Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah morgen weer testdag toch?
    Succes!

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haai,

Zo ik heb weer eens ff tijd :D
    Maandag naar de klieder en kladder club geweest voor de jaarvergadering. Ikw as uiteraard de allerjongste, ondanks mijn antieke eierstokken. Ik geloog dat ik trouwens toch nog de mist antieke stokkies gehad, van alle dames om me heen ;)
    Gisteren Zwager jarig, dus ook daar moesten we op komen draven. Soooooo gezellig... NOT!

enniewee!

Wij hebben ooit eens AH gehad, maar helaas, pindakaas heeft het weinig nut gehad :(
    Zoals maartje zei; DD stuurt lekker 2 rekeningen, dus daar heb je geen gezeur van met de verzekering :D

@ Oude bok :p: Maartje, moet je nou weer iemand beledigen?
    Lekker is dat!
    Je hebt mij ook de heule donderdag uitgelachen dat ik stam uit de jaren 80... terwijl jij nog in de luiers zat, konden wij al rekenen en schrijven... Of was je een wonderkind?

@Ieoor: wat een mooie score :D
    ik hoop zo op een mooi bevruchtingspercentage! En ja, die unterhose kan er wat van :D EN.... hij is nog aardig ook! Misschien had ik hem aan de haak moeten slaan ;)

@ intralipid... ik krijg ook al de kriebels....
    maar dat gebeurd wel vaker als je te veel op zp bent ;)

@ testen voor NOD: Ik had op dag 14 nog getest en deze was negatief. Op dag 15 had ik een bloedtest en deze was 54.
    Dus op dag 14 zat ik net op het randje van de detectiegrens, want ik weet dat mijn hcg van dag 15 op dag 16 in 30 uur meer dan verdubbeld was.
    D&D moeten wel ff goed naar tante maartje luisteren, want zij weet gewoon hoe het moet!

@Juulzon:

@ Meleka

@ Me: niet UW, eerder berustend.
    Mannetje voelt zich beroerder :(
    Ik heb echt zoiets van, ach het zal wel. Ik wordt wel mama maar door ad-optie.
    Niet negatief en hysterisch, gewoon een gevoel. Gewoon, ik ben dr ff klaar mee, als het zo mag zijn ben ik gelukkig, maar ik heb op dit moment niet het idee, dat ik in ga storten als de test negatief blijkt te zijn.
    Okee, dat zal toch wel anders zijn als het echt definitief is, maar voor nu voel ik me gewoon rustig.

@ieoor: lekker getukt?
    Wat hebben ze jou gegeven?
    Spannend hoor, bevruchtinge, dag 5 blastooooooooos :D

@Angelica: Welkom meid, ik hoop daty die dingen nu eens gaan plakken en blijven plakken. SO!
    Ik ben niet echt een deskundige op alle gekke ellende, maar er zijn dames genoeg die er vanalles vanaf weten en ook er nog eens resultaat van zien/gaan zien.

@Seth: je bent lief :)

@ Mykelti : succes met eten :D
    en de Ariel color is net binnen gekomen, ik hoop alleen dat ik niet al te laat ben en dat de OMO al alle color heeft verwijderd.

@Sikki = lief!
    en...... SWANG :D
    slinger je ff wat HcG over de balk? ow nee, schutting?

@intralipid 2: dus als je een infuusprikker hebt, dan hoef je niet naar DD ofzo?
    ow, dat is interessant...

@ Hopelijk allemaal gauw swang! Ieoor, jij mag eerst hoor ;) !
    Fijn.... dus je gunt het mij niet :D

@robijnkleur: is ook goed :D

@spontane beeb: dream(s) on marjah...

Ow ja: Q update: deca zit d'r in en morgen stopt ze met de pil. Moest haar wel even voorrekenene, dat het nu toch wel erg dichtbij komt. Woeps!
    @ Anyway, ga nu gauw mijn bedje in. MOE!
    JIJ? Nu al :D het was nog maar 23.46!

@Marjah is nu ahumm ook swang dus ze kan ook van het lijstje af.
    I wish...

@ De volgende in rij is:
    Ieoor
    Juulzon
    Gabrie
    Zo ik wacht wel netjes op mijn buurt!:p

Goed plan :D, maar enig andere volgorde mag natuurlijk ook, als het allemaal maar in de komende 6 maanden is.

@ ik schrijf al sinds december 2008 mee op ZP.....
    Over een oude rot gesproken...
    IK BEN AAN DE BEURT!!

!!!! Ja! vind ik ook :D

@Klinkt gemeen, maar zo voelt het wel.
    niet gemeen, wel reeel! potverdikkie! We wachten al sooooooo ontzettend lang, het MOET nu gewoon een keer.

@Meleka; Hmmmm, istanbul :D
    en goeso ovan ovutest

@hier: lekker pizaajte op en nu lekker bankhangen met hubbie :D
    en plassparen voor morgen :D

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.287
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Haaaaaai, Zwaaaaai!

Ik wens ook dat jullie allemaal heel snel SWANG worden lieve Marjah, Juulzon, Maartje, Gabrie en Meleka!!!!! en ook Angelica.

