Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx Elif!

Net mezelf uit bed gehesen... Alhoewel 'net'??
    Ik heb een stoel in de badkamer neergezet, laptoppie er op gezet, DVD van Moulin Rouge er in en heerlijk die film in bad gekeken (wel met deur open ivm anders zou het te vochtig zijn in de badkamer voor mn laptoppie )

Vriendlief had mij vanmorgen:
    - een beker water + schildklierhormoon op bed gebracht
    - een half uur later: 2 broodjes en een kopje thee op bed gebracht
    - in bad een beker thee en 2 broodjes met gebakken ei...

LIEFFFF he!!!

Nu aangekleed en nog steeds brakjes...

2. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ohhhh... die wil ik OOOOOOOOK!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Die film of dat vriendje?

4. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ehhh beide?

Ik bedoelde vriendje, maar filmpje is ook welkom.

Vriendje ligt nu ff te tukken, want hij is moe. Ja deze weken zijn killing. Maar over een paar weken is het weer "gewoon 6 dagen werken" ipv 7 dagen per week.

Gelukkig was dat 2 weken geleden nog niet zo, dus kon hij tijd maken om elke keer met mij mee naar zh/dokter te gaan en elke keer als ik in paniek belde kwam hij ook thuis :). Belde zelfs gyn op om te vertellen welke kleur bloed het was enzo. Okee, die van mij is dus ook best lief.

Maar dat valentijn, daar doet ie weer niks aan. Ik heb zelf vanochtend gevraagd om tulpjes, maar had bedacht dat ik al te veel bloemen (vanweg mk) had staan. Wel heb ik aardbeitjes in de kk, maar ja, daar hebben Marjah en Marjah-man vandaag geen tijd voor...

Kussie

5. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Jeetje Marjah, heb jij je verveeld ofzo ;)

Maar ik zag een wedstrijdje. Leuk :D
    Ik doe ook effe mee!

Sikki
    Dag 3
    echo: cysten en maar een paar follikels
    FSH: januari 2009 7.6, januari 2010 14.3
    AMH: mei 2009 0.39
    oestrogeen: laag
    schildklier: iets verhoogd TSH

Eisprong:
    progesteron: geen idee
    vruchtbaar slijm: check! aanwezig

Baarmoederslijmvlies:
    magertjes, volgens mij in een natuurlijke cyclus rond de 6

Menstruatie:
    cyclus: varieert tussen 25-31, wordt steeds korter, maar heb sinds april 2009 bijna geen natuurlijke cyclus gehad, want hop van ICSI naar ICSI
    bloeding: bijna niet, max. 2 dagen, alleen maar stolsels, doet 6 ongi's met 1 pak maandverband

Overig:
    duizelig
    nachtzweten voornamelijk bij aanvang menstruatie

Heb ik nu gewonnen??? ;)

6. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Goedemorgen, rustig hier. Vast allemaal druk aan het werk:D
    Hier nog lekker vrij. Zo naar de dame met de prikstokjes (oftewel acupunctuur), kijken of die mn ongi op gang kan helpen ;)
    Fijne dag allemaal, liefs Joontje

7. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Succes Joontje!

Ik hoop dat ze de boel ff lekker losgewerkt heeft :)

8. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee meiden,

hoe istie? Hier net terug van trouwringen ophalen :)! Het Huwelijksgebeuren komt weer langzaam weer wat op de voorgrond. Dat is een tijdje min of meer afwezig geweest...

Joontje, en ben je al ongi? Of heeft de prik meneer of mevrouw niet zijn/haar best gedaan?

Sikki, hoe gaat het met dip(pie)? Ik zou je de hele dag wel willen knuffelen en zeggen dat het allemaal goed komt. Ik zie dat je 2 maart een gesprek hebt. Lieverd, we denken allemaal aan je... Heb je verdore niets aan, maar het is wel de waarheid :).

Maartje, ben je al een beetje meer gewend aan je schildklierhormonsters?

Ieoor, eehhhh je lacht wel leuk om me als ik debiele dingen zeg over mijn rummicub-avonturen, maar we horen even weinig van je de laatste dagen... Ben je ook een spelletjes mens ;) en heb je het dus te druk? poging 10 hoe staat het ermee? Wordt dat een hele nieuwe ronde of een tp?

WannaB: hoe is het met het bureaucratische zooitje in je zh? heb je nu al eens een afspraak met een gezellige fa? Zou toch wel eens tijd worden.

Elif, altijd gezellig als je langskomt ;). Gelukkig hoef je je niet ook nog eens bij dit cluppie te voegen, want als het goed is is je eierdoosje nog goed gevuld. Dat zou anders toch helemaal dubbel pech zijn. Maar goed, de tp is on it's way!

