki, weet jij misschien tot hoe lang je prednison moet nemen, aangezien jij geen direct immuunprobleem hebt? ben zelf nog aan het twijfelen of en hoe lang ik prednison ga nemen. Juulz en Gabrie: ik fik me echt suf voor gunstige resultaten!
K.T wil ik gaan feliciteren Marjah2#$@#$@#$@#$#@$ Hmm maar Maaarjjaaaaahhhhhh ik heb volgende week iets voor jou..... Het is een Gonnie 300................................. Ja ik sta ook in de fik van de zenuwen!
Op een ander forum was een vrouw....8 eicellen + IMSI en 0 bevruchtingen. Pfff dan zakt de moed je toch in de schoenen. Vreselijk! Ze loopt ook in DD echt triest.
Gabrie! ik heb nu echt ff genoeg van Gonnie. En ik hoop haar nooit meer te zien! Wat een muts zeg. Maar goed, mocht ik Gonnie weer tegenkomen, dan kan ik wel weer wat hulp gebruiken. Donderdag, toch??? Sjpannund! en ja..... @#^&*(@#$%^&*#$%^& voor resultaat van de IMSI
Ik ga Gonnie bij mij thuis bewaren mocht je het nooit ooit (hoop het natuurlijk niet) nodig hebben dan gil joe maar ff. Ja bah donderdag tussen 3 en 4 bah.... Affijn het is al weer woensdag, weekend komt weer dichter in de buurt!!
Hihi Marjah, tel je vanaf CD1? In dat geval doe ik met je mee. Dan ben ik nu 5 dagen zwanger tot het tegendeel bewezen is Maar Prednison, geen idee tot wanneer ik het door slik. Ligt er aan wat mijn arts zegt. Ze gebruikt namelijk veel vaker prednison bij patienten en heeft er dus veel ervaring mee. Volgens mij bouwen de meesten het af vanaf 12 weken tot 20 weken. Ook Pf. gaf aan dat tegen die tijd de foetus zo groot is dat het lichaam dat het immuunsysteem dat niet meer zomaar kan afstoten. Dan moet er meer stront aan de knikker zijn zeg maar Maar omdat infecties snel de kop op kunnen steken bij gebruik van prednison moet je dat dus goed in de gaten houden. En dat is ook de reden dat je het tijdig moet afbouwen, omdat je anders kans hebt op vroeggeboorte door infecties.
Jahhhh sikki!!!! gefeliciteerd met je 5 dagen zwanger zijn is dat toch ff mooi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi Ik denk posi POSI-POWERRRRRRRRRRR klinkkt stoer, he wacht maar af... straks mogen jullie op vegen mij wel te verstaan...
HIHIHI, gefeliciteerd Marjah en Sikki met het SWANG zijn, en hopelijk blijven julie dat! SO! Gabrie74, ik fik me suf dat de uitslag morgen jullie wat meer info geven over hoe nu verder!!! Even ego, weet niet of jullie dat willen horen dus hou ik het kort. Vanmorgen echo gehad en alles is goed, ik heb zelfs het hartje gehoord en ook zien kloppen, gyn heeft me 2 dagen vooruit gezet, ben nu precies 8 weken zwanger, frummeltje is 1,47cm groot, en dat met een AMH van 0,10 Bloedverlies komt waarschijnlijk van het goed doorbloed zijn van de baarmoedermond en daar stop ik dan elke keer die utro bollen in, dat irriteert dan sneller vandaar het beetje bloedverlies. Gaat meestal niet meteen bloeden maar duurt eventjes voordat het naar buiten komt. Ikke opgelucht zijn. Liefs
Even een felicitatie voor alle nieuwe zwangeren onder ons Ja Sikki weet ook niet hoe dat kan maar echt zielig voor die dame. Misschien waren het wel eitjes die niet van supers kwaliteit waren of een combi van ei-zaadcel. Ik eet vanavond vis das lekker gezond. Een heerlijk tongetje. Jammie Jammie en ik wil daar krieltjes bij. En sperziebonen. Ik heb Maartje hier nog niet gezien. Ze zit zekers weer te hamsteren bij de AH. Kan ze gelijk voor mij ook wat wereldgerechtenmeenemen.
Ahhhhh Nataly met jouw beepje dus ook alles goed. Fijn fijn fijn dan kun je weer met een gerust hart verder leven naar de 12 weken echo Ja het fikt nu een beetje overal in Nederland whhahaha strakkies krijgen we bosbranden.
Nataly GEFELICITEERD!!! Was je in het MST of in Hengelo? Ik zou het gezicht wel eens willen zien van die arts daar die jou destijds heeft weggestuurd Marjah, opvegen ja... Maar ja, we houden hoop! Ik denk maar zo, als ik nu stop ben ik ook enorm verdrietig. Kan ik het maar beter nog even uitstellen...
Ik loop nu in Hengelo, daar zijn super fijne artsen, mij zie je niet meer in Enschede!!!! Alhoewel, misschien moet ik straks met een zwangere buik eens een afspraak maken met die gyn die mij weg gestuurd heeft Wat zal hij opkijken. Beebje wordt begin april 2012 verwacht, Luca was 9 dagen eerder dus ik verwacht inderdaad een eind maart 2012 beebje. Ik eet vanavond gehaktbal met rosti en gekookte wortelen!!!! Zal zo eens de ballen gaan draaien, toedeledoki!
zeg... mag ik ff vragen wat jullie cryo schema voor ptogynova was... ik heb uit MCK dit gekregen: 7 dagen 3 x 1 mg progynova daarna 3 x 2 mg progynova per dag. en dit had ik in DD 7 dagen 1 tablet, 2 dagen 2 tabletten, 2 dagen 3 tabletten, 2 dagen 4 tabletten 2 tabletten progynova 2 mg per dag zit wel een verschil tussen want van MCK moet ik starten met 3x 1 gram per dag en ik heb uiteraard...... alleen maar 2 grams tabletten Wat nu?
Op een ander forum is een POFFER spontaan zwanger geworden. Wat kan het leven toch mooi zijn! Ik ga kijken wat ik thuis heb liggen Marjah 1 of 2 mg krijg je morgen antwoord op!