Ik schrijf al mee op ZP sinds juli 2007 (was eerst onder een andere naam) en nu onder mijn eigen naam. Wij zaten in juli van 2007 midden in de onderzoeken voor de MMM om zwanger te worden van ons eerste kindje.

Maar goed, even een kort updeetje van mijn kant. Met mij gaat het goed, we hebben inmiddels al een bewegend frummeltje gezien en het hartje gehoord en gezien. Ik hoef pas 5 oktober weer terug te komen omdat ik helemaal op schema loop. We vinden het nog steeds onwerkelijk.

En daarom vind ik dat jullie ook aan de beurt zijn, jullie zwerven al veel langer op dit topic rond dus wordt het voor jullie ook eens tijd.

Even speciaal voor Marjah, ik fik, duim en klaver me rot als je dat maar weet voor een posi test.

Heel veel liefs
    Nataly

4. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooowh Nataly wat super dat je zwangerschap goed verloopt!

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Lekker, hoor!
    mooi dat je de kleine hebt zien ronddobberen in zijn badje :D

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    zwaai, zwaai...
    Ieoor!!! Goede score!!!!!!!!!!!!!!!1 WOW! Goed man! Nu nog mooie bevruchtingen en swang worden: het is immers jouw beurt ;) ;) !

Marjah, ooooh. vind het zo spannend dat je weer mag gaan testen... IK WIL KLEUR ZIEN! Op de test wel te verstaan....

Nataly, goed te horen dat alles goed gaat fijn. Zoals de Amerikanen vaak zeggen : GOOD FOR YOU!

Sikki, dank nog voor al je antwoorden. Kon de antwoorden op mijn vragen niet zo snel terug vinden in de links, sorry. En kende die Am. site, volgens mij staat die op Freya ook onder een topic gelinkt. Maar thnx anyway... Wil wel met dr de S de intralipid gaan overleggen, maar mij lijkt het eerlijk gezegd een 'baat het niet, schaadt het niet verhaal', dus why not? Wie weet helpt het wel... Ga het haar de 12e wel voorleggen.

Angelica, hoe zit het dan dat die man in Gent de dr de S niet samenwerken???? En kun je mij zijn gegevens evt PB-en? Kan ik hem wellict een mail sturen...? Keep in touch ;).

Maartje, thnxxxx! Hoe was het vnvd? Lukte het zonder maartje-beeb op pad te zijn? Knuff voor jou!!!

@all: ik zet een GROTE DUIMACTIE VOOR MARJAH IN!!!! LET'S ALL DUIM TOGETHER!!!!!

Trusten en succes met plas sparen Marjah... Wel lastig, want van Pizaa krijg je altijd heel veel dorst ;). Ik dan tenminste. Net als van Indiaas ;)!

xxxxxxxxxxxxx

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik zal hier minder komen, omdat ik jullie niet wil lastigvallen met mijn dingetjes, terwijl de meeste van jullie al zo lang wachten op een zwangerschap.
    Bovendien zijn er veel dingen die jullie gemeen hebben en ik op dat vlak niet en daarmee doel ik op de lage eicelreserve en de behandeling daarvoor.

Uiteraard lees ik zo nu en dan wel mee en duim ik zo ontzettend hard voor jullie dat mijn duimen er rauw van worden! :)

Bedankt voor de steun ladies!

Marjah, ik duim alsnog voor omo color!

8. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Mykelti, mij val je niet lastig hoor. Ik wens je in ieder geval veel succes met je zwangerschap en hoop dat je zorgeloos je zwangerschap door komt.

Marjah ehhhhh ik ging/ga ervan uit dat jij gewoon zwanger bent vandaar dat je niet op het lijstje stond:p

Nataly wat schattig een zwemmend beepje! Blijf je goed voor beepje zorgen!

Ach meiden het in iedereen gegund in de hele wereld. Men heeft geen idee wat we moeten doormaken. Al dat geprik, gesnuif en geslik. En dan hebben we het nog niet eens over de emotionele rollercoast.

Ik heb het behandelplan voor mij liggen. Spannend! Een hele andere als ik in Nederland had.
    Suprefact, Gonal en Cetroiede heb ik nooit gebruiken.
    225 Gonal en 225 Menopur. Ben benieuwd.

Ieoor ben benieuwd hoe het met de bevruchtingen is gegaan.Duim Duim!

Marjah succes met het testen ook voor jou duim duim duim!

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, ik denk aan je!!!

Mykelti, heel veel succes met deze zwangerschap!

Gabrie, wanneer jij beginnen?

Nataly, wat fijn dat het allemaal goed gaat!
    Hier vanochtend een CB 3+ test, dus ik word al weer iets geruster.
    Hoop dat ik je mag volgen!

Juulz, de 12e naar Gent?
    Spannend!

10. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    13 oktober naar DD voor een uitgangsecho ....en dan hopelijk beginnen.

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.287
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    @Sikki, voor de eerste keer een kloppend hartje zien is echt een onbeschrijfelijk emotioneel moment. Ik heb dat met 6 weken en 5 dagen gezien dus dat zou bij jou ook wel kunnen met 6 weken en 3 dagen. Ga je daarvoor naar Gent of gewoon hier in Enschede?

