meiden!!!! stressssss!!!! donor is nog niet ongi.... en ze heeft zondag de laatste pil gehad. maandag ook een echo, dus zwanger is ze waarschijnlijk niet Maar, weten jullie eigenlijk wat je moet doen in zo'n situatie? Ik dacht dat het niet erg was, maar wilde toch ff jullie mening horen.
Marjah, ik weet niet wat je donor moet doen, ik was dwars door de pil heen iedere keer ongi, misschien dat andere deskundigen je wel een antwoord kunnen geven. Enne, ik heb een cryo tp gehad in eigen cyclus dus geen hormonen gehad. Ja, ik ben zeeeeeeeeeeeeeeer misselijk en heb inderdaad gevoelige borsten en ik slaap slecht en heb geen eetlust. Ben in 4 weken al 2,5 kilo afgevallen maar mij hoor je niet klagen. Ik ben elke morgen blij dat ik nog kokhalzend boven de gootsteen hang. Lin71 is volgens mij ook een POFFER die spontaan zwanger is geworden.
Ik heb barstende hoofdpijn (stress?), heb een verstopte neus (hooikoorts) en mijn stem is weg (maar hou zou dat laatste nu kunnen?) geen zere tieten, maar heb geen trek (oei voorteken? ) oh ja en ik vind een heleboel stinken... vooral vlees ???
De eerste spuit is erin gejast door haar man, want ze vond het toch wel een beetje te spannend worden Thnx Maartje voor het telefoontje!
Zwaai, zwaai. Wat een boel zwangere mutsen hier. Geloof dat ik nog maar een wijntje inschenk. Oh nee, ik drink niet. Heb geen antwoord op alle openstaande vragen, sorry...Duim daarentegen heeeeeeeeeeeeeeeeel hart hoor... Hoest met Hamstermamaartje??? Sikki en Gabrie, via welke site bestellen jullie DHEA? En zie dat er ook verschillende pillen zijn (25 / 30 mg), maakt dat nog verschil? Ga volgende week op vakantie naar Amerika en ga ook eens kijken ok ik het daar bij pharmacist kan kopen... Zouden julle me de link met de pilletje die jullie gebruiken eens willen sturen? Zou fijn zijn ! Ga nu slapen... Nog 2 daagjes! Dan vakantie!! Enne Gabrie, ik begrijp wat je bedoelt. Het komt niet hard over, maar realistisch. En dan moeten we op een gegeven moment zijn. Heb zelf mazzel dat 5 pogingen vergoed worden (is mondeling toegezegd, wacht nog op schriftelijk!) en dan is een poging erna - al is Gent echt een kostbaar verhaal - het met sparen nog op te brengen. Dikke knuff voor allemaal! xxx
Kwam dit tegen tijdens het googlen: Premature Ovarian Aging, DHEA Treatment for Fertility in Older Women :: CHR Ga De S wel even mailen, maar heb net als jullie zoiets van, baat het niet.... Dus ben heeeeeeeeeel benieuwd naar de website waar jullie het bestellen. Hoe lang duurt het voor het binnen is? xxxx
Goedesmorgens, Voor Juultje: Op zoek naar de goedkope vitamines? Wij helpen u graag - Import Vitamins Ik lees vaak dat men 3x 25mg per dag gebruikt. Dus in totaal 75mg. Persoonlijk durfde ik dat niet omdat ik het dus op eigen houtje slik. Ik heb gekozen voor 50mg. Ja inderdaad das pas mazzel 5 pogingen! Komt goed. Helemaal te gek naar Amerika spannend! De dames in Amerika daar lees ik ook vaak van dat ze royal jelly gebruiken. Misschien ook een tip? Marjah, thuis heb ik ook alleen maar 2mg liggen. Ja marjah zoals jij nu eea beschrijft. Geen trek in vlees zere boobs klinkt duidelijke alles 100% SWANG. Hmm verdacht Hamster-Maartje is niet langs gekomen. Laterzzz
Juulz, ik heb het 1x besteld via deze site http://www.dhea.com/home.php Die had ik gevonden via een topic op Freya. Levering uit Amerika binnen 2-3 weken. Niet in een potje, maar in een vacuum sealed zakje in een enveloppe. En ik heb het 2x besteld via deze site DHEA, 60 capsules, Guaranteed purity over 99% Levering vanuit Zwitserland in een potje in een doosje. Hier heb je de mogelijkheid tot levering binnen 48 uur (kost 10 euro extra). Ik slik, mede op aanraden van Gent 3 x 25 mg. Dit wordt ook overal aangeraden.
Ik ben er wel hoor!! Alleen gisteravond ff met mn meisje de hort opgegaan en 's avonds vroeg naar bed. Was achterafgezien ook wel heel verstandig aangezien ik vannacht..... Maar liefst VIJF keer ben verblijdt door een krijzende baby die aan dr moeders tit wilde hangen.... Vandaar dat ik nu net pas weer in het land van de (half)wakkeren ben beland. Nu zo maar ff douchen en aankleden, beebje badplonzen en dan eens ff lekker een slaapje laten doen en dan is het weer ff........ Mamaartjetime Tot so!!
Maartjebeep moet lekker doorslapen! Ben benieuw hoe het met zwangere Marjah gaat. Ze zal wel kokhalzend boven de pot hangen Tja Marjah je moet er wat voor hebben. Hoop dat je donortje veel eitjes gaat maken. Ga weer ff wat werken.
Woehwabhahahha nee, ik ben nu ook al ontzettend moe... Dus kom net mijn bed uit gerold. Nu naar meisje met de prikkende naaldjes kijken of zij mijn schildklier kan oppeppen, een goed bedje kan creeeren en mijn geest in bedwang kan houden
Succes Marjah! Ik mag vanavond naar het meisje met de naaldjes We lopen zo echt wel gelijk op! Samen zwanger. Whahahaha!
Hihi grappig dat jullie deze keer zo samen oplopen! En ik vind het een superdeal!! Gabrie, mn meisje mag zich nog misdragen, moet wel over zijn als de 18 is
Deze moppersmurf roept: Ik haat SWANG dames bah bah bah! Niet allemaal maar sommige bah bah bah. Vandaag is inderdaad DD. Hmm ga denk ik ook maar weer eens een afspraak maken bij de accu. Deze doet het zonder naaldjes maar met laser.
Sikki een vraag voor jou. Ergens las ik dat je bij dr. Pfeiffer bent geweest. Ik zit nu te twijfelen of ik dat ook niet eens moet doen. 1) Slik al jaren thyrax voor mijn schildklier. 2) en in het verleden heb ik vitiligo gehad (een wit plekje op mijn lichaam zonder pigment). Duurt het maken van een afspraak lang? Hoe is de communicatie? Ik hoor graag van je.
Ik heet dan wel geen sikki, maar ook ik heb die onderzoeken laten doen bij pfeiffer. Volgens mij kon ik toen dezelfde week nog terecht. Communicatie is in engels of duits, wat jij het liefst wilt. Dankzij die onderzoeken ben ik toen aan de prednison gegaan...
Heej Maartje jij bent ook goed hoor!! Weet jij wat die onderzoeken kosten? Mijn duits is ehuhhhh nah nicht so gut. Ja ik lees veel over prednison vandaar mijn vraag.