Ieoor rust maar even lekker uit. Juulzon en Marjah heel veel succes deze ronde! Het moet gewoon een keer lukken! Bittersweet (helaas) welkom hier. Ook voor jou een succesvolle behandeling gewenst. Hoewel ik deze keer uitzonderlijk weinig bloed heb verloren, is mijn baarmoeder schoon verklaard. En had ik net van tevoren een positieve ovulatietest. Dus eigenlijk wist ik het al zonder echo. Opgelucht dat mijn lichaam het deze keer zelf snel heeft opgelost. We gaan er weer direct voor.
Hoi Juulzon en meleka, Ik ben onder behandeling in het erasmus mc. Hiervoor heb ik nog 3 maanden clomid gebruikt met weinig succes. Bij mijn man is wel alles goed vandaar dat ze het toch nog op deze manier eerst wilde proberen. Was eerst de bedoeling om dit 6 tot 9 maanden te gaan gebruiken. Vond het eigenlijk best vreemd,omdat de eerste arts al had gezegd dat er wel haast bij is. Uiteindelijk een oplettende arts gehad die mij zei dat hij het niet eens was met het beleid en toen is gaan bespreken en hierna heb ik een herbeoordeling gehad bij een stafarts en die heeft me meteen doorgestuurd voor ivf. Dat is weleens een nadeel van een academisch ziekenhuis al die verschillende artsen,maar moet wel zeggen dat ze allemaal heel vriendelijk zijn. IUI is eigenlijk nooit over gesproken weet eigenlijk ook niet waarom, maar misschien weten jullie dat? Hoe ik op medicatie ga reageren daar ben ik ook wel benieuwd naar. Moet wel zeggen dat ik op de clomid eigenlijk ook best snel reageerde met 1 pilletje al, heb ook die 3maanden niet op mogen hogen,maar goed dit is natuurlijk wel weer even wat anders. Zodra ik meer weet laat ik het jullie horen en ik blijf het forum in de gaten houden. Is wel erg prettig om met elkaar ervaringen uit te wisselen. Groetjes Bittersweet
Bittersweet, vreemd dat ze met 150 eh gaan beginnen. De meeste POFFERS hebben wel meer nodig. Maar misschien werkt het wel in jouw geval. Juultje hoe is het met jou? Last van de herfst? Al 2 dagen achter elkaar lig ik al om 21 uur in mijn bed. Ben moe, van wat weet ik ook niet. Het zal wel het weer zijn. Marjah, ja was gezellie dat je er was. Dat gelul van mij wordt mijn man soms erg moe van. Veels te spontaan.... Ik hoop dat dit voor jou de laatste poging is. We duimen! Ieoor kom je al weer langzaam uit je holletje? Ik hoop dat je snel weer opknapt. Mien ik weet niet wie Merah is maar gefeliciteerd. Meleka goed om te horen dat je weer vooruit kunt kijken en er weer voor gaat. Dames succes allemaal en een knuffel voor iedereen die ook zin heeft in een winterslaap.
