Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Spannend Marja dus zaterdag al weer lekker beginnen! Yo go girl!!

Tja mijn huisarts wil ook al geen infuus leggen dus dat wordt ritjes naar DD...

Logistiek wat bedoel je precies??

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    precies...
    ga ik het wel/niet doen?
    waar ga ik het laten infuus laten prikken etc?

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ow ja: zaterdag is al de dag 9 echo!

4. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Ohhhh ben je al zo aardig op dreef! Heb er niets van gemerkt.

Ik ga het infuus laten leggen bij dr. Scholtes.

En anders heeft dr. Pfeiffer ook een adres.

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Even snel: Wil anders graag wat intralipid overnemen hoor!!!

xxx

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ja joh! ben lekker bezig.

Zaterdag is de echo en marjah-man wil mee, want hij voelt zich uiteraard erg schuldig. Maar eigenlijk wordt ik soms gewoon zenuwachtig van hem, want je kunt er dan niks leuks aan vastplakken vw zijn werk. Het is nu op zaterdag, dus ik ga misschien even op visite bij een vriendinnetje of langs de ikea (Zaterdagmiddag ;)). Weet ik veel!
    Je moet er wel wat leuks van maken, anders is het elke keer zo'n beladen iets:)

Ik voel me echt zwaar k** van de progynova. Ik ben elke nacht om 00.30 wakker en daarna slaap ik erg onrustig (of lees: niet). Opvliegers, zweten, hartkloppingen en elke minuut op de wekker :(. Ik ben niet aan het piekeren, want daar ben ik dan weer te slaperig voor. De rest van de dag gaat het goed met opvliegers/humeur etc.

Maar goed, ik ben niet depri, zoals ik eerder van deze medicijnen werd. Geef mij maar 450 eenheden puregon, ofzo! Dan voel ik me een stuk prettiger. Doe dan ook nog maar een punctie erachteraan, daar heb ik ook geen problemen mee.

Vanochtend mijn buurvrouw en haar moeder op visite gehad, want haar moeder wilde schilderijen komen kijken en mij haar schilderijen laten zien. Gezellig. Nu lekker op de bank, kijken of ik nog een paar uurtjes "kan pakken".

7. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Spannend Marjah. We gaan voor een mooi BMS 3 laags!!!

Ik ga eerlijk gezegd ook liever alleen. Mijn man gaat dan ook vaak allemaal vragen stellen waar ik al lang een antwoord op heb........

Vervelend van de prog. Ik had daar zelf geen last van.
    450 Puregon vind ik ook geen punt maar de Menopur pff hoofdpijn krijg ik ervan.

Dit keer gaan we 225 Gonal en 225 Menopur gebruiken. Vraag mij niet waarom.....het zal wel weer.

Wat gezellie met de buur en wat vond ze van je schilderijen??
    Slaap ze.

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Menopur/Puregon... maakt niet uit. Van beide geen last.

Gonal en Menopur... Uber S heeft goede ervaringen met vreemde combinaties;). Deze (positieve) ervaring heeft hij opgedaan met ehhhh me-myself-and-I :D.

Op de combi puregon/menopur (op mijn verzoek) had ik maar liefst 9 groeiende follikels en 7 bruikbare eitjes :D, tov 1x2 bagger en 1x3 prut emmies...

Dus, ik heb goede hoop voor je :D

Ze vond het leuk om te zien, al zijn haar schilderijen ook heeft ehhh kunstig (zeer diplomatiek antwoord). Heel goed gedaan, alleen niet mijn smaak. Iets te getekend, als is het wel abstractig ;) snappen jullie m nog?

slapen? pindakaassssssss
    vanmiddag gebeld door 1) quinty (30 min ofzo) 2) dinnetje (42 minuten en daarna nog eens 30 min) 3) de loodgieter, 4) quinty 95 min), 5) een collega die mij thuis belde om te vragen of de vacature nog van toepassing is (sluitingsdatum was eergisteren), 6) apotheek, 7.... weet ik nog niet

pffffff

straks eten koken, terwijl ik eigenlijk niets in huis heb.

