Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi lieve meiden,

Gaapieee!! Vannacht had ik de eer om tussen 00.00 uur en half 8 mijn meisje 6 keer te voeden. Ik heb dan om half 8 ook besloten dat het vandaag een bank-hang dag gaat worden. :)

@Sikki: Ja, die angst van of het allemaal wel goed gaat ondanks de 12 weken heb ik ook gehad... Zelfs zo erg dat we onze laatste voor de 12 weken met ik meen 11.6 (meen ik zo uit mn hoofd, kan ook 10.6 zijn geweest) hebben gehad en toen pas weer met 15.6. Met 15.2 week hebben we onze kinderwagen besteld, ''Want mocht het toch fout gaan dan bestellen we hem wel weer af maar deze aanbieding is zo goed en de bestelling zal wel erg lang duren''. Met 15.4 week stond de kinderwagen in de gang, de buurvrouw was zo lief geweest om de deur ff open te doen voor de mensen van Gardo...... Huilend tegen Maartman toen gezegd dat hij hem maar boven moest neerzetten en die deur moest dichttrekken... 'Pas' toen we de echo met 15.6 hadden hebben we toen die donderdagavond de kinderwagen uit de dozen gehaald en in elkaar gezet om te kijken of 'ie compleet was...

Die angst... Ja, die had ik ook.
    En toch....
    p
    i
    j
    l
    t
    j
    e

n
    a
    a
    r

b
    e
    n
    e
    d
    e
    n

;)

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zo, en nu ff op Juulzon reageren :)

3. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Allereerst een *knuffel* voor Juulzon en al die andere lieve meiden hier die zo hard knokken!!!!!!!

Ik vind ook dat het nu jullie beurt is... Jij weet dat ik dat vind... ;) Ik zou mijn wens voor een tweede best (tijdelijk) in de ijskast willen zetten als ik daarmee bijv. jou zou kunnen helpen ook een wonder te krijgen... En dat meen ik, toen en nu nog steeds!!!

Het is alleen niet in mijn macht om iets te doen waarmee...
    Het is alleen zo dat er in mijn hartje nog ruimte over is.
    Maar we weten niet hoe lang er nog eicellen over zullen zijn.

Hoewel ik (heel ego) ontzettend hoop dat het bij die ene cryo die we nog hebben direct raak zal zijn, ga ik er meer van uit dat we meerdere pogingen weer nodig zullen hebben mocht het uberhaupt weer gaan lukken. Ook gezien de plannen van het huidige kabinet om de pogingen terug te brengen naar 1 vergoede poging willen we niet te lang wachten.

En echt, ik hoop gruwelijk dat jullie ook niet te lang meer hoeven te wachten.

Ik vat jouw berichtje helemaal niet verkeerd op!
    Ik weet inderdaad wat voor een lieverd jij bent!!! :)

De reden dat ik het hier ook schreef dat we weer willen gaan beginnen is niet om mensen pijn te doen, al weet ik dat dat onbedoeld wel gebeurt (sorry!!)
    Maar ik wilde het hier schrijven omdat ik de term 'januari' ook al elders op het forum had genoemd en ik niet wilde dat jullie hier het alleen via via zouden lezen. Dat zou ik laf van mijzelf hebben gevonden.

Om dan ff de volledige info te geven:
    Ik ga 2 januari de laatste volledige BV geven. Vanaf dan ga ik starten met 1 voeding per dag of per paar dagen te vervangen door KV (alsikdandaadwerkelijkhetlefheb). Zo dan langzaam aan 1 voeding er af totdat alles vervangen is. Dan bel ik met DD en mogen we voor onze eeste cryo. Er is geen wachtlijst voor 'herintreders' zoals wij. Ik verwacht dus in februari dan de TP, als 'ie goed ontdooid. Anders gaan we dus weer een verse hormoonmonsterpoging doen.