Hoi hoi, Ondanks de herfstzon die nu flink haar best doet om er een vrolijk en zachte herfstdag van te maken, merk ik dat ik nog steeds moe ben. Heb voldoende slaap gehad, maar ondanks het wakker worden met mijn wakeuplight en een warme douche en dan vandaag de zon die schijnt en weekend voor de boeg, ben ik moe... Hangerig, herfstig. Misschien dat het wat extremer is door de pil, geen idee. Maar, herken dus wat je schrijft Gabrie! Ben jij doordeweeks ook wel eens thuis? Moet soms nog wel eens in onze hoofdstad zijn en dan kom ik ook wel eens gezellig kletsen . Ha ha! Marjaaaaaaaaaaaaaah, hoe gaat het in jouw holletje? Hou je het nog een beetje vol? Wanneer ben in Juucity? Moet zelf maandag naar Gent en ben dinsdag in lalalalalalalahhh omdat ik fijn naar de tandars mag en ben dan bij paps en mams en nog langs een dinnetje. Andere dagen... let me know, altijd welkom! Oh ja, zaterdag de 12e krijg ik ook bezoek. Maar de rest van de dagen . Geef je bij deze een dikke knufffff! Bittersweet, ik reageerde op de clomid ook prima, had iedere maand een prachtig springend follikel met 1 pil clomid (50). 12 maanden lang vol enthousiasme geprobeerd, maar nu resultaat. Hoe je op clomidd reageert hoeft dus echt nieks te zeggen over hoeveek hormonen je nodig hebt! Ben erg benieuwd hoeveel follik's er groeien bij je strx. Wel spannend. Vind het eerlijk gezegd, als de zwemmers van je man goed zijn, wel bijzonder dat ze niet eerst 3x iui proberen. Is meestal wel de procedure. Aan de andere kant, de kansen liggen (statistisch) met IVF wel hoger dan bij IUI. Hoop voor jou dat je Het Wonder Bent wat in 1x de 1e keer zwanger is. Die zien we genoeg voorbij komen dus het kan. Succes!!!! ... zat me net te bedenken dat dat eigenlijk wel iets is wat soms zo lijkt... Alsof meiden die korter meekletsen, eerder zwanger worden... Of klinkt dat heel stom? Maar kijk ik naar het cluppie wat al lang meeklets (uitzonderingen daargelaten hoor) - ook op andere topics - lijkt het altijd of de 'nieuweren' heel snel zwanger zijn en dan weer verdwijnen naar een ander topc. Wat ik overigens heus heel fijn voor ze vindt, maar soms, heel soms, bekruipt me dan een gevoel van "waarom zij wel en wij niet?" Snappen jullie wat ik bedoel of klink ik erg eeh....? nou ja, erg. Anyway, moest er even aan denken. Ieoor en Loessie, dikke knuf ook voor jullie!! Ga nu weer even arbeid verrichten voor de baas (met een bossche bol in mijn buik!) Liefs, juul
Nee hoor, dat klinkt niet heel stom. En wie weet heb je wel gelijk. Ik ben in ieder geval een schoolvoorbeeld van een "nieuweling" en snel zwanger (nou ja, niet in de periode dat ik hoorde van mijn lage amh en mislukte vruchtbaarheidsbehandelingen en me hier voor het eerst meldde). Ik vind het dan ook erg raar dat ik een laag amh heb en heel snel (natuurlijk) zwanger wordt. Maar ja, blijven he is mijn probleem. Ik ben dan ook begonnen in het miskramentopic en hier komen buurten toen ik hoorde van mijn lage amh. En nu ben ik gewoon heel benieuwd hoe het jullie vergaat
Ohhhh Juuuuultje je bent van harte welkom!! Alleen werk ik ruim 40 uur per week. Maar rond 19:00 uur moet ik zeker thuis zijn! Dus u zijt van harte welkom! Ach Juul iedereen om mij heen wordt van de wind zwanger! Bah! En vooral als ze zeggen: Goh, ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar ....... Ja.....ja...... ik weet het al je bent zwanger! Nogmaals BAAAAAH BAH. Nu is het de buurt aan: Marjah, Ieoor, Juul, Gabrie. Goh mooie volgorde! Kom maar op met die baby vibes. Ik ga weer mijn winterslaapje houden...
