Ff snel: ben gisteren mi 3e progynova vergeten Gelukkig had ik de laatste wel te laat ingenomen (lees 18.00uur), maar wat nu? Mijn estrogeen niveau is vast nu iets te laag...
Marjah, ik weet het echt niet. Wat een stress toch allemaal meis! Knuffel voor joe! Hier 2 emmy's sinds gisteren aan boord. Niet top maar wel goed. We wachten maar weer af... Enne, ik ook niet jarig. Alweer 3 weken geleden. En Maartje was toch vorige week jarig
Dan was Maartje jarig..... Marjah komt goed met je backup doos! (ik verval blijkbaar in herhaling). Sikki veel sterkte tijdens de spannende 2 weken. Ik hoop dat ukkie en pukkie zich lekker aan het innestelen zijn en daar ook de komende 8.5 maand blijven zitten! Juul welkom back en gelijk lekker door naar Frankrijk. Veel plezier.
Marjah, Wowieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de vlag kan uit!!! Goed nieuws zeg! Ohh ik hoop zo dat het lukt! Wij hebben uitstel moet eerst een paar weken aan de VitD en de Omega. Sikki ik hoop dat Ukkie en Pukkie zich hebben ingenesteld!
Sikki, flink broeden maar!!! Hoop het zo!!! Zei de S nog iets over de kwaliteit, dat je schrijft dat ze matig zijn? Ik vind ze hoe dan ook super en hoop dat ze blijven plakken... Marjah!!! Goeie donor!!! Spannend!!! Wanneer is de punctie? Hier goed aangekomen. Vandaag tot 13u45 geslapen!!!!! Kennelijk een combi van jetlag en enorme vermoeidheid. Zit nu op een terrasje, dus houd het kort (anders niet zo gezellig voor vriendlief !) xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Moe moe moe moe moe moe MOE! Allemachtig ik ben kapot! Vrijdag punctie om 10.00 uur. Sikki: dit zijn echte plakkende plakkerds! Echt wel! Ik voel het aan mijn water Ga je ook nog voor onze deal? Samen swang! Gabrie: dik ver kussie Juulz: heerlijk! Terrasje daar langs het oude water of op verjaardag? Of zit je al in ldf? En knuffie voor iedereen
Sikki, ik klaver ook voor echte plakkerds! Marjah, ik klaver voor veel goeie eitjes, veel bevruchtingen, goede TP en veel cryo's die je niet hoeft te gebruiken omdat je gewoon SWANG wordt. SO! Liefs Nataly
Hi meiden, Marjah, wat was ik gisteren happy met je phoontje!! 11 stuks!! Prachtig!! Wat ziet het leven er weer ff stukken mooier uit dan zondag he!! Super!! En gisteren vertelde je nog niet dat de punctie vast staat, maar nu dus wel! Neem aan dat de Pregnyl alweer gezet is? Hoe vond ze die?? Ik sms weer ''duimen aan'' en ''bos in de fik'' naar 0800-11follikels Juultje, fijn om weer wat van je te horen. Heb je Groot Appeltje verhaal al gelezen, had alleen nog geen puf gehad om te reageren. Ben blij dat jullie ff zo lekker leuke dingen doen en dat die trut van een Irene niet de boel heeft verpest Veel plezier in Frankrijk en hoop je snel weer te spreken!! X Sikki, ook voor jou zijn de nodig ''duimen aan'' en ''bos in de fik'' smsjes verstuurd naar 0800-twin''!! Gabrie, klote van uitstellen, maar wel beter!! Ik moet je PB nog steeds beantwoorden. Ga ik zo ff moed voor zoeken EGOOOOOOOOO: Ik ben moe. Niet een beetje moe, maar nogal MOE! Ik heb het gevoel - al een paar dagen - dat ik tegen een borstontsteking aan zit. Ik probeer mn meisje continue maar goed die tit leeg te laten slurpen, maar het word erger en erger. Gisteren dus maar weer flink gekolfd in de hoop dat 'ie leeg ging *dik 2.5 uur later* Mn meisje ging huilen en toen eerst maar ff gebadderd en getit'd. Waar as ik gebleven? Ehh *terugleesmodus* ..Leeg ging en dus ook de dichte melkkliertjes weer open gingen. Maar dat gebeurde niet 123. Een titmassage van manlief (haha hij mocht ehh moest er nu voor het eerst sinds de werp ff aan zitten Wegens toeschietreflex mocht het van mij eerder niet) later en de kolf er weer op waren de harde plekken weg. Vanmorgen waren ze er wel weer. Au. Ik blijf maar veel aanleggen en de boel leeg kolven. Met een borstontsteking schijn je niet al te heppie te zijn, dus ik doe ff sichtig an. SMAK
Lieve Marjah, ik ben er een aantal dagen niet. Maar uiteraard wil ik je heeel veel succes wensen voor as vrijdag. Ik duim voor je! Ik wens je heel veel bevruchtingen toch zodat er ook genoeg cryo's over blijven voor over 2 jaar voor broertjes en zusjes. Doe rustig aan en neem lekker de tijd voor jezelf. Nataly jij schiet ook weer lekker op. 10 weken al weer. Spannend allemaal over 30 weken heb jij je baby in je armen. Ohhh Maartje ontstoken borsten schijnt (van horen zeggen) errug pijnlijk te zijn. Pas je wel goed op en niet er lang meer door lopen!! Maartje mijn PB heeft geen haast. Jouw titjes hebben voorrang! WahaHahahaha 0800-follie en 0800-twins hoe kom je erop?! Heeft het moe zijn niet met je schildklier te maken? Ohh Sikki ik hoop echt dat je zwanger bent!
