Bah, iedereen is weg..... zitten jullie soms in het bejaarden tehuis of so? En die dr. Pfeiffer heb ik ook nog niets van gehoord...Bah bah bah. En wat is het mooi weer buiten en ik zit gewoon te werken. Nou ik ben aanwezig op mijn werk. Toch nog ff een knuffel voor iedereen!
7 eicellen gevonden! Ik denk niet dat ze allemaal rijp zijn, omdat maar 3 follikels groot genoeg waren. Maar ze hebben gewoon alles aangeprikt en de follies net zolang geflushed zodat als er een eicel inzat deze er ook uit kwam. En met resultaat! Morgen bellen voor bevruchtingen! Gabrie, niets van Pfeiffer gehoord? Misschien even bellen?
Wow sikki 7 is wel heel mooi, maar je hebt gelijk... Ik zou ook van 3 uitgaan die bruikbaar zijn. Ik hoop op goed nieuws morgen. Je pakket is gearriveerd Ben net terug van verjaardag bij Maartje, was heul gezellig! Ik had al eens de eer gehad om een aantal real-live dinnen van m te ontmoeten, dus vreemd was het zeker niet. M: ik deed er 58 min over joepie!!!
@ rot iPhone: in dit soort gevallen ben ik meestal het hele bericht kwijt. Hoe verstuur je halve berichten? @ bekeuring: denk het niet... But you never know Sikki, ik denk aan je! Kus
Maartje ik begrijp dat je jarig bent geweest (ik heb niet alles helemaal terug gelezen hoor); Gefeliciteerd; ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Marjah; hoe staat het ervoor met jou en donor? Al een 1e follikelmeting gehad? Of heeft ze een ander schema dan het schema dat ik ken? Sikki; vandaag dat o zo belangrijke telefoontje! Ik ga voor 4 pracht emmy's! (liever nog 7 pracht emmy's). xxx
Haai zwaai! Hierzo vanochtend sms gehad van de donor. Ze voelt wat "zitten" Geen last, maar ze voelt gewoon iets. Joepie!!!! Morgen beide HDho voor fm2 en bms-meting 2 ivm met mijn rare plotselinge cyclus. Nu gruwelijk genieten van het mooie weer!
Zoals verwacht waren er van de 7 maar 3 eicellen rijp en 2 daarvan zijn bevrucht. Toch een beetje teleurgesteld, maar natuurlijk ook blij dat er een tp is. Nu hopen dat ze ook beide goed blijven delen. Fijne dag meisjes!
oww meis, ik ga je gewoon toch feliciteren hoor! 2 emmies moet gewoon voldoende zijn ( voor een tweeling ). DAt moet gewoon! Want wij zijn samen zwang en dat blijven we ! 8,5 maanden lang. SO
Bedankt Ieroor. Maar eigenlijk hebben we geen keus. Zodra ik ivf medicatie ga gebruiken, stoppen mijn eitjes met groeien. In het verleden werd ik 3 keer heel snel zwanger op natuurlijke wijze. Ik ben niet uit noodzaak ivf gaan doen, maar omdat het de grootste en snelste kans op zwangerschap zou opleveren. Dit ivm met mijn aandoening aan de baarmoeder die terugkeert. Maar die stelling gaat in mijn geval niet op. Ik hoop en bid dat ik nog steeds op natuurlijke wijze kan zwanger worden, ondanks mijn lage amh.
Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien, dat is niet maartje, maar iemand anders van dit topiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicccccccc die ga ik straks ook nog bellen jaja en daarom zingen wij blijhijhijhiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjj: zij leve lang hoera hoera, zij leve lang hoera hoera, zij leve lang hoera hoera! FM2 staat voor de deur! Ow nee, wij staan straks bij echo 2 voor de deur . Ik ben zooooow benieuwd! Ik hoop dat alles goed is met de donor, maar ik heb op een een of andere manier de kriebels, i.v.m. overstimulatie... Want ja... DAAR heb ik geen ervaring mee . Ook vind ik het heel moeilijk dat ik niet zelf bij de FMs ben en dat ik alles uit de tweede hand moet horen. Ik probeer dus vandaag allees echt beter na te bespreken dan donderdag. Brrr, ik vind het allemaal maar griezelig. Wat mezelf betreft ben ik niet zo heel erg ongerust, al is het natuurlijk wel raar dat er een joekel van een follikel ligt, terwijl ik progynova slik. Dat kan eigenlijk niet. Ik denk dus echt dat het een cyste is. Dikke knuf voor Meleka! voor de strijd die je gevoerd hebt! Ik hoop zo op een wonder. Sikki!!!! Morgen tp of later? Ow meissie ik leef echt met je mee. Knuffie! hoest met je husband? Ow! nog iets... mijn husband heeft gisteren met een zwieper een snoeischaar in zijn arm weten te krijgen. Lekker hoor! De snoeischaar viel en hij greep ernaar uit een reflex. HOP scnoeischaar opnieuw de lucht in en die belandde in zijn onderarm. Hij naar de dokterspost, hechten ze het niet. Ze dachten dat er een hap uit was. NOUWWWW ik ben het daar niet mee eens. Waarschijnlijk heeft hij een rare draai met zijn arm gemaakt, en als je je arm nu gewoon strekt, dan past het snij vlak niet helemaal lekker op elkaar, maar het pat wel als je het wel een beetje naar elkaar toe trekt. Niet gehecht dus, maar alleen een lappie erover... ik heb gisteren dus toch een aantal zwaluw staarten erover heen geplakt. Geen tetanus en geen antibiotica... ook al zitten we vlak voor een IVF poging. Raar...
Zo terug van de echo en wat andere bezoekjes aan 1) de donor en haar man, schoonouders en dinnetje. Het nieuws is niet zo rooskleurig als gehoopt. Er zijn er maar 5 tussen 12 en 14 mm, 3 van 8 en de rest is kleiner potverdikkie, dat was de bedoeling niet! Okee, ik wist dat niet alle 18 mee gingen doen, ik had het buiteraard wel gehoopt. Maar ik dacht met 18 follikels, dat er toch wel 10 rijpe eitjes uit zouden moeten komen. Zucht. Dus nu nog 3 dagen blijven doorspuiten en dan woensdag echo. Hopelijk dan vrijdag de punctie. Ook niet handig, want de man van de donor heeft sportdag op school en kan dus niet mee naar de punctie. Voor de jongste is er wel opvang. Maar voor zaterdag is het probleem groter, want dan is het kinderfeestjes van de oudste. ik zie dus een middagje kinderen vermaken opkomen . Gezellig een aantal koters vermaken met ballen gooien/zaklopen/ezeltje prik/etc . Maar goed, niet leuk voor mama. Het is nu eenmaal niet anders... Niet zo heul goed nieuws dus. Bij mij was het daarentegen wel goed. Mijn BMS was een dikke 8, dus dat is tegen de tijd van de tp wel mooi dik . De rare follikels zijn geslonken/verdwenen .