Ik lees dat je weer begonnen bent!!! :$:$:$
    Ik dacht steeds dat het nog enkele weken ging duren maar nee!! Het is 'al' zo ver. Nou ja, al?? Je hebt verdorie lang genoeg weer op deze poging moeten wachten!! Maar ik dacht dus pas over een paar weken kaarsjes aan te moeten steken, bossen in de fik te moeten gaan zetten maar ik ga zo dan maar eens opstaan van mn luie ass en de boel in het hens steken!! :)
    Heel veel succes lieve Juultje!!!
    Doe maar een 'Maartje': mislukte IVF's, maar een geslaagde ICSI!!!

Ik gun het je zo.

Jank!!

Fik!!!

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Maartje :)! Lieffie! Ach, we zitten toch wel op een lijn hoor!!! Want wat ik al schreef, ik zou 100.000% hetzelfde doen!!! En het zou wel fantastico zijn als er uit deze zelfde 'lichting' in een klaps een brusje blijft plakken.... Stel je voor!

Hier idd alweer een hormoonjunkje. Maar morgen pas een echte hoor, want dan mag ik ook mijn 2e shot menopur erbij.
    Van de deca merk ik nog niet veel. Ben inmiddels wel flink ongesteld na de pil. Maar ach, is voorlopig de laatste ongie *sprak ze hoopvol*, want ik ga voor Maartje :) :)

Enne, niet schrikken als jullie de tijd zien waarop ik dit plaats, want mijn compu pakt nog de zomertijd. Al ga ik nu wel slapen en morgenochtend uitslapen!!!!

Knuffel voor allemaal!!!

xxx

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle succes van de wereld Juulzon!!!!!

6. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    Ik wens je ook heel veel succes juulzon:)! En marjah, maartje(brusje) en de rest natuurlijk. Ik ga weer terug naar mijn eigen topic, maar wil jullie erg bedanken voor jullie adviezen.

Wij hebben dinsdag een erg verhelderend gesprek gehad met de ivf arts. Zij geloven echt niet dat ik bijna geen eicellen meer heb, maar dat mijn eicelkwaliteit niet goed is of ms omdat mienman en ik geen goede match zijn. In jan of feb beginnen met hoogste dosis puregon en hopen op een mooi elftal of ms wel meer;). En hopen dat er tenminste 1 mooie emmy uit komt:D.

Ik kom af en toe nog wel ff spieken, want ben toch wel erg benieuwd hoe t jullie vergaat:). Succes meiden!

Heel veel liefs mien

7. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hallo daar ben ik weer.

Ik ben ontzettend moe, maar ik zal jullie toch even 11 samenvatting geven van de afgelopen tijd. Maandag lagen er ongeveer acht follikels klaar van ongeveer 11,7. Doen we er woensdag waren waren de grootste ondertussen 15,7. Dat viel eigenlijk wel tegen me hadden verwacht dat de de groei al veel sneller zou gaan en dat de punctie misschien wel op zaterdag zou zijn. Doordat de groei wat tegenviel dachten we dat het mogelijk maandag of zondag zou gaan worden, dus had de donor al van alles moeten regelen met haar werk. Vrijdag had ze waarschijnlijk dokter kraai, in ieder geval was het een rustige man die rustig alle metingen deed. De grootste Follikel was nu 17! we hadden er drie van 17 drie van 16 vier van vijf 10 één van 14 één van 13 en drie van 12. Dat was op zich natuurlijk een mooie score maar hij dacht dat al die kleinste ook nog mee gingen doen, dus daarom stelde hij voor om dinsdag de punctie plaats te laat vinden. Op zich wel mooi, maar nu moest het donor weer al haar plannen omgooien en op haar werk alles regelen. ze was er niet erg blij mee maar stel je eens voor: 15 en er zijn zelfs nog een aantal kleintjes die niet eens geteld zijn.
    Als de punctie nu eens wel lukt dan hoop ik natuurlijk op 15 eicellen maar als het net zo gaat als de vorige keer dan zijn we te en misschien hooguit 10 zijn. Ik hoop zo op een goed resultaat ik ben er zo aan toe. Dan nog even bevruchten en blijven plakken.