meiskes, nog steeds moe, dus ik ga proberen weer ff flink te rea-en, maar weet niet waar dit schip gaat stranden. @juulz: goeso van het verhaal van de grote appeltjes. mooie appeltjes, lekker appeltjes en vooral goeie appeltjes. Goeso voor lekkere dagen met je mannetje. Ik hoop ook op lekkere dagen in LDF, want ook die hebben jullie dubbel-kwartje-gulden-en-dwars verdiendt. SO! Op naar beeb in het najaar, want dat moet ook gewoon gebeuren. correctie: gaat ook gewoon gebeuren. Dr de S moet gewoon toveren, net als bij sikki. gabrie: ben je aan het doen dat je er al ff niet ben? *kijkt streng* maartje: auwie! jij moet tit geven, maar tit wil niet lekker mee doen . Ik zeg *tit! lief doen voor mamaartje* SO kan ik dit ook naar 0800-titboost sturen? Kun je niet iets voor de boobontsteking krijgen? Want ja, maartman vind het misschien nu niet zo erg om af en toe te masseren, maar om dat no dag en nacht vol te moeten houden? Sikki: goeso voor geprek dinnusdag goeso voor teepee. hoe ging het met de prEIsuitrijking? want ook daar waren ze in gent mee bezig geweest, toch? proefplaatsing ofzo? @hier: maandag weer naar de naaldenprikker (niet te verwarren met acupunctuur) geweest. En ik denk echt dat mijn rug gewoon goed voelt . Vandaag naar de chiro en hij zag ook extreme verbetering, sinds ik door mijn rug was gegaan Dat had ik dus veeeeel eerder moeten doen . Nouw ja, ik voel mijn spieren nog wel, maar er zit al enorm veel meer beweging in. Goeso! *juig voor L5* (L5 heeft met BM en eierstokkies te maken). Daarna naar de acupunctuur en zij was ook lekker bezig. Ik mag maandag voor de teepee ook nog langskomen . Al is het 7.30 s morgens, want ze maakt voor mij een uitzondering . enniewee; straks met mijn vader een nieuwe bril uitzoeken. En verder: VRIJ!!!!! tot maandag de 19e correctie: de brillenman is er niet, kreeg net een telefoontje van mijn moeder. KTA
Ow ja, wij krijgen vanmiddag kijkers voor ons huis, spannend!!!!!! We zijn dus de laatste 3 dagen aan het opruimen en poetsen geweest. Het huis is van van boven tot beneden weer spik en span. Duimen jullie mee dat deze mensen een bod gaan doen!
