Hello ladies!! Wij hadden eigenlijk maandag een telefonisch consult maar onze gynaecoloog had geen tijd en heeft ons niet gebeld!!??? Belachelijk!! Vriend boos en nu zou de gynaecoloog vandaag vanaf 9 uur bellen, vriend was vrij dus ok, nou belde die om 5 voor 7 mijn vriend wakker! Wat zijn dat voor praktijken, jeetje!! Maar nu dus te horen gekregen dat mijn amh 0,1 ontraceerbaar is. Hebben gevraagd waarom hij ons niet had verteld van Düsseldorf, nou omdat hij geen reclame mag maken voor andere klinieken!! Ze zijn er toch voor om mensen te helpen ofniet!!! Hebben dus ook het succesverhaal van nataly verteld (geen naam genoemd), daar wou hij geen uitlating over doen. Was geen garantie voor ons. Nee maar wel een kans, kansje! Voordat je aan eiceldonatie wil denken of adoptie wil je toch zelf eerst alles uithalen!!?? Hij had ook niet aan mijn dokter doorgegeven dat ik pof had, vroegen waarom hij dat níet had gedaan! Omdat wij nog niet wisten wat wij wilden voor nabehandeling!!?? Raar!! Veranderd toch niks aan de zaak dat ik pof heb!!?? Hebben ook gevraagd of hij dhea kende, amh zou misschien wat beter worden maar nam niet af dat eicellen oud waren! Ik las dat sikki dhea nam, ik heb het besteld, hoeveel neem jij en hebben ook anderen hier ervaring mee? Succes voor iedereen!! Greetz
Dat amh 0,1 ontraceerbaar is, dan kunnen ze het bij mst niet traceren en in Düsseldorf wel? Wat is bij jullie de amh waarde?
Een klein stukje terug hebben we het over DHEA gehad. Ik slik 3 x 25 mg per dag. En ik heb echt het idee dat ik er meer (betere?) eitjes door gekregen heb. Zeker weten doe je het nooit... maar ik denk het wel.
Hey ieoor! Thanx voor je reactie! Neem jij de dhea op aanraden of heb je zelf info over opgezocht? Fijn om te horen dat jij het gevoel hebt dat je daarmee meer (betere) eitjes hebt. Greetz
Ik neem het na advies van dokter de S uit Gent. Ik slim het inmiddels sinds maart ofzo denk ik. Mijn AMH was ook erg laag. Maar ik moet je heel eerlijk zeggen; ik heb al zo vaak bloed geprikt, dat ik het niet eens meer weet. Ik zal eens kijken of ik het ergens kan vinden. Fijn weekend allemaal.
Maartje we kunnen helaas toch niet komen. Sorry voor je gedane moeite..... Misschien bij een volgend Freya evenement. Heel veel succes vandaag meid. Ik zal aan je denken. Fijne dag gewenst.
Ow.... Ieoor ik hou joe handje vast 0800-rozestreepiesoptestvoorieoor Ellegie: be-lach-e-lijk En kussie op buikie voor AMH Maartje; moe je ik werreken? @hier: 1)poes in hoofd 2) bloed bijna uit poes en klap dubbel van de pijn 3) hooikoorts of gewone snotkop 4) moe werreken 5) te kort geslapen 6) gevouwen hoofd 7) bedenk me waarom ik ook alweer nooit meer zou drinken
Haha Marjah. Heb je teveel gezopen gister? Was het wel gezellig; want dan is het het waard geweest. Wat kun je je beroerd voelen he, na een avondje flink doorhalen. Werkse vandaag. Ook voor joe!
haha, het was heel gezellig! ben bij mijn neef blijven hangen en was om 3 uur thuis. Nu doet mijn collega de eerste rondleiding , het is nog erg rustig. Mensen vinden het weer te mooi, denk ik. poes is niet ernstig, maar ik heb wel zo'n weeig gevoel in de maag
Marjah heb je een leuke dag gehad gister. Ondanks je kater? En Maartje; aan jou heb ik gister veel gedacht. Hoe is het gegaan? Was het leuk? En was het druk? Vertel, vertel.
