Elif! Nee ik heb geen uvu-test gebruikt, aangezien dat bij mij al jaren nutteloze hoop hebben is. En na een mk schijnt een ovu-test echt niet goed te werken. Maar het rare is dat de hele week mijn afscheiding maar een paar uurtjes is. Ik bedoel dus bv van 1-3 s'middags... Daarna ben ik weer zo droog dat er geen vloeitje op blijft plakken . Wat moet ik daar nou mee. Verder heb ik sinds gisteren zere (.)(.) en dan vooral .. zonder de ()() . Dat wijst op zich ook alweer op een springend ei, maar dan die temp... die is zooooo raar. Maar goed, ik denk dat het een heel leuk weekje is geweest voor Marjah-(bijna!!!)man . Ik hoop zo dat dit dus eens mijn eisprong was. Ik ben alleen heel bang dat ik teleurgesteld word. Dat wordt ik namelijk elke maand (en al jaaaaaren lang).
Zit ik hier alleen met mijn colaatje en geen chippie (want die was in vergeten te halen), is er niemand om tegen aan te kleppen .
ja nu ben je zelf weg waren de cola en chippies lekker hihihihi Ik hoop dat het een teken is van een ei
Elif: ze had geen chippies! Maar nu zijn jullie allebei weg! Hier kan ik er ook geen chocola van maken;nog een beetje snotterug (sorry) slijm; buikpijn is sinds gister ineens weg (had ik de laatste paar maanden steeds na mijn eisprong) Maar temp is nog laag (of gaat eigenlijk alle kanten uit)
Hahahahahaha Elif je bent grappig... Ik een expert op het gebied van temp kaartjes . Nou, ik ben eerder een een expert in rare temp kaartjes... Ja WannaBmum, deze is idd raar. Zo dit was mijn expert-mening. Ik zou zeggen dat je toch echt geen ei hebt gehad. Helaas kan ik je dus niet helpen. Een van je eerste vragen aan je nieuwe gyn? Ik ben weer zo'n muts die niet weet hoe ze een temp kaartje moet toevoegen... HELP! Dan kunnen jullie je expert mening ook nog eens loslaten op die van mij. Pfff had gisteravond in ene teveel energie , Ben al weken moe en vanacht om half vier, dacht ik dat we nog wel even langer konden blijven hangen op een verjaardag . We hebben ook ons eiceldonatieverhaal ook daar even gedumpt... Leuk idee trouwens om dit te dumpen in een kamer met net bevallen en zwangere vrouwen... Ze zijn dan ook nog zo lekker meegaand en emo. Sorry hoor, ik moest even misbruik maken van de situatie, je weet maar nooit waar het ooit nog goed voor is. We wisten gelukkig al wel dat er een aantal dames in de kamer zwanger waren, dus dan is de schok niet zo groot om alleen maar buiken te zien. Maar als de vrouw des huizes, eigenlijk helemaal niets vraagt (omdat ze bang is dat ik dat niet aan kan... ze is verdorie psycholoog, ze zou me moeten stimuleren om te praten , toch?). En fijn de hele tijd over buikkrampjes van baby's en/of zwangeren ouwehoeren, wegwerp of katoenen luiers, over de BSO en certificering van het kinderdagverblijf. Nou, dan vind ik dat ik ook mijn verhaal even mag doen. Dus lekker gewoon gedaan. Het was niet gelijk feeststemming verminderend, hoor. Ik kan er wel nuchter over praten en zelfs alweer grapjes over maken. Oh ja, vandaag ga ik weer even en bakkie doen bij de vriendin met "frontaal overgewicht" . Hebben jullie nog gezellige/spannende/leuke dingen meegemaakt? Marjah
