marjah... Tja.. aangezien ik zo'n mutsefluts ben die zelfs na NOD.. negatief test.... en op 14 dpo streepjes heb gehad van: het "verschijnt na afleestijd en staatie er nu wel of niet-niveau" met ochtendurine trouwens..... ben ik zo-eentje... die gewoon nog mee afwacht..... ennuhhh hopelijk lijk je meer op mij dan je denkt.... Vanavond al niet veel drinken... en morgen met ochtendurine.... *duim, duim duim*.... Veel sterkte, beterschap met je vader.... pfffff.... alles bij elkaar.....
Marjah, je wilt het vast niet horen, dus ik zeg het niet... Maar als, als, als je het me zou vragen, dan zou ik zeggen: het is nog wel een beetje te vroeg. Maar dat vraag je me niet, dus ik zeg niets Ik hoop alleen maar voor je meid! (al realiseer ik me heel goed dat als je al zo lang in de mmm zit, je je eigen lichaam inmiddels wel kent) Dikke knuffel! (Andere meiden 'in de wacht' natuurlijk ook, maar jullie ken ik niet. Misschien vinden jullie het dus wel brutaal dat ik zomaar inbreek...)
Uiteraard kan een klingel doen, zoals blijkbaar een aantal van jullie ook al gedaan hebben, maar het voelde de een op andere dag anders. Van pijntjes naar niks en dat is al een aantal keer geen goed teken geweest. Ach ik test morgen ook wel hoor testen genoeg...
Lieve Marjah, Tja wat kan ik zeggen om het leed te verzachten? Ik hoop dat je eea kan verwerken. Het is niet niks al deze teleurstellingen, hormonen enz. Het blijft @#$#$@#$! Ik leef met je mee! Een dikke knuffel en misschien....heel misschien....morgen toch nog een streepje!
Marjah ik denk ook dat het nog wit kan zijn doordat het vrij vroeg is of zit ik er dan naast?.... Sterkte iig meid!!!!!! @hier; vraag aan de dames; morgen punctie. Drie of misschien 4/5 eicellen die geprikt worden: is dat snel voorbij en daardoor logischer om geen extra pijnstilling te vragen dmv infuus of zeggen jullie wel doen want het is wel een optie ik heb gewoon geen zin om pijn te lijden als het niet hoeft! Hoe ervaren jullie een punctie over het algemeen? Ik ben geen aansteller maar pijn hoeft niet vind ik.... Hoop op nog wat input. X
Astarte is een moeilijke vraag. Ieders pijngrens ligt verschillend. Bij mij zijn er gisteren 7 follikels aangeprikt. Heb geen narcose gehad maar wel pijnstilling. Voor mij was het allemaal goed te verdragen. Het is een soort van een doffe pijn wat ik voelde. Heb tot nu toe 4 puncties gehad en het viel mij allemaal mee. En bij weinig eicellen ben je zo klaar. Het voorbereiden van de behandeling duurt langer dan die hele punctie. Sterkte morgen en ik hoop dat ze inderdaad 5 eicellen kunnen vinden!!
Marjah, wat kan ik zeggen... Ik wil zoveel zeggen, maar weet niets zinnigs te zeggen. O wat ken ik de momenten die je nu doormaakt. Maar toch ook weer niet, want met donoreicellen maakt het natuurlijk wel een beetje anders kan ik me zo voorstellen. Ik geef je gewoon maar even een dikke knuffel en zeg verder niets... KNUFFEL!!!!!!!!!
Astarte, ik heb 9 puncties gehad. Een heleboel in DD met narcose, maar ook een paar met alleen pijnstilling en geen verdoving. Ik vond het allemaal goed te doen, maar ik had dan ook maximaal 8 follikels die werden aangeprikt. Daarnaast heb ik ook eens een hysteroscopie gehad zonder verdoving en is er toen 4 mm gedilateerd bij mij. Ik heb er ´niets´ van gevoeld. Terwijl anderen er heel veel pijn bij hadden en echt onder narcose moesten. Kortom, er is niets over te zeggen. Iedereen reageert weer anders. Succes!
Dames,............helaas heel erg slecht nieuws hier. Het waren 7 eicellen maar er is geen ICSI toegepast. Weet nog niet waarom niet. Of ze waren niet rijp of....ze vielen uit elkaar. 7 december krijgen we hier een antwoord op. Wat een dag............wat een W@#$#@$# zooi. Wat haat ik dit hele gebeuren. Ik ga ff een tijdje onderduiken..........
Hi Gabrie! Dank voor je reactie! Vraag: wel pijnstillend middel had jij en dat is ook bij mij de optie; het is een morfine die je dam krijgt geen narcose. Ik neem dus aan dat jij ook morfine hebt gehad in Duitsland? Is dat daar standaard en via infuus? Als ik geen morfine krijg heb ik enkel zetpillen en de joehoe fijn prikken in de vaginawand... Waren die andere puncties qua hoeveelheid het zelfde? Follikels? En waren die ook met een morfine oid? Ik hoop voor jou op mooie bevruchtingen!!! Weet je dat vrijdag? X
O nee Gabrie!!! Ik lees nu net pas je bericht!!!! Wat klote zeg!!!!!! O wat den teleurstellingen hier zeg ik voel echt met je mee want moeilijk, naar en #%^*+!...... Sterkte hiermee ik ben benieuwd waarom er niets gebeurd is?!!! Xxx
Sikki dank. Maar je weet het dus pas na een punctie hoe je reageert. Ik wacht het af maar heb besloten voor extra pijnstillend middel te gaan dmv infuus. Waarom afwachten en proberen. X
Och nee Gabrie, 7 eicellen en dan verder helemaal niks, ik ben ook benieuwd wat er met die eicellen aan de hand is, waarom ze niet bevrucht kunnen worden. Wachten tot 7 december, pfffffffffffffffffffffffff!!!!! Duik maar even onder en je weet het, wij zijn er voor je om je te steunen.
Ik zelf twijfel er aan of het niet te snel is gegaan kan dat? In Nederland was ik langer bezig met stimuleren. Een dag of 17. In DD heb ik maar 8,5 dag gespoten.
Wat een kl*te nieuws hier.... had zo gehoopt op een tuurstreepje. Gabrie wat **&^*^*(## voor jou ook.... geen bevruchting. Las laatst ergens anders over een DD ganger...5 of 6 eicellen geen bevruchting. Ik had in DD ook geen bevruchting met 5 eicellen. Alle 5 niet rijp. Blijf erbij dat de punctie toen veel te vroeg is uitgevoerd (dag 12) Heb de poging daarna op mijn verzoek de punctie pas op dag 14 gehad. 't blijft ruk allemaal.
Jeetje Gabrie, 7 eicellen en helemaal geen bevruchtingen??? Wat ontzettend KUT!!!!! Waren ze wel rijp dan? Ik ben benieuwd wat jullie 7 december te horen krijgen. Dikke knuffel meid!