Bij Luca vond ik het ook erg mooi maar ik was nu veel emotioneler. Ik denk omdat ik bij Luca na 7 maanden IUI behandeling zwanger was, dat ging dus betrekkelijk makkelijk. Goed, het duurder bij Luca ook 2,5 jaar maar dat is inclusief het 1ste jaar zelf proberen en dan 10 maanden in de onderzoeken voordat je weet wat je hebt. Nu hebben we er echt 2 jaar voor moeten vechten en dan valt er zo'n last van je schouders.

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haai, ff
    snel, want ik ben bezig met schilderen van het huis (buiten) omdat mijn husband het nalaat om achter de schilder aan te bellen. En ik heb zijn tel nr niet :(.

Vanochtend uiteraard OMO!

Dus nu nog niet zwanger, dus ...
    maar stel dat ik morgen zwanger blijk te zijn...
    dan zal mijn man wel eens inprenten dat ik dit niet leuk vind.
    (ik zit op de vensterbank en hang schuin-achterover om toch ff dat ene plekkie bij te werken :(

Mykelti: het is je van harte gegund en ik geloof dat je je bij de topic over PLAKbeebs ook heel thuis gaan voelen ;)! Want deze wordt gewoon een plakkerd! Lief dat je mee bent komen lezen en schrijven en we zien je graag terug, als je daar behoefte aan hebt of als er wat te melden valt.

Sikki: ik zal de prachttest ook :D
    Goeso meid!
    Op naar de 40 weken :), want dat MOET MOET MOET!!!!
    de 7 weken echo is maar een formaliteit!
    SO!

Juulz:
    Kus!
    @indiaas! ik heb ZINNNNNNNNNN ;)

Om het logistiek iets handiger aan te pakken, kan ket mogelijk ook in leleleleleleleleeH (maartjes place + jouw ouders place?).
    Ik ken nl een heel lekker toetje daarzo ;)

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ow en ik lees dat uber S nog steeds niet van "mijn" cocktail-idee is afgestapt? whahahahahaha
    goeie!

Gabrie: ik heb op 225 menopur + 225 puregon (dat laatste wilde ik heul graag) wel bruikbare 7 eicellen gehad :D. Ik was soooooooo trots op mezelf, na 2 bagger pogingen met 2 slechte eitjes en 2 onbruikbare eitjes.

Kusje :)

14. Seth

Seth Niet meer actief

marjah...
    je vaste stalker hier... :)

misschien komt het volgende als een shock.... MAAR je mag je vent toch wel aanspreken hoor.... daar heb je geen twee strepen voor nodig.. :D!!

heb vanochtend al een paar keer gespiekt.. denk "waar blijft ze nou":...

Door jou... heb ik toch wat van de dingen hier meegekregen.. altijd zo blij als er weer iemand die lang begeerde "banner" krijgt... :)
    Helaas houdt moeder natuur geen volgorde aan.... (weet ik alles van, maar dan aan de andere kant... :()

Soms lees ik hier de "wachttijden"..... met schaamrood op de kaken... :(

dikke knuffel voor allen....

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja!!! SETH

je moet je doodschamen :D
    je bent net een konijn ;), een wip en je hebt er weer een.

Whahahaha, kun je ons je trucje ff uitleggen?
    misschien doen we wat verkeerd :D

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, knuffel op omo :(

En duim voor colour!!!

Nataly, eerste echo is in Gent.
    Ik vind het namelijk ook wel heel leuk om de arts daar nog even te zien.
    Als alles goed is wil manlief over op een gyn in het MST.
    Hij wil liever niet bij een verlos lopen.
    Maar ja, dat zijn zorgen voor later...

Gabrie, het is al snel oktober!

17. Seth

Seth Niet meer actief

misschien juist condoom of pil gebruiken??:cool:

We hebben iig geen aparte standjes ofzo.... :D
    Heb trouwens ooit een topic hier gelezen over iemand die maar (paar maandjes bezig) niet zwanger werd... en toch altijd standje 69 deed:cool:
    ja DIE werkt dus net niet...:D

nouja ben iig het levende bewijs, dat "foute hormoonspiegels"... niet altijd een belemmering hoeven te zijn...... ;) vervroegde overgang.. ;)....

helaas geen tips... anders had ik die al meer dan een jaar geleden gegeven!!!

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Proest! standje 69 :$

Dat meen je niet sereneus, toch?

19. Seth

Seth Niet meer actief

hahaha het topic was ECHT serieus... denk dat TS de namen van de standjes door elkaar haalde...
    al heb ik ook ooit in een jeugblad gelezen, dat iemand bang was om na het oraal bevredige zwanger te zijn, en daarom haar tanden had gepoetst met zaaddodende pasta.... :cool:

(serieus.... ik verzin dat niet...)...

of dat orale sex niet zielig was voor de baby.. ofdat ie dat proefde... hahahahaha...

oei,... ik haal meteen het niveau van jullie topic naar beneden.. sorry... :)

kom morgen nog ff spieken marjah... :cool:

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Meiden, jullie zijn lief!!! :D

Deel Deze Pagina