Och lieverd toch!!! Mijn man HAAT het als mensen dat doen, wij hebben dat ook een meegemaakt op een kraamvisite, eerst een wondermooi kindje in de armen van je man gelegd dat je denkt pfffffff kijk hem nu. En dan beginnen ze over hun kwaaltjes en hoe ze zwanger zijn geweest e.d pfffff En als klap op de vuurpijl zei mijn moeder: oooooh had je dat niet meegekregen dat haar zus zwanger is van de 2e , jaaaaaaaaa heeeeeeerlijk. Wat een medeleven. Maar het is zeker goed om erover te spreken en het soms eens allemaal eruit te gooien!! Want opkroppen is ook niks! xxx
ELIFJE! je zit ook echt overal op zp he... Je houdt ons goed in de gate . Zijn er nog olijfjes over van gisteravond? Mijn chippies zijn intussen niet zo lekker meer, ze staan al te lang. Ik haat het niet en ik vind het ook niet erg om het over baby's, baby's kijgen, babyspullen en andere baby-perikelen te hebben... Ik mag zeggen dat ik als niet-ervaringsdeskundige toch wel erg veel deskundigheid in me heb (Had hiervoor heeeeeeel veeeeeeel vrouwelijke collega's). Maar, ik vind het wel vervelend als er echt elke keer aan jou voorbij wordt gegaan. Het allerliefste wat ik ook gehoord heb, was van een enorm botte boer (zit zelf ik het agrarische, dus ik vind dat ik het zo mag noemen). Na uuuuren luisteren naar het geneuzel over kinderen, was hij het die vroeg (om half 2 snachts), maar eeeh hoe gaat het bij jullie? En vraag erachteraan, hoe willen jullie eigenlijk dat WIJ met JULLIE omgaan. Oftewel, waarschijnlijk heeft hij de hele avond zitten denken, dat ie het eigenlijk wel sneu voor ons vond. Zo, de beste knul steeg enorm in waarde!
Ik????????? overal? Nee dat meen je maar hihihihi Olijfjes zijn nog hoor, maar neit voor mij pf Nee mijn man haat dat wel echt, aangezien ze wisten, dat het mij ( net zoals jou natuurlijk!) heel veel pijn deed. En ze maar niet stopten. Hij vond het toen echt genoeg geweest! Ja mensen weten zich vaak geen raad met onze situaties. Is ook moeilijk natuurlijk, maar ja ligt er ook aan , hoe onze hormonale toestand op dat moment is
Mensen kunnen er echt wat van. Zeker ook moeders en schoonmoeders... Ze zijn niet wijzer . Bijna je NOD!!!! spannend hoor... Dan weet je tenminste weer meer over exacte data etc van de tp.
Ja het ligt eraan of mijn lichaam ook snapt het moet bijna komen hahaha. Misschien ook wel 1 maart ik had toch iets met data's hihihi manlief jarig dan. Ben benieuwd, ik moet morgen weer bloedprikken en als ze bellen ga ik ook ff vragen waar ik nu in mijn cyclus zit. Ze kunnen dat in het bloed zien wanneer ongeveer je ongi gaat komen.
Okee, kunnen ze dat? Nou ja bij mij kunnen ze iig zeggen of ik uberhaubt ongi ga worden of niet. Progesteron laag = doorbraakbloeding, Progesteron aanwezig = ongi. Al jaren niet voorgekomen. 1 maart is uiteraard een mooi datum, maar dan is tp later... klopt je banner niet meer en heb je nog langer spanning omtrent het ontdooien/wachtlijsten etc . Maar ja, mooioe data betekent leuke dingen, toch in mmm-land? Bij mij was 2e kerstdag heeeeeel bijzonder! Ik heb trouwens enorme (.)(.)! Okee voor mijn doen, dan . Ben even weg... naar de "fruitkat" toch wat ovu testjes halen... Ben benieuwd hoe (en of) die dingen werken. Okee, en of ik een ei heb natuurlijk.
wat spannend zeg!!!! Ik duim voor posi ovutest Ja ik weet idd dan later beginnen en ben normaal heel precies ongi, maar na de icsi de ongi voor de tp van cryo was ik 1 week overtijd ( nog nooit gebeurd) dus misschien nu met de mk ook? Eens vragen morgen xxxxx
Goed plan... heb je morgen een afspraak bij de gyn? (ben nog niet weg, want waarschijnlijk gaan winkels pas om 14.00 open)