9 september D-day Hallo meiskes! Het waren er 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb uiteraard net een heel stuk getypt, ben bijna aan het eind en FLOEP: alles weg Dus ik start weer overnieuw . Vandaag is het zo ver, de punctie! Vanochtend hebben we de donor opgehaald. Niet bij haar thuis, maar bij de supermarkt (of all places ). Ze had nl oppas en ze had hen niet verteld waar ze allemaal mee bezig is geweest de afgelopen weken (lees maanden). Het leek wel een louche handeltje op deze manier . Op naar het MCK, alles rijd lekker door. Dat valt alweer mee . Alles gaat weer op zn MCKs hoor ! Van de donor wordt een (zeer charmante ) foto gemaakt voor op een pasje. Uiteraard hadden ze van mij een pas moeten hebben, maar ach, daar kom je pas na de punctie achter. Handig!!!! Maar whats new daarzo? Mijn man was al naar het lab, toen wij onderweg naar de punctie gingen. Gelukkig is de wachtkamer van het lab en punctie dezelfde, dus al snel kwamen we hem weer tegen. Dit keer met een gezicht als van een oorwurm . Hij voelde zich toch wat ongemakkelijk, toen ie met zijn potje (verborgen ergens onder zijn kleding/jaszak of waar dan ook) voorbij kwam. Whahahaha de schat . De donor en ik zijn in een geitstemming, dus dat gezicht maakt het alleen nog maar meer lachwekkend. Nog even wat gegevens doornemen en een infuusnaald inbrengen. Nou, de donor is geslaagd voor het kruisverhoor en mag door voor de wasmachine! maar ik kom voor iets heel anders zegt ze en grijnst. Okee, en straks krijgt u morfine en een verdoving. Verdoving? Dat heb je me niet verteld. Ja dan stop ik ermee! *grijnst* Ik vraag me af wat de verpleegkundige denkt , al weet ik beter . En dan heb ik dus een donor die denkt dat ze altijd de enige is die iets briljants/bijzonders bedenkt/doet. Het was dus een grote schok, dat er 3 bedden stonden in de uitslaap kamer en dat ze ook alle drie bezet waren. Maarrrrrrr wij hadden de roze deken . Het wordt toch een ze, we weten het allebei zeker. De punctie kamer is weer van een heel ander kaliber dan die ik van de andere centra ken. Niks geen groene lakens of een slachtkamer zoals in DD. De donor wordt weer uitgehoord over hoe ze heet en wanneer ze geboren is. Dit is ongeveer de enige keer dat ze in MCK check-check-dubbel-check doen. Okee, ik hoop dat ze dat ook in het lab doen , maar laat ik daar voor het gemak maar vanuit gaan. Er wordt gevraagd of ze wil aan geven wanneer ze zich high/stoned voelt, maar ze weet niet hoe dat voelt (ik ook niet, dus kan niet vertellen hoe dat is). Na een paar minuten is ze die ervaring ook weer rijker , haar vinger gaat omhoog: Aha!. Als ze misselijk wordt, mag ze haar ogen even sluiten, en uiteraard gaan de ogen dicht en zegt ze goh, ik had vanochtend toch geen eieren met spek moeten eten. *grijnst* WOEPS! Die grap werd niet gewaardeerd door de prikkende dames. En we mochten niet eens doorgaan met geiten, want er moest toch ff zereneus gedaan worden. Bij de verdoving dacht ik echt: waar zijn we aan begonnen. Ik vond het zo vreselijk! Wat doe ik haar aan!!! Maar goed,we zijn al zo ver, dus laten we nu maar doorgaan . Eerst de makkelijke kant. Deze ging zowaar echt makkelijk, supersnel en de donor houdt haar gezicht gewoon in de plooi en knijpt mijn (voor de zekerheid ontringde) hand niet eens fijn. Aan het eind zie ik de naald op en neer gaan en de follikel indeuken. AUW denk ik... deze ervaring heb ik ook al eens (vaker) gehad. *kijkt met verwrongen hoofd, bij alleen de gedachte al*. WOW wat een bikkel! *kijkt trots*. Dan de andere kant. Een ander verhaal, want ik kan jullie vertellen dat de verpleegkundige het zwaar had. Ze hing zowat met haar hele gewicht boven op de donor, die op haar beurt daaronder lag te creperen. Ze konden de eierstok niet goed zien, want er lag een bloedvat voor. De verpleegkundige hoeft vanavond niet naar de sportschool en als de donor niet blauw ziet, dan weet ik het ook niet meer. Mijn hand werd ietsies meer vastgeklemd en het gezicht sprak boekdelen. Hmmm weet niet of dit zon goed plan was kom ik nu mee aan Die muts van een donor, die kijkt na de punctie op, zet haar smile weer op en zegt: was dit alles?. Nouw jaaaaahhhhhh, wat een reactie! Die had ik ff niet