Hey Marjah, Je kent mij mss niet, ik schrijf niet meer zo veel op ZP maar zeker nu je bent begonnen met eiceldonor volg ik je wel..gek idee vast en zeker dat je wordt gelezen door mensen waarvan jij het bestaan niet eens kent Ik ben ook bezig met een eiceldonor, de tweede eiceldonor en ik leef dus extra met je mee. Ik weet hoe totaal afhankelijk je je voelt nu je er 'wat meer buiten' staat en maar moet bidden en hopen dat zij doet wat ze moet doen, dat het goed gaat bij haar etc. Zoals jij ook wel weet kan het nu met jullie uitslag nog alle kanten opgaan...als er 18 follikels in aanleg waren, kan er in twee dagen tijd nog van alles doorgroeien, gelijktrekken etc etc..niet wanhopen hoor! Bij mijn donor waren er 12 rijpe eicellen waarvan er ook 'maar' 7 goed bevrucht waren..waarmee ik wil zeggen dat veel eitjes ook niet alles wil zeggen: ik hoop bij jou op min 8 goede eicellen waarvan er 6 goed bevrucht raken, dat betekent dan cryo's..ook zo'n nieuw fenomeen Meid, heel heel veel succes!! O ja, wat ik ook nog vragen wilde: ben jij niet bij de fm vd donor? heb je daar bewust voor gekozen? of had zij dat liever niet? Kan wel wat opgemakkelijke situaties opleveren maar gaf mij wel enig gevoel van controle.. Ik duim voor je!!! Koosje
Gefeliciteerd, degene die jarig is!! Ik moet nog beginnen met een intake, weet dus nog niet goed wat alle afkortingen zijn, maar word al een stuk wijzer zo met jullie berichten te lezen Meleka positief blijven, lekker genieten van het leven en dan zal je zien dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!! Marjah spannende tijd, fijn dat je BMS goed is, en met 3 dagen kunnen er nog misschien wel een paar dan wat groter zijn! Ben benieuwd! Voor iedereen ff een hart onder de riem! Succes en sterkte voor degenen die dat nodig hebben!! Hoop het beste voor iedereen!! Groetjes
Iemand is jarig....heb ik de taart weer gemist?! Gefeliciteerd!! Marjah positief blijven! Komt goed met die backupdoos. Sikki ohh wat fijn om te horen 2 bevruchte eicellen. Jeemig ik hoop dat je ruimte hebt voor een tweeling!! Maartjeeeeeeee jou heb ik ff nodig aub: Ik stuur je een pb
Gabrie is nog niet jarig, Ellegie is nog niet jarig, maartje is nog niet jarig, ik ben nog niet jarig, wie is er dan wel jarig? Ellegie; welke afkortingen mis je nog? ken je teepee en prEIsuitrijking al? Koosje! wat lief dat je hier mij ff komt opbeuren ja, ook ik heb jou al vaker voorbij zien schuiven en mijn oog viel direct op die handtekening van je. BAM en ECD, pfffffff Dat is ff een hele onderneming Ik ga niet mee naar de echo's van de donor, want dat wil ze niet. Toch ff te preuts voor en het is geen goede vriendin/zus van me. We hebben een heule andere relatie. Ach... ik ben wel blij dat ik de laatste keer naar het scherm kon kijken met alle getallen van de metingen erop. Dat geeft me toch wel weer houvast. Ik heb ze niet gezien, dus moet ik de getalletjes maar geloven. Ik denk dat ze wel 18 follies hebben geteld, maar dat ze tegen haar niest hebben gezegd over de onderverdeling qua maat. Ik denk gewoon dat ze 8 van 5-7mm had en 10 ukkies van 2-3mm bij de eerste FM. Als ik dat had geweten, dan was ik nog niet in zo'n euphorische stemming . Nouw ja, 5 is ook goed (5 uit 5 dan ) en anders 6 uit 8. Emmies ins frier is fijn! Heb wel eens eskimootjes gehad, maar die bleven helaas niet plakken. Deze eskimo's heb ik gecreeerd in de laatste poging, toen we alles al opgegeven hadden, vanwege de twee voorgaande pogingen met 0 emmies. enniewee... ik ben niet depri, maar het was wel lichtelijk teleurstellend. Op naar woensdag Sjpannund @hierzo: ik ben druk bezig met het kinderfeestje van donors dochter. Ik heb al gezorgd voor ballen en blikken voor het ballengooien. en nu heb ik alweer een hele lading leuke spelletjes debacht/gezocht
Zwaaaaai! Ben op 'doorreis'! Terug van de Grote Appel, hebben het heerlijk gehad (check blogje voor een snel verslag) en morgen vertrekken we naar het zuiden van la France! Moest voor het slapen gaan natuurlijk wel even checken hoe het hier gaat... Heb nog een kaarsje gebrand voor ons topic (speciaal voor marjah!). Moest nog extra aan je denken, omdat we in The States waren en daar Delylah misschien wel vandaan komt. Of Dwayne. Als brusje voor de komende zwangerschap van de Breezereieren...(of mag dat niet?). Anyway, ik was ook niet jarig dus was het... Sikki? Quinty? Of...???? Marjah, duim me suf! andere meiden, ook dikke knuff voor jullie! Lees komende week weer wat vaker mee!! xxxxxxxxxxxx