Buikpijn!!!! Hebben jullie dat ook zo na tp? Ik heb ondanks dat toch best lekker geslapen. Seg, wat doen jullie de dag van/ na teepee? Niks of ga je gewoon vanalles doen?
Ik weet niet meer wat ik allemaal voelde... Ik kan het ff proberen terug te zoeken Wat ik deed na TP: verrekte weinig En vreten waar ik zin in had, en dat de hele dag door!
Rustig met zoeken, weinig leuks. Straks wel een open sollicitatie sturen naar iets en ff bellen met mensen van een andere vacature. Komt goed!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh Ik zit hier met kippevel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop so dat ze dit keer wel blijven plakken... en dan... Marjah, you're next!!! Ik heb trouwens dit keer wel vanalles na de tp gedaan. Echt ALLES! Ja ook dat En zelfs afgelopen weekend nog een wijntje. Andere keren durfde ik en deed ik dat nooit. En nu...
Mooi hoor Sikki, heb je dit wel eens eerder gehad??? Met zo'n clear blue test? Nu maar hopen dat ze blijven plakken!!!!
Dus dat is het geheim!!! Wijn drinken! Moet ik ook eens proberen (ondanks dat ik het niet eens heul erg lekker vind... )
Sikke,...!!! Daar staat het,.. ZWANGER!!: Wauw, wauw,wauw. Ik blijf duimen, duimen, duimen. Gr. Fenny
Ohhh Sikki, ben echt blij voor je. Hmmm zou het de DECA zijn geweest??? Hahahaha. Wat moet jij gelukkig voelen. Er staat gewoon zwanger......zwanger! Plakbaby's moeten nog 8.5 maand blijven plakken. Nu Marjah nog..... Marjaaaaaaaaaaaaaaah hoe gaat het met D&D. Spannend misschien krijgen jullie alle 2 wel twins. duim duim duim!
Met d&d gaat het vooralsnog uitstekend, voor zover ik weet. De buikpijn is eindelijk wat afgezakt Ik hoop zo dag ik ook zo 'n mooie test heb als sikki!!!! Ow ik hoop zo dat de mooie test over 8 maandjes resulteerd in een pracht sik-beeb('s) Kus
Hoi dames, Allereerst alle zwangere dames, gefeliciteerd! Hopelijk wordt/worden het plakbeebs! Mag ik jullie iets vragen? We hebben nu 4 miskramen achter de rug en er zijn diverse onderzoeken gedaan zonder oorzaak hiervan te vinden. Nu staat het chromosoomonderzoek nog open en de komende cyclus moet ik op dag 3 bloed laten prikken en een uitgangsecho om te kijken naar mijn eicelreserve (en verouderde eierstokken). Volgens mijn gyn kan verouderde eierstokken een oorzaak zijn van de miskramen. Bij ons in de familie gaan de vrouwen in de overgang rond hun 40ste. Ik ben nu 33. Nu is mijn vraag: merken jullie hier zelf iets van, bijvoorbeeld in je cyclus of andere symptomen? Alvast bedankt!
Mykelti ik had niets in de gaten (keurige cyclus), totdat we met de 1e IVF begonnen. Toen bleek ik een poor responder te zijn. Bij de volgende pogingen bleek dat ik maar weinig eitjes meer heb. En uiteindelijk is in Dusseldorf mijn AMH gemeten waaruit lage eicelreserve / vervroegde overgang naar voren kwam.
Jemig, daar reken je dan ook niet meer op, denk ik? Hier ook een goede cyclus, nu wel weer een wat langere, door de vmk vorige maand, maar over het algemeen prima. Is trouwens al een flink aantal 9 ICSI's! Zo sneu dat dat nodig moet zijn, jakkes...:x