och mijn god! Juulz wat kun jij toch elke keer mij piepend op de bank krijgen Zo herkenbaar en zo puur. Het is toch te gek voor woorden dat wij altijd maar moeten toekijken. Bah! en je schoonzus?! is dat die van de wijn met kerst? Gabrie: geen kerst, maar genoeg andere "gezellige" familie dagen... Joepi! en met een gezellige familie heb je altijd gezellige nieuwtjes . Hier is het dipje redelijk verklaart. Ik had gisteravond een enorme lichtbol (ipv een lichtje). Vorig jaar op 7 januari zat ik ook aan de pil. Nooit ergens last van gehad, maar ik voelde me echt zo kut door die pil... Op 7 januari dacht ik: hmmm jammer dat er geen trein aan komt. Ik stond helaas niet op een station te wachten op een trein, maar op een spoorwegovergang... Dus dit enorme dipje is wel een beetje te verklaren.
Ja veul meer Marjah Geniet ervan, even de zinnen verzetten is niet verkeerd. Astarte, Nataly en Sikki (hoop dat ik geen zwangere vergeet) jullie gaan goed. Houden zo! Juulzon, ik duim voor je morgen! Ik heb hetzelfde verhaal te horen gekregen van ds met een hele uitleg. Ik vond die plausibel klinken en heb me erbij neergelegd. Op een gegeven moment voelde ik een dringende behoefte om op 1 arts volledig te vertrouwen. Ds dus. Ook een reden waarom ik me bij haar kennis en kunde neerlegde. Ik werd zo moe van alle info en al het zoeken en afwegen en twijfelen. Ik ga vandaag hopelijk voor de laatste keer het hcg laten controleren. Hopelijk luid ik het jaar uit met een < 0 uitslag en de wetenschap dat de miskraam eindelijk achter de rug is. En dan proberen met moed 2012 te beginnen. Met daar heb ook ik 'enige" moeite mee Meiden, een fijne jaarwisseling en een vruchtbaar 2012!
Hee Juulz, Wat gaat het weer moeizaam dit keer Ik hoop dat ook de kleintjes nog mee gaan doen. Bij mij verwachtte ze een stuk of 7 follikels en zelfs met de punctie werd dit aantal genoemd. Toch konden ze met de kleinere erbij, 16 rijpe eicellen collecteren! Ik hoop zo dat er bij jou ook een paar meer mee gaan doen en je toch een punctie krijgt met een mooi aantal eicellen als resultaat! Al zijn het er 'maar' 6! Succes!
Saskia; heb jij ook een laag AMH? Ik weet het ff niet meer, sorry. Maar ik kan me, als laag AMH meisje, niet voorstellen dat dat bij iemand met een laag AMH kan gebeuren. Maar wie weet, zit ik erlangs, en ben jij het levende bewijs. Anywee: Juulzon; succes morgen!! Ik zal voor je duimen. Marjah; hoe was Nova Zembla? xx
@ Ieoor, ik heb geen laag amh maar wel een verhoogd fsh. Daardoor reageer ik slecht op de hormonen waarschijnlijk. Mijn situatie is niet te vergelijken met die van Juulzon. Sorry als het zo overkwam, dat was niet mijn bedoeling. Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat ik hoop dat bij haar ook de kleintjes mee gaan doen, tegen de verwachtingen in. Mijn eerste fm was namelijk ook dramatisch, mijn tweede iets beter maar nog steeds kleintjes en maar een stuk of 2 dominant. Uiteindelijk gingen de kleintjes toch meedoen en had ik een mooi aantal. Sorry voor de inbraak, ik dacht dat ik op haar eigen topic zat te schrijven, maar dat was dus niet zo.
Sas geen probleem, je bent van harte welkom Ieoor vroeg zich alleen iets af. Meestal valt het bij ons eerder tegen, dan mee... Zie dat je nog 1 emmie hebt voor 2012? Dat betekent dat je dus net negatief getest hebt Knuffel voor jou! Wat een tegenvaller... @Nova Zembla: leuk! Maar de borstvoedigsboobs van doutzen zijn prominent aanwezig. Ieg een lekker avondje met mijn husbAnd op stap: heerlijk. En zo spontaan! Het lijkt net of we geen ouders zijn *lacht ze cynisch*
@ Marjah, inderdaad is het weer mislukt Ik ben met kerst ongesteld geworden, na al een paar dagen licht bruinverlies en een negatieve test. Maar ik breek hier weer netjes uit nu, want ik heb hier eigenlijk niks te zoeken
Sas, meisje toch. Ik bedoelde het echt niet boos Natuurlijk ben je hier welkom, om alles te schrijven. Ik snapte het alleen niet helemaal. Nogmaals sorry; was echt niet boos bedoeld. Vriendjes?
