Heey! ik denk eigenlijk niet dat ik verkouden ben, maar dat ik hooikoorts heb... kan natuurlijk ook nog met al dat gemaaide gras. En daarvoor mag je uiteraard wel weer prednison nemen. hmmm wat is wijsheid? Pfeiffer bellen is eigenlijk geen optie, want die zegt dat ik mijn immuunsysteem moet laten doormeten. Ik denk dat ik in eerste instantie een piep klein beetje ga nemen en kijken wat er gebeurd. Wat denken jullie daarvan? Heey, mijn vader komt op visite! Laterrrr
Haaaaaalllooooooow Gabrie: doe je voorzichtig met al dat lekkers? En fijn dat het erop zit? Maartje kussie voor dransende beeb en ook kussie voor dat andere @hierzo; de donor was vandaag ziek . Zijn het bijwerkingen of is het gewoon wat anders? Haar zoontje was iig erg vervelend vanacht, waardoor ze slecht had geslapen. Vanmiddag heeft ze het opgegeven en is ze naar huis gegaan van haar werk. en verder bij mij? gewoon z'n gangetje. Wel lekker gewerkt, al hebben we weer eens wat gerommel op de zaak. Dingen die niet werken, dus moet je daar weer achteraan en ik moet nog ff binnen 2 weken iemand aannemen als ondersteuning van het personeel. We zoeken eigenlijk superwoman. Kent iemand haar? En mijn husband? Tja, vanochtend was het drama, maar vanmiddag had ie alweer goed nieuws. Maar ook een opmerking van de afnemer, dat er wat schade is... Ja... Maar wat doet ie eraan? Niets! Dus nog beter opletten en hopen dat de anderen akkoord gaan met deze kwaliteit. Maar... ik hoop toch echt morgen geen vent tegen te komen, die met lood in zijn schoenen naar het werk gaat. Nu nog ff een spuit in mijn kont darten. Heerlijk wat karbonaadjes in mijn bil jassen. Over karbonaadjes gesproken, de andyvie stamp smaakte heerlijk! Het wordt weer winter, maar dit is dan toch wel weer voordeel. Dag sla, hallo wintervoer Okee op de erwtensoep moet ik nog maar 4 weekjes wachten. Daarna kan ik mijn lol weer op tot april (standaard soep op mijn werk). See ya!
Vandaag weer een echo gehad, frummeltje doet het goed en beweegt al, hartje klopt 174 slagen per minuut, ben nu 9 weken en 1 dag zwanger.
Nataly, gefeliciteerd met weer een mooie echo! Heb je al een dikke middelvinger naar het MST opgestoken? Marjah, voor jou een dikke knuffel!!! Wanneer de FM van de donor? Hier zitten de FM's er weer op. Vanavond de pregnyl er weer injassen en vrijdagochtend de punctie. Er zitten 3 hele grote follies en 3 hele kleine. Volgens de arts moeten we rekenen op 3 rijpe eitjes. We zullen zien.
Morgen de FM! nu ik jouw berichtje zie, begin ik toch wel een beetje zenuwlappig te worden . 3 eitjes, hmmmm ... het zijn er maar 3 / het zijn er gewoon een dikke 3! Ik ga voor het laatste Ik hoop zo dat ze mooi rijp worden en gewoon super bevrucht worden. Wij moeten nl samen swang-zijn. Daarna samen werpen en samen met Maartje's beeb en onze beebs naar de speeltuin. Okee, misschien niet als beeb zijnde, maar wel als ze een mooie-leeftijd-voor-de-speeltuin hebben. Okee, en anders wordt het gewoon Duwayne bij mij en Chay bij jou... die zijn dan gelijk van de leeftijd van Maartjes beeb (tegen die tijd peuter ). Kunnen we gelijk naar de speeltuin. SO! Wij krijgen beeb! Duzzzzzzzzz...... Nataly; gefeliciteerd
Gefeliciteerd nataly met je goede echo. Spannend Marjah ik fik me rot. Spannend Sikki , ik duim met je mee op 3 prachtige emmy´s ! En een beeb voor jullie !
Spannend Sikki, ik fik en klaver voor 3 eitjes bij de punctie die ook nog allemaal bevrucht worden en waaruit een succesvolle Ariel Color plakbeeb gaat groeien. Marjah, ook voor jou fik en klaver ik voor een goeie FM met veel follies!!!!!! De gyn die ik vanmorgen had kende mij nog van het jaar lang dat we IUI's hebben gedaan. Ik heb hem ons verhaal verteld en hij zei uit zichzelf of wij dan niet heel erg boos zijn op Enschede omdat zij het gewoon zo snel opgaven. Vond ik wel mooi om te horen. In mijn achterhoofd wil ik wel een afspraak maken met die gyn in Enschede maar ik weet zeker dat als ik hem dan vertel dat ik zwanger ben ondanks dat hij mij heeft weg gestuurd, hij mij dan zal feliciteren en ons geluk zal wensen, dan haal ik nog mijn gram niet (pffffff lange zin). Het is het beleid van Enschede dan kan ik niks aan veranderen dus ik hou de eer aan mijzelf.
