Ben speciaal even online omdat ik zóóó hoopte op goed nieuws van Ieoor Wat balen... Verwacht hier ook dit weekend of anders begin volgende week (de ene keer is mijn luteale fase 9 dagen, de vorige keer ineens 13...). Baal met je mee. Marjah, jij vandaag op pad? Ben pas woensdag weer terug.. Wel jammer, anders hadden we gezellig een theetje of Wat Dan Ook gedaan.... Volgende keer?! Gabrie, Loessie, hoest met jullie? Maartje, wanneer mag je nu op gesprek? En is het idd die Ene Functie? En de rest...???? En de zwangeren die nog meelezen? Hopelijk alles goed met de buikjes? Hier vandaag gewoon werken... Liefs, xxx
PB aan ieoor Juulz!!!! du bist da aus timboektoe! @hier: weer een poes in kop (kenderniemeerteugen) en straks mijn dag 9 echo.
Ieoor ik vind het vreselijk voor je. Het is iedereen gegund maar sommige gun je het toch meer toe. En dat heeft te maken met het feit dat je er al zoveel behandelingen heb op zitten. Ik hoop dat je veel steun hebt aan je man. Juul jij binnenkort naar Gent voor alle uitslagen. Ben benieuwd wat Sutter te melden heeft. Zit je in het buitenland? Marjah hoe was het bij de echo? En dat verhaal over je man. Krijg er rillingen van. Balen zoveel tegenslagen op dat gebied. Ik hoop op betere tijden. HIer volgende week naar DD.
Hi lieve meiden, Vind het zo afschuwelijk voor Ieoor... We hadden het jou allemaal zo ontzettend gegund. Inderdaad wat Gabrie ook zegt: juist de meiden die al zo veel pogingen hebben gedaan... Die gun je het toch wel het meest. Daarom was het verdriet van ons allen ook zo groot toen Marjah na de hoopvolle ECDverseTP niet positief testte... Wat hadden we het allemaal haar toch ontzettend gegund... En nog zoveel meer meiden... Wat is het toch ontzettend oneerlijk allemaal. Mijn hartje huilt mee met de meiden die al zo lang mama zijn in hart, maar wiens buik en armen nog steeds zo koud, leeg en eenzaam zijn... Ben er de hele dag al naar van. Wilde al eerder een berichtje schrijven maar mn internet op lappie deed het niet, had dus wel op de phone meegelezen. Heb trouwens wel een hele domme actie-dag. Had vannacht het stomme KPN-draadloze TV&internet-verbinding ding eruit gerukt. Echt, wie dat heeft bedacht?? Stom ding moet ook in onze slaapkamer in het stroom en de godganze nacht flikkeren er allemaal lichtjes in dat geval. Echt te irri. Goed, dat ding er dus uitgetrokken en ik mij maar verbazen dan mn internet het niet deed... Conclusie: ik zit vandaag niet echt op mn hoogtepunt qua intelligentie. Maar dat was nog niet alles. Ik liep vandaag naar de stad, ben ik in de Hema, wil ik afrekekenen, kom ik erachter dat ik mn portemonnee ben vergeten. Vervolgens loop ik dus maar naar huis om hem op te halen. Hierna ging ik naar de supermarkt. Bleek de supermarkt niet alles te hebben. Voor al deze wandelingen was ik ook al met mn hond naar het park geweest. Goed, ik dus weer thuis met mn boodschappen en vermoeide pootjes. Ik besloot toen de auto te pakken naar de andere supermarkt. Want ik was al kapot. Ik wil wegrijden, zie ik dat het lampje van de olie brand. Kut!! We hebben dit jaar 2 dure reparaties gehad: 1 wegens te weinig olie, 1 keer wegens te veel olie. En ohja, Maartman is de hoofdgebruiker van de auto en is dus chef de olie. Ik heb nog nooit de olie hoeven te peilen. En aangezien Maartman voor 6 dagen weg is... SHITTT!! Buurman maar ff om hulp gevraagd. Hij peilt de olie (ik heb meegekeken, ik kan het voortaan nu zelf ook haha) maar goed, hij snapt er niets van, er zit precies genoeg olie in. Hij peilt opnieuw, en opnieuw en opnieuw en opnieuw en hij snapt er geen barst van. Uiteindelijk kwam hij op het idee om ff mee te kijken bij de lampjes in het dashboard... Bleek dat het lampje..... niet het lampje van de olie was, maar het lampje van de kofferbak... Die had ik niet goed dichtgeslagen. Ik ben wel echt een vreselijk muts
