Maartje hahaha ik heb echt zitten lachen achter mijn computer. Ik herken mezelf ik ben ook echt een belg soms haahha Fijn dat je gesprek goed ging, ik hoop dat ze binnen een half jaar je misschien iets anders kunnen aanbieden. Ieoor mega knuffel van mij. Meleka weet je al hoe laat je de uitslag hoort? Ik duim voor je Ik heb echt een stress weekend achter de rug. Vrijdag kreeg ik te horen dat ik tegen overstimulatie aanzat en dat ik moest stoppen met de hormenen. Zondag weer naar Gent en mijn waardes waren weer gestegen, maar omdat ik nergens last van had kon de poging misschien nog doorgaan. Gisteren in Ned bloed geprikt en moeten smeken of ze dit voor 2 uur wilde faxen naar het zkh. Mijn man werd gebeld en helaas onze poging ging niet door omdat de waarde nu teeee laag was. maar 900. Mijn man vroeg of dit nog gevolgen had voor mijn gezondheid etc. Daarna vroeg mijn man hoe dat kan en wat de waardes waren op vrijdag en zondag. Vrijdag 3000 en zondag 4000, gisteren maar 900. Mijn man vroeg dit kan toch niet zo zakken. mmmmm nee idd ik ga even het lab in Ned bellen. Wat blijkt in Nederland rekenen ze het niet om maar kijken ze alleen of het onder of boven de 3.69 is ofzo. Man van het lab bevestigde dat mijn waarde rond de 2000 moet zitten dus de poging kan nu wel door gaan. Ik heb morgen om 8 uur de punctie. Mijn man heeft een tel afspraak met de arts vandaag, omdat ik wil weten wat de gevolgen kunnen zijn van 3 dg geen hormonen prikken en of dit invloed heeft op de kwaliteit van mijn eitjes.
Maartje heb me suf gelachen om jouw auto-olie actie! Op auto gebied ben ik echt "dom". Vraag mij ook niet om eea bij te vullen...... Gaaf, een dag meedraaien hoop dat je het leuk vindt en dat je ook mag blijven. Marjah hoe is het bij jou? Meleka oeiii wat spannend ik hoop dat eea goed blijft gaan...... Juulzon misschien toch verstandig om te gaan anders moet je inderdaad misschien weer een maand langer wachten. Ze zullen daar toch wel overleggen neem ik aan? Angelica 12 follikels.....spannend! Fijn om te horen dat de punctie door kan gaan. Doe je wel rustig aan met die hoge bloedwaardes!
Juulz, wat balen dat De S er niet is. Maar ik zou denk ik de afspraak wel door laten gaan. Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd nog een nieuwe afspraak maken. En idd, alles wordt met De S besproken! Klopt trouwens dat ze er volgende week niet is. Daarom is mijn echo bij haar ook een week later. Succes! Angelica, gelukkig dan de punctie toch doorgaan! Heel veel succes!!! Maartje, haha wat een verhaal met die olie Schattig hoor En wat gaaf van die baan!!! Vandaag dus de proefdag. En mogelijk gelijk al de uitslag Succes!!! Melaka, hopelijk blijft alles goedgaan!!! Marjah, jij bikkel! Al weer een heel eind op weg naar de cryo tp! Ik duim voor je! En Ieoor, jij doorbijtertje! Kaarsje blijft gewoon voor je branden hoor! Gabrie, binnenkort weer van start. Spannend! Heb je alle medicatie compleet? Hier gaat alles goed. Rustig aan het afwachten...
