OW lekkere vent heb ik! gaat ie voor de eerste keer de vitamine B12 spuit intramusculair spuiten.... ramt ie dat ding in mijn kont en spuit ie in een keer leeg! (niveau is weer gedaald????) Maartje is zo'n watje die van de langzame aanpak houdt, maar mijn husband dacht daar heel anders over Viel wel mee! ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel van het spuiten gevoeld. Heb alleen nu wel spierpijn in rechterham! de naalden prikker heeft me weer goedgekeurd en heeft ook nog even gevraagd voor de selenium/kelp/thyrosine ivm mijn lage FT4. Ik moet nu de thyrosine eruit gooien en de rest blijven slikken. Volgens haar is ook B-caroteen ook heul belangrijk voor swang raken (na overleg met een andere deskundige). Duzzzz... ff kijken wat er in mijn multiprut zit. KTA
Nou dat weet ik niet...... hij gaf aan 5 tot 6% is normaal. Volgens sommige sites is het inderdaad een prima uitslag. 1 september ga ik bij hem langs voor het behandelplan. Hij zei nog iets: in uw geval lage amh en deze uitslag doen we de icsi in een speciaal medium. Ik snap niet waar hij het over heeft. Heb het wel op geschreven voor volgende week.
Percentage normaal was 6% Dus de fragmentatie was wel verhoogd. Maar ik geloof nooit dat dit de reden is geweest van de 0 bevruchting de laatste keer. Wij zijn in ieder geval blij met de uitslag. En ik ga volgende week DD weer ff onveilig maken. Per trein dan! Hoe was het bij de accu? Hoe gaat het met je donortje
goedgekeurd door de acupunctuur mevrouw ff wat naalden om alles in balans te brengen, zo ook mijn schildklier op te peppen. En donor is ongi geworden gelukkig maar! hier nog niet veel last van de progynova
Ik ga voor volgende week een afspraak maken bij de accu. Bij mij werkt ze met laser accu. Spannend voor je donor. En voor jou natuurlijk ook. Van de progynova had ik de vorige keer bij mijn cryo ook totaal geen last van. Tja iedereen reageert er toch anders op. Van de Menopur heb ik altijd heel veel last. Veel hoofdpijn niet normaal.
Gabrie, 13,6 % zou verhoogd zijn??? Volgens mij is dit dan een andere test dan de SCSA die wij destijds gedaan hebben. Ik las ook op de site dat ze tegenwoordig een sperm fittest hebben. Geen idee wat dat dan inhoud. Want de scsa test is pas ligt verhoogd als het boven de 15% DNA beschadiging is. En boven de 25-30% wordt het echt een probleem. Het moet dan wel een andere test zijn als die wij vorig jaar gedaan hebben. Hij zal wel een behandeling met PICSI bedoelen. Dat wordt veelal geadviseerd bij DNA beschadiging. Marjah, succes bij het kraambezoek! En fijn dat je weer bent goedgekeurd en de donor ongi is! (alhoewel dat geen f*ck uitmaakt omdat de eitjes toch niet zuruck in haar baarmutti hoeven)
Ik dacht dat de SCSA en de spermfit het zelfde waren maar misschien vergis ik mij. Het gaat om de DFI en die is 13.6%. Volgende week ga ik bij hem langs en dan hoop ik wat antwoorden te krijgen. Ik schrijf nu mijn vragen van te voren op. Ander klap ik dicht als ik daar zit. Hoe is het bij jou??
Dat is wel raar, want met de SCSA is een DFI van 13,6% is hartstikke goed. Wij hebben het destijds via DD hier laten doen SPZ Lab: How to find out whether the genetic material in the sperm cells is satisfactorily packed? En daarin staat dat alles onder de 15% goed is. Nu doen ze het schijnbaar bij hun eigen kliniek ReproGen ReproGen GmbH - Samenbank Düsseldorf| SpermFIT; Analyse der DNA-Fragmentierung in Spermien En nu heet het de sperm-fittest. Beide checken wel het DFI (DNA Fragmentatie Index) maar hebben schijnbaar een andere schaal. Wij hadden de eerste keer 41,7% en later 17,6%. Hier gaat het wel.... Of eigenlijk niet, maar dat wil ik niet toegeven 9 ICSI's zijn best wel een belasting...