moe! moe! moe! snot! snot! snot! maar: ik heb waarschijnlijk een pollen/huisstof/schimmelallergie! Ow meiskes dat verklaard een hoop jeempie! hoop dat ik met een beetje prednison weer snel op de been ben! Waar prednison al niet goed voor is dan kom ik weer kletsen... voor nu: MOE! @juulz: herkenbaar, zucht. Okee sikki en maartje zijn dan wel uitzonderingen op de regel. maar het gevoel klopt. Heb ik ook... maandag echo en daarna? we zien wel. maaar ehhhh ik woon in lalalalalaH, Maartje woont in leleleleh Maar je mag best hier naar de tandarts . @tandarts: vinden jullie dat schoonmaken ook zo irritant? nooit dingetjes tussen mijn tanden en nu zit er een stukje noot (uit de luxe notenmix van de markt (jummie)) tussen mijn tandvlees en mijn tand en ik kan het niet wegkrijgen . Tering! @ Gabrie: thanks winterslaap?! hmmmmm heerlijk! @ bittersweet: welkom 150 ie ??? hmmmm mocht je info hebben over je echo's en je wilt (ongevraagd) ongezouten advies van ervaringsdeskundigen? let us know Sanmen hebben we toch al bijna alles een keertje meegemaakt als poffertjeinbabymaakland. @meleka: ook zo'n uitzondering op de regel. Kun je ons ff vertellen hoe je zwanger raakt, dan kunnen we dat ook proberen. Misschien kunnen maartje/joontje/lin/nataly jou dan vertellen hoe je zwanger blijft . Zou best eens fijn zijn.... voor de verandering @ieoor = lief en is moe... ook winterslaap? ik stop er mee! ik ga aan het werk... ben ali-illigali naar de ha gegaan en heb uitgeklokt met dienstreis
Hallo allemaal, Van de dosis weet ik ook niet waarom ze niet hoger starten.Zal wel protocol zijn denk ik, maar ze hogen het toch evt na 6 dagen op als het niet voldoende blijkt te zijn. Weten jullie hoe vaak ze dit nog kunnen verhogen? Op dit moment voel ik me eigenlijk gelukkig heel erg goed,heb geen bijwerkingen van de deca. Is er trouwens iemand die ook weleens accupuntuur heeft gedaan. Ik doe het namelijk wel en voel me er erg goed bij. Heb nu 4 behandelingen gehad en dan dag voor terugplaatsing een behandeling en dag na terugplaatsing.Ben erg benieuwd of het gaat werken. Als laatste wil ik iedereen heel veel succes wensen met alles, dat onze grootste wens maar vervult mag gaan worden. groetjes
Bittersweet: Ik hoop dat je eerste echo gewoon goed is! Dat betekent dat je toch niet een echt POFfertje bent . En dat betekent goed nieuws Acupunctuur? check! en nee... geen resultaat... zie onderschrift
@juulzon: beetje late reactie, maar wat goed dat jullie doorgaan met icsi 4. Ik wil je heel veel succes wensen! En ik denk er net zo over als jij, heb ook t idee dat de nieuwelingen ook de eersten zijn die zwanger worden. EN DAS NIET EERLIJK! Ik gun t iedereen van harte natuurlijk, echt waar, maar de 'ouderen' mogen nu ook wel een x zwanger worden. @marjah: hoe gaat t met de donor? Slaan de hormonen goed aan?
Marjah ik ben jullie helemaal vergeten succes te wensen voor vandaag.... schaam...... Hoe is het gegaan vandaag? Hoe staat het ervoor? Medicatie ophogen of zo blijven spuiten? Wanneer terug? enzo? enzo? Vertel, vertel.
vanuit mijn heerlijke (naar katoen (joe no wat) en kerrie (ver-rotti) ruikende) holletje: hier gaat het wel aardig. Ben wel erg van slag geweest, maar dat komt door wat slecht nieuws van ecd vriendinnetje . We hopen het beste ! moet en sal! Vandaag FM1 en ik had een bms van 9.6 de donor had ongeveer 8 gemeten follikels (van de veel!!! 18 ofzo) 2 van 12, 2 van 8, 6 ertussen en de rest dus kleiner. Dus dat gaat de goede kant op. Woensdag mogen we weer . Eigenlijk donderdag, maar dan konden we beide niet. Misschien dus vrijdag nogmaals. We zullen zien Spannend hoor!!! Ik leef tussen hoop en vrees, maar meestal zonder verwachtingen. Of eigenlijk gewoon de verwachting dat de verwachting zich niet zal laten zien aan mij. Ben dus vrij negatief over de uitkomst, terwijl ik weet dat er hoop is. Zo verwarrend... mien: jij hebt ook al de nodige ervaring... hoop dat jij als oudje in ivf land, als nieuwtje in dit topic toch ook wel ff snel aan de beurt mag zijn. Het lijkt alleen wel dat alle nieuwe meiden snel swang worden... op zich hoopvol voor een aantal dames . Dus!!! meldt u zich hier en wordt zwanger! Zou wel een hoop geld besparen... misschien krijgt de rest dan gewoon meer pogingen vergoedt. Ieoor hoest? wat is je plan nu? lang niet gesproken... morgen avond? Kussie
