Arme Marjah je voelt je behoorlijk ellendig als ik zo lees. Het is ook allemaal niet niks. De zoveelste poging, wederom leven tussen hoop en vrees. En al die emoties die om de beurt hun kop opsteken.... Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen.... Liefs,
Ooh OK, nou snap ik het Late reactie, sorry! Het zou mooi zijn als die data's wat zouden betekenen toch?
Hi meiden, Ieoor, Uber S. heeft ooit tegen mij gezegd dat de reden waarom ik met mijn belabberde eicelvoorraad ooit een overstimulatie heb gehad is dat de rem idd er van af is. Normaal word een gedoseerd aantal eieren per maand gekweekt. Als je eieren bijna op zijn dan kan het zo zijn dat je ineens meer dan voor 1 maand aanmaakt... (ofzo). ZWAAI!!! Marjah, is de rug van de budda al compleet geschuurd?
Marjah, ook ik knuffel je even! En positief zijn, dat had ik ook deze poging! Ik zeg niet dat je door positief denken zwanger wordt, maar wat is er erg aan? Indien het niet lukt komt de klap toch wel, positief denken of niet! Dus ik zou als ik jou was gewoon er nog even lekker in blijven geloven. Want zeg nou zelf, waarom zou het gewoon niet kunnen! Gewoon eens een beetje geluk! Dat hebben meerdere hier wel een keer verdiend! KNUFFEL ps je 'klachtjes' klinken goed!
Posi denken : Check Af en toe dopjes : Check Blij met pijntjes : Check Af en toe zorgen om pijntjes: Check Andere symptoompjes die ik vorige zwangerschap had: Trek, vooral s nachts: Check Slapeloosheid: Check ( maar heb dat gelijk al vanaf tp) Koud: Check (maar kan uiteraard aan het weer liggen) en daarnaast is het nog lang niet zo erg als toen. Titties: geen check De "hips" (soort rare hik) geen check Wachten duurt lang: Check
Dames, ik word gek!? Temp was weer gestegen vanochtend, maar wel al dagen weer bruinverlies, dus zo gespannen....ook gehad bij al mijn miskramen. Morgen maar even naar de gyn HCG prikken... Snap er overigens niets van. De gebruikelijke symptomen heb ik niet. Af en toe 's avonds een beetje misselijk, maar mijn man ook, dus verwachtte er niets van...
Klinkt goed bij jou Marjah. Ik blijf voor jullie alles doen wat een posi test brengt. Klaveren, fikken, duimen ect. Sikki hoe voel je je?? Nataly hoe voel jij je??? Spannend moeilijke naam mykelti
Mykelti ziet er behoorlijk zwanger uit toch, die test van jou! Maar helaas dat stomme bloed/bruin verlies. Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen. Morgen bloed prikken; heel slim. Wie weet geeft dat meer zekerheid. Succes met wederom wachten. Marjah; hahaha; je 'klachtjes' klinken goed. Ik hoop zo dat het raak gaat zijn deze ronde. Wat Sikki zegt; eens een beetje geluk hebben kan geen kwaad. Lekker positief blijven doen zeg ik. Sikki; en fijn een piano uitgezocht gister? Leuk. Wie van jullie 2 is de muzikale? Ik kan niet eens noten lezen... Fijne zondag.
whahahaha stomme ipod! dopjes = dipjes natuurlijk Mykelti: ziet er goed uit! Nu maar hopen dat ie zit waar die zitten moet en blijft waar die blijven moet! 0800-fikmerot Ieoor: het is al bijna maandag , spannend! Sikki en Ieoor: ik weet het, maar ik af en toe ben ik bang dat ik van mijn posiwolk ga afvallen in de komende dagen door een waardeloze OMO-test En hoe posiderder je bent, hoe harder je kunt vallen. Af en toe relativeren kan ook geen kwaad. @hier: vanmiddag paverpollen om weer een mooi kunstwerkje in elkaar te zetten. Iemand ideetjes? Zit de donor voor te rekenen wat ze aan deze poging mag verdienen... Betalen mag niet, maar onkostenvergoeding mag uiteraard wel. Ze wil eigenlijk alleen reiskosten, maar dat slaat nergens op! Dan verdient ze met de hele poging wel 80 hele euro's . Een tientje per uur voor alle uren die zij/haar man erin gestopt hebben met afspraken, mag toch wel? Dan heb ik het nog niet eens over spuiten, naar mijn geleuter luisteren, de uren dat ze zich niet zo lekker voelde etc. Ik kom dan uit op een kleine 600 euro, dat vind ik best wel een mooi bedrag voor iemand die het echt vrijwillig doet, ten opzichte van donoren in Spanje (900 euro). Al wil ze er meer voor hebben, dan kan ze het zo krijgen, maar dat wil ze toch niet. En... zonder dat ze van deze 600 euro weet heeft ze al gezegd (tot twee keer toe) dat ze het zo nog eens doet.
