Hi meiden!! Sikki, ik werd helemaal happie de peppie van je wordfeudberichtje!!! Super!!! Echt GEWELDIG!!! Ieoor, wanneer mag jij ook alweer testen? Voor mijn gevoel is het echt al heeeel lang geleden dat jij je punctie had!!! Marjah&Juulzon&Q!!!!! Zininzinin!!! Zininzinin!!! Btw: Tis oktoberrrrrr!!!!!! Slaap je nog wel, lief Juultje??? Ik houd jouw handje vast!!
vrijdag testdag....... bibber. Begin het weer ontzettend spannend te vinden. Kom ook weer wat minder hier merk ik. 'Iedereen' is hier zwanger lijkt het, en dat is soms confronterend. Zeker nu ik zelf een emotioneel wrakje aan het worden ben. Enerzijds volop hoop. Anderzijds zo bang. Eerder testen heeft geen zin ivm Pregnyl. 30 sept heb ik de laatste Pregnyl gezet. Misschien dat ik vanaf morgen ga testen om te kijken of de testjes lichter of donkerder worden. Maar ik durf niet zo goed, en manlief vindt het onzin geloof ik. Vinger trommel, trommel, trommel.
Gets Ieoor, wat spannend... Niet leuk, te spannend!! Ik denk dat met alle "extra's" de hoop ook groter maakt nu, en dat is eng!! Ik spoot ook extra Pregnyl, verrot dat je dan niet eerde kan testen, maar mij gaf dat ook een beetje steun om maar niet eerder te gaan testen (ik voelde me gelukkig zolang ik "mijzelf voor de gek kon houden met de gedachte dat ik zwanger was". Ik was er van overtuigd dat zodra ik ging testen ik weer verdrietig ging worden.... Ik hoop voor jou het allerbeste!!! Potverdorie.... Twas allang tijd voor jou!!! (En voor veel van de meiden hier!!!!)
waaaaaahhhhh, ik krijg last van plaatsvervangende bibber vrijdag is de dag alweer, of pas ach eerder testen vind ik fijn, want dan kan ik me alvast geestelijk gaan voorbereiden op de schok of..... al eerder starten met een licht feestje En het je 1500 ie pregnyl gespoten? dan is het ook al bijna weg hoor hahaha sjorrie... ik maak het je niet makkelijker @intralipid: ik zit er dus ook aan te denken, maar ik zit niet meer in DD, dus hoe kom ik eraan? Als ik grote vriend pfeiffer bel, dan zegt ie toch dat ik eerst mijn immuunsysteem moet laten testen. en daarnaast... de tijd gaat nu ook tik-tak-tik-tak... Ow meiden, ik hoop ttoch zo dat het eens een keertje roze wordt voor ons! We zijn het al zo lang zo zat, van al dat wachten wachten wachten en iedereen die zwanger wordt. Pfffffff kom ff op zeg! dit is toch onzin! zo oneerlijk! het zou verboden moeten worden
Marjahschatje, dat infuus is toch enkel en alleen krachtvoer? Afgezien van een dikke ass kun je er toch niets van krijgen?? Als jij het wilt proberen, dan toch Pfeiffer maar ff een mailtje sturen?? Ik denk dat de kans best aannemelijk is dat hij akkoord gaat. Ik denk dat hij hier makkelijker mee om zal gaan dan met Prednison voorschrijven als je er geen bloedonderzoeken hebt laten doen. Ik bedoel: het kan verder geen kwaad, Prednison is nou net ietsjes van een ander kaliber Maar ehh, heb je anders niet toevallig iemand in de buurt die BIGgeregistreerd is en een infuus bij jou kan/wil aanleggen?? En had Ieoor niet 10 van die zakken op voorraad?? Ik ga zo maar eens slapen. Toedelsss
Uh meiden, ik ben stiekem zwanger geworden, geloof ik Ik heb een positieve test! Het lukte dus toch weer bij de 1e (natuurlijke) poging). En dat met een amh van 0,51 en 3 hartstikke mislukte ivf (stimulatie)pogingen! Ik ben zo ontzettend blij, maar tegelijkertijd vind ik het zo ontzettend vreemd! Deze zwangerschap ga ik gewoon voldragen!!!!