Hallo dames vanaf ons vakantieadres op Tenerife. We hebben gewoon internet in ons appartement en mijn vriend heeft een kleine laptop meegenomen op vakantie. Dus kunnen we gewoon elke minuut van de dag internetten. Maar goed, ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie en dat jullie allemaal snel zwanger zijn want dat verdienen jullie. Ik voel me ook zo'n nieuweling die 'snel' zwanger is geraakt al hebben we wel 2 jaar in de MMM gezeten. Mijn eicelreserve is erg laag maar gelukkig zijn mijn emmy's wel van goede kwaliteit en zijn de zaadjes van vriendlief van top kwaliteit. Daarom is waarschijnlijk de 4e TP gelukt. Met mij gaat het goed, heb al een echte buik en voel het frummeltje nu elke dag weleen keertje bewegen. Hier op Tenerife is het echt geweldig, lekker weer, veel zon, zwemmen in de zee, met de huurauto op pad, zonnebaden, heerlijk uit eten en 's avonds op ons balkon buiten zitten onder de heldere sterrenhemel. Alleen de vliegreis van 4,5 uur was niet zo'n succes met een jongetje van bijna 3 die niet stil wil blijven zitten. We gaan vrijdag al weer naar huis. Liefs voor iedereen, Nataly
Lekker op vakantie, wat heerlijk Nataly. Ik ben helemaal niet jaloers Het was een koude dag hier. Echt brrrrrr. Geniet ervan meid. Marjah super spannend! Successsssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!
Spannend weer Marjah!! *duimmm* Nataly lekker op vakantie... Hmmmm kan ik ook wel gebruiken nu ik mn derde werkweek weer in ga @derest: ZWAAI! Ben de laatste dagen weinig aan het ZP'en (maar volop aan het what'sappen... (hé Marjah en Q ) Naast een druk Whatsapp bestaan dus ook weer aan het werk. Hoewel mn werk leuk is, vind ik het wel weer ff wennen om aan de slag te gaan. Daarnaast is mn rug ook een lastpak. Ik ben maandag door de MRI gegaan en ga daar vrijdag de uitslag van krijgen. Hoewel een hernia hebben ontzettend kut is, is het niet weten wat er aan de hand is bijna nog kutter dus ik hoop op een duidelijke uitslag (wat mij part zal dit de stempel een hernia krijgen, als het maar een stempel krijgt (en dus een behandelplan) want zonder stempel is het nog lastiger te behandelen. En de pijn is niet ineens weg als we niet weten wat de oorzaak is.... Dusssss... Beetje in het 'ruggetje is zielig coconnetje'. Potverdorie: ik moet van deze periode ontzettend genieten (en doe dat ook absoluut wel!!) maar pijnvrij qua rug zou het allemaal nog nét wat leuker maken. EINDE KLAAGZANG! Ik wil hier trouwens ook ff officieel aankondigen dat ik vanaf januari de BV ga afbouwen. Had het ook al ergens anders op het forum geschreven, maar wilde het hier dus ook ff zeggen... Hoewel ik inmiddels een ontzettend kutwijf en trollie ben... Gaan we er dus straks weer opnieuw voor!! Ik hoop op: samen zwanger met Marjah, Juulzon, Quinty, Meleka, Nathaly (of heb je dan al bijna geworpen?), Gabrie, Ieoor, Sikki (die mag pas over 28 weken werpen ) Mien84, Bittersweet... Ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten (ik gun het iedereen in dit topic enorm!!) Maar als ik niet tegelijk met jullie zal zwangeren, dan meen ik oprecht... Dan hoop ik dat jullie dan in ieder geval wel zwangeren. Hoe het eerst bij mij was: ''ik gun het iedereen zo, maar mezelf net ff wat meer'', is het nu zo: ''Ik gun het mezelf zo, maar (bijv.) een Juulzon en een Marjah net ff wat meer''. Ik heb wat mijn hartje begeert. Ik ben nu gelukkig (afgezien van mn zere rug AU! ). Mocht mijn meisje enigskind worden, dan ehh.. Moet ze jullie kindjes maar als lieve neefjes en nichtjes gaan zien! SO!! (Hopelijk blijft dit gevoel zo en ga ik nimmer meer voelen wat ik ooit voelde, au...) Kus!!
