Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ff Ali illigali update: ik mag gelijk door voor cryos en als dat niet mag baten, dan in november poging 2!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    GEWELDIG!!

Mooi so!!

Word hier helemaal blij van!!

Maar ook eng!!
    Ik blijf jouw handje vasthouden!!!

Sikki, ikzelf vind het wel prettig om verhalen van jou te lezen. Uiteraard heb ik ook erg makkelijk praten met mijn banner... Maar jij hebt ook heel veel kennis over veel zaken en ik denk dat de andere meiden hier ook wel veel aan jouw verhalen kunnen hebben. Maar dat is mijn bescheiden mening ;)

Loessie30, welkom!
    Ik heb altijd wel wat bloedverlies na de punctie gehad, maar dat stopte dezelfde dag nog wel. Wel verstandig om eens ff te vragen naar het hoe en wat.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    En ohja, Juulzon, balen van pil-ellende!!
    En Marjah&Juulzon: Wanneer gaan we trouwens weer eens een eet-date inplannen?

:D

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Merjah geweldig :D

5. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

May 17, 2011
    890
    12
    18
    Female
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Sikki ik heb er geen problemen mee. Het is juist bemoedigend om te zien dat het je uiteindelijk toch gelukt is.!

6. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

May 17, 2011
    890
    12
    18
    Female
    Amsterdam
    Bij mijn vorige behandelingen slikte ik ook altijd de pil. Maar dat was meer om eea beter te kunnen plannen.

Nu slik ik de pil ook en dat heeft als reden dat ik erg onregelmatig ongesteld ben.

Ik zag dat jullie het over microgynon 50 hadden terwijl ik zelf 30 gebruik.

Marjah spannend!!! Ik hoop dat de cryo's beter zullen blijven plakken.

7. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Whoeoeoe Marjah, dat zijn nog eens goede berichten!

Lekker dat je dat in het vooruitzicht heb!

Kun je je daar al helemaal aan over geven?
    Of moet je eerst nog wat 'afsluiten'?

Meisjes, blij te horen dat jullie toch nog wat aan mijn verhalen hebben.

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind positieve verhalen ook heerlijk, Sikki.
    Die geven moed.

Meiden ik schrijf weinig, want ik heb op het moment weinig om over te schrijven. Wij klussen vrolijk en eindelijk weer eens ontspannen door en zullen zien over daar een babietje van komt. Dan laat ik het natuurlijk wel even weten. Intussen lees ik regelmatig mee over jullie belevenissen.

9. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

May 17, 2011
    890
    12
    18
    Female
    Amsterdam
    Meleka fijn om wat van je te horen.
    Kan mij voorstellen dat het prettig is om weer hormoonvrij en stress vrij door het leven te gaan.

Geen gedoe meer op commando!

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Wat kletsen jullie ineens een boel als ik even niet oplet.....

Ik heb geen tijd dus heul snel;

Marjah ik dacht zo effe snel te zien dat je meteen door mag voor de ijsjes aus frier?
    Goed zeg.
    Voelt het ook goed? Of voelt het dubbel en gek en angstig?

Ga je ook aan de Intralipid?

Ik ga snel doen wat ik eigenlijk aan het doen was....

liefs,

11. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Alweer ff snel omdat ik moe ben.
    Door die open dagen lijkt alles heel chaotisch:(

Ik ben blij dat we gewoon door gaan en ik ben er ook ewoon wel aan toe. Ik ben niet bang of teleurgesteld, dus qua emo vind ik nog steeds rat het goed gaat.

Het geklaag over zwangeren is er altijd, poging of geen poging. Het is nu alleen iets wat ik eens bespreekbaar maak (niet alleen hier, maar ook in mijn Omgeving). Dus geen zorgen om mij :)

Verder vandaag niet echt bijgelezen
    Sjorrie!

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Sikki: BLIJVEN hoor!!! We hebben nog veel te veel aan je en willen je gewoon volgen. Net Maartje ben je een voorbeeld voor ons ;) ;) ;)

Gabrie, hoest met joe????

Ieoor, hoe voel je???

Maartje-Marjah, eetdate: nááá de 15e! Komende week zal ik veel offline zijn ivm werk-weg.

ANgelica, op naar maandag een mooie echo met veel mooie fliekels.

Loessie, downs zijn niet fijn hé... Laat de zon ze maar doen verdwijnen...!!!

Marjah :) Was gezellig kletsen, had nog wel een uur door kunnen gaan, maar vriendlief kwam net pas thuis, dus tja... Volgende keer. Eetdate plannen we wel even per PB, ben 2 tm 11 okt weinig (niet) online. En echt top dat jullie weer verder mogen. Laat die ongie dan maar komen... Op naar de cryo die straks een levend eskimootje wordt (over 9 maanden!).