Gabrie ik probeer nu elke dag 2 liter water te drinken. Ik ben zo nerveus dat door dit het kwaliteit niet goed is. Mijn vorige punctie had ik bijna alleen maar slechte eitjes. (de meeste folikels waren 13 mm) In belgie zeggen ze dat een eitje alleen boven de 17 mm goed is
De meeste medicatie is compleet. Vandaag de Intralipid besteld.....250 euri armer! Affijn....... Sikki we hopen dat alles goed blijft gaan. Duimen blijven toch aan staan. Meleka hoe gaat het vandaag met je? Angelica ja onrijpe eitjes heb je inderdaad niet veel aan. Veel drinken en rusten met die bijna overstimulatie! Van de 12 zullen er toch wel een hoop rijp zijn?? Ik wens je heel veel sterkte morgen en hoop dat alles goed komt. Ga lekker vandaag vroeg je nestje in morgen wordt het een vroege dag voor je!! LIefs
Ik stuiter tussen een heel klein beetje hoop en ernstig pessimisme en dat is heel vermoeiend Op dag 29 van mijn cyclus (vorige week donderdag) was het hcg 81. Op dag 35 van mijn cyclus (vandaag) is mijn hcg 315. Zeker een stijging, maar is het genoeg? Gisteravond namelijk weer bloedverlies gehad, vandaag bruinverlies. Blijf toch de angst houden dat het aan het misgaan is. De volgende hcg-uitslag wordt weer erg spannend
Meleka: hmmm ja stijging en als je 72 uur als verdubbelingstijd neemt, dan is het nog niet eens zo slecht Ik blijf toch echt duimen voor je! Angelica: wat een gekkigheid! ik zou niet weten of het kwaad kan voor de kwaliteit van je eitjes, maar ik kan me voorstellen dat dit lekker stressvol is. De 12 follies, hoe groot zijn ze? Maartje: goeso van baan en succes vanavond wow wat spannend @hier: vrijdag ontdooien en zaterdag alweer teepee van onze 7-celligen. BMS is nu al 9.6 Had vandaag mijn niet zo favoriete arts als echo-miep, die ik van de week dus als vaste arts gedumpt had (we hebben nu een andere ). Ze was poeslief, maar ik vertrouw haar niet zo. Verder: druuuuuuuuuuuuk! PFFFFFF ik heb het gevoel dat ik alleen maar moet rennen op werk en van leuke dingen naar andere leuke dingen. Ow ja... nog een infuussysteem scoren voor de (jawel!!!) intralipid
ff mokken: mijn intralipid prikker heeft zich terug getrokken hoe krijg ik dat spul nou mijn lijf in? De huisarts is niet zo happig om mij te helpen... prednison kreeg ik zo, maar bloedafnames (immunologisch/schildklier/vitamines) nou nee liever niet en een bekkenfoto ivm jarenlange pijn was eigenlijk te gek voor woorden. Kreeg een opmerking over de telefoon van de huisarts dat het allemaal wel erg zweverig werd. Zucht, en nu?
Even - alweeer ego - al lees en leef ik met jullie mee hoor, maar zit nog steeds Ver Weg en vlieg vannacht terug. Heb dr de S gemaild: Vandaag vernam ik per mail van mijn vriend dat onze afspraak, waar we al weken met spanning (ivm bloeduitlagen) en vol goede hoop (op een nieuwe poging...) naar uitkijken, helaas niet door gaat en dat deze nu bij een collega van u is gezet. Eerlijk gezegd vind ik dit een grote teleurstelling, want we hebben juist een heel goed gevoel bij u, ons verhaal bij u neergelegd en nu krijgen we weer een andere arts... We zijn bewust naar Gent gegaan, omdat we zoveel goede berichten over u hebben gehoord en nu is de afspraak die we al 10 weken geleden hebben gemaakt plots verzet. Momenteel verblijf ik voor mijn werk in het buitenland en ook hiermee had ik rekening gehouden en ervoor gezorgd dat ik eerder terug kon zijn, vanwege deze afspraak.. Bestaat er enige mogelijkheid dat we alsnog bij u terecht kunnen die woensdag? Helemaal omdat we de uitslag van het bloedonderzoek graag met u persoonlijk zouden willen bespreken. Daarbij hopen we kans te maken op participatie aan de trial / studie, zoals in onderstaande mailconversatie is toegelicht. We kunnen vanaf 13u in Gent zijn. Het is niet zo dat we geen vertrouwen hebben in Dr P, maar we zijn al zo vaak van arts geswitcht en hebben