Maartje: - aanleg tot het produceren van cystes - laaaaaaaag progesterongehalte - emo-kip - AMH is 0,68 - FSH is onbekend (volgns de ars hoefde hij dit niet te weten, mijn AMH is voldoende voor behandelschema te bepalen. - anti-stoffen tegen schildklier Eisprong: Vruchtbaar slijm is prima in orde Wss springt mijn eitje niet (ook niet met pregnyl) eitjes rijpen heul snel!! Baarmoederslijmvlies: In natuurlijke cyclus zo'n 8 a 9 mm Menstruatie: cyclus: varieert in natuurlijke cyclus van 9 tot 27 dagen. Meest gemiddeld is 21 tot 24 dagen. bloeding: begint al met enkele dagen na eisprong met licht bloedverlies, dan weer ff niets, dan wel weer dan weer niets etc etc. Om vervolgens het later echt te laten losbarsten: veeeeel pijn, stolsels en bloed. Meest is de pijn op 2e dag foetsie.Bloeding duurt ook niet lang meer dan. Overig: Slaap slecht sinds dat ik ooit ben gestart met hormonen en dit is zo gebleven in pauze maanden.
Het valt me toch tegen, hoor dat forum. Ik zit dus echt te zoeken en te zoeken naar weeg leuke berichtjes, maar ik blijf een beetje rondfladderen. Of te wel, ik verveel me; ALWEER! Ik heb net mijn pan met suddervlees bekeken en daar werd ik niet echt vrolijk van... Sowieso omdat ik natuurlijk geen echte huisvrouw ben en dus al baal dat je suddervlees moet sudderen , daarnaast hou ik niet zo van vette flubbers aan mijn vlees. Dus ben ik met goede moed begonnen aan het ontflubberen. Nu was blijkbaar deze batch geen sudder-, maar flubbervlees ! Dus na ontflubberen heb ik verdorie bijna minder dan d helft over. Okee, ik had al wel gezien dat het wat vettig was, maar zoooo erg . Vanochtend in mijn bedje kreeg ik in ene een hartaanval... we krijgen vanmiddag visite! Waaah, ze willen ook nog blijven eten en en en... Vriendlief moest werken. Ik vanochtend vol paniek gebeld, staat zijn telefoon uit (okee en deze lag naast zijn bed) , dus erg bereikbaar was ie niet. (Hoe kan ik nu bellen als ik weer zin heb in rummicubben?) Anyway, ik om een koppie op het bedrijf en moest vervolgens nog de briljante suggestie aandragen dat zijn vader vanmiddag de honeurs kan waarnemen en dat vriendlief dan volgende week de honeurs waarneemt. Ik denk altijd heel praktisch... Dat kan vriendlief niet... Die zegt altijd: NEEEEEE, MAAR DAT KAN NIET, WAT DENK JE WEL!!!! om mij vervolgens terug te bellen dat ie een briljant plan heeft... zie bovenstaand briljante plan. Goed, Visite even ge-smst om een uurtje later te komen en alles komt weer goed (misschien krijgen ze flubbervlees, eehhh suddervlees?). Op het rummicubben dus na... Misschien vanavond scrabble-en? We zullen zien!
Ik lig nog steeds in bed. Voel me helemaal niet goed sinds dat ik nu aan de schildklier rommel zit. Slik nu ook Orgametril om er voor te zorgen dat ik de 24e ongi ga worden, maar denk echt dat het aan de Tyrax ligt. Heb hoofdpijn en ben misselijk en voel me zoooooooooo brak. Bah!
Succes en sterkte met bedhangen... zou zo maar mijn hobby kunnen worden, ware het niet dat ik geen rust in mijn kont heb...
haha, kan je nu ook al zien dat ik online ben?? Hoezo verveel je je??? krijgen die mensen vanavond niks anders dan mager suddervlees te eten?? ?? Hier gisteravond op visite geweest, op de heenweg dacht ik ineens sjit, tis morgen de trouwdag van mn ouders Net maar even gebeld en ja hoor broerlief en schoonzusterlief komen straks ook een bakje koffie halen. Ga dan ook nog maar even heen Helllllleeeemaaaaaallllll geen zin, nog maar even langs de appie heijn voor een blommetje. Vriendlief heeft weer hoofdpijn dus ben bang dat ik alleen ga. Zo eerst even onder de douche...
:x:x:x oja en nog niet ongi:x:x:x Komt me niet goed uit, had zo gehoopt op vandaag dan kan ik dinsdag gelijk met vriendlief mee o bloed te laten prikken, daarna kom ik weer in de knel met mn werk. Hooooppppeeeeeen op rode duivels...
maartje is ook heel liev marjah net zoals jij. ken haar van het topic waar we tegelijkertijd liepen van de icsi
Maartje, lekker in je bedje blijven liggen met je lappie-toppie. Laat je maar even verwennen door je mannetje.. Hoop dat je je snel wat beter voelt. Knuffel
Joepi, hopen op de rode duivels... hoe stom is het leven. Ik hoop al jaaaaren op het wegblijven van mijn rode duivels (voor 9 maanden dan, niet voor altijd )
Joontje, heb je het zo druk op je werk, of weten ze er niets van? Ik hoop dat je snel ongi bent... Wat moet mannetje trouwens doen, ook bloedprikken? of eeehhh een potje inleveren?
Na deze ongi mogen ze van mij ook 9 maanden wegblijven. Werk in het ziekenhuis op de IC, kan niet zo makkelijk even snel vrij nemen.Maar we hebben nog even Mannetje moet dinsdag een potje vullen en ik moet een recept daar in Duitsland zien te krijgen. Het middel is hier in Nl niet bekend en kunnen ze dus ook niet leveren. Elif, hoe gaat het met jou????? Fijne zondag iedereen. Laifs