Lieve Marjah, Tuurlijk mag je het allemaal helemaal kut vinden (ik schrijf het woord gewoon op want het is niet anders) en heel erg hard en veel huilen, ik wou dat het anders was. Wees maar heel erg boos en verdrietig en schop tegen alles aan wat je nu NIET kunt hebben. Ik schrik van het nieuws van Quinty, had goede hoop maar nu is daar ook de twijfel toegeslagen. Ik heb van week 5 tot week 12 elke 3 tot 4 dagen wat bruin/rood bloedverlies gehad en ben daar ook heel erg van geschrokken. Gelukkig bleek bij mij alles goed en ik duim dat dit bij Quinty ook zo is. Heeft zij al een kloppend hartje gezien en gehoord?
Dames, is er meer kans op een slecht embryo als je AMH laag is?....... Als dat zo is, zijn mijn kansen wel heel minimaal.... En Juulzon, ik ben toch ook erg benieuwd wat de artsen zeggen als deze poging niet gelukt is (en dat denk ik heel sterk helaas....) qua hoeveelheid meer gonal f. Dank voor je input hierover! Gabrie, Hoe is t nu met jou?. Brigges, zelfde vraag? Meleka, zelfde vraag? .....................
Wat een k.. jaar, wat een k..zooi! Marjah ik voel met je mee. Marjah ik huil met je mee. Ik heb zo een zin om iemand voor zijn bekkie te slaan weet alleen nog niet wie??!! Quinty veel sterkte ik hoop dat er niets aan de hand is! As, ehh wat ik heb begrepen is dat inderdaad zo MAAR we gaan voor kwaliteit bij jou! Juultje voor jou een dikke vette knuffel en geen deca meer voor jou! Meleka hoe is het met je?
Astarte: kan, maar hoeft niet. Ook met veel eicellen kun je ook een slechte kwaliteit embryo's hebben. Rustig afwachten dus... Duim voor je
Astarte, mijn AMH is slechts 0,10 maar die eitjes die ik nog heb zijn van goede kwaliteit. Ik had maar 4 eitjes (en 3 TP's) nodig om zwanger te worden. Al mijn eitjes zijn bevrucht en dat zegt volgens mij ook wel wat over de kwaliteit van de eitjes en van het zaad natuurlijk.
BAH! baal! niet zo dat ik echt verdrietig ben, maar dat ik zo ontzettend klaar ben met deze ellende. Ik heb er geen zin meer in... aan de andere kant kan ik niet opgeven... ik wil zoooooooo graag ik vind het ook zo ontzettend kut dat ik wel een mk heb gehad en dus gewoon weet dat ik het kan... en dat er @#$^&*@#$%^&*#$%^&*daarna nooit meer iets is gekomen. @#$^&*(@#$&*(#$%&*(@#$^&*(%^&*(
whahahahahaha IK BEN OOK GEEN KNEUS! IK BEN OOK GEEN KNEUS! IK BEN OOK GEEN KNEUS! IK BEN OOK GEEN KNEUS! IK BEN OOK GEEN KNEUS! IK BEN OOK GEEN KNEUS! IK BEN OOK GEEN KNEUS! IK BEN OOK GEEN KNEUS! Ik ben super woman! Heeft ook geen kinderen, toch?
Ik wil niemand voor het hoofd stoten MAAR deze kwam ik tegen op het net...... Kon er wel om lachen en daarna kon ik er om huilen want eigenlijk wil ik dat allemaal WEL. Wij kunnen 's nachts lekker doorslapen Wij hoeven geen poepluiers te verschonen, net na het eten Geen last van doorkomende tandjes. Onze buiken blijven onuitgerekt (BEHALVE DIE VAN MIJ DAN!! ) Wij kunnen lekker een dagje weg. Zonder volgeladen auto, jengelende baby's, middagslaapjes etc. Wij worden niet gestoord tijdens het 'bedrijven van de liefde' 's nachts We hoeven niet op de pampers aanbieding te letten. Wij hoeven nooit oppas te regelen, hebben nooit regeldagjes, geen (peuter)puber ellende, geen zakgeld hoeven uitdelen, niet uitscheuren tijdens een bevalling, geen streepjescode-buik (Ook die buik heb ik al
je vergat de bekkeninstabiliteit de 250.000 euro die een kind kost tot aan zijn 18e geen drugsverslaving of hangpuber geen nachten wakker omdat je dochter weer niet heeft gebeld waar ze uithangt en doodleuk om 4.35 uur dronken en half naakt het huis binnen strompeld
Lieve lieve meisjes, Wat word ik toch weer verdrietig van het nieuws hier. Marjah, OMO :x Bah bah bah! O wat heb ik het anders gehoopt en had ik het graag anders gezien!!! Je wilt het zoooooo graag. Maar wat je ook doet, het mag nog steeds niet zo zijn. En wat je zegt, ooit in een ver verleden mocht het wel heel even zo zijn... Waarom kan het dan in de nabije toekomst niet zo zijn??? Dikke knuffel!!! Gabrie, van jouw verhaal word ik ook helemaal stil. Zoveel eicellen en niets bevrucht. Hoe kan dat toch!!! Asarte, 1 eicel? Het kan wel hoor! Ik had ook eens 1 eicel en daar kwam een heel mooi topembryootje uit. Dat hoop ik ook voor jou! Meleka, hcg wel gestegen maar niet genoeg? Ik duim voor meer hcg!!! En Juulz, eitjes gesprongen, benut en nu maar weer wachten op dat ene wonder wat iedereen moet doen verbazen inclusief jullie zelf. En dan ook nog Quinty met bloedverlies. Vrijdag toch weer een echo? Ik duim dat het wondertje blijft zitten waar het zit! Lieve meisjes, dikke knuffels voor jullie allemaal!!!
Marjah = lief (staat bovenaan in dikke van dale) En ook bovenaan in de moet zwanger worden lijst. Op een gedeelde plek welteverstaan met heel veel andere meisjes hier!!! Marjah, je bent zo sterk! Echt! Heb je de hoop voor deze poging al helemaal opgegeven? Of stiekem nog wel even doorgaan met medicatie want je weet maar nooit! Misschien maak jij wel je eigen wonder verhaal... O wat hoop ik dat!!!!!!!!! Of denk je al aan de cryo's? Over hoe en wanneer? KNUFFEL!!! En fijn dat Quinty een mooie echo had!
haha, nou ik dacht van het weekend al aan de cryo's en ik was al aan het rekenen, omdat het mck met kerst dicht is. We gaan begin januari een weekje weg en ik was al aan het rekenen wanneer de echo en wanneer ongesteld. Doe ik de eerste echo ervoor of juist erna? duzzzz @wondertjes... zo wil alsie vandaag was.... zo wit istie waarschijnlijk morgen ook. maar dromen mag... okee... ik probeer te dromen
Fight bitches! Op naar een mooie cryo ontdooing voor Marjah!! Fijn dat Quinty een mooie echt heeft. Hoop dat wij ooit zover mogen komen. Juultje nog ff en dan mag je al weer aan het spuiten,snuiven, slikken en weet ik het allemaal voor rotzooi! Sikki je bent lief...............