echt vertrouwen in uw deskundigheid en ervaring. Daarbij, we hopen dat we misschien wel met een nieuwe poging zouden kunnen gaan beginnen. Overigens is mijn menstruatie, zoals ik ongeveer had uitgerekend, vandaag begonnen en ben dus niet met de pil begonnen, zoals u had gezegd. Uiteraard hebben we alle begrip voor uw volle agenda, maar aangezien deze afspraak al 10 weken staat, hopen we dat er een mogelijkheid is om u alsnog te zien. Antwoord (al 10 minuten later!) [FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif]Geachte heer en mevrouw, [/FONT][/FONT] [FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif]De reden waarom mijn raadpleging moet worden overgenomen op 12 oktober is omdat ik die dag de ganse dag in Brussel moet zijn. De enige mogelijkheid die ik nog zie om u op zeer korte termijn toe te voegen is nu vrijdag 14 oktober om 8u. Lukt dat? ---------------------------------------------------------------------------- Ik weer: Geachte Professor, Graag wil ik u laten weten dat mijn vriend en ik u graag zien op vrijdag aanstaande om 08u. We waarderen het ten zeerste dat u op zo'n korte termijn tijd voor ons heeft gemaakt. Vandaag (11-10) is dag 1 van mijn cyclus, vrijdag is dus dag 4. Maakt dit nog iets uit? We zijn erg benieuwd naar het vervolgtraject en de bloeduitslag. De afspraak voor morgen komt dus te vervallen. Nogmaals dank u wel voor de flexibiliteit. ---------------------------------------------------------------------------- Zij: Perfect, tot vrijdag! --------------------------------------------------------------------------- Heb er zo toch een beter gevoel bij. Overigens, moet 18 oktober naar de endodentoloog voor de ontstoken kaak en wortelkanaalbehandeling... Gaat lekker hier! GENOEG GE-EGO! Duim voor Meleka voor een plakker, voor mooie ontdooide cryo's voor Marjah, voor A++++ kwalitEITJES voor Angel, mooie echo voor Sikki, geluk n DD voor Gabrie en een baan voor Maartje (oké, spontane beeb mag ook hoor!!!) Nu slapen, moet er vannacht weer uit om weer back home te vliegen. Morgen dus NIET naar gent, maar vrijdag.... LIefs voor allemaal!!! xxx[/FONT][/FONT]
Hi meiden, Meleka, wat een enge spanning. Gets, het is idd wel verdubbeld, maar zou het genoeg zijn?? Bah bah bah! Ik hoop op het beste, maar snap jouw angst. Ik hoop dat Marjah gelijk heeft met de 72 uur. Marjah, fijn van slijmdikte!! Maar wat ontzettend kut van terugtrekking prikker. Durft ze het niet aan?? Heb je Pfeiffer al gemaild?? Kan hij niets voor je betekenen? Hoop voor je dat het toch alsnog kan... MOK! Juulzon, goed van je dat je gemaild hebt!! Kan me voorstellen dat je graag toch bij De Sutter wilt. Goeso van jou!! Mooi ook dat het toch nog te regelen is, maar tjee, wat vroeg!! Ga je een hotelletje nemen of gewoon heeeeel vroeg de auto in? Alvast sterkte met opstaan die ochtend Ik hoop op goed nieuws!! Gabrie, kon je niet wat zakken van een ander overnemen? balen dat het zoveel geld kost. @ego: Proefdraaien ging goed. Zou bijna denken 'in the pocket' maar tsja, ik weet niet hoe de andere kandidaat was... Morgenochtend zou ik gebeld worden... 0800-nagelbijt
Meleka ik hoop dat het bloeden snel stopt! Wanneer mag je weer prikken? Was dat niet vandaag? Succes! Nee overnemen van anderen zat er helaas niet in. Maar ach dan heb ik alvast een voorraad Marjah ik laat het infuus in DD doen. Misschien dat je daar terecht kan? Kan het trouwens niet in het ziekenhuis waar je onder behandeling bent? Mijn huisarts wilde het infuus ook niet leggen (eikel). En wat een slijmerigheid allemaal. Zo kunnen de frosties zich in ieder geval goed innestelen. Juultje toppie dat je vrijdag al terecht kan. Valt toch weer een last van je schouder! In ieder geval ook alvast een Welcome Home! Maartje duimen aan voor jou. Ik hoop dat je snel een belletje krijgt. De ochtend is nu BIJNA voorbij!!