Ik heb uien, kip cordon bleus, patat... ow en champignons!
    Best een goede combi, toch?

9. Loessie30

Loessie30 Lid

8 aug 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daaag ladies,

@ Marjahh..zaterdag weer van start!! Spannend meid...Erg vervelend voor je dat je last hebt van bijwerkingen...bah..

DHEA is binnen en op advies van Dr S. slik ik 50mg. Thanks Ieoor voor je linkje.. werkt lekker vlot, de bestelling was raps binnen!

@ Adoptie... jaja BKA nummer is binnen....

Wij gaan begin volgende week weer naar DD voor de eerste echo. Best vreemd om nu al weer van start te gaan aangezien de vorige behandeling-de punctie nog maar net 2 wkn geleden was..:$
    Weinig vertrouwen hebben we in deze behandeling.. (in eigen cylcus- met ietsje menopur en met eigen folli) maar goed...wat moet je als je niet meer goed op alle andere bende reageert???
    We zien wel waar het schip strand...maarrrr heel stiekem geeft het toch wel weer spanning en angst.. Ik slaap ook al echt nachten bijna niet.. Piekeren.. Vooral na het kraamschudden bij mijn vriendin..Pfffffff wat was dat confronterend zeg :( Confronterend als je daar zo'n klein hummeltje ziet...confronterend om te zien en om te horen hoe zijn als kersverse ouders het hebben beleefd en beleven..dat alles in de weet dat het bij ons nooit gaat lukken..dat wij nooit een kindje van ons samen krijgen..Auwwwww..pfff dikke pijn van binnen...

Hoe is het met de andere meiden? Hoop zo voor iedereen hier dat het jaar 2011 wat goeds nog brengt!!!!!!

Liefs Mloes

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hoi meisjes,

lief dat jullie zo aan me denken.
    Ik ben zo vreselijk druk dat ik jullie verwaarloos.... EN ik ben bang voor de uitslag morgen, dus probeer ook een beetje ZP te ontlopen geloof ik.

Nog geen bloed oid gezien.
    Maar dat had ik de vorige poging ook niet. Zeker niet met de bolletjes. Pas toen ik daar mee stopte de vorige keer kwam de ongesteld.
    Maandag had ik ongi steekjes maar die zijn weer weg.

Di avond hebben we gekeken of er nog Pregnyl zat, en dat zat er nog.
    Ik had een 2e streepje (ik wist niet dat die dingen ook een 2e streepje konden laten zien; wij zagen het voor het eerst).

Morgen D day......

xxx

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    jemig ieoor, ik wordt er helemaal peu nerveux van ;)
    greoon dinsdag een tweede streep :$, je denkt van de pregnyl, maar ik VIND!!!! dat het een tweede streep van de home-made Hcg moet zijn :D

oe, ik moet morgen werken, dus ik weet niet wanneer ik moet gaan spieken...

spannunddddddd!

12. Loessie30

Loessie30 Lid

8 aug 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffffff Ieoor......... Spannend...Ik ga aan je denken morgen...

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hier ook: ieooooortje ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

Marjah, smaakte het eten nog? ;)
    Klote van nachtrust. Kutmedicijnen!
    GROM!!
    't wordt tijd... nee, het was allang tijd, maar goed nu hoop ik maar dat het tijd wordt!! dat je 's nachts wakker word van piesronde!!
    0800-handjevast!!

Is er al iets meer bekend over datumezeltjeprikker?

