Dank Gabrie! Maar ik juich nog niet te vroeg...ik mag eigenlijk pas over 4 dagen testen. Ben toch bang dat er iets van hcg over is vd pregnyl ergens.... Maar ik heb wel goede hoop .....! Xx
Ik hoop het echt!!! Ik wacht deze dagen nog even af maar het is zeker hoopvol!!! Dank voor de reactie!! Xx
Asarte mooie test idd.... maar zou idd nog even afwachtend zijn... bedoel je hebt dan wel van die "berekeningen" over wanneer de pregnyl eruit moet zijn, maar heb dan ook weer begrepen van verhalen, dat het toch bij iedereen weer anders is..... duim voor je... en hoop dat het een "happy verhaal is"... waaruit mag blijken dat een punctie van maar 1 eicel genoeg kan zijn.... spannend....
Cerberus, ja hoor dat schreef ik ook al, ik juich pas als ik zondag positief test! Ik weet dat het kan verschillen per persoon, dus we wachten af. Maar als ik alle verhalen op internet lees zijn er weinig vrouwen bij wie het na 16 dagen er nog in zit, dus ik heb wel goede hoop!
ik heb ook goede hoop voor je... ook in combi met je klachtjes... maar ga je (hopelijk NOG) niet feliciteren... leuk zo'n roze wolk... maar dr vanaf donderen doet zo'n pijn.. ... ben iig heel erg benieuwd naar zondag.... !!!!!!!
AS: wauw!!! MOOIE TEST Heb je vandaag nog gepiest over zo'n stickie? @hier: geen beweging in de pre-wachtlijst voor adoptie @hier: zo'n slechte kijk op cryo's Vooral het ontdooien door die idioten maakt me nerveus.
Nee durfde niet. Misschien straks nog!?... Kan dat streepje donkerder worden in 24 uur.? Of iig lichter als het niet mijn hcg blijkt?? Anders heeft het geen zin denk ik?
bij mij verdubbelde hcg in 30 uur, dus... het kan Maar hcg kan ook verdubbelen in 72 uur tijd, dus dat kan ook
Dank dames! Ik heb net nog s getest samen met mijn lief. Weer een goede test, ik heb een foto binnen de afleestijd genomen, ga die zo even plaatsen! xxx
Sorry wat laat maar hier nog de test van vanmiddag, binnen de 5 minuten de foto genomen ervan....ziet er wel goed uit toch...??! Heb wel wat krampjes af en toe maar ook het zuur, en een pukkeltje. Ik blijf ook optimistisch maar zondag is het echt pas echt!.... Hoe is het hier verder met de dames????? Liefs
Ik hoop ook dat het idd zo blijft Meleka. Jij weet als geen ander hoe het is om vroegtijdig toch weer teleurgesteld te zijn....Ik hoop/vraag echt of dit bijzondere wezentje wil blijven!