Nataly wat mooi!! Ik hoop dat wij je allemaal snel mogen volgen. Sikki, 3 stuks toppie! Oh jee straks hebbie een drieling! Vrijdag de punctie spannend ik duim met je mee. Marjah hoest met jouw donoortje. Gewoon alle poffers met hun kroost naar de linaeushof! Lin is ook al weer 26 weken ver. De tijd tikt driftig door. Ach Nataly, laat gaan, laat los. Het belangrijkste is je beepje nu. In sommige ziekenhuizen zijn wij gewoon nummers. En toevallig zijn wij hele oude nummers. Wij passen niet in de mooie succes facts! Dikke vette vinger voor ze want je bent maar mooi het bewijs dat je wel degelijk mooi zwanger kan worden! Meleka hoe gaat het met jou? Kun je eea verwerken? Ik hoop dat het op eigen kracht lukt. Het is je tenslotte eerder gelukt. Is een bezoek aan dr. Pfeiffer niets voor jou dit ivm je miskramen? Maartje hoop dat je beepje snel opknapt. Liefs
Whaaaa!! Donor van Marjah doet het als een breezer, yeah!! Kreeg net een leuke sms!! Ohh werd helemaal happy de peppie, lekker hyper en vrolijk en blij, zo blij!!!  Ze zal het hier zo zelf wel komen gillen!!! Dus ik verklap nog niets Sikki, ik duim (inclusief teen) ook voor jou!!! Ik begin weer een beetje in het land van de levenden te komen, meisje word weer wat 'normaler' zoals ze eerst was. Rotprikken, wat is ze daar ziek van geweest (en dat deed mijn hartje zo pijn)...
Knuf voor beeb van Maartje. Ben erg benieuwd naar nieuws over donor van Marjah. Blijft fikken. Jep al weer 26 weken. Een mijlpaal.
Thnx! Hmm, had allemaal hieper de piep poppetjes/smiley's gepost in mijn bericht. Net op mn Iphone zag het er ook uit als zijnde allemaal poppetjes en smiley's. Maar nu op mn lappie zijn het lelijke vierkantjes.
haaai! zwaai! ben onderweg naar de acu, maar ik kan het dus ff niet laten om jullie te verlekkeren met het geweldige breezerslettige aantal follies die mijn backupeierdoos heeft geproduceerd! Het zijn er tot nu toe aan een kant iig 10 en aan de andere kant iig een stuk of 8. Dus minimaal een stuk of 18 . Maaaaarrrrrr ze zijn nog onder de 10mm, ze wilde het tegen mij niet echt zeggen, maar de donor heeft 7 mm op horen noemen . Maaarrrrrr ze zitten er mooi wel. Nu vanmiddag horen wat we gaan doen met de dosis puregon. Want ja... zeg nou zelf 100IU (lees 125 IU) is toch wel aan de lage kant. Nog een maarrrrrrrrrrrrrrrr.... ik he gewoon een cyclus PVD #@#%^*(@#$&*#^&*(@#$%&*(#$%^*(#$%&*#$^&*( Hoe kan dat nou weer? Ik heb sinds feb 2009 geen normale cyclus meer gehad. . En lang daarvoor had ik al geen normale cyclus (lees tot 3 maanden niet ongi, zonder temp stijgingen in de tweede fase van mijn cyclus). Dus WTF! Dus wat nu? Ik denk niet dat mijn eieren zin hebben om te springen, maar je weet maarnooit. Net dus Claire ff geproeerd, maar Claire had geen zin. ??? Claire zegt niet knipper knipper, maar gewoon alleen het staafje . Er zit een vette streep op (die het verste van het piespunt zit), en ik neem aan dat dat de controle streep is. Ik heb net wel gelijk geuld, dat ik wel met cetrotide kan beginnen. Dus M...??? misschien gaan we daten???? Als jij nog ff langs "K" gaat? SMSje stamde nog uit het happydepepppie tijdperk, maar nu lichtjes onzeker.
ff gevraagd, maar cetrotide van augustus mag nog joepi! want laat ik die nog in huis hebben. okee, een paar stuks dan Ik wordt na 15.00 gebeld. Ben zo nieuwsgierig, alleen was dit wel die muts die donor niet kon vertellen of ze mocht starten met de deca ivm te laat ongi worden. Dit beloofd wat
Meiskes, vraagje De dOnor heeft een schema van 100 iu puregon en ook een van 150iu. Ze spuit nu 125, lekker in het midden. We zitten nu op dag 9 en er zijn dus zo'n 18 follies van onder 7 mm. Nu moet ze hetzelfde blijven spuiten, maar wat zouden jullie doen? 125iu of 150iu. Ze zit dan nog steeds niet boven het schema van de arts die ons het 150iu schema gaf. Deze arts vertrouwen we stiekem het meeste, maar deZe heeft de echo van vandaag niet gezien. Dus wat nu?
Op welke dag zit ze marjah? heb de laatste 3 dagen toen ruim 500IE gespoten en daar heeft toen mijn enigste eicelletje niets op gedaan die was nog geen 2 mm gegroeit.
Marjah, toppie woppie!! Damn 18 stuks ohhhhhhhhh dat gaat de goede kant op. Nu nog ff doorgroeien en jij bent straks harstikke swang! Gisteren wat buisjes bloed af laten nemen voor dr. Pfeiffer. Het is nu wachten op zijn resultaten. Uber S. heeft ook een echo gemaak en ook de doorbloeding gemeten. Doorbloeding was goed. En hij zag in mijn bejaarde eierstokken wat follikels. Jippie! Heb ook een schema meegekregen. Menopur, Gonal, Suprefact, Cetroide dat is het heksen mengsel wat we gaan gebruiken. Wat lult hij snel..........
Sikki heel veel sterkte vandaag met de punctie!!!!! Wij hopen op mooie rijpe eicellen die ook nog eens super bevrucht gaan worden! Liefs,