Ben uitgenodigd voor solli-gesprek! Vandaag dit bedrijf gebeld, gemaild en daarna al teruggebeld. Vrouw was onder de indruk en ondanks!! dat ze al iemand had... wil ze mij maandag ook nog spreken!! Ze vroeg of ik volgende week een dagje zou kunnen meedraaien.... WHAAAA
    Pff, niet te enthousiast worden, keep it okselfris en kalmpjes, maar.... misschien gaat het me dan toch nog lukken om leuk werk te vinden dichter bij huis, minder uren en veeeel beter betaald!!

:D

Ik ga slapen!!

SMAKJE op Alle!!

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Maartje, is dat die ene job van die brief...?????? Ben benieuwd!

Ieoor, vanuit den verre duim ik keihard voor je. Het klinkt wel erg goed hoor... Spannend!!! Stel je voor...

Marjah de Kunstenares, jammer dat ik zaterdag nog niet zu hause ben... Maaaaar, die eetdeet komt toch???

Ga nu slapen, morgen om 05u30 op!!!!!!!!!!!!!!!

Voor allemaal een knuf!

xxxxxxxxxxxxxxxx

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Meisjes het was vandaag uitslapen! Ik was pas om01.00 uur wakker!

Maar ik maak me zorgen om mannie... Het hagelt en dat betekent niet veel goeds. Ik hoop dat ie morgen(lees over3 uur) niet volledig depri is... Ie meiden, zijn leven is nu al zo zwaar...

Er mag niet nog meer tegen gaan zitten, maar het houdt niet op. De afgelopen dagen is hij ook naast alle andere ellende afgestraft qua product doordat hij gewoon pech had in logistiek op de aflever locatie. Nu werkt hij voor ruim onder kostprijs, voor iets wat zij jaar had kunnen redden. Dat de schade beperkt bleef, zeg maar. We zitten nu dit jaar naar -40.000 aan te kijken wsc... En het kan dus nog erger worden. -40.000 is 1 kindje uit de vs... In 2 maanden tijd :(. Compleet weg.

Man straks depri en nog geen kind en geen geld voor ad-optie?
    Brrrrrr

Gelukkig nog mijn potje en mijn ouders over. Maar hoe lang dat genoeg is?

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Testje gedaan vanmorgen om 5.00 uur.
    En er kwam geen 2e streepje.

Wij weer naar bed. En bij het opstaan om 6.00 uur was er een heeeeeel licht streepje te zien.
    We denken zelf nog steeds mislukt. Maar weten het niet meer zeker.
    Dus straks maar even nieuwe testjes kopen.

Maar waarschijnlijk is het een indroogstreepje.

Het kan nog van de Pregnyl zijn.
    Volgens mijn berekeningen zou er nog 11 Pregnyl moeten zitten.
    Ik heb namelijk op 21, 24, 27 en 30 september nog 2500 eenheden Pregnyl gespoten. Dit bovenop de 10.000 Pregnyl van 19 september.
    Vandaag is het precies 2 weken na TP. De punctie was op woensdag 21 september.

We gaan ervanuit dat het mislukt is, maar weten het niet helemaal zeker geloof ik.

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Kwam ff snel checken om te kijken of mijn dag toch een beetje goed gemaakt kon worden door stuiternieuws van ieoor....

Niet dus, meis... Dikke vette knuf voor ieoor en ieoorman.
    Veel sterkte, maar ik blijf nog ff hopen op geen indrooglijntje

Zo oneerlijk
    Geen woorden te vinden
    Zo ontzettend gegund
    Zo zo zo

Kussie!

18. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Ieooor ik zeg nog niets.......misschien morgen nog een keer testen?

Maartje spannend misschien een nieuwe baan. en nog beter betaald ook.

Marjah doe je goed eten koken terwijl je niets in huis hebt.

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ieoor kussie

Maartje spannend

@hier: Net terug van sumo worstelen, lasergamen, levend tafel voetballen met de donor. Ze kan goed keepen trouwens!

Heb een vreemde relatie met de donor. Ze is geen familie, geen vriendin, maar.... Verzin het maar ;)

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Niet zwanger!

Deel Deze Pagina