@ hier: nog steeds geen idee of ei is geweest. want temp is raar en echt vruchtbaar slijm heb ik niet gehad. Wel wat zin ;), maar ja... was dat nou mijn ei? Nog steeds bang dat eierdoosje bijna leeg is en dat de laatste misschien gebroken zijn. Morgen afspraak bij een spiegoloog. Misschien kan die nog wat zinnigs zeggen? Angst is wel minder en laat de volgende poging maar komen ;). Was het maart 5 maart! Of een ei en daar wordt ik ook heeeeeel blij van. Of gewoon onbevlekt ontvangen, dat mag ook. Desnoods laat iemand iets voor mijn deur achter. Of eeehhhh nou ja, gewoon: een kind.

Lieve vriendinnetjes, ik wil ff knuffelen:

KNUFFEL!

9. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    wat leuk meid de trouwringen ophalen!!!
    Zwijmel al maar ff weg hihihi.

Nee ik kom hier af en toe spieken :)
    Hoe het met jullie gaat
    xxx

10. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Leuk Leuk Leuk, trouwringen!! Wanneer is de grote dag?? Alles verder al wel geregeld??

Hier nog niet ongi, wel onderrugsklachten maar nog niks roods te bekennen :x Vandaag naar Duitsland geweest om zaad in te leveren en heb bij een duitse apotheek mn ampul antepan gescoord :) Ongi mag eigenlijk niet te lang meer op zich laten wachten anders kan het gesprek van 11 maart niet doorgaan en moeten we nog langer wachten. Nou ja kan het ook niet afdwingen.

Liefs

11. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ongiiiiiiiiii, waar beeeeeeeeen juuuuuuuuuhhh?
    Waar is die stomme ongi nou altijd als je 'm nodig hebt...
    Ik hoop dat mannetje mooi, goeie en vooral veeeeeeeeel zaadjes heeft.

@hier: 12 mei gaan we trouwen en er moet nog heel wat geregeld worden, maar vrijdag wordt het allemaal toch weer een stukje echter. Dan gaan we ondertrouw. Het stomme is dat ik nooit om trouwen heb gegeven en om ondertrouw en ringen al helemaal niet. Maar nu we zo'n K-tijd hebben gehad afgelopen winter, vonden we het tijd worden om toch maar eens te trouwen. Maar de afgelopen weken zijn nog meer K** geweest, waardoor ik blijkbaar in ene enorm veel waarde hecht aan de ringen. Dat zei ik net tegen mannetje en mannetje begon te grijnzen (of is het grijnsen?). Hij dus ook...
    Vrijdag wordt dus al een beetje onze dag :) en mag de ring om mijn vinger aan de "verkeerde" hand. We gebruiken onze trouwringen dus als verlovingsring (of is het andersom?).

Verder nog regelen:
    * kaarten (die hebben we al uitgezocht, maar dat was in mineustemming, dus over een week of 2 nogmaals kijken of we ze nog mooi vinden ;) )
    * bloemen (mannetje werkt met bloemen, dus bloemen moeten er natuurlijk in grote getalen zijn.)
    * vervoer (geen tractor, geen vrachtwagen, geen pooierbak, maar misschien een mustang of toch dat koetsje van buurman?)
    * fotograaf (die haar e-mail niet beantwoordt en telefoon niet opneemt)
    * draaiboek
    * details (weggeven, waar slapen, aankleden, muziek tijdens plechtigheid, ...)

12. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    wauw marjah 12 mei is een prachtige datum hoorrrrrrr:D :D :D
    Dan trouw jij en wij zijn dan 6 jaar getrouwd:D

13. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    joontje's ongi nu kom op!
    Ze wacht al lang genoeg nu schiet jij maar eens op potverdikkeme!

14. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haha echt waar? Nou dan hebben we weer wat gemeen! Ik heb je volgens mij wel ergens in trouwjurk voorbij zien komen... ik zal nog eens even terugzoeken.

15. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Dit is hem

16. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haha, ik was al op zoek gegaan! Ook heb ik Bereke even gezien.

17. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    12 mei 2004

18. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    hihih ja Bereke:D

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Ooh Marjah, wat leuk, de voorbereidingen voor je huwelijk! Gaan jullie ook op huwelijksreis? Heb je een "klassieke" jurk of juist heel wat anders?

Hier nog geen oproep van het ziekenhuis. Zou me niets verbazen als het april wordt voor we terecht kunnen, GRRR! :x
    Gelukkig is die schimmel en jeuk voorbij. Gister zo ongeveer midcyclisch, dus wannaBdad besprongen :p You never know!

20. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    bereke woont trouwens maar 10 min hiervandaan:D

Share This Page