Vergeet ik nog te vragen hoe Marjah haar echo was.... En nog zoveel meer, ik moet ff hier bezig. Straks krijg ik een logee, dus wss ben ik er morgen pas weer. kus
hilarisch! maartje echt een jou-actie! ieoor, gaat ie weer een beetje? ach meis... komt het ooit nog goed? ik weet het niet, niemand weet het. helaas Ik wil je in iig zo ontzettend veel sterkte wensen (ook dus volgende week (zie je eigen PB), dat lijkt me vooral nu zo ontzettend confronterend) juulz: kussie! Gabrie: wat geweldig dat DD alweer dichterbij komt @hier: BMS wat ongeveer 7,5mm en nog niet mooi van vorm. Dinsdag mag ik terugkomen en dan gaan we inplannen . Ook heb ik besproken dat we overgaan naar een andere arts (de arts die ik vandaag en vorige week had). Een lekkere pittige tante. @mannetje: schade is aanwezig, maar niet desastreus. Het was echt door de logistieke narigheid, waardoor het van de week fout is gegaan. Maar het blijkt dus maar weer dat je nooit weet wanneer je het goed doet en ook dat niets zo veranderlijk is als het weer.... en de opbrengst. Pindakaas... kijk, we zitten gewoon te koekeloeren naar een enorme - (= min = MIN = ontzettende-grote-k**-min). Ik hoop alleen zo dat ie beperkt(er) blijft. Pffff... misschien gebeuren ook daar nog wonderen . Ik heb mannetje nodig... en een depri mannetje kan mij niet helpen. KTA
Marjah ik wens je succes en geluk op alle fronten. Ik zit weer in de piepzak. Bruinverlies dat gestaag steeds vloeibaarder worden en steeds een beetje roder. Ik ben erg bang dat het weer niet zo mag zijn.
Dikke knuf voor Ieoor, Marjah, Meleka en Juulzon. Ik hoop dat het allemaal voor jullie toch nog (heel snel ) goed komt. Ik ben niet veel aanwezig want ik ben moe, moe, moe en ben grieperig. Lig dus veel op bed maar ik heb het er allemaal voor over hoor.
Ik lees veel mee en leef met jullie allemaal mee !!! Ik gun jullie allemaal zo het geluk van een kindje ! zwaait naar Quinty.
Hihi was idd een echte Maart-actie Je kent me gewoon al te goed als je dit ook als een dergelijke actie herkend Spannend van dinsdag!!! 0800-diecryo'smoetengoedontdooienen blijvenplakkenduimenaan!!! Het MOETTTT!! Wat is het toch elke keer weer verschrikkelijk kut wat werk ellende betreft! Vind het echt heel knap van jullie beiden dat elke keer jullie je weer opladen en weer verder gaan. In de tijd dat ik jullie nu ken is het elke keer weer ellende met het werk... Meleka, wat ontzettend kut deze onzekerheid weer... Ik hoop voor je dat het niets betekend, maar snap je angst. Veel sterkte!! Juulzon, bijna weer terug hé... Ohh ik denk de laatste dagen veel aan je, tis bijna zover dat je weer naar het favo volk van Juulman mag. Ik hoop zo ontzettend dat de Belgen met goed nieuws zullen komen. Onthoud: een slecht bevruchtingspercentage levert toch soms mooie wonders met prachtige chromosomen op!! 0800-ikhoudjevastenduimenaan. @datumprikker: is er al iets bekend over wanneer we de eetdeet gaan doen? Nataly, sterkte!! En als laatst Ieoor, veel sterkte, wat een kutweekend... Morgen sollicitatiegesprek. Ben nog niet eens zo zenuwpezig. Liefste dinnetje heeft vandaag ff mij helpen bedenken wat ik aantrek. Moet gewoon goedkomen
