nog erger van grietje: ze was er zelfs voor naar dokter geweest. Artisjokken met patat... Artisjokken omdat mijn collega's benieuwd waren hoe die dingen smaken en omdat alles zo bewerkelijk wordt (voor 10 man artisjokken koken), dachten we dat we er maar wat makkelijks bij moesten doen. Nu hebben we er een tussen zitten die geen melk en niet zo veel vet mag, dus onze nieuwe irakese collega neemt ook wat mee. Wat er verder voor ellende mee wordt genomen weet ik niet. Enig tipje voor dipje?
Een lekker pasta salade met zeevruchten? Kleine pizza's van pitabroodjes? Bladerdeeg vullen en zelf saucijzenbroodjes maken
maar 1 bevruchting..... huil..... Ik ben er helemaal moedeloos van. 7 eicellen waren er gevonden 5 waren er bruikbaar 1 bevruchting Ze hebben deze keer wel PICSI gedaan. Maar ik ben zo ontzettend bang dat ie niet goed gaat delen. Dan hebben we helemaal niets. Willen jullie aub mee hopen, fikken, bidden en duimen? zucht
Ohhhh je doelt op dipsausjes??? Zeg dat dan!@#$W# Ieoor ik weet niet wat te zeggen. Ik had er zo een goed gevoel bij. Ik,.....ben er ff stil van. Ik duim, bid en hoop met je mee. En het is nog niet over!!!!
Ieoor!!!! wat @#$%&*(@#$&*$%&*(@#$%^&*( Ow wat een teleurstelling Wanneer ga je nu tp-en? ga je riskeren tot dag 5 of ga je er van uit dat als ie het in een bakkie niet tot dag 5 redt, dat ie het ook niet tot dag 5 in je buikje redt. Ik denk dat het op zich niets uit maakt voor de kans, maar ik vraag me het toch af wat je gaat doen. Ach meissie, ik duim-fik-bid-hoop-klaver en weet ik veel wat nog meer met je mee!!! @gabrie: sauzijzenbroodje maken... was dat een tip om zwanger te raken, dan?
Morgen is de TP, om 14.00 uur. Unterhose en ik durfde het niet aan om voor een dag 5 emmy te gaan. Hij kon nu nog niets zeggen over het doordelen. Want dat gaat mijn emmy morgen pas doen. Ohhh laat het alsjeblieft zo zijn dat ie door gaat delen.....
*inbraak* Ieoor: ik duim,fik,klaver en diamant. Delen zal hij en daarna blijft hij nog 8,5 maand bij je plakken. Jij gaat Sikki achterna PUNT!! *uitbraak*
OW!!!!!!!! ik hoop echt dat dat ding gaat doordelen, want dit topic moet MEGA-roze worden. MOET EN ZAL! SO! *enikfiknogffverder*
Ik merk echt dat ik soms de conversaties hier niet kan volgen. Ik dacht Marjah heeft wat tips nodig voor het eten met collega's. En dan gaat het weer over zwanger raken en dan ben ik het weer kwijt. Zucht ik voel mij echt errug genetisch blond! Ieoor ik kan mij voorstellen dat jij vanavond niet lekker kan slapen. Meid wij hopen allemaal op iets moois!
Was ik heerlijk aan het gniffelen op mijn werk over alle goeie adviezen om zwanger te worden lees ik het berichtje van Ieoor!!!!! Wat naar voor je Ieoor, kan me voorstellen dat je hier moedeloos van word. Ik fik, duim en klaver ook mee hoor voor een goede doordeling en TP.
Dit ging dus over dipjes maken... Dit ging ff tussendoor over wat andere collega's meenemen en dit was mijn vraag.... Vervolgens begin jij over Dus ik dacht: dit gaat niet over dipjes... Misschien wilde je de saucijs ergens indippen? Geeft niet hoor! t went vanzelf
Juist ik ben gewoon errug traag van begrip. Je lacht mij uit Marjah.....je zit mij gewoon stiekem vanachter je beeldscherm gewoon uit te lachen ik voel het gewoon..........
Lieve Ieoor, wat afschuwelijk zeg... Ik voel met je mee, weet hoe het is als je uit zo'n eigenlijk prachtige eicel-aantal slechts verrekte weinig emmy's krijgt. Brrr... Zoveel moeite, zoveel hoop gehad met zo'n prachige aantal eicellen en dan.... Wat een harde klap!! Wat een verdrietig bericht. Ik zou je willen schrijven dat het goed komt, dat deze emmy heel lang bij jou zal blijven maar ja... We weten allemaal dat we dat niet kunnen afdwingen, hoe graag we met zn allen ook zouden willen... Daarom huil, scheld, vloed en tier ik met je mee en ga ik ondertussen wel keihard hopen dat dit ene emmy'tje net zo'n sterk persoontje is als die ik nu in de box heb liggen... Ik had namelijk maar liefst elf(!) eicellen, maar kreeg slechts 2 bevruchtingen. Maar slechts 1 hield het tot dag 5 dus een TP van 1, mn enige bruikbare emmy... Ik schrijf het wel vaker... Mijn behaalde resultaten geven (*&^%$^&*()*&^genoeg geen garantie, maar ik HOOP ontzettend dat er toch iets mooit uit zal ontstaan. Je verdiend het! ---- @Marjah: kwakjemolen dipje?
Meiden wat zijn jullie allemaal lief! Dank je wel voor jullie opbeurende woorden. Dat doet me goed. Verdoofd is denk ik het beste woord voor hoe ik me voel. Ik ben nog steeds bang voor morgen, maar af en toe is daar (mede door al jullie woorden) weer dat kleine beetje hoop. Dat het kan. Ik zal zo blij zijn als het morgen is..... Marjah jij morgen weer testen toch? Ik denk ook aan jou hoor! En je hebt gelijk; dit topic moet en SAL roze worden. Daar duim ik voor, en daar bid ik voor, en daar brand ik kaarsjes voor!!!! Het moet en SAL!!! SO