Hoi meiden, ik las iets over DHEA, waar te bestellen. Ik heb van de week op deze site DHEA gekocht. Binnen 2 dagen was het binnen. 19,95 euro voor 250 pilletjes!!! Puritans Pride DHEA 25mg - Dhea Online Sale
Mooie beeb hoor! en Liiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeffff! grappig want beide oma's waren er, en mijn directe (directste) collega en zijn vrouw. Zo leuk hoe de oma aan het koetelen was met beeb , maar! bij wie viel het in slaap??? Juist bij MOI! *kijkt trots* zo leuk! collega vroeg ook gelijk of ik vaker langs kwam, want ik was er nog nooit bij haar geweest. Ze is dan ook van een andere afdeling. Haar man was ook thuis en was me aan het vertellen hoe ik wat moest denken en doen. Vind dat elke keer weer vermoeiend, want hij bedoelt het zo goed, maar hij gaat maar door en door het taal en cultuur probleem komen we steeds niet verder. Auto van de garage gehaald en nu ff lekker uitbuiken op de bank, nadat ik zowat een hele mexicaan heb opgegeten . Ben benieuwd hoe prikkie 2 straks gaat bij backupeierdoos
KLETSKOUSEN!!! Gabrie, dik 600 kosten de eerste onderzoeken en de keer daarna kost het 300 euro. Maar ik vind die keer daarna eigenlijk onzin. Ik zou zeggen: gewoon 1 keer laten doen en dan klaar Pfeiffer doet onderzoek naar de werking van visolie op het immuunsysteem. Hij heeft de hoop dat visolie een hoop kan verbeteren, dus na 6 week visolie in een bepaalde dosering wil hij opnieuw gaan prikken. Ik vind het een beetje onzin. Een aantal waardes waren bij mij zelfs achteruit gegaan na 6 weken de hogere dosering (ik slikte het zelf ook al voor die tijd) visoliecapsules te hebben geslikt. Waar je ook om moet denken is het volgende: Alan Beer is ehh was (hij is overleden) Amerikaanse arts die veel onderzoek heeft gedaan naar het immuunsysteem. Hij hanteerde andere referentiewaardes als dat Pfeiffer doet. Ik weet niet hoe je Engels is, maar anders kan ik jou zijn boek echt aanraden, het heet: Is your body babyfriendly en is te koop bij bol.com -> bol.com | Is Your Body Baby-Friendly?, Alan E. Beer, Julia Kantecki & Jane Reed |... Mocht je engels te belabberd voor woorden zijn: dat is de mijne ook maar ik kwam er redelijk doorheen. Mocht je het een kansloze zaak vinden om het te gaan proberen in het Engels, dan wil ik als je dat fijn vind als je je bloed laat checken door Pfeiffer ook wel je waardes vergelijken met die van Alan Beer. Laat dan tegen die tijd maar weten. De uitslagen heb je heel snel al binnen van pfeiffer, sommige uitslagen al de volgende dag. Bedenk me nu ineens dat ik gewoon ben begonnen met reaen waar ik gestopt was met lezen (eerder vandaag). Best kans dat Sikki of een ander die alles al geschreven heeft. In dat geval: sorry voor de ECHOOOOOOO (hoe heet de koning van Wezel??? ) Marjah!! WAAAAAAAAT lees ik nu? Ramt hij in 1 keer je kont binnen?? Ja, lekkere vent zeg!! *shock* Geintje!! Fijn