Hi Ieoor, Lief dat je er naar vraagt. Het gesprek ging goed, erg goed. Ik ben direct na het gesprek gevraagd of ik morgen ff wil meedraaien!! Er is nog 1 sollicitant en die heeft vanavond meegedraaid. Ik draai dus morgen ff mee en dan krijg ik woensdagochtend te horen of zij of ik het gaat worden. Wat leuk te noemen is is dat ik als ik aangenomen word, 12 uur per week minder ga werken dan dat ik op m'n huidige werk deed, maar wel meer ga verdienen. Heb een goed gevoel, bedrijf lijkt me een heel prettig. Ti's alleen maar voor een half jaar ivm vervanging, maar deze functie staat wel goed op cv ( tis een c.or,d!ne.r,en'd& functie) en leidinggevende zei dat als ik voldeed en er op deze locatie geen ruimte is meer na een half jaar, ze wel haar best wil gaan doen om me bij de andere locaties aan te gaan bevelen. Hoe gaat het met jou? Heb je vandaag weer gewerkt? Nog 2 nachtjes zonder Maartman. Net CSI en bones gekeken, beetje dom als je dan in je uppie nog de hond moet uitlaten en alleen moet slapen
Even een ego! Wie heeft er ervaring met Dr P (eeters) in Gen. ? Lees net een mail van mijn vriend en er is gebeld dat Dr de S een congres heeft in Brussel ?! en er niet is. Baal er ernorm van, want ik had juist vertrouwen en een goed gevoel bij haar . En nu weer een ander. Voel me enorm K op de een of andere manier.... Bah. Vandaag ook nog ongesteld geworden en ik wil zo graag zsm verder. Straks moeten we weer een maand wachten of nog erger, krijgen we slecht nieuws... Baal enorm! Dus hoop op goede ervaringen van jullie, dat geeft misschien iets meer vertrouwen. Maar, als het slechte ervaringen zijn, let me know. Dan bel ik liever af en wacht ik WEEER zinloos een maand... Bah xxxx PS Maartje, fijn dat het zo goed ging.
Volgens mij ken ik dr. P niet. Kan er zogauw geen gezicht bij voor de geest halen. Mag ik vragen waarvoor je deze keer naar Gent moet? Het is altijd het prettigst om ds te krijgen natuurlijk, maar voor sommige handelingen kan een andere arts ook prima. Bij mij was ds ook wel eens verhinderd. Bij de "belangrijke" zaken wilde ik haar dan wel hebben.
Het is juist voor de uitslag van bloedonderzoek en een plan van aanpak! Erg belangrijk mijns inziens!!! xxx
Juulzon, kan het niet zo zijn dat de Sutter het plan van aanpak al heeft bepaald en dat deze arts het alleen maar hoeft te gaan bespreken? Bel anders ff... Kan me voorstellen dat je het wel heel rot vind, zou ik ook vinden!! Ben trouwens al een paar keer heel licht ongesteld geweest na de bevalling. Maar nu begin ik zwaardere krampen en meer bloed te verliezen: mn (gebrekkige) cyclus komt er weer aan. Mag wel oppassen dat ik dan niet opnieuw zwanger word nu mijn lichaam weet hoe het moet, ik er niet aan denk, een hond heb, mijn vriend met vakantie is en het weer winter wordt en ik dus aan de stampotten ga
Juulzon dat is inderdaad helemaal niet fijn als het zo'n belangrijk gesprek is Is het niet mogelijk om het gesprek te verzetten (op korte termijn een nieuwe afspraak)? Ds schijnt het de laatste tijd ook zo druk te hebben. Ze zijn wel erg begripvol in Gent, dus misschien valt het te proberen. En anders inderdaad zien wat het gesprek brengt van hun kant. En je vragen per mail aan ds stellen. Maar ik begrijp helemaal dat dat niet is wat je wilt.
Sorry meiden ik reageer zo even uitgebreid Juulz ik zou naar het gesprek gaan want ze overleggen altijd met de s. Gisteren hebben ze ook gewoon de s gebeld en besproken.