Whahaha, nou zulke mooie namen daar kan ik natuurlijk helemaal niets tegen inbrengen... Daar gaan ze vast straks zelf ook heel errug blij mee zijn... . En dan een paar mooie houten klompen erbij.. Nee, dat komt helemaal goed, dat worden de popijopi's van de klas, dat hoor ik al... Maar goed, jullie hebben nog 8,5 maandje om verder te brainstormen mocht je daar onverhoopts toch aanleiding toe zien (en ik wil natuurlijk vooral niet suggereren dat dit nodig is, he).
Marjah, een Sikki doen??????? Wat is dat? Ik heb nog helemaal niets gedaan hoor! Nou ja, toevallig wel licht positief getest dan Maar ja, dat heb ik al wel vaker en dat heeft nog niets opgeleverd. Maar nog niet eerder posi 7 dagen na tp. *bibber*
jajahjajajaja...ik lees altijd stiekem mee! Dat weet je toch Ik lees volop supergoed nieuws hier !!!! Ik zeg twins!
Sikki, zit jij morgen op dag 11 of 12 na TP??????? Ik had op dag 12 na TP een 2e streep met kruidvat 2 voor 5 euro en dat gaat nog steeds goed. SPANNEND.
Pregnyl is het niet meer omdat ik al een week aan het testen ben wanneer de pregnyl weg is. En deze was zaterdag zo goed als omo. Maar goed, streepjes heb ik vaker gezien, dus het zegt nog niets... Ieoor, ik zie je bungelen! Ik heb je gemaild!
Joehoe!!!!!!!! Maartman gaat donderdag carpoolen!! Dus ik heb dan de bolide!! Marjahskattie, staat de donderdag nog frei? Zo ja, dan komm ich gerne am Donnerstag stattdessen Samstag!! Mein Hund, gehe ich irgendwo zu parken Anders is dat ook zo zielig met die tijgers van joe
*sluipt even binnen* Marjah, ik hoop,duim,klaver en fik dat deze twee toppertjes lekker warm blijven zitten de komende 8,5 maand. *sluipt weer weg*