dat hij het aandurfde! Mooi dat je er niet zo veel van voelde! Maar ehh dat is geen garantie voor de volgende keer. Bij mij doet het de ene keer ook meer pijn dan de andere keer Heb je wel keurig intrmusculaire naalden bij de apotheek gehaald? Je subcutane naaldjes zijn te kort dus mocht je stiekem Menopur naalden hebben gebruikt . Dan speel je vals () en krijgt je lijf niet voldoende kans het op te nemen Spierpijn kun je trouwens voorkomen door keihard met je gebalde vuist en dan daar de binnenkant van tegen je kont aan te rammen, kort na het spuiten. En? Al gecheckt wat in je multi zit? BTW NIETTTTTTTTTTTT multis slikken (ivm C) *Maartje kijkt streng* Of zou het niets uitmaken omdat je toch gaat Prednisonnen?? Hmm, toch eng idee, al die C (rijmt ook nog ) Gabrie, 13.6 is weinig Toch? Zekerr als je het vergelijkt met hoe Sikkiman het eerst had!! Feli!! Speciaal medium??? Nooit van gehoord. DD per trein? Marjah weet er alles van Nog een goed restaurant nodig in DD? Weet Marjah ook alles van ) Marjah!! Super van ongi van donor!! HOERAAAAAAAAAAA!! @ niet veel last van de Progynova: HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! (Ik haaaaaaat Progynova!!) @ acupunctuur: goeso van in balans brengen! (Denk wel ff Hoe je jezelf niet lek te prikken bij deze poging, laat je je alsnog lek prikken ) @kraambezoek: hoe was het? Kusje!! Sikki, logisch dat het niet zo gaat! Goed van je dat je het ondanks dat je het niet wilt toegeven toch ff toegeeft. Niet dat daarmee alle last weg is, maar soms helpt het wel om dingen uit te spreken / op te schrijven. Vloek en tier maar ff Dat mag want het is ook allemaal gewoon ontzettend verrot!! @ DHEA: ik lees er steeds vaker wat over. Mochten wij op een gegeven moment voor beeb2 te willen *eng* *eng* *eng* dan wil ik het ook gaan gebruiken!! Beter dan de Femara, alhoewel Bij mij heeft het geluk opgebracht (als we dan voor het gemak ff vergeten dat ik toen slechts 1 terug te plaatsen emmy had. Oke, was wel een top emmy, maar toch. Uit 11 eicellen zou toch wat meer te knutselen moeten zijn. @ beebknuffelen: lees net dat het goed gegaan is! Mooi!! Verbaasd me niets dat ze in slaap viel bij jou!! Mijn meisje vond jou ook heeeeeeeeel lief Hoop dat prik twee goed gaat en dat dat over 9 maanden een mooi lief Marjahbeebje in JOUW armen in slaap valt!! Had ik eigenlijk al verteld dat mijn schildklier mooi ingesteld lijkt na de werp? Ik ben van 175 in 1 keer 100 gegaan (Thyrax)en mijn waardes waren mooi. Over 6 weken opnieuw prikken.
Ohja, over het bloedonderzoek door Pfeiffer: ik zal zo ff een lijstje hier knippen plakken van wat hij allemaal onderzoekt. Als je een lieve HA hebt kan hij misschien een aantal dingen gewoon in je plaatselijke ZH kunnen laten prikken?? Dat scheelt dan weer kosten. Dan laat je alleen hetgeen wat in NL niet kan, in DD prikken. Dan vergoed je verzekering de standaard dingen...
