Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Ieoor wat een @#$@#$#@$ 2012 gaan we denk ik niet leuk afsluiten. Ik kan mij voorstellen hoe jij je voelt. Bij mij liggen er ook altijd maar 3 klaar. Tijdens het stimuleren komen er toch een aantal meer te voorschijn. Sterkte.....

Juul, ik zat erg uit te kijken naar wat nieuws van jouw kant. Dit had ik eigenlijk niet verwacht. Heel vervelend! En dan druk ik mij nog erg zwak uit. Ik hoop dat er zaterdag meer te zien is......
    Ik hoop dat het scenario toch ook voor jou gaat gelden! 4 follikels, 4 rijpe eicellen....4 bevruchtingen.....4 TOP emmies...
    2 terugplaatsen.....een tweeling.... en...en...ik hoop het zo!

Marjah een zwaai en een hele zachte zakdoek....denk aan je!!

Cerberus moest toch wel lachen om je belastingdienst vergelijking.. Bedankt voor je lieve woorden!

Liefs,

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ieoor lieverd, een dikke knuffel voor jou!!!

Juulz, ik heb inderdaad de ervaring dat er zoveel follikels groeien als er klaar liggen bij de uitgangsecho.
    Dus nooit meer, alleen maar minder als je dus te weinig spuit.

De baarmoederbiopt met pipelle (zo noemen ze het in Gent) moet uitgevoerd worden in de cyclus voorafgaand aan de IVF/ICSI cyclus.
    Het heeft dus nu geen zin meer.
    Daarnaast is deze behandeling niet te combineren met prednison, want prednison gaat ontstekingen tegen en bij deze behandeling wil je het juist activeren.
    Wel is het te combineren met assited hatching.

Lieve Juulz, een hele dikke knuffel en ik duim door voor de volgende echo!

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ach jeetje, wat een rotnieuws nu weer allemaal!!!!!!!!!

@Juul, ik spoot 450 menopur en dat 8 dagen lang en dan kwam er pas de cetrotide bij en die spoot ik dan 4 dagen.

Hier ook wat minder nieuws, nou ja nieuws. Ik had gisteren mijn beoordelingsgesprek op mijn werk en mijn leidingevende vond toch wel dat mijn priveproblemen (lees het zwanger worden) veel invloed heeft gehad op mijn prestaties en dat collega's hierover hebben geklaagd. Ik heb dus een matige beoordeling gekregen :(:(.

Ik vind het niet meer dan logisch dat je werk hierdoor wordt beinvloed als je soms wel 4 keer per week naar DD moet en vol hormonsters zit. Maar goed, dat mijn directe collega's bij mijn leidinggevende hebben geklaagd en niet bij mij dat steekt mij wel heel erg. Ik heb nu geen zin om ze erop aan te spreken, heb wel andere dingen aan mijn hoofd.

Ik draag straks mijn werk over aan mijn vervangster, ga lekker 6 maanden met zwangerschapsverlof en zie daarna wel weer. Ik weet eerlijk gezegd echt niet of ik deze functie nog wel wil. Wat ik nu doe heel erg chaotisch, veel geregel, vaak 's avonds en op mijn vrije dagen nog dingen regelen enzo en ik merk dat ik dat steeds minder prettig vind. Ik heb liever een meer wat gestructureerde functie die wat overzichterlijk is. Heb daarom in 2e week van januari met mijn leidingevende een gespek gepland om daar eens over te praten. Lijkt me heerlijk om naar je werk te gaan,je werk te doen en 's avonds naar huis te gaan zonder nog van alles te moeten regelen en in je hoofd lijstjes te maken van dingen die je niet moet vergeten.

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden terug van een weekendje rome, was heerlijk helaas begon ik te bloeden en een blaasontsteking dus minder romantisch dan gepland

Ik wil even alle meiden hier een knuffel geven het is zoooo een k proces. Wij gaan in Jan weer verder, dan verwacht ik mijn ongi

Wij zijn ook de laatste van onze vrienden. Wel zijn we van 4 kinderen peet oom en tante

Astara mooie test meid gefeliciteerd

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nataly, he wat vervelend dit nieuws van jou! Mag ik vragen wat je ongeveer doet en hoeveel collega's je hebt? Ik zou me best verraden voelen. Of ben je het met ze eens? Om maar even Advocaat van de Duivel te spelen....:cool: vind het iig heel vervelend voor jou wat er is gebeurd. En ook achterbaks van de collega's die dit zo hebben gezegd. Spreek dan eerst JOU aan ipv gelijk de baas...sneeky!

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank Angelica! Wat balen voor jou van het bloeden EN blaasontsteking ook nog....:(
    Sterkte!!!!!!!!!

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ieoor.....wat enorm k.t voor jullie zeg! Maar is het nu echt ook afgeblazen gelijk dan? Heel veel sterkte!