De afgelopen week is zwaar geweest. Q had mogelijk een miskraam vorige week, achteraf bleek het gelukkig mee te vallen. Ze heeft vrijdag het hartje zien kloppen. Nu ik nog, ik moet nog zwanger worden van eicel donatie. Zij heeft die tweede streep al. Ik had al mijn hoop daar op gevestigd. Zij is gelukkig zwanger geworden. Dat is mijn voorbeeld. Maar hoe blij ik ook voor haar was, hoeveel verdriet ik voelde. Zij had die tweede streep en ik nog niet. Maandag ochtend kreeg ik een sms, het bloed stroomde bij Q er uit en ze was helemaal in paniek. ze belde me daarna ook huilend op. Ik heb echt moeten huilen. Zo gek! Eerst ik ben jaloers op haar tweede streep en dat geeft hoop, maar ook veel verdriet. Waarom ik niet? Nu heeft ze mogelijk een miskraam, en nu raak ik in paniek. Wat moet dat nou. Zwanger worden is tot daar aan toe. Maar zwanger blijven is een kunst. Dat kan natuurlijk ook voor mij gelden, als ik ooit in die twee streep mag krijgen. Hoop en vrees liggen dicht bij elkaar. Ik ben moe en ik ben heel onzeker en angstig en negatief. De afgelopen week zat ik op de bank met mijn man, ik zat te denken en te filosoferen over adoptie. Want stel dat deze poging niet gaat lukken! Dat is mogelijk en dan? Als we gaan adopteren, dan duurt het mogelijk nog twee jaar voordat het zover is. En dan? Is het dan nog crisis? Stel je eens voor, zijn we eindelijk aan de beurt met adoptie, is het geld op door de crisis. Dat zou toch rampzalig zijn. En weer zat ik in mijn holletje, in een diep dal en de weg naar boven is heel lang en donker. .

Alles speelt door mijn hoofd, iedereen wordt maar zwanger, en ik niet. Zo oneerlijk. Ik heb heerlijk gekletst met ieoor en met juulzon. Iedereen lijkt over te steken naar de andere kant, maar gelukkig heb ik die meiden nog. samen in hetzelfde schuitje en hopelijk ooit samen zwanger. Ik hoop het zo...
    Hun verhalen zijn zo herkenbaar. Ik ben er zo blij mee dat ik met hen mijn gevoel kan delen. We zitten in hetzelfde schuitje, wanneer zien wij eens de kade? Ik hoop dan dat we op die kade kunnen springen en dat we enige houvast hebben. En dat wij ook ons kindje in onze armen hebben, en dat op de club behoren. Ik ben er zo ontzettend aan toe. Ik verlang er zo naar. Ik hoop zo .

Het verdriet wordt steeds erger, ik baal. Ik ben zo moe, ik zit tegen op geven aan. Hoe lang moeten wij nog doorgaan? Ik weet het, ik ben net een poging bezig die hoopvol is. Maar ik weet gewoon niet hoe dit gaat eindigen. Kon iemand mij dit maar vertellen?! Als je dat weet, weet je hoe lang je nog door moet gaan in hoeveel energie ik nog in moet steken... Maar deze onzekerheid is ondraaglijk, hoe lang? Hoe lang gaan wij nog door? Hoe langmoeten wij nog wachten? Wordt 2012 ons jaar?

Ik lees weinig terug. Ik ben zo moe, te moe om terug te lezen en energie in zwangerschaps pagina te steken. Ik mis jullie wel en ik wil echt op de hoogte blijven. Maar ik zit in mijn holletje en je kan er maar moeizaam uit kruipen. De weg naar buiten is lang en donker.

