Meleka hoe is het vandaag met je? Ik hoop dat het bloeden ondertussen is gestopt. Loessie spannend dat je weer gestart bent. Ik hoop dat je eigen eggie en een aantal anderen ook mee gaan groeien. Ik zie bij jou ook een lage AMH 0.3. Balen....@#@#$@$% Hier ook een hele lage AMH 0.17 ach we zien inderdaad wel waar het schip zal gaan stranden. Angelica we hopen op mega bevruchtingen voor jou. Kan toch ook niet anders met 16 kanjers!! Marjah jij dus ook aan de intralip. Allemaal junkies hier. Een shotje hier een shotje daar. Hoeveel shots ga je nemen 2x? Ik ga straks naar DD voor een uitgangsecho. Snap er niets van ik merk wat spotting op terwijl ik de pil slik.....
Marjah, ik heb geprikt juist ruim voor tp. Dit adviseerde Serum Athene mij. Die hebben nog net iets meer kennis op dit gebied dan Pfeiffer. Dus als je nog kans ziet... Gabrie, succes straks!
Ik heb het 1 dag voor de punctie gehad, dus 4 dagen voor de tp en uiteindelijk nog 1 infuus 2 weken na de punctie. Maar ze gaven ook aan dag het niet op 1 of 2 dagen vast zit. Serum Athene adviseerde 1 of 2 Intralipids voor de transfer en een enkele na een positieve test.
Nie goed helaas. Ik moest de auto naar de garage brengen en met de fiets terug. Was geen strak plan. Thuis aangekomen een gespannen buik en weer bloedverlies en dit keer meer Ik wilde het huis eens behoorlijk gaan schoonmaken (is nodig), maar eventjes rustig aan doen lijkt me verstandiger. Dus zo maar even met een boek gaan liggen. Jij succes met de uitgangsecho. Marjah, fijn dat je een prikkert hebt gevonden.
angelica: knuffie!!!! heb je nog gevraagd waarom er maar 4 bevruchtingen waren? waren de eitjes wel rijp? Wat en k** zooi! Wanneer heb je de tp? Meleka: ook knuffie Ow ik hoop zo dat ukkie besluit zich schrap te zetten. Denk je wel om jezelf?! Sikki: Thanks! misschien morgen het infuus moet nog even definitief worden afgesproken. Sik: wat geweldig dat je gewoon SWANG bent @hier: zo ontzettend moe en hangerig. Lichte keelpijn (vind je het gek! mijn immuunsysteem ligt plat en mijn man ook (zowat)). Ook chaggie, maar dat komt wsc door de meds. Maar goed, ik heb dit keer nog geen volle wasmand naar mijn man gezwiept . *kijkt trots* verder morgen sollicitatiegesprekken en ander geneuzel, daarna mogelijk naar de infuusprikker Zaterdag teepee en "om een koppie" bij vrienden (zwanger!) en zondag neven en nichten uitje . Heb het georganiseerd, want mijn andere neven en nichten hebben op hun 50e-60e (?!?!) nog steeds geen tijd om zoiets te organiseren. Nee stel je eens voor! Je nichie die midden in de IVF pogingen zit, die neemt het voortouw! natuurlijk Maandag weer gewoon werken pffffffffff
Even in vogelvlucht, want zit er eerlijk gezegd een beetje doorheel voor wat betreft tegenvallers... Denk je dat alles wel zo'n beetje gehad hebt, krijg je... - te horen dat de ziektekostenverzekering de endodontoloog niet betaald (kost rond de 1000,-) - vriendlief een implantaat moet, eigen groten deels eigen kosten, want maar tot 750,- tandarts verkocht en implantaat is zo duuuuuuur! -de huurders per december uit mijn huis gaan, dus weer dubblele kosten... - Door een reorganisatie ineens iedereens baan in het geding staat, je komende zomer moet solliciteren op je eigen baan, want er moet zo'n 20% vd mensen uit!!!!!!!!! En last but not least: Gent heeft vandaag gebeld en de uitslag van het chromosomenonderzoek is nog nietcompleet binnen... (zou dat een slecht teken zijn ???) We mogen morgen wel komen, dan is nog niet iedere uitlslag er. Na lang wikken em wegen besloten toch nog te gaan. Wat mij betreft bespreken we alles door. Met het risico dat het zinloos was als het DNA niet goed blijkt. Maar dat mogen ze wat mijn betreft tegen die tijd telefonisch wel doorgeven... xxxx
Snelle iPod smak voor Juulz! jeempie wat een tegenvallers, meis! Kan er ook wel bij . Chromosoom onderzoek: kan af en toe wat langer duren door onverwachte en onverklaarbare tegenvallers tijdens het testen. Heb ervaring met dit soort gekkigheden vanuit ervaring op mijn werk. Op miraculeuze wijze kan de test soms zomaar mislukken, waardoor er geen uitslag afgegeven kan worden, omdat bv de controles niet kloppen en de test dus niet geldig is. Zegt niks over het resultaat! Kan nog steeds gunstig als niet gunstig zijn. @ werk; k**! dat kan voor jij beteken dat je en geen werk en andere verzekering moet? K** k** k** etc Vett digi knuf!
