Wat ik mij afvraag is het volgende. Tijdens het surfen op het net kom ik vooral op engelse en amerikaanse sites terecht (poor responders). En overal staan dan ook weer verschillende protocollen voor onze oude eierstokjes. Ik vraag mij af wat jullie spuitschema is. Die van mij in DD is Dag 1 Suprefact Dag 2 Suprefact Dag 3 Menopur en Gonal + nog steeds suprefact. Door snuiven tot en met dag 5 met suprefact en de hele riedel. Stoppen met suprefact en nog steeds doorgaan met Gonal en Menopur. Vanaf dag 8 Cetro Volgens mij is dit het korte protocol. In Nederland kreeg ik altijd het lange protocol.
Gabrie, ga je strx effe mijn schema's vertellen, had dit tot 2x toe gedaan.... maar foetsie... nu eerst even boodschappen doen enzo. Meld me vanavond weer (en ga dan eerst in word tikken en dan plakken en knippen!) Maartje, goed bezig jij, Een Ware HuisVrouw!!! En pompoensoep, had ik gisterem Hallllloooooowwwwweeeeeeeeeeeeeeen!!! En heel gezond. Dat mannetje van jouw boft maar!!! Tot gauw weer!! Enne, heb tegen angelica ook al gezegd dat ik streepje zag Ik duim en fik door voor een BLIJVENDE streep-beeb!! Snap - uiteraard - tegelijkertijd die nare onzekerheid, geen hoop durven hebben etc.etc. Hoop dat die streep er staat en blijft staan. En dan wil ik ook een streep voor de andere streeplozen hier. Kortom: ik wil gewoon strepen zien! Op naar een gestreept eind oktober, november, december en 2012. Daar zet ik twee strepen onder en naast : I I ___________________________ ___________________________ xxxx
Een streep is een streep Dat kan wel zo zijn. Maar twee strepen die blijven. Dat is pas fijn. Een streep die net zo roze is Of donkerder dan de test Zo eentje die blijft staan ook Die streepjes zijn the best Strepen die blijven Die maken me blij Strepen vol positivisme Die strepen willen wij Geen streepje voor Geen streepje na Twee streepjes samen Hoera hoera hoera! (sorry, ben in een flauwe bui, daarom dit spontane streep gedicht)
Weer aan het ipodderen, dus tikken is zwaar irritant. Angelica: wow! Duim duim duim! Streep gaat gewoon vetter en vetter worden, vind ik Sikki: Thanks voor bijna opsturen, we gaan een weekendje weg... Maar bedenk me nu!!! Dat in de stad naast jou stad eindigend op oooooooooh, waar nataly ook woont, ben. Kan ook ff komen halen ??? Zaterdagmiddag en zondag ochtend ben ik daar. Daarna ga ik naar gabrie Ik hoor het wel! Ieoor,Juulz en de rest: kussie!
@gabrie, ik heb geen suprefact gebruikt, jij hebt die van mij gekregen. Uber S wilde het wel maar toen ik met de laatste TP bezig was, was hij op vakantie en die andere artsen hebben het er nooit over gehad. Toen durfde ik het zonder advies van Uber S niet te gebruiken. Ik dacht dat komt wel weer als hij terug is van vakantie maar dat hoefde dus niet want ik was zwanger. @angelica, ik zie ook een streep alis de foto wel een beetje wazig. Wij hebben nog geen vakantie gehad want wij zitten midden in een verbouwing van het huis van mijn schoonouders wat wij gekocht hebben. Mijn schoonouders zitten nu helaas vanwege dementie van mijn schoonvader in een verzorgingshuis. Zij hebben een vrijstaand huis die wij nu aan het verbouwen en waar wij als het goed gaat rond febr/maart van volgend gaan wonen. Net voordat de baby komt,KARMA! Even een foto van de verbouwing waar de hele achtergevel er uit is. Nu zijn ze bezig met de opbouw die net zo hoog wordt als het hele huis waar een vaste trap naar zolder komt,een stuk overloop en een extra grote slaapkamer.