Juulzon heel veel succes met je poging, ik denk aan je. Ik zou zo graag met jou zwanger willen zijn, dat we samen kunnen terugkijken op deze afgelopen periode. Ik hou je handje vast. Ik hoop dat Gent je brengt wat je wilt hebben, dat kindje. Je bent een lieve meid, en wat zou je een lieve moeder kunnen zijn. Ik hoop dat je het ooit mag meemaken en dat jouw kindje van jou kan genieten, van jou kan leren en jij kan genieten van jou kindje. Ik hoop het zo voor je. Nog twee pogingen te gaan, maar je hebt zo verdiend. Bijna is het zover, de eerste spruit gaat er bijna echt in. We lopen ze bijna samen op, ik hoop dat we samen zwanger zullen worden en zijn.

Ieoor, lieverd. Ik hoop zo dat je binnenkort ongesteld wordt. Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat je over tijd bent door een positieve test. Zodat je niet weer dit hele circus moet door maken. Ik weet dat je twijfelt over eiceldonatie en dat dit echt de laatste poging mogelijk is. Ik hoop voor je dat deze poging brengt wat je wil hebben, een kind. Ik zal voor je duimen, Fikken, klaveren et cetera.

Gabrie, hoe gaat het met jou, meisje. Weet jij al wanneer je weer gaat starten?

Mien, tot ziens misschien in een ander topic. Succes en sterkte, met alle behandelingen.

Meleka, mijn duimen blijven draaien voor jou.

Chickie=sikki, 12 weken en één dag. Wat goed zeg! Dit heb je vast gehaald. Gefeliciteerd!

Maartje, ik hoop voor je dat deze nieuwe ronde gewoon gaat brengen wat je wilt hebben. Ook al ben je een trol, en heb jij wat ik wil hebben, toch hoop ik dat het voor jou heel snel raken zal zijn. En dat je de tweede in je armen kunnen sluiten. Zie je dinsdag middag na de punctie! Punctie is om 9.00 uur, dus mogelijk ben ik rond 12.00 thuis, dan kan ik rond 1300 wel weer in de auto springen. Hoop ik

Ik ben tijdelijk gestopt met Whatsappen met Maartje en Q. Ik kon het niet meer aan. De meiden zijn in een ander stadium dan had ik ben. Niet verkeerd, maar ik kan er even niets mee. We hebben besloten om 2 groepen aan te maken. Een voor geneuzel en zwanger worden (van de eerste) de andere voor zwangerschappen (bestaande en voor de tweede). Daar ben ik blij om. De energie die dat whatsappen de afgelopen week gekost heeft is teveel.

Mocht ik rare dingen geschreven hebben, dan kan dat komen omdat ik dit berichtje heb gedicteerd via spraak herkenning. Zo lui ben ik dus.

8. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    was ff oefenen, maar nu heb ik toch wel een giga verhaal, zonder een rsi arm te kweken ;)

Ik merk wel dat schrijven beter werkt... je kunt makkelijker terug lezen en overdenken. Was maar een probeersel ;)

kus

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Marjah ik krijg bijna traantjes van jouw verhaal.
    Het raakt me echt wat je allemaal schrijft.

Ik heb de antwoorden ook niet, een ook ik zit dichterbij opgeven dan bij doorvechten.

het is zo F*CKNG oneerlijk.

Ik kan alleen maar ontzettend hard hopen op een prachtig wonder voor jullie.

Weet dat ik aan je denk; en als je je verhaal kwijt moet; je weet me te vinden.

Liefs,

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Andere meiden; sorry dat ik er bijna niet ben.
    Ik denk wel aan jullie, maar ik ben er, net als Marjah, zo klaar mee.
    Ik kan het echt even niet opbrengen.

Ik ben al bijna een week 'overtijd'. Maar ik heb nog niet eens de moeite genomen om een test te doen.
    Mijn cyclus zal wel overhoop liggen, of helemaal gestopt zijn. Het zal vast weer iets zijn maar niet dat ENE.