Mijn god! en ik denken dat ik alleen het babyrinth niet kan bijhouden... wat is er hier ook veel gekekakeld Ja, katertje ging goed, maar ik lag wel om 19.45 op bed en kwam er om 9 uur uit Het was echt ontzettend leuk om te werken., dus dat was geen straf. Wel jammer dat ik niet kon genieten van het mooie weer. Maartje: hoe was het gisteren? Ieoor: ik heb nog geen gehoor gekregen op telnr. 0800-rozestreepiesoptestvoorieoor Wanneer is de connectie hersteld? DHEA moet iik ook maar eens gaan proberen? Ellegie: mijn AMH is 0.39 dus wel laag, maar ik heb dan al echte overgangsklachten. De rest hier nog niet. Maar ik blijf voor je duimen, want als Nataly het kan.... Ieoor: wauw wat een teken Ik hoop dat de horoscoop gelijk krijgt @ongi: ik ben dus vrijdag ongi geworden. Juulz: spannend hoor. Gelukkig gaat de tijd snel, nu je zo veel op pad bent. @victoria's geheimen: sssssssstttt niet verder vertellen Loessie: vreemd protocol voor uber S maar hij zal er wel ervaring mee hebben. Ik hoop dat je zo wat betere kwaliteit krijgt. Maaaaaaaaarrrrrr: ik zou echt vragen of je een paar maanden lang een uitgangsecho mag laten maken.... en dan als het er op lijkt de poging te starten. @eetdeet: in maartje town en Q komt ook. na de 15e is wel handig, want Q gaat volgende week naar Spanje BIBBER! Sikki: zo bedoelde ik het niet hoor , ik had het over breezersletten die zo zwanger zijn (woeps, nou het had nog wel een jaartje langer mogen duren) Ik ben blij dat je van "de andere kant" bent , geeft ons hoop. Intralipid... moet sikki nog mailen... Meleka: hoi lieffie Angelica: hoest met u? @hier: woensdag had onze donor controle... (ff teruglezen wat ik al geschreven had....) Onze donor heeft een zoontje, maar daar is uiteraard op haar vrije dagen geen vaste oppas voor, dus hahaah! ik mag oppassen. Maar soms vind de donor het veul gezelliger als ik gewoon mee ga naar de afspraak, want ze heeft een hekel aan auto rijden (wordt nog wat... mijn mannetje heeft er ook een hekel aan.... pas maar op over 18 jaar ) enniewee, ik zat in de auto en ik ben van te voren nog ff naar de C1000 gescheurd voor een testje... ik had nl nog steeds geen ongikrampies. Geen tijd om te piesen, dus autostoel in de auto, kind uit bed, kind in auto, naar de kliniek, alles weer uit de auto (zonder autostoel), ik piesen, geen tijd voor stickykijken, ik terug, donor weg Waaaahhhhh gelukkig 2 oplettende mensen in de wachtkamer, dus ik op zoek naar donor, donor gevonden, ik ga zitten, arts zegt: ik heb net besproken dat de donor nog een tweede poging MAG en GAAT doen, als het nodig is normaal gesproken zijn ze erg terughoudend om donoren 2x te laten opdraven, maar de donor heeft geen last van de meds gehad, de punctie vond ze vergeleken bij strippen een makkie en daarna helemaal geen last gehad. Joeghij! Ik mag ook gelijk door met de cryo's dus ik wachten op ongi! de dr werd ook al zenuwlappig, dus moest nogmaals op claire piesen van haar. pindakaas voor geen roze tweede streepje , maar goed dat hadden we al verwacht. Gelukkig vrijdag toch ongi, dus alles gaat weer van start!
Jaaa!! Tis prachig weer!! Lig languit in de tuin, maar met ipad op schoot. Gisteren was een hele geslaagde dag. Er waren veel mensen op af gekomen en er kwamen nog veel vragen uit het publiek. Ik was van te voren heek ert zenuwpezig, maar uiteindelijk viel het hartsikke mee Jammer dat je uiteindekijk niet kon, ieoor! Ik ben er de hele dag gebleven, vond het een fijne dag. Marjah, ik ga straks de eetdeetplepanner ff invullen: gezellig!! Btw, geweldig dat jullie groen licht hebben voor nog een poging. Al hoop ik uiteraard dat de cryo's voor 2 prachtige kindjes zullen zorgen!!
Zwaai, vanmiddag lekker de tourist uitgehangen in een zwaar-uber-over-achterlijk-touristisch-dorp hier in de buurt. heerlijk kus!
Ben goed aangekomen! Marjah, als je DHEA wil gebruiken, heb nog een pot staan, meegenomen uit NY. Let me know.. xxx
Dames wat hoop geschrijf. Is ff niet meer bij te houden. Siki heeft vandaag haar eerste echo die wens ik dan ook heel veel succes. Ik hoop dat de twins mooi in beeld zijn te krijgen. Marjah geweldig dat de donor nog een keertje wil. Wat een toppie van een vrouw! Iemand vroeg naar de dhea. Ik slik zelf 3x 25mg per dag. Juul jij en Victoria hebben het dus druk gehad.
Sikki een vraag voor jou. Ik heb een recept voor intralipid liggen. Er staat op Intralipid 20% 250 ml Klopt dat. Gebruik je per keer een infuus van 250 ml? Liefs,
Klopt helemaal. Ik heb nu 2 x een infuus op. 1e op de punctiedag (woensdag) 2e een week later op woensdag.