@hier:
    ben moeeeeee. Slaap te weinig omdat... omdat ik me op mijn werk stort omdat ik dan denk dat ik minder aan de MMM denk en denk dat de tijd dan sneller gaat tot 12 okt naar Gent... (hoe bedoel je jezelf voor de gek houden?!)....
    Moet vrijdag naar de tandarts omdat er een vulling vervangen wordt en ik vind de tandarts hélemaal niet fijn... Verdoven dus. Ga wel even langs mijn ouders (bliksmen bezoek) en dan is Hoog Zwangere Schoonzus er ook... Enerzijds wel moeilijk hoor, want 'Als het net even anders was gegaan' dan had ik nu hoogzwanger gezeten... Dat blijven wel lastige momentjes moet ik bekennen. Heb voor hun kleine al een cadeautje gekocht. Had uit BY van Baby Dept een erg schattig rompertje en mutsje meegenomen en heb nu een Nijn met Beethoven muziek gekocht (oké, best irritant altijd maar Beethoven, maar ach ;)... Zij vindt Nijn leuk). En voor broertje een 'sixty's stijl' boek 'Dochters - een handleiding voor vader' (overigens erg grappig geschreven). Dan ligt alles maar klaar voor als de Beeb er komt. Overigens is het wel openbaar geheim wat het geslacht van de beeb is... (dus betreffend persoon SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTT)
    Ook vandaag bij Mango (leuk geprijsd) een net pak gekocht voor mijn tripje. En bij de H&M wat overhemdjes, ook al leuk geprijsd! Dat scheelt nu we een beetje moeten gaan sparen voor de behandelingen.... Bedoel, is niet echt de kleding die ik thuis of in mijn VT draag, dus om daar nu heel veel aan uit te geven... En daarbij, het ziet er prima uit.

Tot zover wat dagelijkse beslommeringen. ..

Geen bloeding meer gehad trouwens (dank nog voor jullie antwoorden. Fijn, zo'n forum!!!). En ook nog geen positieve ovu-test.... Wellicht vriendlief morgen maar even verleiden... Hoewel dit dan puur voor de fun zal zijn ;) Want a. er is geen posietieve ovutest geweest en b. ik eigenlijk niet meer geloof in een natuurlijk wonder... Maar goed, van elkaar blijven genieten en vrijen moet niet alleeeeeeen maar bij blije smiley happy claire-testen zijn natuurlijk (al lijkt het dar soms wel op....)

Anyway, nu mijn bedje in!

Trusten en tot....???

xxxx

13. Loessie30

Loessie30 Lid

Aug 8, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning!

Zooo blij dat de dag van gisteren er op zit..pff wat een jankdag zeg, bah!

Vanmorgen tel. gesprek gehad met dr S. Eicel was van abnormale vorm...Mijn waardes en voorraad zijn gewoon bagger voor mijn leeftijd.
    Hoge stimulerende middelen zijn niet oke voor mij. Met wat voor een middelen we het ook willen proberen...het maakt nix uit.
    Hij wil het nu gaan proberen in mijn eigen cyclus en met eigen eitje..
    Echo op dag 7..start 75eh Menopur en Cetrotide op CD8. Met hormoonwaarde bepaling zal dan bekeken worden of de punctie wel of niet door zal gaan..
    Pff ik vind het moeilijk hoor...Wil zo graag meer eitjes maar het zit er gewoon niet in aldus dr S.
    Op de vraag of hij met trieste gevallen als ons wel su6jes heeft, antwoordde hij: Jazeker..ook in onze situatie ziet hij het nog zitten..
    Moeilijk te geloven vinden wij dit.. Tuurlijk gaan we weer starten bij mijn aankomende ongy maar hoop is er eigenlijk niet meer.
    DHEA heb ik ook nog aangekaart.. Hij geeft aan dat voor een goede werking je dit middel 3 maand moet gebruiken. In Duitsland hebben ze het middel niet? Vandaag maar eens aan mijn apotheker vragen hoe het hier in NL zit.

Sorry heel verhaal zo op de vroege morgen maar **zucht** ik weet het soms ook allemaal niet meer.. We gaan ons maar alvast orienteren op andere richtingen..

@ iedereen...kennen jullie deze manier van behandelen in eigen cylclus met eigen ei? Ervaring mee?

@ DHEA-gebruikers..wat vinden jullie van het middel?

Ik ga er maar eens een betere dag van maken dan gisteren..beetje shoppen ofzo ;) Nu nog lekker vrij...(al kan ik niet wachten om weer te werken..afleiding)

-x-

14. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    DHEA zou ik gewoon gaan gebruiken.
    Baat het niet dan schaadt het niet!

Je kunt het in NL volgens mij ook niet krijgen.
    Ik bestel het altijd via het Internet.

McPherson Labs DHEA Store=

Dikke knuffel voor hoofdbrekens!

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Hoi,

DHEA is in Nederland via de apotheek te koop.
    Maar dat moet je niet doen hoor.
    Die fout heb ik 1 keer gemaakt.

Of ik 100 euro wilde betalen voor 100 tabeletjes a 25 mg.

Ik heb laatst een andere link geplaatst waar ik heel goedkoop DHEA had gekocht.
    Kan het alleen niet meer vinden.
    Ik zoek nog effe verder.

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
  17. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zou ik dat ook tijdens de bv kunnen slikken zodat ik als we er weer voor willem gaan ik mooie celltjes op voorraad heb??

18. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Nee, niet doen!!!

Naast oestrogenen zit er ook testosteron in.
    Dus niet slikken tijdens zwangerschap en borstvoeding!

19. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oke, thnx. Dan start ik na de bv er mee ;)

20. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ow...
    het schiet niet op!

Kom vanavond weer hierzo kijken

Kus

Share This Page