Ik ga een boterhammetje eten.

x

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Oja, dat spraakherkenning gebeuren. Dat is een supergoed idee!
    Ik vind dat het prima zijn werk heeft gedaan.

x

12. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Kost wel ff hoor... Ik vergeef steeds punt of komma te zeggen. En elke ehhhhhh of stilte is al een probleem. En... Je weeg soms niet waar je bent door al die onderbrekingen.

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Shit, zit ook al met tranen bij jouw schrijfsel lieve Marjah. En iejoor, ik zou willen dat je stiekem toch als Wonder des Wonderen positief test....

Hou het even kort, want heb giga koppijn. Eerst even in bad liggen en dan misschien vanavond nog even kletsen. Misschien.... Misschien ook niet...

Knuff voor allemaal.

PS
    Sikki, ALS je hier nog eens meeleest, had het met Marjah nog over mijn spuitschema. Hoe zag jouw Gents spuitschema eruit, voeg ik mij af????

xxxx

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Werknamen voor Marjah: Hope en Miracle ;)

15. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meissies,

Allereerst lieve Marjah… Jouw verhaal bezorgde mij, ondanks dat ik al wel wist dat jij je nu zo voelt, toch een enorme brok in mijn keel. Zo puur, zo heftig, zo herkenbaar… Jouw verdriet, je ansgt, je onzekerheid, je moeheid… *knuffel*
    Ik hoop met heel mijn hart dat er een moment komt dat jij trollenpraat herkenbaar en fijn gaat vinden… Omdat je dan zelf de grootste trol ever bent… Ik weet dat je daar niet meer over durft te hopen, te dromen… Maar ik doe dat nog wel voor jou. Op dat er een moment mag komen dat………

*KNUFFEL*

Ik zie je dinsdag en en ga je dan platknuffelen!!
    PS wat een handig programma, zo’n spraakherkenner!! :)

Juultje, heel veel succes met de hormoonmonstertjes. Ga jij maar voor een Maartje. Het wordt je net als bij Marjah (en Ieoor en en en…) ontzettend gegund…
    Heb je vanmorgen wel een beetje uitgeslapen??? ;)

Veel succes Mien84!!

Ieoor, knuffel!! ‘Het zal vast weer iets zijn maar niet dat ENE’….
    :(
    Nog een dikke knuffel…. Wat zou het toch mooi zijn als je er helemaal naast zou zitten, maar helaas kennen wij, pofferige mmmeisjes zichzelf verrekte goed… Helaas….
    BTW, iemand heeft mij onlangs een vriendjes uitnodiging per Hyves of Facebook (of was het nou beiden??) naar mij gestuurd. Iets in mij zegt dat jij dat was. Alleen ik weet ’t niet zeker en ik voeg niemand toe als ik niet zeker weet wie het is… Zijt hij het??

megapletknuffel!!

16. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    meiden, ik ga wat dappers doen. Ik ga met mijn vriendin en haar kinderen naar zo een overdekt speel paradijs, maar dan een zwem variant ervan. Ik ben benieuwd.

Ik vind het wel lief, dat zij aan mij denkt. Anderen
    Denken gelijk dat ik dit soort dingen niet leuk zou vinden.

Gister avond en zijn we met de donor en haar man uit eten gegaan, naar de Thai. Dat was erg gezellig. We hebben lekker zitten kletsen over van alles en nog wat.

Al het geschuif met werk voor de aankomende week, gaan haar collega's zich wel af en toe wat af vragen.

Haar cheffin heeft niets je gezegd en ze hebben er ook nog niet naar gevraagd. Maar verdacht is het wel. De donor heefttegen haar cheffin gezegd dat dit hopelijk de laatste keer is. Maar het lijkt dus wel dat ze zelfs nog een derde poging overweegt, maar ik weet niet of ik dat wel wil.Ze sluit het in ieder geval niet uit. Heel bijzonder die meid. Ik vraag me ook wel eens af waar ik dit aan verdiend heb, ze is zo lief.