verwacht. Maar als je het ergste verwacht (lees een behandeling die veel langer duurt/ de pijn van strippen (is me verteld door haar)), dan schijnt het wel mee te vallen. Bikkel! Maar dat zegt ze nu Eerst nog een paar dagen aan zien, dan praten we wel weer verder. Kijk, ik had er ook niet veel last van, en ook niet de dagen erna. Maar eerst dit maar eens laten bezinken en dan hebben we het er nog wel eens over. Zo lekker nuchter en zo dapper! *kijkt alweer trots* Okee, jullie kennen mij natuurlijk als die enorme huilebalk. Ik kan overal om janken, dus ook hier komen gelijk de traantjes, terwijl ik niet probeer te horen wat ze zegt. ik zou dit zo nog wel een keer kunnen doen. Waaaahhhh, wat zegt ze nu weer *oren dicht, ik-hoor-het-niet-ik-hoor-het-niet-ik-hoor-het-niet-ik-hoor-het-niet denk-aan-dooie-mus-denk-aan-dooie-mus* Bikkel! *kijkt nog steeds trots*. Vraagt ze, als ik zeg dat ik straks nog ga janken: ben ik te negatief?. Ehhhhhh nee, hoor!!! Hoe heb ik haar kunnen vinden? *kijkt blij* Maar zoals ik net al schreef: eerst maar een zien. Eerst tot zondag: telefoontje Dan tot maandag: Teepee, mijn galajurk is al naar de stomerij geweest voor de emmies. Dan nog 2 weken En dan zien we wel weer Op de terugweg gaat de telefoon, dan een sms, dan een telefoon. Bedankt lieve M en Q . Ik weet dat jullie het zijn, maar ik zit achter het stuur en ik heb een belangrijke opdracht: de 3 van de 4 medewerkers van missie-beeb thuis brengen . Sjorriiieeee! 8 eicellen: ik ben eigenlijk, stiekem, heel toevallig wel heul heul heul blij met 8 eicellen. Ik sta niet te juichen, maar dat komt meer van de bekende pieken en dalen. Alles stapje voor stapje. Elk stapje hoger op het laddertje kun je harder vallen, dat weten we nu zo langzamerhand wel. We zijn er weer eentje verder, maar met mijn gedachten ben ik alweer bij de volgende stap. Ik ben te vaak teleur gesteld bij deze stap; het telefoontje. Ik hoop dat er net zon goed telefoontje komt als december 2010. Wie weet Okee ik ga er gewoon al wel een beetje boel vanuit. Hoe kan het anders met deze backupeierdoos, met breezer-eieren (ter info : dit is een koosnaampje ). Zelf zo zwanger, dus de kwaliteit moet toch op zijn minst redelijk zijn, toch En het zijn er ACHT-ACHT-ACHT-ACHT! WOW! En mijn husband kan zelfs met die antieke eieren van mij emmies maken, dus dan moet dit toch zeker lukken. Toch?! Gewoon een beetje zenuwlappig ? Gek, he! Heb ik jullie al verteld dat het er 8 (ACHT) zijn!
Hoeveel waren/zijn het er Marjah???? Gewoon 4 x een tweeling?????? Ik duim, fik en klaver weer verder. sms 0800-achtemmies.
Marjah! *huil* Wat fantastisch!!! Wat een heerlijke donor, wat een geweldige opbrengst en nu op naar een nog betere zondag, maandag en alles daarna!!! Ik duimmmmmmmmmmm! Toevallig zat mijn zwangere zuslief net hier en met haar ook serieus over donor-zijn gesproken. Als deze poging mislukt dan doen we het nog 1 keer zelf (want mijn zuslief moet in december eerst bevallen) en daarna gaan we het met haar eieren doen. Ze wordt in april 37 dus we moeten dan wel opschieten. Ondertussen hier wel aan het broeden. Vandaag 1 week na punctie. Brrrrrrr En dinsdag met de raadsdame een heel leuk gesprek gehad. Ben nu druk bezig mijn levensverhaal op papier te zetten. Man, ik kan er wel een heel boek van schrijven Marjah, hoeveel A4tjes had jij? Kortom, we hebben nog wel wat ijzers in het vuur!
Ow wat goed sikki ik ben zo blij van je backup eierdoos verhaal En al een week broedkipje spelen, dat doe je goed. Je mag nog een weekje oefenen, want dan begint het echte werk... voor 8 maanden lang Ik had een verhaal van 2,5 kantjes (arial 11pnt) en mijn man 1,5 kantjes. Ze willen geen ellenlang verhaal, want dat moeten ze alleen maar doorlezen.... ze zijn geen zp gewend Lin: het waren er.... 8!!!!! 4x een tweeling of 2x een vierling, hmmmmmm
Gefeliciteerd Marjah met de 8 eicellen. Wat goed man!!!!!! Hopelijk worden er veel bevrucht en zijn het toppertjes. Sikke, de eerste vreselijke wachtweek is weer voorbij, nog 1 (of iets minder ) te gaan, ik fik hier nog steeds voor je. En wat lief van je zus als backup eierdoos. Als het bij ons niet zou lukken dan was mijn beste vriendlin mijn backup maar gelukkig is dit niet nodig.