Dank je wel Ik begrijp nu wel waarom anderen zich bezwaard voelen als ze hier een zwangerschap melden. Ik voel dat ook. Maar meiden ik hoop heel erg dat jullie zwanger mogen worden, allemaal!
Meleka ik duim voor je meid Ieoor mijn man heeft mijn testen verstopt, ik probeer deze ronde niet zelf te testen maar alleen een bloedtest bij de ha Sikki hoe was het
@hier: woensdag had onze donor controle... (ff teruglezen wat ik al geschreven had....) Onze donor heeft een zoontje, maar daar is uiteraard op haar vrije dagen geen vaste oppas voor, dus hahaah! ik mag oppassen. Maar soms vind de donor het veul gezelliger als ik gewoon mee ga naar de afspraak, want ze heeft een hekel aan auto rijden (wordt nog wat... mijn mannetje heeft er ook een hekel aan.... pas maar op over 18 jaar ) enniewee, ik zat in de auto en ik ben van te voren nog ff naar de C1000 gescheurd voor een testje... ik had nl nog steeds geen ongikrampies. Geen tijd om te piesen, dus autostoel in de auto, kind uit bed, kind in auto, naar de kliniek, alles weer uit de auto (zonder autostoel), ik piesen, geen tijd voor stickykijken, ik terug, donor weg Waaaahhhhh gelukkig 2 oplettende mensen in de wachtkamer, dus ik op zoek naar donor, donor gevonden, ik ga zitten, arts zegt: ik heb net besproken dat de donor nog een tweede poging MAG en GAAT doen, als het nodig is normaal gesproken zijn ze erg terughoudend om donoren 2x te laten opdraven, maar de donor heeft geen last van de meds gehad, de punctie vond ze vergeleken bij strippen een makkie en daarna helemaal geen last gehad. Joeghij! Ik mag ook gelijk door met de cryo's dus ik wachten op ongi! de dr werd ook al zenuwlappig, dus moest nogmaals op claire piesen van haar. pindakaas voor geen roze tweede streepje , maar goed dat hadden we al verwacht. Gelukkig vrijdag toch ongi, dus alles gaat weer van start![/QUOTE] Wat super nieuws geweldig
Meleka het is je van harte gegund. En natuurlijk (spreek ff voor mijzelf) denk ik wel eens wanneer ben IK nou eens aan de beurt. Maar dingen lopen zoals ze lopen. Kan het helaas niet afdwingen. Ik ga denk ik op zoek naar een ander lot in deze loterij Geniet er van en ik hoop dat eea goed blijft gaan. Ik testte altijd rond dag 12 dan wist ik waar ik aan toe was en kan ik mij erin berusten. Succes met de 2e follikelmeting.
