Woensdag terug om te zien of er eea is bij gaan groeien. Heb dit nooit eerder gehad. IUI heb ik geen zin in. Misschien de poging afbreken.......
Gabrie hoe groot waren deze 2 follikels nu al? Ik persoonlijk geloof er niet zo in dat er nu nog wat bij kan gaan groeien. Maar goed, zeg nooit nooit natuurlijk. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten of jullie straks al dan niet doorgaan of voor een escape IUI gaan. Wij hebben dit ook 2 keer gehad dat de ICSI niet door kon gaan. En wij vonden het toen zo zonde van heel die riedel aan medicatie die ik gespoten had (450 eenheden per dag), dat we daarom toch maar (tegen beter weten in) voor een escape IUI gingen. Maar ik kan het me ook wel voorstellen dat je daar niet in geloofd. Maar.... niet geschoten is altijd mis. Voor nu ga ik gewoon hopen op een wondertje; dat er misschien een paar follikels bij willen komen de komende dagen. Succes woensdag.
Gabrie wat k** 2 dat verwacht je toch niet na die breezeropbrengsten van de vorige keren . Waarom zou je geen escape IUI willen? Ben je misschien bang om hoop te hebben voor niks? Knuffeltje Brigges; okee je hebt al een grote schat, maar dat neemt nietw eg dat je verdriet hebt. Laat alles eerst bezinken en wie weet wat er nog komt. Misschien een tripje spanje om uit te rusten of om nog wat in elkaar te knutselen . We horen het wel. Kus! ieoor = lief staat in de dikke van Dale , wisten jullie dat al?
@gabrie: wat balen zeg! Ik geloof er ook niet zo in dat er nog meer eitjes gaan meegroeien. Bij ons zeiden ze dat alles er normaal uitzag en dat er ook meer gingen meegroeien, nou nee dus! 1 ei aan de linkerkant was zelfs gestopt met groeien. Vind je t niet zonde om deze poging dan te staken, met iui heb toch nog ietsje kans. Dan is toch niet alle moeite voor niets geweest. Maar ja, snap ook wel dat je daar ook geen vertrouwen meer in hebt. @ieoor: bedankt voor je tips. Ga dit iig overleggen binnenkort met t gesprek. Vind t eigenlijk ook wel logisch om eerst te stimuleren. @marjah: ik weet niet wanneer je deca nodig bent, maar als wij de vlg poging overgaan op cetro (afhankelijk van t gesprek met ivfarts natuurlijk), dan wil ik mijn laatste decaffe best opsturen. @brigges: wel geweldig dat jullie al een kindje hebben, maar de wens voor een 2e is natuurlijk niet minder. Het blijft verdrietig. Wie weet gebeurt er nog een wonder... You never know! Ik heb inmiddels het hele internet afgestruind en begin weer wat hoop te krijgen. Ook jullie tips en adviezen doen mij goed. Gelukkig eerst een paar maandjes rust en leuke dingen doen samen met mienman. Ms zelf nog aan de slag met inseminaties. Ben tenslotte al 1 x heel kort zwanger geweest door zelfinseminatie. Het is t proberen waard. Voor iedereen nog een fijne zondag en houd moed!
Hoi Ieoor, De follikels waren nog klein. NIet eens opgemeten. IUI zie ik niet zo zitten. Ik bedoel, de laatste keer is er niet eens bevruchting opgetreden via ICSI... IUI heb ik al 10 meegemaakt...nah heb daar helaas geen vertrouwen in. Het was inderdaad een domper Marjah. Had dit niet verwacht na de laatste keren. Weer een klap. Ik denk dat de suprefact te veel heeft stil gelegd. Dr. S gaf aan het is ook nog te vroeg.. Jaja en ik ben de kerstvrouw. Affijn voor mij geen Suprefact meer tja of ik moet de werkelijkheid onder ogen gaan zien en misschien zijn de eitjes gewoon OP! Mientje ik hoop dat je snel zwanger raakt. Neem lekker de rust en geniet vooral!
ZO! ik ben hier de negativiteit zat! @de neiiuwste meisjes: het KAN hier heel gezellig zijn hoor, maar we zitten met z'n allen in een mega dip geloof ik. Maar ze zeggen na regen komt zonneschijn, dus ik hoop dat dat ook komt voor ons allemaal en dat dit een happydepeppy-super-roze topic wordt. @op de koffie komen: Gabrie, ik kom binnenkort, maar vertel ff wanneer je kunt! Ik MOET volgende week dinsdag al langs zijn geweest Mientje, ik denk dus dat de koffie al koud is, bij de tijd dat ik langskom. Ja!!! hier is het eerste happy nieuws van de roze-serie: woensdag laatste pil, dus zaterdag begint de donor-road-show! Yeahhhhhh SO! Ik ga zo ontzettend voor een tweede streep! en een vette pens en pieseritis en zere ribben en maagzuur en knippieknippie en pufclub en weet ik veel @Gabrie: niet stoppen, gewoon IUI! You never know, ook al weet je beter.