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Iemand vroeg of er niet meer follikels konden komen.
    Ik denk dat ik na 9 pogingen wel genoeg ervaring heb om te kunnen zeggen; 'er liggen er een X aantal klaar, en dat is het'. Er zullen er nooit meer bijkomen. Het zullen er eerder minder worden.
    Dus met 2 follikels starten, is een beetje zonde van zo'n berg geld. Mijn bevruchtingspercentage is ook nog eens erg laag.
    In het verleden gingen we wel door met 3 eitjes. Maar nadat ik een paar keer 7 eitjes heb gehad, wachten we nu op weer een betere maand (als die ooit nog komen gaat).

Juulzon; hoeveel spuit jij dan?
    Ik spuit ook altijd 450 EH pd en pas op dag 8 of 10 de Cetrotide erbij.

9. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Het blijft inderdaad een berg met geld.....

Ik spuit 225IE Menopur en 225IE Gonal. Ik ga denk ik de volgende keer alleen Menopur gebruiken dat voelt vertrouwd.

Laten we hopen dat er met 2012 ook betere maanden gaan aankomen!

Sterkte.

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik heb nog wat medicatie van onze ivf en iui pogingen in de koelkast liggen. Ik heb het niet meer nodig. Kan ik er iemand "blij" mee maken? Mensen die door hun vergoede pogingen heen zijn en deze medicatie hebben voorgeschreven gekregen? Ik wil het niet geven aan mensen die op eigen houtjes experimenteren met medicatie. Ik hoef er niets voor te hebben, alleen de verzendkosten heb ik graag vergoed. Geen idee of überhaupt iemand er behoefte aan geeft :)

Het gaat om:

Pregnyl 5000 U.I./I.E. van Organon.
    1 ampul en 1 ampul met 1 ml oplosmiddel.
    exp.datum 11-2013
    Moet tussen +2 en + 15 graden en in het donker bewaard worden.

Decapeptyl 0.1 mg
    Poeder en oplosmiddel voor injectie, van beiden 3 ampullen.
    exp.datum 01-2013
    Geen speciale bewaarcondities.

Van Menopur alleen nog 4 ampullen oplossingsmiddel (ik denk niet dat iemand daar iets aan heeft zonder de Menopur zelf).

5 tabletten Clomid 50 mg.
    Exp.datum 10-2013

Evt. ook op te halen in de regio Nijmegen of in Arnhem centrum.

11. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Meleka, heel lief van je!! Knuffel voor jou....

12. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    ;););););) Ik heb nog Deca......... ;);););)

ruilen????

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank voor de lieve berichten hier.
    Mocht ik deze poging weer moeten afbreken, ga ik gewoon met een hogere dosering starten. Ze hebben immers gezegd dat het mocht, alleen dat verhaal van receptoren enzo utgelegd.

Ik spuit nu dus 300 eh menopur.
    Mijn schema van Gent schrijft dus voor
    Op dag 3 van je cyclus startn met menopur en dan 6 dagen later de cetro erbij, 's ochtends.
    Op de uitgangsecho was dus amper wat te zien, dat zou de geringe hoveelheid verklaren...

Gebruik trouwens geen prednison... Moet eerst maar weer eens een emmy krijgen...

Vanmorgen een spuit cetro bereid in het toilet op schiphol en daar ook gezet. Uberjunk die ik ben...En vanavond tussen de overleggen door met de Menopur in de weer en weer mijn shot gezet... Normaal maakt vriendlief ze klaar, is daar veel handiger in. Maar, wat moet moet.
    Vrijagmorgen mag ik de cetro in het vliegtuig zetten, ook een nieuwe belevenis :(....

Knuffel voor allemaal hier!!!!

xxx

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Dag lieve meisjes,

Ik wil jullie allemaal toch nog fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2012 toewensen. Er branden kaarsjes voor jullie geluk!

Liefs Nataly

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Kerstnacht...
    In onze kamer staat een klein kerstboompje met heel veel cadeautjes eronder. Allemaal voor onze lieve familie. Van een Jolina Ballerina-pop (voor nichtje van vriendlief) tot een styletang (voor schoonzus), van een warme wintermuts (kalendkoppie van 'broertje') tot schattige haarspulletjes (mijn nichtje van 21 maanden), van een mooi vogelboek (ouders) tot een fles sterke drank (schoonbroer) aan toe. En daartussen nog veel meer... Het staat wel erg gezellig. Vind het zelf altijd erg leuk om cadeautjes voor iedereen te kopen en uit te zoeken. Het is dat we een maximum van 25,- hadden ingesteld (en wij wat rustiger aan doen ivm Gentse kosten), maar anders...