Hai dames, Hier weer even een berichtje van mij... Weekend weer heerlijk gewerkt, afleiding! @ Marjahh..fijn dat het weer gaat beginnen. Wat top dat je een eigen donor hebt. Wij zijn ons ook aant orienteren..maar meer buitenland gericht. @ DD..ja vreemde behandeling he..eigen ei proberen te scoren zonder al te veel stimulatie.. We hebben er onze hoop niet op gericht..maar goed wat mot je dan he..Stimulerende middelen werken bij mij blijkbaar niet meer.. Ik ga zeker jou advies van de uitgangsecho's voor leggen aan hem. @ Meleka.. WOW! Wat ontzettend fijn zeg voor jullie.. Ik duim ook mee vanaf hier. @ Ieoor..Pfffffff wat een spannende dagen zeg ga jij in..Denk aan je! Toi toi toi Even mijn stand van zaken.. Hoe dubbel kan het leven soms zijn.. Hoe dicht liggen verdriet en blijdschap bij elkaar.. Gisteren vulden wij alle gegevens in voor het aanvragen van een BKA nummer...Mijn vriendin beviel van haar 1e kindje...Ik werd ineens een soort van ongy op dag 21!!!!!!!!!!!!!!! Gisteren hadden wij niet de moed om naar het ziekenhuis te rijden om het kindje te bewonderen.. Ik kon het gewoon niet. De gedachte alleen al van allemaal blije moeders-vaders-opa's- oma's en dat maal ik weet niet hoeveel op 1 zaal.. Nee wij denken nu aan ons zelf enkomen als ze weer lekker thuis zijn.. Bakken met energie kost mij dit weer. Heb ook weer een lekkere onrustige nacht er op zitten..malen- malen- malen..Pfff En dan die soort ongy..**zucht** Als het morgen nog zo is moet ik DD maar contacten..het voorleggen en mezelf weer aanmelden..Dag 21 is te vroeg voor mij.. Dag 26 oké maar 21.. Zal ook wel door alle hormonenbende komen van afgelopen weken...Het maakt me onzeker.. Zooooooooooo genoeg over mij...Iemand anders nog wat te kletsen Kussie
Melaka, jeetje meid, wat een geweldig nieuws!!! Zeker moeilijk om hier blij te vertellen, maar hopelijk geven wij de andere meiden ook hoop! Loessie, ik kan me voorstellen dat zo'n vroege ongi onzeker maakt. Maar ik heb ook wel eens gehad dat mijn lijf van slag was na een hormoonbehandeling. BKA nummer aanvragen vond ik ook een emotioneel momentje. Net als de brief voor de uitnodiging van de VIA en zo is ieder stap weer een mijlpaal en emotioneel. Dikke knuffel! Marjah, Intralipid effe Ieoor pb-en! En kan zeker geen kwaad hoor! Ik was vrijdag bij Pfeiffer en hij moest wel lachen dat hij nu ineens legio aanvragen krijgt voor Intralipid. Maar het kan echt geen kwaad zei hij! Fijn te horen dat jullie zo'n goed plan hebben voor de komende tijd! Dat de donor nog weer wil en mag! Maar ik vind net zoals heel veel andere hier met mij dat de cryo's het gewoon moeten worden! Wanneer ga je daarmee van start? Gabrie, je hebt helemaal de goede Intralipid! In principe zou 100 ml voldoende kunnen zijn, maar ik nam iedere keer de hele zak Ieoor, ik duimmmmmmmm en fik!!! Juulz, jij binnenkort toch ook de afspraak om de uitslagen door te spreken? Spannend!!! Hier gisteren dus een krachtig kloppend hartje gezien. Zo onwerkelijk!!! Foto voor de liefhebber in mijn album (alleen voor vriendjes). Over 3 weken hebben we nog een echo in Gent (wilden we zelf graag nog een keer daar) en dan zullen we het daarna daar gaan afsluiten. Ik heb vanochtend het ziekenhuis bij ons om de hoek gebeld (ja ja het fantastische MST) en donderdag heb ik een vroege termijn echo bij de fertiliteitsarts daar. Degene die hoofdschuddend en afwijzend mijn uitgangsecho heeft gedaan toen ze hoorde dat ik voor een 9e ICSI ging. Ben benieuwd hoe dat zal zijn!
Ohh Sikki ik vind het geweldig voor jullie. Degene die jou had uitgezwaaid bij MST moet (VIND IK) de echo doen PUNT!! Voortaan niet zo snel afwijzend en hoofdschuddend naar ons (poffers of wie dan ook) reageren! Ja die Pfeiffer is wereld beroemd geworden met zijn Intralipid en de prednison. En doe daar alle bloedonderzoeken boven op. Loessie meid het is best confronterend als een vriendin/zus/nicht enz bevalt van een kindje. Het gevoel van dat wil ik ook overheerst dan bij mij. Ben dan wel blij voor diegene maar ik vind dan dat ik eerst mag omdat ik al zolang wacht. Na een paar dagen is dat gevoel over en kan ik weer verder met mijn dagelijkse beslommeringen.