Maartje Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwww. Ik wil koffie met gebak!!! Angelica 16 eitjes ik kan daar alleen maar van dromen. Ik hoop op een super bevruchting en dat alles natuurlijk ook rijp is!!! Rust lekker uit en laat je vertroetelen! Vergeet je niet VEEL te drinken!!
Dag allemaal, Hier ben ik weer even.. Druk druk druk..Nachtdienst en voor de rest erg drukjes met ons nieuwe maatje..een puppy Na lang wachten is hij nu eindelijk bij ons. Zoooooooo lief- skattig en lekker ondeugend. @ Marjahh..pff spannend zeg! Zaterdag wordt hopelijk helemaal jullie dag! Ik duim echt zo mega hard voor je hier. @ Maartje.. Joehoewwwwwwwwwww Gefeliciteerd!! @Angelica..Wow zeg 16 eggs! Dat red ik niet eens in een jaar tijd, hahaha Hopelijk zitten er gouden kanjers bij. Spannend voor je.. @ Juulzon.. Mooie nette mail heb je verzonden zeg. Heb je ook mooi goed..Opkomen voor je zelf in dit wereldje! Fijn dat je toch bij haar terecht kunt. Dat ze moeite doet zegt al heel wat. Toi toi toi meid! @ Meleka..*zucht* wat naar zeg allemaal.. Ook ik denk aan jou! @ iedereen...ik denk gewoon aan jullie allemaal Hier is de eerste spuit weer gezet. Het is weer begonnen Echo gehad en wederom ligt er maar weinig klaar. We gaan nu voor mijn eigen follikel (hopelijk mét ei!!) en als er nog meer mee doet is dat mooi mee genomen. Beetje stimuleren met Menopur 150mg en 1x daags Cetrotide..ach we zien wel weer waar het schip strand. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen bal meer van verwacht ook al is Dr S nog wel positief..Mijn eitjes zijn gewoon niet meer oke dussss tja.. Vrijdag mogen we weer terug om te kijken of het aan slaat en dan dan wellicht zondag of maandag de punctie. Pff 3,5 week geleden hebben ze er nog in lopen wroeten en nu hupsakee weer door en er weer tegenaan.. Blehhh wat een rot weer is het trouwens zeg...:x Achja dan maar lekker met een dekentje chillen op de bank..Heel vervelend Groetjes vanuit hier..