Vriendlief en ik doen dit jaar niet aan een cadeautje voor elkaar. Hadden we zo afgesproken. Liepen we vandaag in de stad (we hadden het Glazen Huis even bezocht) tegen een gallerie aan die wegging. Met onwijs gave, originele kunst. We zijn tegen een paar werken aangelopen die we echt mooi vonden... En ook nog eens met flinke korting!!!
    Nu liepen we al een tijdje rond te kijken naar wat we nu mooi vinden aan de muren - die nog steeds wit waren - maar nu kregen we alletwee wel zo'n kriebel in de buik... En zodoende staat het werk nu, op zicht, bij ons thuis. En we denken erover om dit aan elkaar als kerstcadeau te geven. Het past erg gaaf in ons huisje.

Anyway, het hielp (helpt) ook, om het toch wel teleurstellende nieuws van Gent wat te verwerken...

Want, er groeit niet meer :(.
    Links nu 2 folli's (iets van 12) en rechts nog steeds die ene, die nog steeds 11 is. Dus ik denk dat het een oude folli's is, maar goed. Links is nog wel wat kleins, mar dat doet nu niet meer mee, denlen ze.

Dus tja...Woensdag terug en dan kijken of die kleine mee zijn gaan doen en of er Pregnyl gespoten kan worden. Tja...
    Prof de S : "Ook met drie follikels zijn er mensen zwanger geworden. En het ziet eruit als mooie follikels." Ook het BMS zag er goed uit, mooi drie laags, 6 mm.

We wachten dus maar weer af.
    Morgen naar schoonfam. Heb tegen vriendlief wel gezegd, dat als we een zwangere melding krijgen, ik naar huis wil en NIET wil blijven. Dus, daar hadden we weer een kort moment van boze gezichten. Ben er erg kort in geweest en heb gezegd dat ik anders wel een taxi neem, maar ik niet heppydepeppie mee ga doen. No Way!!!

Ga nu slapen meiden. En.... Voor allemaal, mooie kerst en moge er komend jaar maar veel mini-Kerstmannetjes en Kerstengeltjes bij zijn!!

xxxx

Udate Gent:

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve Juulzon,

Meid wat heb je alles mooi verwoord... Ik vind het zo rot voor jou, dit nieuws.....ook al is het waar dat je met drie follikels ook zwanger kunt raken, kijk maar naar mij!!! ;) Dus, ik geef de moed nog niet op voor jou!!!

Ik snap ook je reactie als er zwangeren zouden zijn, het is te veel dan voor je......blijf maar lekker ego dan! Dat is logisch! Heel veel sterkte en knuffels.....

X

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    @juulzon... zo herkenbaar :(

@kerstmis:
    @frummel: morgen 2 jaar geleden ben je gemaakt...
    wat mis ik je enorm!
    ik had je graag nu op mijn schoot gehad
    kadootjes voor je gekocht, zoals voor het nichtje van juulzon
    je een schattig kerstpakje aangetrokken
    foto met de kerstboom
    foto van jou aan het gourmetten bij opa en oma
    foto van jou aan het fonduen bij andere opa en oma
    je showen bij de familie
    lekker samen iets burgerlijks doen al wandelen in het bos
    kopje choco bij dat tentje onder aan het .... *censuur*

in plaats daarvan zit ik op de bank met tranen in mijn ogen dit stukje te tukken.

Wat is het huis stil

zonder jou...

*en raapt zichzelf voor de zoveelste keer bijeen en sleept zich verder*

@ iedereen: een fijne kerst!
    en ik hoop voor een heel aantal dat dit de laatste is met z'n tweetjes.

@oud en nieuw: sterkte voor alle meisjes die het nodig hebben
    voor alle anderen: fijne oud en nieuw

@nieuwe jaar: voor iedereen veel geluk
    *maar voor sommigen net ff meer*

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    *huil*

ik jank echt even met jullie mee dames....

19. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb tranen in mijn ogen! Wat hebben jullie het toch moeilijk, vind het allemaal zo erg voor jullie want dat zijn inderdaad hele mooie momenten in het leven.

Ik gun die momenten jullie het allermeest. Waarom lukt nu toch niet bij jullie, G*&^^^%$V*^%^Y%%%D! Het is niet eerlijk.

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jank!!

Lieve Marjaahtje... Wat is het toch ontzettend verrot!!
    Jouw stukje raakt me tot diep op mn bot, krijg er kippenvel van.
    Het is gewoon niét eerlijk!!
    En daar mag je best heel boos en verdrietig om zijn.

Lief Marjahmeisje, ik ben er stil van...

Lief Juultje,
    Ook jij zo'n verdrietige kerst... :(
    Ik hoop dat je ondanks alles kerst samen met de familie hebt kunnen vieren, dat deze keer geen trollen zich kenbaar hebben gemaakt...
    Bij het volgende feest hoor jij in de familie degene te zijn die zich als een trol mag openbaren...

Kus+knuffel voor alle lieve mmmeisjes

Deel Deze Pagina