Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden ik wil jullie even een knuffel geven. Het leven is soms echt zo oneerlijk. Afgelopen week zijn er twee vriendinnen van mij bevallen. 1 van de derde en de ander van haar eerste. Mijn buurvrouw is ook bevallen.:):):):):)

Wij willen ook zo graag.......................

De afgelopen dagen zwelde mijn buik op en na het plassen had ik pijn onderin mijn rug. Ik had Belgie gebelt en die adviseerde om naar de ha of locale zkh te gaan om te checken voor overstimulatie.

Ik belde mijn oude zkh gisteren maar geen gehoor, dus we spraken af dat we vandaag langs zouden rijden

Vanmorgen naar het L.U.M.C geweest en ik heb met tranen in mijn ogen op de behandelbank gelegen.

We waren vanmorgen langs gegaan en ik vertelde dat ik ze probeerde te bellen maar geen gehoor. etc dat ik last heb en mijn buik is opgezet.

Eindelijk kwam de arts. Gelijk waarom ben niet naar Belgie gegaan:x.
    Ik was rete nerveus dus ik ging al bijna ontploffen...... nou vragen waar ik last van had. Nou ik zag er goed uit dus het zou wel meevallen.
    Tijdens echo begon ze te zeuren waarom ik niet gebeld had, ik zo maar dat heb ik. zei weer ik ben de enige arts vandaag en ik heb het druk......... toen kwamen de tranen en mijn man reep OK BEGREPEN. Nou het valt mee, Ik heb een beetje vocht in mijn buikholte en mijn eierstokken waren wel opgezet, maar dat is normaal na een punctie (mijn punctie was vorige week woensdag) Ik zo maar hoe kan het dan dat mijn buik zo dik wordt, JA DAN DOE JE TE VEEL. Ik wil dat je je ziek meld en rust neemt. Dames ik ben eigenwijs en ik ben op werk. Ik vertelde dat ze in Gent ook vonden dat ik er goed uitzag maar dat mijn waarde veeeeeeeeeeeels te hoog was. WE HANTEREN VERSCHILLENDE WAARDES IN NEDERLAND. Ik was te kwaad dus de arts belt mijn man vandaag

2. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

May 17, 2011
    890
    12
    18
    Female
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Angelica, wat een HORK van een art. Pffff ik word er gewoon boos van.
    Waarom, waarom ,, waarom zijn bananen krom. Welke debiel gaat er met pijn naar Belgie als er een zk-huis om de hoek zit???

Mens doe gewoon je werk en loop niet zo te zeiken! Dat had ik gezegd.
    Maak de echo, check de bloedwaardes en voor de rest moet ze gewoon de mond niet open trekken!!

Zo dat moest er even uit....... Aan de andere kant...........klinkt mij dit positief in de oren ...het kan wijzen op een zwangerschap!

Angelica een dikke, vette knuffel en kop op!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ze vermoeden een lichte vorm .......................

zkh belde net hoeveel buisjes ze hadden geprikt?????????? ze zijn ze kwijt:x:x:x:x:x:x:x:x:x

4. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

May 17, 2011
    890
    12
    18
    Female
    Amsterdam
    Dat meen je niet???? Wat een achterlijke debielen...........zucht!

5. brigges

brigges Niet meer actief

Nee, het traject stopt voor ons. We durven het niet meer. Mentaal is het voor ons niet meer op te brengen. In ieder geval niet met eigen eitjes. Eiceldonatie gaat door onze gedachte, maar we hebben alleen het woord uitgesproken en er nog niet over nagedacht.

6. brigges

brigges Niet meer actief

Angelica...wat een ongelovelijke *I&^&%*&* k*t artsen zeg....

Het kunnen echt horken zijn inderdaad...en vaak sta je zo machteloos. 't is gewoon een vorm van machtsmisbruik. Sterkte ermee... bah....

7. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

May 17, 2011
    890
    12
    18
    Female
    Amsterdam
    Bridges, heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie toch op 1 of andere manier jullie wens in vervulling kunnen laten gaan.

Het blijft oneerlijk.......

LIefs,

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden hier helaas weer een miskraam :x :(

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Ach wat vreselijk zonde en k.t meleka!!!!!

Dikke knuffel en heeel veel sterkte.........

X Naat

10. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    @angelica: wat ontzettende sh*t artsen zeg! Ik hoop dat je snel weer wat opknapt.

@meleka: wat slecht nieuws en ook al de 4e las ik, wens je veel sterkte meid.

@brigges: denk er net zo over als gabrie. Ik hoop nog op een wonder voor jullie. Ook al is t nog moeilijk daarin te geloven...

Ik heb nog ff gelezen op het ivfmoeders forum en t schijnt ook dat er geen eicellen in de follikels zitten, doordat de deca de boel te plat legt. Dit hadden ze ook in DD geconstateerd. Ik zoek alles uit en als we weer een gesprek hebben in t zh, dan kan ik ze een hele lijst geven met de mogelijke oorzaken en ze MOETEN t het maar uitzoeken! Want in t ongewisse zitten is zoooo frustrerend.

11. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Meleka: hoe is het met je, meissie?
    ik wil je enorm vasthouden en knuffelen.

rest: er is weer veel gekakeld hier! Ik moet eerst ff teruglezen.

@hier: bijna de koelkast vol, nu nog deca-koffie. Maar ook dat moet niet al te moeilijk zijn.

Ik pb zo iemand voor een bakkie koffie.

ik lust trouwens geen koffie ;)

hmmm

12. brigges

brigges Niet meer actief

Och Meleka....wat ontzettend kl*te.............. hele dikke knuffel............

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Marjah ik had toch gezegd dat ik nog deca koffen te ruil aangeboden had voor ander lekkers ;);):D:D

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Meleka wat een enorm verdriet.
    Waarom nou toch weer deze ellende.....

Sterkte voor jou en Meleka man.

Liefs

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Angelica; stom van alle bevallen dames om je heen.
    En stom van die stomme arts....SO
    Ik lees nu verder en WAT THE F*CK. Ze zijn de buisjes kwijt........ Belachelijk.
    Je hebt toch wel heel boos gedaan hoop ik he!

Mien cetrotide ipv Deca wil wel eens helpen.
    Deca start je meestal direct mee.
    Cetrotide start ik meestal pas mee rond dag 8 ofzo.

Of je kunt ook nog halve spuitjes Deca gaan spuiten ipv hele.

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36

Brigges meis toch.
    Wat een zware beslissing. Maar wat dapper ook dat je überhaupt een beslissing kunt en durft te maken.

Probeer alles eerst even een plekje te geven (voor zover dat gaat natuurlijk). En dan wellicht heel voorzichtig na gaan denken over eventuele vervolgstappen.

Sterkte.

17. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    kijk ff niet en weer een paar berichten erbij...
    zo kan ik toch nooit bijlezen.

Brigges: kus op joe...
    wat k** om te lezen dat het allemaal hierbij stopt. Ik had het je zo gegund... Dat geluk.
    Heel veel sterkte!
    Zo knap... Zo'n beslissing... ook al wordt je gedwongen tot deze keuze
    Hulde voor je strijd! Hulde voor jullie uithoudingsvermogen!
    Wat er ook komen gaat, jullie mogen trots zijn op jullie zelf.

Angelica, wie had je in het L.U.M.C.? de etterbakken :(
    ff tactischer mag ook wel. en buizen kwijt... ook hetzelfde zh? moet ik ze ff bellen? grrr

ff gescreend, maar ik kom misschien wel op de koffie, als ik niet ergens anders op de koffie kan.

Je huis woont een beetje ver.

Heey, je hebt nog niet gezegd wat je van me krijgt voor het versturen van het kadootje. De TNT doet ut niet voor niks ;)

18. brigges

brigges Niet meer actief

Het is nog wel onwerkelijk hoor...dat het traject stopt... maar we moeten echt reeel zijn. Het wil niet...lukt niet..kan niet...

Want heel eerlijk 4 x volledig spuiten en maar 1 tp van een bagger kwaliteit...hoe meer duidelijk willen we het nog hebben.

En toch....hoe gek ook.... is de berusting ook wel prettig. Geen angst meer... geen rekening houden meer. Na al die jaren is rust erg fijn, maar hoe ik me over een tijdje voel geen idee. Pijn zal het altijd en eeuwig blijven doen.

En daarbij komt natuurlijk ook dat wij al de grootste schat ooit hebben. Ook met heel veel moeite gekregen. Veel te vroeg geboren maar hij is er wel. Alleen daarom al gaan wij niet actief achter een donor in eigen omgeving aan. Juist omdat wij vinden dat een kinderloos stel dat een miljoen maal eerder verdient dan wij. Wij hebben de ultieme wens al. (ook al kan ik hem soms wel achter het behang plakken.....en zelfs dat gun ik jullie)

Misschien eiceldonatie Spanje wat ik al eerder zei..misschien ook niet. Ik gun ons de tijd om daar goed over na te denken.

Ik blijf wel heel graag met jullie meelezen..omdat ik weet wat een kl*tetraject het is..en ik het jullie zo ontzettend gun.

dikke knuffel voor jullie allemaal.... het is jullie allemaal zo ontzettend gegund.

19. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

May 17, 2011
    890
    12
    18
    Female
    Amsterdam
    Meleka, een hele dikke knuffel!! Veel sterkte met deze klap.

Hier vandaag cyclusdag 7 ......... 2 HELE follikels zucht om moedeloos van te worden. Ik heb de indruk dat de suprefact misschien te veel stil legt?

Marjah ik zal je nog een pb sturen voor een afspraak.

Alle andere dames ..... sterkte en geef de hoop/moed niet op!

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Gabrie balen zeg. En wat nu?
    Gaan jullie toch door met deze ICSI?
    Of gaan jullie voor een escape IUI?

Wanneer moet je terug?

Share This Page