Ieoor, heb je al getest?

Juulzon, hoe gaat het met die hoofdpijn? Heb je mijn sms'je ontvangen? Kus
    Fijne zondag!
    Later!

17. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Lieve meisjes, ik weet soms ook niet meer wat ik moet zeggen om het iets te verzachten.
    Jullie weten dat ik helemaal begrijp hoe jullie je voelen.
    Alleen ben ik op dit moment wellicht niet de persoon van wie het zou willen horen.

Hoewel ik jullie ontzettend in mijn bootje wens, ben ik blij dat jullie niet alleen in jullie bootje zitten.
    Maar nog mooier zou zijn als dat bootje over niet al te lange tijd zonder passagiers heel ver weg dwaalt.

Lieverds, ik denk aan jullie!!!

Juulz, ik zag nog een vraag voorbij komen.
    Ik moest ik Gent altijd beginnen met de deca op dag 1 en dan op dag 3 de menopur er bij.
    Wel spoot ik altijd altijd halve spuitjes deca, omdat ik zo'n onregelmatige follikelgroei had.
    Met de deca ging ik altijd door tot de dag waarop ik de pregnyl zette. Dit was bij mij op eigen verzoek, omdat ik ooit eens een vervroegde eisprong heb gehad (vlak voor de punctie) en ik dat nooit meer wilde meemaken.

Succes!!!

Marjah, ik duim voor een fantastische opbrengst!
    Dit moet 'm gewoon worden!

Ieoor, overtijd...
    Wat wens ik jou een groot wonder!
    En anders toch nog door met een laatste poging?
    Ik zal mijn laatste 2 menopur ampullen naar je opsturen!

Knuffel!!!

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Hey Sik,

lief dat ik post van je ga krijgen. Dat is altijd fijn.

Nee, hier nog steeds niet getest. Ik heb al zoveel blanke tests gezien. Voorlopig ga ik me er niet aan wagen.

Marjah; heb je je er dapper doorheen geslagen? Jij durft wel; naar een kinderspeelparadijs. Ik moet er niet aan denken....

Andere meiden; hoe gaat het ermee?

Bah morgen weer werken.
    Manlief is ziek, en ik zit al een paar weken tegen beetje ziek worden aan.

Truste.

19. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Sik: Joe is lief

Ieoor: kussie voor je stoere man! Wat heeft ie?

@hier: alles is goed en het was heul leuk! Niet al te druk, dus dat viel mee. Ben alleen er matig ovoedend bezig geweest bij het kind van een vreemde vent. Mannetje spuugde en daar was ik niet van gediend;)

Donor heeft voor de laatste keer gespoten :)
    Yeah!

20. bittersweet

bittersweet Bekend lid

Oct 23, 2011
    692
    0
    0
    Hoi Meiden,

Tijdje even niets van mij laten horen,maar ik wilde toch even mijn hart luchten.Vandaag eerste ivf echo gehad. Was een beetje teleurstellend vond ikzelf.Er waren 3 eiblaasjes te zien de grootste was nu 8mm,dus eigenlijk nog heel klein. Heb nu 6 dagen gonal-f 150 geprikt. Nu waren er al die gezegd hebben dat dit vrij laag is. De arts vertelde mij dat er niet meer uit te halen valt en dat ik al blij mag zijn als er al 1 eiblaasje ontstaat. Punctie gaat zowiezo wel door als zegoed doorgroeien ook als het er 1 is. Nu vraag ik mij af of dit wel allemaal waar is of er echt niet meer uit te halen valt met hogere dosis medicatie bv.Wat is jullie ervaring, want ik ben wat dat betreft echt een leek omdat het mijn eerste ivf is. Hoop dat er zijn die mij goede tipsen en adviezen kunnen geven hoe hier ook op in te gaan bij de artsen? Moet vrijdag weer terug voor 2e fm. Graag hoor ik van jullie.

Groetjes
    Bittersweet

Share This Page