Allergie: -IgE Entzundungsmarker: - Interleukin-6 - Interleukin-2 Rezeptor (losl) - Interleukin 10 Haematologie - Leukozyten - Erythrozyten - Hamoglobin - Hamatokrit - MCV - MCH - MCHC - Thrombozyten - Neutrophile - Lymphozyten - Eosinophile - Basophile - Monozyten Immunologie: - Akuter Aktivierungsmarker (CD8+ HLA-DR+) - Chron. Aktivierungsmarker (CD8+CD28+) - Chron. Aktivierungsmarker (CD8+ CD57+) - Regulatorische T-Zellen - Immunglobin G - IgG 1 - IgG 2 - IgG 3 - IgG 4 - Immunglobin M - Immunglobin A KI. Chemie - Sontige - Ferritin - Transferrin-Rezeptor (sol) - Interleuking-2 Rezeptor (losl) - 25-Vitamin D3 Lymphozyten-Subpopulation - Leukozyten (absolut) - Lymphozyten (absolut) - Lymphozyten (relativ) - Granulozyten (absolut) - Granulozyten (relativ) - Monozyten (absolut) - Monozyten (relativ) - T-Lymphozyten (CD3+) relativ - T-Lymphozyten (CD3+) absolut - T-Helfer (CD4+) relativ - T-Helfer (CD4+) absolut - Zytotox T-Zellen (CD8+) relativ - Zytotox T-Zellen (CD8+) absolut - CD4/CD8 Ratio - B-Lymphozyten (CD19+) relativ - B-Lymphozyten (CD19+) absolut - Nat. Killerzellen (CD16+/CD56+) relativ - Nat. Killerzellen (CD16+/CD56+) absolut Tumormarker: - Tumor-Nekrose-Faktor alpha ***Bedenk me nu net nog wel dat bepaalde dingen hij bij mij niet onderzocht had, maar bij anderen wel, zoals de bloedstolling. Mijn lieve internist heeft dat toen voor mij nog in NL laten prikken. Dus dat staat niet op deze lijst, maar hoort er wel een beetje bij. Net als vitamine B12 en schildklierdingen, want daar was ik al voor onder behandeling dus opnieuw prikken had weinig zin. Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel! POF-smak!
Je zou bijna denken dat ik graag mezelf hoor praten : 3 (ehh nu 4) berichten onder elkaar van MIJ MIJ MIJ MIJ MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!
ghihih maartje in de bocht Vit C; ja dat zit ook in jouw pillies! dus die slik ik nu, maar ik ga over naar een ander merk pillies ivm B-caroteen (prenaFem van Orthica) zit ook vit C in, maar ach, wel veel minder dan ik anderhalf jaar geleden slikte (1000 mg... ivm herhaalde blaasontstekingen). Daar ben ik ook zwang mee geworden. Nu nog een beetje prednison erbij, ook al vind ik het eng om dit niet in overleg met gyn te nemen (ter info, deze was van de ha ivm komende ecd poging). Wanneer kom je hier mij-beeb-laten-knuffelen-part-II? Ik denk dat ik in de week van de tp een hele week vrij neem. Ik heb nl het gevoel dat ik helemaal geen vrij heb gehad, de afgelopen 2 weken . Ik heb trouwens ook gemept tegen bil ivm spierpijn, want ja... hij spoot er toch wel wat lichaamsvreemde sapjes naar binnen Nog ff een vraagje: ik moet dus eigenlijk 3 mg estradiol slikken. Nu heb ik 2 mg progynovapillen, dus met geen mogelijkheid kom ik op 3 mg per dag uit... Ik heb nog wel een restantje femoston (alleen estradiol (dus zonder progesteron)) van 1 mg. Denken jullie dat ik die ff een paar daagjes bij kan slikken? ik hoor het wel Sikki; ach meid... 9 pogingen is ook niet niks. Ik vind het al knap dat je zo ontzettend aan het doorzetten bent. Dus dat dipje vind ook ik echt niet gek. Je mag hier best gewoon snarken hoor, dat doe ik ook namelijk . Maar daar merken jullie natuurlijk nooit iets van *schaamt zich diep * Enniewee! Sikki een dikke vette knuffel! Ik zou willen dat ik wat voor je kan doen. Maar ook ik snap het kunstje nog niet...