Marjah, ik hoop op wederom een mooie FM vandaag! Ik duim voor je!!! Juulz, jij dus ook binnenkort weer beginnen. Spannend! Ieoor, denk aan je! Alle meisjes een dikke knuffel!!!
Hihi Maartje Ik kan me er nog niets bij voorstellen hoor. Ben ook nog erg onzeker. Hoor de laatste tijd weer zoveel verhalen dat het bij 10-11 weken nog misgaat. Vriesje van dit forum, na 3 ICSI's bij 10,4 weken alsnog mis. En Anna bij 11,2 weken en Bob van het geen zaadcel gevonden topic bij 11,4 weken. De placenta moet het bij dit termijn gaan overnemen en daar wil het nog wel eens misgaan. Brrrrrrr
Zwaai zwaai zwaai allemaal! Sik, de magische 12 weken! Ik duim en fik en hoop zo dat het er goed uitziet! Dat de placenta werkt, dat je beebje mooi groeit en dat je mag genieten van zwanger zijn. Las als stiekeme meelezer op het Klingel topic over je beetje bloedverlies en ik schrok me een ongeluk. Hoop dat je gauw kunt genieten van jullie beeb in jouw buikje! Maartje, ik begrijp heel goed dat je je een kutwijf en trollie voelt en eerlijk gezegd vind ik het best slikken als ik lees dat veel van de MMM-meiden met wie ik al zo lang schrijf nu alweer voor een brusje gaan. Geen jaloezie, maar wel een kleine knoopje in de buik. Omdat er meiden zijn zoals Marjah, Quinty,Ieoor, Gabrie, Meleka, etc,... ik.... etc. etc. die ook zo graag een bolbuikje zouden willen. En wij vinden dat het nu onze beurt is. Maar ik weet dat jij (en de andere meiden die voor een brusje gaan) hun 'plekje' zo aan ons zouden afstaan. En als ik heel eerlijk ben, ik geef jou (jullie!) meer dan 100% gelijk!!!! Zou hetzelfde doen hoor!!! Helemaal omdat jij van een groot gezin droomt, omdat je een POF-fertje bent en weet dat het een beetje een nu-of-nooit-verhaal is. Kan me ook voorstellen dat het dubbel is, omdat borstvoeding geven aan je kleine meis zo bijzonder is. Zo vertrouwd, zoiets intiems. Maar wat ik al zei, het is voor jou ook een verhaal van 'langer wachten zorgt misschien voor nog kleinere kansen dan de kansen al klein zijn'. Dus al zou ik het heel oneerlijk van Moeder Natuur vinden als wij Nog Niet Zwangeren / Nog niet Mama's dat nog steeds niet zijn als jij zwanger bent van het brusje van mini-maartje, ik begrijp het wel!!! En hoop, zoals je zegt, dat we een tijdje samen mogen zwangeren!!! Hoop niet dat je mijn berichtje verkeerd op vat, maar ach, je kent me, dus je weet dat ik je wel groot gelijk geef en hetzelfde zou doen, ha ha! Onwijs balen trouwens van die nare rug. Dan voel je je echt zo 'hulpeloos'. En rugpijn is zo gemeen . Beterschap, doe voorzichtig hé!!! Ieoor, gabrie, quinty, Meleka, hoest met u? *ben ik niemand vergeten*? En Nataly, vakantieganger, lekker aan het genieten??? Marjah.... Had je nog gepbt! Knuff voor jou!!! Hier: de eerste deca zit er weer in! Vrijdag de menopur (300eh) erbij, dan stop ik de 15e weer met de deca (na 7 dagen) en de 18e echo!!! Spannend!!! Ga zo slapen!!! Knuff voor allemaal! xxx