Juultje wat een toestand allemaal. Wat een kosten. Dit soort van zaken kun je er nu echt niet bij hebben! Ik hoop dat Gent in ieder geval wel wat antwoorden voor jullie heeft. Marjah gebruik jij ook Prednison? Zo ja hoeveel? Fijn dat je iemand hebt gevonden die de Intralip kan toedienen. Morgen is het alweer zaterdag heel veel succes! Angelica dat zijn er inderdaad niet erg veel. Kan het zijn dat de anderen nog niet rijp waren? Ik hoop dat het in ieder geval mooie emmies zijn. Meleka heel veel sterkte. Ik ga op mijn ongi wachten en dan kan ik beginnen met snuiven (suprefact).
He meiden, ze vonden het ook raak het waren 16 perfecte rijpe eitjes. Misschien is het schilletje er omheen te dik??????? Ik blijf positief als ik vandaag niet gebeld wordt kan ik er van uitgaan dat ze alle 4 nog meedoen. Ik heb morgen om half 10 de tp Btw ik slik 10 mg prednison. Ik heb gisteren IVIG gehad en ik voel er echt niets van. Hoe gaat het verder met iedereen
16 perfecte eitjes nog wel??? Vreemd hoor. Doen jullie IVF? Zo ja hadden ze niet 50/50 kunnen doen. Dus IVF en ICSI? 10mg..... ik ga 5mg gebruiken. Spannend we duimen voor je!!
Gabrie ik gebruik vanaf dag 5 5mg en op de dag van de TP 10 mg Wat vinden jullie van deze lijst voor zwanger raken en innesteling 1000 mg omega 3/visolie per dag Vit. D3 10 ug (400 i.e) per dag= 1 per dag zwangerschapsvitaminen (foliumzuur) Vit. B (complex) Ter bevordering van innestelen: via topics/internet ed. Tarwekiemolie (ong 1000mg per dag) Bevat tevens vit. E, wat ook wordt aanbevolen. Kinderaspirine (1 per dag) Max. 1 (normale) koffie of thee per dag Geen groene thee (advies arts) Wel rooibosthee of echte fruit-theeen Frambozenbladthee gekookt ei (1 per 2 dagen) Niet zwaar tillen (Logisch: geen alcohol/niet roken) Algemene tips: 2x vette vis per week water (eventueel met roosvicee/natu-c o.i.d) weinig (echte) koffie/thee
Manlief was het gisteren zo zat dat ik niet eens mn eigen onderbroek op een normale manier kon aantrekken vanwege mijn rugpijn, niets kon doen behalve auuwww vloeken bij de kleinste beweging dus... Heb ik voor de 40miljoenste keer maar eens contact met mn huisarts opgenomen en jawel: Na 17 jaar rugpijn mag ik naar de neuroloog. Hulde! Afspraak staat: maandag 31 oktober in ons lokale ZHje. Ben benieuwd.
nu ff snel, straks meer! intralipid date was goed en gezellig. Ik was pas om 00.45 thuis Nu naar de kapper voor mijn gala-kapsel voor vanmiddag voor 11 uur wordt ik gebeld en dan begin van de middag tp. Kussie
zwaai vanuit mijn holletje... niet van harte, maar ff uit beleefdheid dikke tranen... ik dacht dat ik alles nu wel eens had meegemaakt in baby-maak-land. Ongelofeloos!
Oh nee he....ik dacht ik kom hier ff inbreken om je heel veel succes te wensen... sprakeloos...................... en een hele dikke knuffel voor je
donor wil zsm door (vandaag nog) ben aan de lijn met de kliniek... moet straks nog op een fdraf meds regelen???? of we moeten wachten, kan ook... geen zin .... maandag telefonisch consult
Wat fijn dat de donor meteen door wilt.... heb je weer iets om aan vast te houden. Meid wat voel ik met je mee........ongelofeloos............