Thanks meiden ik hoop op veel goede bevruchtingen We zijn gisteravond naar Gent gereden en we hebben hotel dichtbij genomen. Helaas was het bed van de eerste kamer ontzettend vies, zat bloed op het bed. We kregen een andere kamer en die rook heel apart. Gelukkig had ik mijn eigen kussen meegenomen dus ik kon mijn neus daarin drukken. Vanmorgen ging de wekker om 6 uur. Ik snel aankleden, ik mocht geen make-up, sieraden en nagellak op, dus ik was binnen een kwartier klaar. Even mijn man succes gewenst en ben ik naar beneden gegaan om ontbijt voor mijn man klaar te maken. Hij kwam om kwart voor 7 naar beneden. Snel gegeten en naar het zkh. Eerst ons melden bij het onthaal, stelde die doos toch een stomme vraag," deze aanvraag is voor Aug en niet voor Okt. Mijn man zo weet je wel hoe het werkt... de eerste poging ging niet door:x oh oh. Daarna potje ingeleverd en dan op naar de OK. Ik werd om 8 uur geroepen en ik moest operatiekleding aantrekken en mijn man ook. Ik ging gelijk aan het infuus en in belgie prikken ze ook bloed (wettelijk verplicht op hiv, hep b etc) Ik mocht het ok in en ze ging me een roesje geven en alles uitleggen. Ze stelde allerlei vragen over mijn geschiedenis en of ik de afgelopen week pijn medicatie had genomen. Toen kwam de arts, oh wat een geweldige man. Hij ging me klaar maken voor de punctie. Terwijl hij me ging ontsmetten vertelde hij dat ik moest denken aan het strand met cocktail etc, nou dan heb ik het wel goed gedaan er zit nu wel een dokter aan mijn benen. Hij lachen. Toen ging hij uitleggen wat hij ging doen en hij bleef maar druk en grappig (was heel fijn) Toen zei hij, zo de spuiten zitten er ook in. Ik heb niets gevoeld. Toen mocht mijn man komen, helaas mocht hij niet bij me zitten. de assistent gaf me weer iets in mijn infuus en ik werd binnen 20 heel dizzy en moe. Hij ging beginnen en ik heb echt niets gevoeld. 1 kreeg hij niet gedaan, ineens riep hij hou je schap en hij gaf die naald een duw en ik voelde niets. Daarna kreeg ik iets anders dan mijn gewone infuus (tegen overstimulatie) en we kregen wat te eten en drinken. OOk iets voor de pijn. De arts had al tegen mijn man gezegd dat het heel goed ging en hij verwachte iets tussen de 15 en 20. Na mij kwam een andere mevrouw en daar praatte hij niet zoveel tegen opeens kwam hij terug en zei heel zachtjes 16 en stak zijn duim op. Mijn infuus was op en de arts kwam en vertelde mijn man dat hij goed voor mij moest zorgen en me moest verwennen. Op een gegeven moment zei hij je mag niet auto, fiets, brommer of je man bereiden. Nou ik moest lachen om die man. Daarna keek hij mijn man aan en vertelde dat we vrijdag wel weer mogen vrijen hahahaha. Vanmiddag wilde ik slapen ben best brak van de medicatie, alleen mijn katten wilde aandacht dus vanavond vroeg slapen. Ik heb morgen om 2 uur bloedtransfusie en zaterdag waarschijnlijk de tp. Ik hoop zo dat het kwalitiet van mijn embryo's goed zijn. morgen reageer ik wat uitgebreider even ego sorry
meiden, ik stort weer ff in,... zit van vermoeidheid te rillen op de bank, dus ik ga zo mijn bedje in. Maartje: gefeliciteerd goeso meid! en de andere baan kan de pot op !!!! Wanneer mag je beginnen? en wanneer is je laatste werkdag? yeahhhhhhhh!!!! stuiter stuiter Meleka: kusje en knufje Gabrie: succes met intralipidden Angelica: 16!!!!! wow ik hoop dat ze allemaal goed bevrucht worden. Loessie: jeempie, het is alweer begonnen! succes en sterkte meid @hier: nog geen verpleegkundige gevonden die 1) wil prikken en 2) in de buurt woon (1 in eindhoven, 1 in groningen , 1 ietsies dichterbij), of het niet verder weg kan . Pfeiffer is ook wel erg ver weg.... 3,5 tot 4 uur denk nog ff verder, wel goede tips van die meiden gehad
Oh oh... Aanbod van een intralipid prikker voor zondag! Maar dat is 1 dag na tp, dus volgens mij te laat. Wat denken jullie?