Meleka: gefeliciteerd wat goed zeg Sikki: ow.... ik had al gereageerd, maar ik ben zo ontzettend blij (en trots) dat een poffertje gewoon een kloppend hartje kan produceren Ow meissie genieten, hoor , ook al is het moeilijk om te gaan genieten. en MST: dikke vinger! pffff tsssskkk! mafketels. Angelica: succes en emoe spelen kop in t zand en gewoon ff afwachten PFFFFFF Loessie: BKA aanvragen... had er niet zo'n moeite mee, maar ik wist dat ik nog de hele mmm te gaan had. Ik kan me voor jou wel voorstellen, dat het een hele stap is. Mijn man was er ook helemaal kapot van. Nu de VIA gedaan en de BT is binnen . over BT: Sikki, nog een paar weekjes en jij mag gaan melden dat het allemaal niet meer nodig is . Ik neem aan dat je het nog ff voor je houdt tegen de raadsmedewerker? wel goed hoor, voor je vriendin! wauw een beeb . Ik hoop zo dat je haar mag volgen! En die gevoelens... vind je het gek? Je zit al in een achtbaan en dan komt dit er nog eens boven op. Thanks Maartje, ik heb al ff gepolst bij een dinnetje kus, M
Vind ik vanmiddag gewoon een heel lief cadeautje van Nataly op mijn deurmat!!!!!!! Meis, wat ontzettend lief! Ik moest gewoon huilen toen ik het openmaakte. Een babycadeau, voor mij....... *huil*
Ahhh Sikki wat lief van Nataly. Ziek word ik er van.... ben bij de apotheek geweest met mijn recept voor Prednisolon en intralipid. Mevrouw de intralipid kan ik alleen maar per 10 bestellen. Dat kost dan 240 euro. Ja en wat moet ik dan met die andere 8???. En de prednison heeft de arts niet aangegeven hoeveel tabl. per dag en hoeveel tabletten er voorgeschreven moeten worden. Echt en op een toon......heel denigrerend. En u snapt toch wel dat u dit zelf moeten betalen?! Sorry voor mijn ego berichtje. Bah! Marjah wanneer ga je voor de cryo of heb ik er met mijn duffe kop overheen gelezen? Maartje hoe is het met jou en je mooie baby?
@sikki, graag gedaan hoor! Jij woont heel dicht bij mijn werk dus ik kon het niet laten om je een cadeautje te geven na de goeie echo! @gabrie74, ik stuur je snel de meds toe zodat je die in ieder gaval niet zelf hoeft te betalen! Liefs voor allemaal. Even een klein kort egootje, wij zijn weer goedgekeurd, had vanmorgen met 14 weken een echo en alles ziet er goed uit, ik loop precies op schema. Volgende keer is over 6 weken met de 20 weken echo.
Lieve Nataly, Rustig aan hoor. Komt niet op een paar dagen. Ik zou eerst eea overnemen van een andere dame. Maar daar heb ik niets meer van gehoord. Ik hoop dat alles goed met haar gaat. Het lijkt mij geweldig om tijdens de echo te mogen constateren dat alles in orde is zucht....zwijmel! Op naar de 20 weken! LIefs,
Nataly: gefeliciteerd! wat mooi dat de beeb goedgekeurd is en wat lief van je... Sikki: je hebt het kadootje verdient Gabrie, wat K** van de intralipid... ik zit nog steeds te dubben, maar meer hoe ik het "logistiek" op ga lossen. @hier: MOE!ik ben nu op dit moment zo moe van het niet slapen en drukte op het werk, dat ik, als ik mijn ogen dicht die, me draaierig voel. Als het nu eens van een zwangerschap kwam... dat vond ik het niet zo erg, maar dit! @nieuwe poging: zaterdag de eerste echo Juulz: misschien lees je mee, maar heb je misschien zaterdag tijd voor me/ben je thuis? als ik al zo lang in de auto moet zitten, dan kan ik dat thyphus-eind ook wel even omrijden.