Meiden zit bij de tandarts Gisteren naar so you think you can dance geweest. Was zooo leuk Meiden ik gun jullie zo een wonder toe Meiden wanneer kun je al testen? Gisteren getest 9 dg na tp en die was neg ik had goede hoop Ik weet dat ik altijd al een late pos tester ben maar toch ik had ergens gelezen dat de innesteling vaak tussen de 5 a 10 dg na de tp Os
Moeilijk he dat wachten, Angelica Ook mij werd in Gent verteld te wachten met testen. Even denken, bloedtest op dag 14 en urinetest zelfs op dag 17. Nu negatief testen zegt nog helemaal niets! Ik duimerdeduim me een slag in de rondte voor je. Marjah, nieuwe ronde nieuwe kansen. En deze keer een benutte kans, dat wens ik voor jou Gabrie, van de zomer liep ik telkens tegen hetzelfde aan. Ik weet hoe verschrikkelijk het voelt. Ik hoop dat er naast de prut toch nog goede eitjes bij je aanwezig zijn. Hetzelfde hoop ik voor mezelf Brigges het is zo ontzettend rot. Ik begrijp je gevoel, dat gaat bij mij ook steeds meer spelen. Op een gegeven moment bereik je langzaam aan een grens. En inderdaad, het gevoel van berusting en rust is onverwacht prettig. Maar de weg ernaar toe is en blijft moeilijk. Mochten jullie besluiten tot eiceldonatie, dan heeeeeeel veel succes. Mien wat fijn dat je hoop hebt en mogelijkheden ziet. Dat ze maar werkelijkheid mogen worden! Hier zijn de bloedingen toegenomen. Ik hoop zo dat de miskraam deze keer goed op gang komt en dat medisch ingrijpen niet nodig zal zijn. Gezien mijn historie waarschijnlijk ijdele hoop, maar hopen mag. Verder voel ik me redelijk. We geven de moed nog niet op en gaan het nogmaals proberen. Met meer medicatie hopelijk. Vanochtend op sollicitatiegesprek geweest, ging goed. Heeft me goed gedaan. Eruit moeten en de zinnen verzetten.
Hi meiden, Ik ben weer terug van een lazy weekend Alhoewel... Lui? Ik heb wel afgelopen zaterdag gewerkt, 9.5 uur maar liefst!! Gelukkig is Maartman tussendoor ff langsgeweest met mn meisje Angelica, wat kut van de omo test. Elke negatieve test zorgt weer voor Hoeveel dagen na de TP een emmy in zal gaan nestelen, als het innesteld is verschillend per persoon maar nog belangrijker: hoeveel dagen was het emmy'tje al oud voordat je het terug kreeg? In Dusseldorf krijg je vaak dag 2 embryo's terug en cryo's zijn vaak slechts 2 cellen groot. Zo'n emmy'tje zal dus later innestelen als wanneer je een blasto terug krijgt. Daarom is zo'n vraag niet zo eenvoudig te beantwoorden. Grof gezegd kun je zeggen dat een emmy innestelt tussen de 6 en 9 dagen na de punctie. Ik heb de laatste keer wat dus mijn meisje is geworden een blasto terug gehad. De kans bestaat dat zij dus de dag na de terugplaatsing als is gaan nestelen. Maar het blijft kut!! Kut!! Kut!! *knuffel* Meleka, hoe dubbel jouw berichtje... Hopen dat het spontaan helemaal opgelost wordt... Hoe gewenst dit kindje was geweest, nu moet je lichaam het opruimen Heel veel sterkte!! Ik vind het echt zo verrot voor je, steeds zo dichtbij... Fijn dat je sollicitatiegesprek goed ging! Wanneer ga je meer horen? En welke branche is het? Ik begin morgen bij mijn nieuwe werk. Marjah! Overmorgen dus de laatste pil!! Het komt dichterbij!! Juulzon... Voor jou morgen een belangrijke dag... Slaap je nog een beetje?? Ik houd je handje vast en hoop op onwijs goed bericht... Ik ben morgen vanaf 15.00 uur aan het werk, maar wel bellen hoor!!! Niet bezwaard voelen!! In mijn werk is veel ruimte voor secret phoons dus gewoon DOEN!! *knuffel* Gabrie, wat een KUTZOOI! Andere woorden heb ik er niet voor. Jawel, heb ik er wel voor maar die mogen hier niet op het forum. KUTZOOI is dan nog de meest fatsoenlijke versie.... Wat was eigenlijk de reden waarom je van Uber S. eerst moest snuiven? Had je stimuleren + enkel cetrotide al eens geprobeerd?? KUTZOOOOOI!!! Mien, fijn dat je wat aan ons hiero hebt. Al is het wel ontzettend klote dat het uberhaupt nodig is. Maandje rust. Hoop dat het jou ook echt rust geeft. Ik voelde vaak juist opgefoktheid... KNUFFEL!!! Bridges, dapper besluit... Maar ook een verdrietig besluit, welke tegelijkertijd heel erg dapper is. Hoe moeilijk... Ieoor, wanneer weer FM? Volgens mij vergeet ik er nu 1...?? Sorry!! Ik verwacht elk moment mn visite. Ik ga geinterviewd worden voor een blad. Ik ga hier niet zeggen welke en wanneer ivm herkenbaarheid door meelezers, maar nieuwsgierigen mogen me PB'en. Ohja, dit nog ff zolang mn afspraak er nog niet is... Gisteren een curus babymassage hier aan huis gehad. Was leuk, maar daar gaat het ff niet over. Die dame die de cursus gaf is tevens lacatiedeskundige en en en... Ze was lief hoor, maar zelfs bij dit soort lui bestaat een rare waan. Ze maakte een grap voor draagmoederschap... afspraak is er, wordt vervolgt