Ik ben niet boos Ook niet geweest. Ik was echt in de veronderstelling dat ik dit berichtje in Juulzon's eigen topic had gezet, en zag na jouw berichtje pas dat ik in een ander topic zat. Beetje dom van mij dus. Het was niet als vergelijking bedoeld, en omdat het hier stond, kwam het wel zo over. Ik voel me wisselend. Vanavond weer een kutavond, terwijl ik me de rest van de dag eigenlijk heel goed voelde. Er zijn van die momenten dat ik niet weet wat ik met mezelf en met die gevoelens aanmoet. En dat reageer ik dan weer op Sasman af en die is ook extra prikkelbaar... niet altijd even gezellig in Sashuis dus Maar ook dat komt weer goed. We weten waar het door komt en dat het ook weer overgaat. Meestal zijn we de volgende dag weer vriendjes. Ik kan vanavond gewoon even helemaal niks hebben.
INGELEVERD!!!!! Me is trots. Nu vandaag wat leuks doen! Dat is wat er overgebleven is van mijn vakantieweek; de zaterdag!!! Morgen heel de dag druk met familie, en dan maandag weer aan de arbeit. Sas; ik herken je gevoelens hoor meIs. Echt zo herkenbaar. Het is en blijft gewoon *(&&%&^*&(
Dag lieve allemaal, Lang nie meer hier geweest.. Ik zat er ff helemaal door. Kleine update.. ICSI 4 ook niet goed gegaan.. Waar het normaal stuk liep op kwaliteit..(int lab konden ze dr vaak niets mee beginnen) had ik deze keer 3 eicellen van goede kwaliteit...Helaas hebben ze niet gedeeld..Ongelooflijk nou dat weer Het zou onze laatste poging worden...Mijn eicellen zijn immers gewoon bagger.. Wel heel toevallig dat ze nu ineens wel oke zijn...Misschien door DHEA gebruik? Pffff hoofdbrekers! Afijn in jan. een gesprek met dr S.. Opties?? Nog een poging? (al gooi ik liever het geld direct in de sloot ) ECD?? Mijn man zijn kwaliteit is ook nie oke..dus tja...Het geeft geen zekerheid ook... Of kappen met alles en wachten op adoptie?? Jullie kunnen als geen ander helaas begrijpen dat mijn hoofd 24/7 vol zit met keuzes...Kiezen tussen gevoel en verstand..tja wie kan dan nou? Ik lees van jullie ook allemaal verdrietige berichten trouwens..GVD wat is het toch fucking oneerlijk! Zoooo dat is maar weer ff gezegd Hel wat een jaar zeg 2011....Maar hel wat een angst voor 2012..Houdt het ooit op voor ons?? **Zucht** nu maar eens voorbereidingen treffen voor vanaaf..Gezellie happy new- fucking year, haha Owww wat erg ik moet gewoon lachen om mijn eigen humeur Meiden..ik wens jullie echt werkelijk waar zooooo veel moois aankomend jaar! **smak** Liefs!
