Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Voor mij kwam het ook volslagen onverwacht dat ze in Enschede tegen mij zeiden dat ik uitbehandeld was. Heb tranen met tuiten gehuild maar de volgende dag dacht ik al dan ga ik op zoek naar een ziekenhuis wat mij wel wil helpen. Ik had al hele goeie verhalen gehoord van Dusseldorf en omdat ik in Hengelo woon (1,5 uur rijden van DD) was de afstand nog te overzien.

Ik ben zo blij dat ik naar DD ben gegaan want als ik dat niet had gedaan dan was ik niet zwanger en moest ik maar proberen om op de 'natuurlijke' manier zwanger te worden. Ik wilde al mijn 3 vergoede kansen benutten voordat ik zou overstappen naar eiceldonatie.

In DD zit inderdaad een nederlands arts en nederlandse assistentes, de arts komt een beetje over als een verstrooide professor soms en het is vaak echt lopende band werk maar dan hoor je mij niet over klagen als het maar werkt. Ik had op 30 april mijn intake gesprek en ik ben begin mei al begonnen met het spuiten omdat mijn cyclus toen precies zo uitkwam en eind juli teste ik positief. Heb dus maar 3 maanden heen en weer gereist naar DD. Bij mij zijn niet alle onderzoeken opnieuw gedaan omdat ze mijn dossier uit Nederland hebben gekregen maar soms doen ze alles wel opnieuw of aanvullende onderzoeken. Maar goed, mijn resultaat is positief dus ik zou iedereen DD aanraden.

Ik hoor nu dat er soms wel een soort van wachtlijst is maar die is hooguit een paar maanden. Ik zou ze anders gewoon eens bellen en vragen, dat kost niets.

Begin in je eigen ziekenhuis eens over Menopur in combinatie met cetrotide, het schijnt dat vrouwen met weinig eitjes en van slechte kwaliteit beter reageren op Menopur omdat dit een natuurlijk hormoon is gemaakt uit de urine van vrouwen die in de overgang zitten. Kijk eens hoe zij daar op reageren en of ze er toch niet voor open staan. Zo nee, dan moet je je afvragen of je een second opinion gaat vragen.

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Boos!
    Kan op momenten alleen maar huilen.
    Kan alleen maar chaggo reageren op mijn man
    Buikpijn
    Angst voor de toekomst

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    *Huil!*

Als er iets zou zijn dat ik voor je zou kunnen doen...

*Huilt nog harder!!*
    Marjah, je bent zo'n leuk en lief mens!!
    Als ik het iemand met heel mn hart gun, dan ben jij het wel!! Wat is het toch fucked up om niets, niets te kunnen doen, behalve mijn schouder om op te leunen en mijn oortje om in te snarken... Any time!!

PS Marjahman, sterkte!! *ontwijkjedezekeerweldewasmand??*

Kutzooooooi!!

Kusje!!

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    :D
    ben niet op zolder en vent ligt in bed...

de wasmand is nog veilig ;)

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lijkt me dan verstandig voor hem om daar de hele dag in te blijven liggen ;)

Moet je vandaag nog verplicht rechtop zitten, pootjes geven en Sint gedichten voorlezen?
    Ik heb gisteravond het gedicht voor manlief afgemaakt....
    Hij moet hem hardop voorlezen... Gnagna gna....

;)

(Hij krijgt een groomer whahaha)

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Geen kindjes in de buurt, dus dat "feest" gaat ff lekker aan ons voorbij ...
    Gelukkig!

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Arme Marjah. Ik voel met je mee.

Dikke knuffel.

8. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Was net de stad in....overal maar dan ook echt overal krijsende kiddies die om pepernoten vroegen. Bah wat een k.feest is dat zeg.
    Al die kinderwagens met grut die tegen je aan rijden.

Marjah,....las vanochtend pas je sms ahumm.....

Heb dr. S een mail gestuurd en nog steeds geen antwoord...

As, succes met je terug geplaatste emmy. Hard broeden!

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo dames,
    He, wat vervelend Marjah, hoe K je je voelt. Ik voel met je mee!!!!.....Kom je de dagen een beetje door?....

Meleka, dank voor je berichtje!

Gabrie, je hebt dus nog niets gehoord? Nu komt 7 december wel heel dichtbij al...pfff..echt enorm balen voor je....

Sikki; ik hoop dat deze ene eicel inderdaad ook de goeie is die ik op ga zien groeien, net als wat jij schreef...! :D

@hier: TP is geweest en ging prima, man wat gaat dat snel ik dacht echt: zit dat wel goed????? Zo snel???!!! Hihi. Maar goed, nu even afwachten, 2 weken maar dat stelt op een mensenleven toch niets voor??? ;) :D :)
    Ik hoop maar dat het snel voorbij gaat, vandaag over 2 weken precies mag ik testen.
    Het embryo was trouwens 8-cellig! Helemaal top dus. Dat vond ik een heel fijn gevoel. Zo van: het doet het allemaal nog, zowel van mij als van man. Was ik heel blij mee. Ik hoop nu ZO dat het blijft plakken, dit kleine 8-cellige wonder! :D
    Weten jullie hoelang het duurt voordat het kan gaan nestelen, of nestelt????? En merk je daar iets van? Voor diegenen onder ons die dit al eerder meemaakten en zwanger bleken te blijven ook, merkte je nog iets lichamelijk, wanneer begin je zelf HCG aan te maken in deze situatie? Moet echt even wennen eraan en ook het idee dat ik nu technisch gezien zwanger ben en een embryo bij me draag is heel raar!.....Heel dubbel omdat je weet dat het ook mis kan gaan...Had gisteren wel weer steken in mijn eileider maar ik was erg druk geweest met de Sint enzo en merkte ook dat ik erg moe was (misschien ook vd Utrogestan) en dan is de punctie ook nog maar net geweest vd week dus tja alles bij elkaar denk ik....!