Maarjte thanks. Woensdag punctie zaterdag tp van een 6cellig toppertje (kwaliteit 1) Meleka ik hoop dat je aangenomen wordt, vind het zo sterk van je hoe je hiermee omgaat. Ik heb veel aan je gedacht van het weekend. Marjah, heerlijk alweer de laatste pil en dan weer verder. Gabrie ik sluit me bij maartje aan Juulz knuffel
Nou dames deze week ga ik de welbekende Marjah ontmoeten....ben benieuwd! Voor de rest ach, ik heb mijzelf weer ff bij elkaar geraapt en wacht woensdag af. Nee, dit is de eerste keer in DD en in Nederland nog nooit Suprefact gebruikt. Ik vermoed dat het bij mij toch te veel afremt. Meleka, ik heb het al eerder gezegd. Vind het echt vreselijk voor jullie. Ik hoop dat de volgende zwangerschap gewoon vast gelijmd wordt met bisonkit! Een sollicitatie gesprek fijn dat het goed gelopen is dan heb je weer iets om naar uit te kijken. Geef de hoop nog niet op. Zwanger worden heb jij al bewezen. Nu nog zwanger blijven.....komt goed! Angelica misschien heb je gewoon te vroeg getest....we blijven doorduimen!! Pleaseeeee kom ons eind van de week positief nieuws brengen! Dat hebben we hier hard nodig! Succes met het interview Maartje! En wat leuk babymassage werd ze er rustig van? Hoe is het met de ontlasting afgelopen?
Zo, interviewster is net weg. Jeetje. Ik wist als dat ik niet kort en bondig kon zijn, maar dat is nu wel ff driedubbel bevestigd haha Goed, waar was ik gebleven. Babymassagevrouw/lactatiekundige ''grapte'' over draagmoederschap. Ik zei toen dat mn meisje niet zomaar spontaan in onze schoot was geworpen, dus daar hadden we het ff over. En jawel... Volgens lactatiekundige is de kans echt aanwezig dat ik nu spontaan zwanger ga worden omdat ik weer een cyclus heb. Ik kan me er zo ontzettend over opwinden!! Verdorie! Heb 4 jaar lang onveilig gesekst!! En pas na een heel bataljon aan artsen en medicijnen is het uiteindelijk gelukt. En dan beweerd wéér iemand dat het dus ook spontaan wel zou moeten lukken. Ik weet dat mensen het niet zeggen om mij te kwetsen, maar het doet wel pijn op de 1 of andere manier dat mensen zeggen: Goh, je hoort zo vaak dat de eerste lang heeft geduurd, dat mensen hulp nodig hebben gehad en dat dan bij de volgende het lichaam zich als ware (jawel! ik verzin het niet) gereset heeft. Het lichaam (jawel! ik verzin het wederom niet) weet dan hoe het moet. Bovendien (jawel! ik verzin het nog steeds niet) heb je nu ook meer afleiding. Ik had bijna dat dametje mn huis uitgegooid. Ze bleef maar zeggen dat we het gewoon rond mn ei extra gezellig moesten maken. Waarom blijft dit toch zo'n pijn doen? Ik ben en blijf een mmmeisje. Was er de rest van de avond naar van. Heb trouwens laatst wel gedacht: zal ik eens een ovulatietest doen. Maar ik wil dat niet! Ik wil niet weer hopen op een spontane zwangerschap. Hopen op een spontane zwangerschap zorgt voor een terleurstelling, terwijl ik nu niets om terleurgesteld om te worden heb. Ik ben gelukkig nu. Ik wil niet meer ergens op hopen. Gets. Ondanks alles overheersende geluk blíjven dit soort dingen pijn doen. Au. Gabrie, hef fun!! Marjah is echt gezellig!! *slijmslijm* Wat ontzettend verrot over het afremmen. Wat nu? Ik las over IUI of geen IUI. Wat wil jij nu? Wel doorgaan, niet doorgaan?? Misschien een idee om wel door te gaan en dan deze poging als IUI bij je verzekering te gaan declareren. IUI krijg je onbeperkt vergoed. Ga je zogenaamd nog een poging IUI opstarten, wat dan dus stiekem wel ICSI is maar dan kun je gratis medicijnen (vraag om een extra groot recept gnagna) halen. Tis maar een ideetje. Ik heb trouwens alleen Suprefact als tweede fase ondersteuning met utro (en pregnyl1500) gebruikt, nooit als platlegger. @poep: zaterdagavond 1 keer!! HOERA! alleen was dan een beetje en sindsdien niet meer. Hopelijk komt het snel weer! @massage: was echt leuk om te doen. En mn meisje vond het ook fijn!! Daarna heel goed geslapen haha. Angelica, goed om te horen dat het zo'n goede emmy was! Dag 3 die goed op schema liep... ehh 2 tot 7 dagen erna de innesteling als hij innestelt. Spannend!! *duim* Zo maar eens mn hond uitlaten.