Ophalen mag ook! Maar....ik heb wel het hele weekend vrienden te logeren. Zij komen vrijdagavond en gaan zondagavond pas weer weg. Ik heb dus niet de tijd om uitgebreid te beppen En zaterdagmiddag en avond zijn wij helemaal niet in huis, dus... Kom je zaterdag voordat je in oooooh eindigt hier of zondag nadat je uit oooooh weggaat hier. Zeg het maar! Of anders stuur ik het alsnog op.
Ha die sikki! We komen zaterdagmiddag langs, als dat kan. Waarschijnlijk laat in de middag. Alleen als het jou uitkomt! Zal je mijn telnr ff pb-en. Nataly, we rijden langs jullie te koop staande huis. Welk nr was het ook alweer? Kus!
Weet niet wat Marjah allemaal van plan is...... maar ehh zondag rond de klok van 17:00 is ze in de buurt van de randstad....... Ze heeft het er maar druk mee!
Hadden wij 3 nov nog een eetdeet staan, M&M??? Weet het niet zeker, maar meende van wel... Ben zelf 7 en 8 nov niet zu hause, maar de rest van de wek moet je maar efkes kijken Mjah! Wel gezellig!!! Verder op deze druilerige vrijdagmiddag een dikke knuffel voor Angelica!!!! xxxxxxxxxxxxx
Hey dames! Nou wij zijn gister naar Düsseldorf geweest voor onze intake. Dr S wil ons helpen, joehoe!!! Gaan als ik ongesteld word gelijk beginnen, zit nu op dag 20, maar cycles is telkens verschillend, ene x 28 dagen andere x 44 dagen!? Pof begint op te spelen!!?? Vonden het een aardige dokter, heel anders als onze gynaecoloog die ons niet verder wou helpen!! Dr S zei dus ook dat het gewoon aan het slagingspercentage van het ziekenhuis ligt dat een ziekenhuis je niet helpt met je pof, belachelijk! Hij vond me ook te jong om het nu al op te geven! 34 ben ik!! Wij zijn blij dat we iig een kans krijgen!! Iedereen hier veel succes en ook sterkte weer voor degenen die dit hard nodig hebben!!! Greetz
Ja in principe 3 nov, maar ik weet niet of de locatie erg handig is, ivm de afsluiting van de snelste Route... Kunnen we ergens anders Fspreken bv locatie vorige date? Kus m ... @hier: weekendje weg met husbAnd en aan de antibiotica. Als ik nu niet zwange wordt??? Zo naar vrienden en morgen naar sikki en gabrie Kus
Ook 3 rondjes in je blote niksie over 3 rotondes rennen waarbij je het Nederlandse volkslied 3 x achterstevoren en 3 toonladders hoger zingt, zingen. Daar reset je lichaam van. Werkt ook bij de achternicht van de buurvrouw haar achternichtje. Succes gegarandeerd. Net als met vakantie gaan. --- Dilemma: Ga ik nog ff de kroeg in (heb al wel melk afgekolft) of ga ik braaf naar bed???
Wat een dillema Maartje, kan je niet helpen Marjah, wat mij betreft is locatie vorige keer prima... laten we 't maartje anders even vragen, of het nog uitkomt...???? Gabrie: ga nog steeds je cetro-deca-dilemma van mijn kant vertellen....!!! Beloofd!! Knuffel voor iedereen en een EGO-VRAAG: Weet iemand toevallig iets over doorbraakbloedingen en de pil? Slik nu dus de pil (microgenon 50), zit op dag 16 van het slikken en heb wat bloedverlies. Erg weinig, een veeg bij het plassen, dit nu al twee dagen, maar toch. En weet iemand toevallig of als je de pil slikt voor IVF/ICSI (lange traject/protocol) je ook moet stoppen na 21 dagen? Zoals dat 'vroeger' ook was, om dan een kunstmatige bloeding op te wekken en een week later weer verder te slikken? Vroeg me dit af, omdat... mijn laatste pil-slik-dag as vrijdag 4 november zal zijn (21 dagen pil) en ik maandag 7 november (24 dagen pil(?) in Gent moet zijn en dan een uitgangsecho heb! Weet niet of zo'n opgewekte bloeding 'nodig is' . Misschien weet een van de Gent-gangers....dit toevallig???? xxxxxxxxxxxxxxx