Ik duim.....ook voor iedereen hier in k.t situaties ....!

Liefs!

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Meleka, nou heb ik helemaal niet meer gereageerd op jou: jeetje wat is dit een rotnieuws meid!!!!!!! Wat een teleurstellingen voor jou, hoe houd je dit vol???????? Hoe kan het toch elke x misgaan??? Is daar iets van bekend...????? Heel veel sterkte en knuffels voor jou in deze situatie.....

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ow toch WEL gereageerd op Meleka......beetje in mijn eigen wereld geleefd de afgelopen week...sorry!!!!! xxx

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nataly, jij ook nog bedankt voor je reactie! Hoe gaat het met jou dan? Hoe voel jij je lichamelijk nu!??? xxx

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Snipperdesnot verkouden hier. Alleen maar in bed gelegen afgelopen dagen. Winterslaap. Morgen vroeg op, heb een interne cursus en ben vrijdagavond weer éven thuis en dan zaterdag weer op cursus... Als ik ongesteld word, Gent bellen en uitgangsecho. En dan 15 dec met vriendlief (en mijn spuiten) een weekend weg. En dan 2 dagen in NL, hopelijk controle in Gent en weer 3 dagen weg voor werk. Lekker druk dus... Hoe bedoel je afleiding zoeken...?

Marjaaaaahhhhh! Had mijn phone op stil staan en las het natuurlijk ook weer veelstelaat. Niet dat ik in gelegenheid was om te komen, dan zou ik jullie alleen met mijn bacillen hebben ondergeniest. Voel je verdriet op afstand. En huil met je mee. Heb onder de dekens tussen het niezen door me ook belabberd gevoeld door al het verdriet rondom de hele MMM.. Bah...

Astarte, fijn dat je een toppertje hebt teruggeplaatst gekregen. *zie alweer zo'n sceanrio voor me dat je kwam-zag en overwon op dit topic* ! Broedse!!!

Gabrie & Iejoor: megaknuff voor jullie.

Nataly, hoe voel jij je?

Maartje: je hebt Sinterdichttalent!!! Hilarisch gedicht, lag helemaal dubbel!!! Ben erg benieuwd hoe Maartje-man 't vond!!!

Meleka: hoe voel jij je nu? Gaat het een beetje? En de pijn? Dikke knuff voor jou.

xxxx

Morgen vroeg op, dus ga maar weer terug naar bed... en heb zóóó geen zin :(

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He lieve meiden lees wel mee hoor, maar ik zat er doorheen

Ongelukg gehad zit in het gips dus drama.... ze reed achteruit op de snelweg.............

Vanmorgen echo gehad was goed do terug za of zo punctie

Lieve meiden knuffels voor jullie en ik duim voor jullie

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hey meiden,

@angelica, wat heb je gebroken dan? Toch niets ernstigs? Wie rijd ook achteruit op de snelweg :$

Met mij gaat het goed maar ik ga jullie niet lastig vallen met gelukkige zwanger zijn verhalen.

Ik wil dat jullie ook snel zwanger zijn en heeeeeeeeeeeel erg kunnen genieten en gelukkig zijn. SO!

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mijn duim gebroken en uit de kom.

ze had een afrit gemist en wilde die alsnog halen

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Tjonge tjonge!!
    Wat een achterlijke muts!!
    Ik mag hopen dat zij op zn minst TWEE duimen uit de kom en gebroken heeft!! ;)

Kussie voor alle lieve mmmeisjes!!

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dikke knuffel voor iedereen die 'm nodig heeft!!!

(en dat zijn helaas veel te veel meisjes hier :()

19. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    As, succes met het broeden.

Angelica succes met de punctie. Wat een domme doos zeg achteruit rijden op de snelweg.....!!

En de rest van de dames veel sterkte en een knuffel....

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Angelica: wat een verhaal zeg! Wat heb je toch inderdaad vreselijk domme mensen!!! En wat had ze veel meer gevaar en ongelukken kunnen veroorzaken!!! Dan heb je nog geluk gehad met wat jij had, je had wel dood kunnen zijn....!

@Gabrie: hoe is het nu???? Morgen toch gesprek???? Had je nog iets gehoord van de arts op je mail uiteindelijk????

@Sikki: bedankt voor de knuffels, ik accepteeer hem ook hoor, ook al zit in in de wachtweken met uitzicht op heel misschien wel iets positiefs ;). Hoe is het met je, hoe gaat de zwangerschap!???

@Marjah: hoe voel je je nu? Je hebt vast achter de schermen contact met de andere dames, maar niet met mij en ik hoopte even te horen hoe het gaat....! xx

Deel Deze Pagina