goeso Ieoor *kijkt trots naar joe* Sas: K** van poging Sterkte met jou en sasman. Ik hoop dat jullie er net als wij elke keer weer saampjes boven op komen. Gelukkig hebben jullie in feb (?) al weer een nieuwe stap in project-baby. De VIA is erg leuk en interessant, maar dat wist je al van alle anderen in het adoptie-topic. Maar ook heel belangrijk: je bent constructief bezig met je wens. Weer eentje om af te vinken . Loessie: je zit er helemaal door heen en zo cynisch als de pest. Whahahaha hoe herkenbaar . @new-fucking-year! Die is goed New is ie zeker, year ook, maar bovenal: FUCKING! Oud en nieuw bij jullie thuis of ergens anders? Wij hebben (niet vieren) oud en nieuw bij trol en trollie (okee een van de trol en trollies). He wensen jullie gelukkig nieuw jaar en wat zijn jullie gedachten daarbij? En vooral als iemand zegt: ik hoop dat 2012 een beter jaar vor jullie wordt, terwijl je (zoals in mijn geval) er een eind is/komt van de mmmolen. Ik bedoel ik zie geen hoop meer, dus ik kots van al die leuke opmerkingen. Gelukkig nieuw jaar!!! *met de vingers gekruist* en verder niets. Zo snel mogelijk het rondje en dan maar "emoe" spelen. Lekker zandhappen terwijl iedereen het prachtige vuurwerk aan het bekijken is. BARF! KUT NIEUW JAAR! KUT OUD JAAR! KUT IEDEREEN DIE ZWANGER IS (nee niet jullie hier sikki, nataly en astarte)(ik bedoel iedereen die vanavond voor mijn neus met hum buik gaan pronken en klagen over hoe zwaar het allemaal is) (en mij vooral niet vragen hoe het bij ons gaat) (en eiegnlijk van mening zijn dat we ons aanstellen)(en vooral goedbedoelde adviezen geven (je MOET vooral genieten van het leven, je MOET maar eens in zen dat het niet lukt, jullie MOETEN vooral niet aan adoptie gaan doen, jullie MOETEN, MOETEN, MOETEN)) Zo! Dit is mijn bui op de 31e van de maand december van het jaar 2011. Ik weet dat het komt omdat ze het er allemaal moeilijk mee hebben, maar ze hebben niet door dat het voor ons alleen maar niet leuker van wordt. Heb ik verteld dat ze laatst allemaal hun hoofd wegdraaien toen een echte vriendin mij de vraag stelde over wat we onze plannen waren. Lekker is dat. Eerst een zwangere trol naast me (blijkbaar was er nog eens zwanger, maar dat wist ik toen nog niet) en ik maar belangstelling tonen (lees veinzen) en vervolgens mijn probleem volledig negeren. Nou vanavond is weer met dezelfde groep wijven. Bah! Mijn man vond eerst dat ik mee aanstelde dat ik niet wilde, donderdag zei hij dat als ik het moeilijk vond dat we naar huis zouden gaan, en later zei hij dat hij zich zorgen om mij maakte, want Marjah kan er immers niet onderuit komen... Marjahman wel, want hij kan bij de mannen gaan staan die het ALLEEN maar over mannen dingen hebben (althans dat hoop ik voor hem met al die papa' s-to-be). En ze praten vaak alleen over mannen dingen, dus is voor mij ook niet leuk om bij te gaan staan . Het heeft allemaal te maken met mijn mans werk, joe know hij is een BB en de rest is KB of AB of een andere ...B. Dus het gaat (ook al vind mijn man het helemaal niet leuk om het de hele avond over B-dingen te hebben) toch de hele avond over B-dingen. enniewee *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* *het is hun schuld niet* *ze weten niet beter* *ze bedoelen het goed* *het is voor hun ook lastig* *ze kunnen niet omgaan met ons verdriet* *ze zijn vast van goede wil* * het komt goed (deze avond* *de avond wordt niet rampzalig* *ik heb zin in vanavond* * het komt goed (deze avond* *de avond wordt niet rampzalig* *ik heb zin in vanavond* * het komt goed (deze avond* *de avond wordt niet rampzalig* *ik heb zin in vanavond* * het komt goed (deze avond* *de avond wordt niet rampzalig* *ik heb zin in vanavond* * het komt goed (deze avond* *de avond wordt niet rampzalig* *ik heb zin in vanavond* * het komt goed (deze avond* *de avond wordt niet rampzalig* *ik heb zin in vanavond* * het komt goed (deze avond* *de avond wordt niet rampzalig* *ik heb zin in vanavond* * het komt goed (deze avond* *de avond wordt niet rampzalig* *ik heb zin in vanavond* * het komt goed (deze avond* *de avond wordt niet rampzalig* *ik heb zin in vanavond* * het komt goed (deze avond* *de avond wordt niet rampzalig* *ik heb zin in vanavond* Duzzzz