Relativeren mag altijd Marjah; dat doe je tenslotte ook uit zelfbescherming. Ik weet het. Want als je al zo vaak teleurgesteld bent, dan durf je er gewoon niet meer in te geloven. En wonderen gebeuren altijd bij iemand anders (althans, zo voelt dat altijd). Maar kijk naar Sik; het kan dus toch. Maar anderzijds is dat natuurlijk geen garantie dat het bij jou en/of mij ook gaat lukken. Het blijft zo verdomde onzeker allemaal. He bah. Ga het maar lekker van je af schilderen! Schilder een emmy, of een zaadje. Bij het Geertgen hangt een heel mooi schilderij van een zaadje. Wat lief; ontkostenvergoeding. En als je het niet cash 'mag' geven. Dan kun je altijd nog aan een waardebon oid denken. Jij kent haar het beste; vindt ze een weekendje weg leuk; dan kun je een reisburo waardebon geven. Hebben ze een nieuwe wasmachine nodig; kun je daar aan denken. Of gewoon van de waardebonnen die je overal in mag wisselen. Of natuurlijk gewoon lekker toch cash geven. Hoeft toch niemand te weten die het niet mag weten
Idd een leuk idee, een bijdrage voor Disney! Hebben we ook aan mijn zus gedaan die onze ceremoniemeester was. Marjah, die onzekerheid is gewoon het allerergst. KNUFFEL! Mykelti, jeetje wat een vet positieve testen! Wist je al dat je weer zwanger bent of heb je vanochtend pas getest? Ik hoop echt dat het deze keer goed mag blijven gaan! Ieoor, morgen weer een spannende dag dus! Denk aan je!
@Marjah: ik vind het persoonlijk belachelijk dat vrouwen maar donor zouden moeten zijn zonder er iets voor de te krijgen! Duur verkopen is iets anders, maar een bepaalde vergoeding lijkt me niet meer dan normaal. Een Disney bijdrage vinden ze vast leuk! @Sikki: nee, helemaal geen idee dat ik nu zwanger zou zijn. Ben niet zo'n voor NOD tester vanwege alle miskramen. Dus vanochtend pas getest. Was ervan overtuigd dat ik ongi ging worden. Af en toe wat misselijk 's avonds, maar mijn hubby ook, dus dacht virusje. Verder niets overduidelijks...behalve dan de droom over de innesteling en vannacht de droom over zwanger zijn/bevallen. Hopelijk komt dat laatste ook eens een keertje uit! En jij, kwaaltjes?
Hihi, aan een tripje had ik al gedacht, want ik weet dat jij (OOK!) in januari naar Egypte willen. Zelfs naar dezelfde plaats als wij, dus ik weet wat zoiets kost. Ze gaan wel een weekje later dan wij, gelukkig! Of mochten zij anders beslissen, dan kunnen we ook samen Hopelijk met buik Maar cash geven mag wel hoor! Je mag alleen niet betalen voor de poging, onkosten vergoeden mag dus wel ! Maar het bedrag... daar zit ik mee. Sikki: zwanger je al lekker?
haai! ff spammen! onderstaande beeldjes (okee nageaapt van internet, want ik ben nog niet zo'n knutselaar) kan ik uiteraard nog uitbreiden met 1 of 2 poppies oh ja, hij is nog niet helemaal af