Maartje was een gezwam van dat mens! Pfff alsof wij MMM dames al niet genoeg op commando hebben gesexed! Wij worden niet zwanger van de wind!! Ik wacht de 2e fm af en neem dan een beslissing. IUI heb ik totaal geen zin in. Zaad is niet denderend. En ik heb ook nog eens een dichte eileider. Ik weet ook niet of IUI in het buitenland onbeperkt wordt vergoed. Misschien moet je dat van te voren aanvragen. Ahh fijn dat eea weer de darmpjes heeft weten te verlaten. Heb ik vaker gehoord dat de massage rust geeft.
Zolang de arts vind dat het nut heeft dient de verzekering het te betalen. We hebben dankzij de Europese vrijheid van Personen, Diensten en Verkeer de vrijheid om vrij te bepalen waar je wat wilt ondergaan. Een verzekering moet er aan meewerken (yeah!) dat mens zwamde idd. Behoorlijk irritant!! Al zal het allemaal wel reuze goed bedoeld zijn... Bleh!
Op de 3e pagina!!! Nou ja seg!!!! Tja Maartje; natuurlijk heeft die mevrouw gelijk. Gewoon er niet meer aan denken dan lukt het vanzelf en ben je zo zwanger. Doe nou niet alsof je het daar niet mee eens bent. Dat weet toch iedereen! Het blijft bizar dat mensen dat maar blijven zeggen. Zelfs tegen de mensen persoonlijk, face to face die deze ellelange weg bewandeld hebben voor een beeb. En natuurlijk kennen we allemaal de uitzonderingen. Die ken ik ook. Maar misschien dat het daarom UITZONDERINGEN heten!! Zucht.
Maartje wil je me trouwens even een PBtje sturen met wie wat waar over dat blad en interview enzo enzo.... Leuk zeg. Ben erg benieuwd. Marjah waar sta je op het moment in de cyclus van zwanger worden? Bijna beginnen toch weer? Hoe is het met de rest? Sorry meiden dat ik niet op iedereen persoonlijk even reageer. Maar ik heb er echt even de kracht niet voor. Truste.
OHJA Maartje; dat mens zei ook nog dat je lijf nu gereset was en dat je lijf nu zelf weet hoe het moet. Ja, ja, natuurlijk!!!
aanvulling op Iejoor: verhuizen of op vakantie gaan zijn ook altijd goede noemers in het 'dan word je daarna wel zwanger meid'-proces Maartje, hoe was je eerste werkdag??? Hopelijk veel afleiding en leuke collegaatjes. Vind je een stoere working mommy!!!! Marjah, Gij beschikt zeker en vast over humor!!! Gabrie: succes morgen... Heb je verhaal vanuit mijn holletje meegelezen snap precies hoe je je voelt... Iedere poging weer hoop en onzekerheid= een hoop onzekerheid... Als de IUI wel gewoon vergoed wordt, zal ik dat zeker doen hoor... Iedere kans is er één... (hou ik mezelf ook iedere maand voor... oké. deze maand nu ik de pil slik NIET ). Dikke knuffel! Ieoor: Geef je gewoon een hele stevige knuffel. De MMM vreet gewoon energie. En niet alleen de MMM, ook alles wat erbij komt kijken. En de omgeving en... nou ja, ik begrijp dat je even geen kracht hebt om op iedereen te reageren, logisch.... @hier: zie mijn IVF-blogje... Het blijven Belgen, zoals M van M&M al zei....