@Ieoor: dat is toch heel persoonlijk, wel of niet vertellen. Ik zit soms met een wildvreemde hierover te praten, omdat het die persoon idd serieus interesseert, terwijl ik met bv mijn nichtje er niet over praat, omdat het haar niet minder kan boeien, althans zo lijkt het. Bij mij op het werk weet iedereen het sinds de MA. Kon moeilijk twee weken wegblijven zonder roddels op te starten, dus heb het verteld. Krijg nu ook geen scheve gezichten omdat ik zo vaak weg ben. Werk 40 uur, dus kan het helaas ook niet in mijn vrije tijd doen. Als het jullie bevalt zo, lekker houden toch?!
sik ik ben je vergeten te SMSen. Het duurde zo lang vandaag bij het Geertgen. En ik had daar mijn telefoon uitgezet... en dus niet meer aangezet. Maaar; woensdag is de punctie. Er zitten nog steeds zo'n 7 / 9 eitjes, maar 2 daarvan zijn eigenlijk al zo groot dat we vrezen dat ze te groot zullen zijn. En een paar kleintjes moeten nog een beetje groeien. Oftewel een beetje onzeker over de te verwachten oogst. Maar nog steeds vrij positief. Al ben ik wel een beetje bang; ik heb sinds het weekend 'vruchtbaar slijm' en daar schrik ik altijd een beetje van.... Maar voor nu kon het nog zei de arts. Dus daar vertrouwen we dan wel op. Zat er weer een nieuwe mieps (verpleegkundige) die vroeg of we wisten hoe Pregnyl werkt? DUUUHHHH. MUTS ; neem vooral even de moeite om heel even in ons dossier te kijken. Verder wilde ze mijn gewicht en lengte weten (is ons nog nooit gevraagd). Dus ik vraag is dat wat nieuws. Nee hoor zegt mieps. Dat is standaard. Dus manlief en ik keken elkaar niet begrijpend aan en konden er later wel een beetje om lachen. Nu snel de bank op MOE
Mykelti, je hebt wel een heel mooi kaartje nu. Precies volgens het boekje! Laten we hopen dat de rest er ook zo op volgt! Ieoor, vertel over vandaag! EDIT: wo dus punctie. Spannend. Bij mij was het ook altijd zo dat het heel ongelijk was. Altijd balen, maar het kan ook goed gaan. Daar duim ik voor! Smak!
Sik die nieuwe bloedwaarde is keurig toch? (ik heb er namelijk geen verstand van ) Beginnen jullie er inmiddels zelf ook een beetje in te geloven? En weten die goede vrienden van jullie het al?
nog ff snel: Ieoor: goeso voor woensdag punctie! Ik hoop dat ze allemaal een beetje bij elkaar komen. De snlle ff wat langzamer en de kleintjes een groeispurtje. Succes met pregnylen. Mykelti: Bij bba is de hcg wel vaker heel hoog, maar ook omdat je al zoveel mks gehad. Sikki: jij voelde dus de laatste dagen ook niets (behalve in het weekend)? Ow ik hoop zo op een posi test... HOOP BID SMEEK
Idd Marjah, ik voelde en nu nog steeds helemaal niets. Alleen mijn darmen die van slag zijn waardoor ik dus steeds aan de diaree ben Verder geen idee dat ik zwanger ben. Maar ja, de testen liegen niet lijkt mij... Dusssssssssss, jij kan zeker ook!!!
waaahhhhhh ik zit nu op dag uhmmmmm 3 weken en 3 dagen en mijn pies was bijna pregnyl vrij (heb pregnyl bijgespoten), dus nu gaat het er om spannen Woeha... ik kan me al bijna niet meer inhouden (lees, ik wilde vanmiddag bijna nog een keer testen...) Kussie to all
Meld me hééél even, teken van leven. Lig na een eerste werkdag met zware koppijn op bed, erg moe... (nu al!). Vakantieverhalen en persoonlijke echte update houden jullie te goed hoor! Sik, dank voor je pb, had er zeker wat aan en bljf je spammen hoor! Kreeg je de intrapelid ook via infuus? Ok hoe kwam jij eraan? Aangezien het volgens het artikel nog experimenteel is...? Of kun je het ergens kopen en gewoon opdrinken ? Mooie HCG! Mykelti, gefeliciteerd! Klinkt goed! Is het bruinverlies al opgehouden? Wanneer is je 1e echo? ... niet om het een of ander, maar soms lijkt het wel of meiden die hier korter meekletsen, eerder zwanger raken.... Zat ik me zo even te bedenken als inmiddels redelijk ouwe rot hier.... Marjah, ik duim zo voor een mooie, donker wordende test voor je.... Hoop het zo!!!!!!!!!! Ieoor, gabrie, andere meiden, ik lees en leef ook met jullie mee! Maartje, hier ben ik hoor! Beetje vol hoofd met van alles (vandaar ook die koppijn!) Lees wel mee... En begrijp je gevoel bij het andere stel erg goed. Juist omdat jullie zo open geweest zijn (wat ook niet altijd makkelijk was...) Dikke knuff voor jou en babysmurf! Tot gauw, ga nu echt slapen... (moeeeee) xxxxxxx
@Juulzon: ja, sinds gisteren niet meer gezien gelukkig! Vandaag minder beroerd dan gisteren, dus gelijk weer zorgen, alhoewel ik weet dat dat helemaal niets hoeft te betekenen. Digi vanochtend 2-3, dus dat gaat wel goed. Mijn man en ik willen eigenlijk de komende 8 weken slapen en dan wakker worden met een buikje... En ja, het lijkt wel zo hè? In een ander topic waar ik zit, is dat ook zo, en was ik een van de "oudjes", dus sorry. Hopelijk lekkere vakantie gehad? Eerste werkdag is hier ook altijd drama... @Marjah: huh?
Marjah weet niet zo goed wat te zeggen. Maar K*T zou wel op zijn plaats zijn. Kan het niet zo zijn dat als je zwanger zou zijn, het nu nog niet meetbaar is via de test? Of heb je zelf alle hoop nu opgegeven? Wanneer mocht je officieel testen? Ik duim en fik nog even verder voor je hoor!
Juulzon Intralipid is een infuus en krijg je ook via een infuus. Opdrinken zou mooi zijn, maar helaas dat gaat niet. Je Nederlandse arts kan het voorschrijven en dan kun je het zo bij de apotheek ophalen. Je hebt er 2 nodig, maar die zakken gaan per 10.... dus dan kun je even vooruit
Bn nog niet nega, maar al wel wat realistischer! Wat niet is kan nog komen, hè! Juulz: klopt! Aldus de oudste rot van dit topic ...