Ik zou wel heel hard willen vloeken om alle ellende van alle meiden in dit topic :x @ Ego: Ik breng kutnieuws, het hcg is gezakt en miskraam nr 5 is een feit
Wat erg allemaal hier!!!!! Dikke knuffel voor Marjah, Gabrie, Juulzon en nu ook voor Meleka!!!!! Ik hoop op een goede bevruchting voor Astarte en een TP!!!!!!!! Wordt hier zo verdrietig van......................... alleen de goede echo van Quinty is positief nieuws. Sterkte jullie allemaal en ik denk aan jullie.
Nataly is lief................................. Meleka tja weet niet wat te zeggen...sterkte! Hoe vaak ik vandaag het woord KUT heb gebruikt niet normaal! Evengoed blijft het allemaal KUT.
Lieve meleka! Wat ku.!!!!! Heeeel veel sterkte ermee!!!!!!! Wat ontzettend jammer.... Andere dames, ik denk aan jullie....!!! @hier: erg moe wel gaan werken maar taai eerder af hoor.... Gaap.... Morgen uitslag en evt tp ik hoop het toch zo!!!!!! Liefs
Ik ben er nog hoor Nataly! Voel me steeds neutraler en denk nu: morgen weet ik het eindelijk!... Liefs!
Hallo dames, Hier een hele blije Astarte!!! Er is bevruchting geweest en er is een heel goed embryo uitgekomen!!!!!!!!!!!!!!! Joepieeeeee!!!!!!!! Vanmiddag om 14.00 de TP!!!!! Liefs!!!
Lieve Astarte, Gefeliciteerd en succes vanmiddag met de TP!!!! Toch nog goed nieuws hier in dit topic. Nu maar duimen dat dit een plakkertje zal zijn, succes met die vreselijke wachtweken.
Wat een fijn nieuws Astarte Dat konden we wel even gebruiken in dit topic. Ik hoop dat de wachtweken voor je voorbij vliegen! Succes!
Wauw een tp! goed meid Zeg juulzon en gabrie, hebben jullie een sms-je gekregen van mij? ben benieuwd naar jullie reactie ben een beetje ongeduldig @hier: een asiel in mijn hoofd en weet het ff niet meer.
en deze is dus nog erger, dus ik kon deze toch ook WEER niet laten Het leven is kut (Chipmunk style) - YouTube
Jullie weten toch ook nog wel wat mijn man zou doen als het ooit zou lukken? de sloepe eierdans - YouTube Maar dan naakt
Hallo meiden, Heb me een tijdje niet laten horen omdat het allemaal niet zo goed verlopen is. Had tijdens de follikel meting 2 follikels die mee groeiden. Zat in twijfel poging doorzetten of niet. Ik ben er toch voor gegaan op advies van de artsen,omdat ze zeiden dat er toch niet meer uit te halen viel. Vorige week donderdag punctie gehad.Wat me trouwens voor 200% meegevallen is gelukkig. Er werden 2 eicellen gevonden. Zondag kregen we tf dat er geen eitjes waren bevrucht helaas. Heb gister gesprek gehad met arts. Bleek dat er 1eitje een lelijke verkleuring had, dezewas niet bruikbaar en het andere eitje was helemaal niet bevrucht hoe dit kwam weten zij ook niet. Nu kregen we optie aangeboden of nog doorgaan met evt icsi met 150 gonal-f en decapeptyl (want hoge dosis medicatie of veranderen van medicatie daar willen ze niet aan, ze zeggen dat dit de kwaliteit van de eitjes niet zal verbeteren),of verder met eiceldonatie (mijn zus wil dat voor mij doen). Ik weet het zelf even niet meer en zit echt in dubio.Aan de ene kant wil ik nog 1 keer van mijzelf proberen zodat ik weet dat ik er alles uitgehaald hebt, aan de andere kant zeggen de artsen dan weer dat de kans wel superklein is dat het nog zal lukken van mijzelf. Zijn er trouwens meiden die mij meer kunnen vertellen hoe eiceldonatie precies in zijn werk gaat kwa maatschappelijk werk waar je een aantal gesprekken mee zal krijgen en wetten en regels enz. Verder iedereen heel veel succes en sterkte en hoor graag van jullie
Haai, Ik wil je uiteraard wel eens wat vertellen, maar heb ff niet zo veel puf. We kunnen ook eens bellen of msn-en?!
Hai Bittersweet, Hoeveel IVF pogingen krijg je van je verzekering vergoed??????? Bij mij heeft verandering van protocol en medicatie wel heel goed resultaat gehad. Ik heb 2 keer het lange protocol gehad met de pil, decapeptyl, de eerste keer 150 gonal-f en de tweede keer 300 menopur. De eerste keer had ik 0 eitjes en de tweede keer 1 eitje. De artsen (in Enschede) vertelden mij dat dat ik uitbehandeld was omdat ik maar zo eitjes had (AMH is 0,10). Ik ben toen overgestapt op Dusseldorf omdat ik nog 2 IVF pogingen had die door mijn verzekering vergoed zouden worden en ik wilde alle kansen benut hebben voordat ik over eiceldonatie ging praten (mijn beste vriendin wilde mijn donor worden). In DD kreeg ik het korte protocol, dus ongesteld, vanaf dag 3 450 Menopur, vanaf dag 8 ongeveer Cetrotide erbij en rond dag 15 de punctie. Ik had toen 5 eitjes die allemaal bevrucht zijn en uiteindelijk ben ik van het 4e terug geplaatste embryootje zwanger geworden. Ik zou dus niet zomaar accepteren dat ze zeggen "want hoge dosis medicatie of veranderen van medicatie daar willen ze niet aan, ze zeggen dat dit de kwaliteit van de eitjes niet zal verbeteren" zoals in jouw reactie staat. Bij mij heeft het dus wel geholpen. Met 150 Gonal-f met decapeptyl had ik 0 eitjes en met 450 menopur met cetrotide in het korte protocol had ik 5 eitjes die ook nog van goede kwaliteit waren en allemaal zijn bevrucht. Als je het niet probeert dan weet je ook niet of het werkt vooral als je nog pogingen over hebtdie door de verzekering vergoed worden. Succes met je beslissing.
Hoi Nataly1972, Ik heb nu 1 poging gedaan, dus krijg er nog 2 vergoed. Verder zie ik het zelf eigenlijk niet zo zitten om verder te gaan in een ander ziekenhuis. Hoe heb jij dat ervaren? Ik vindt het eigenlijk ook wel erg snel om nu al aan eiceldonatie te gaan denken heb amper kansen gehad. Kan je trouwens snel terecht in dusseldorf? Heb wel gelezen dat er een nederlandse arts is klopt dat? Moet je er vaak naartoe en worden daar ook alle onderzoeken weer opnieuw gedaan? Het is inderdaad wel iets om over na te denken. Ben er nog helemaal niet over uit en eigenlijk kan ik het zelf maar amper accepteren.