Juul; ik duim voor je meis. Heel veel succes morgen! Ik ga aan je denken.... Jullie dus eenzelfde oud en nieuw gehad als wij.... Af en toe voelde ik mezelf erg zielig, maar al met al was het toch wel leuk. Marjah, jou oud en nieuw was best heftig als ik zo lees. Hoe voel je je nu? Emotioneel en lichamelijk? Bittersweet; wow wat een spannende tijd komt er voor jullie aan. Fijn dat je zus donor wil zijn. En Maartje; long time nosee!!!! Hoe is het? Zijn jullie al weer begonnen by te wee? Ik ga slapen meiden. Truste.
Lieve Juulz, heel veel succes vandaag en ik hoop op een mooi resultaat!!!!! Voor de rest van de dames, zwaai zwaai!
Hoi Juulz, Heel veel succes vandaag!! En laat je ons even weten hoe het verlopen is? Veel liefs Bittersweet
Lieve Juulz, wegens wintersport in Tirol (waar ik nu nog ben) en brakke internetverbinding op iPhone kon ik niet op je vragen reageren. Sorry! Maar ik lees over 4 eicellen! Ik duim voor mooie bevruchtingen!!! *duim duim*
Jullie duimen heeft geholpen... zie mijn blogje xxx Marjah en Iejoor, wanneer gaan jullie weer verder? Zo ongeveer dan...?
haai! hoest hier? tja wij zijn alweer begonnen hoor heb de eerste progynova erin gegooid en ik begin al gelijk lekker... ik snotter nog steeds en heb antibiotica gehad. Ik ga het direct slikken, want ik wil zo snel mogelijk die troep weer uit mijn lijf voor de eventuele tp. Ik heb er helemaal geen goed gevoel bij en denk dat ik eerder beter ben met prednisonachtige troep vw een allergie, maar goed... de arts wil dit eerst. Maar laat ik nog wat prednison in huis hebben en daarnaast heb ik wel een cortisol neusspray gekregen van de ha. Maar die gebruik ik al een kleine week en ik voel nog geen verbetering. Volgens mij had ik vroeger ook een veel hogere dosering. Nu snel weg, want ik mag lekker aanschuiven bij mijn moeder! kus
Hé Marjah, wat onwijs vervelend dat je nog steeds zo snottert. Als ik me niet vergis duurt dat nu al een tijdje, toch? Anyway, gooi d'r maar in die antibiotica en zorg maar dat je gauw tiptop in orde bent om.... Vakantie te gaan vieren (heb je wel effies verdient dacht ik zo...) en daarna... Klaar voor de TP! Het moet moet moet moet moet moet gewoon voor iedereen hier Het Jaar Van de Draak worden! Die draak van Maartje (en mijn draakje) staan gewoon voor dit jaar (Chinese jaar vd Draak) ... Ook voor Gabrie en Iejoor en de rest en de zwangeren hier die dit jaar gaan bevallen. Denk aan je Marjah!!! En Iejoor en Gabrie, hoest met jullie? En Nataly en Asarte? En de rest...? xxxxx
Kheb ook een draakje dus voor iedereen hier die nog niet zwanger is is dit draakje als steun in de rug bedoeld. Met mij gaat het goed, de verbouwing is bijna klaar en dan gaan we in februari verhuizen, in maart met zwangerschapsverlof en dan begin april een baby'tje erbij . Kon niet beter dus.
Hi Juulz! Hier ook alles goed hoor! Goed misselijk soms maar het trekt langzaam bij....Met vlagen voel ik me vreselijk en kokhals ik echt van bepaald voedsel (zelfs als ik eraan denk ). Stereotiep dus Ik hoop echt dat je ook een klein draakje krijgt dit jaar!!!!!!!!!!!! Misschien wel 2 hahahaha! Ik blijf erbij, deze ronde gaat het raak zijn voor jou. Marjah fijn lekker bij je mams eten! Altijd prettig vind ik! Liefs!
Even snel voor Juulz. JOEHOE!!! 4 mooie emmy's! 2 in de buik en 2 in de vriezer! Wat een megascore met 4 eieren!!! Je weet, ik heb wel vertrouwen in Gent Ik duim voor je meid! Andere meisjes, dikke knuffels voor jullie!
jemig sikki... die banner... zwijmel! Wat goed zeg Juulz: zet 'm op meid! ze zijn binnen, dus die moeten alleen nog ff blijven plakken. Ik hoop ook zo op zo'n mooie banner als die van sik! Ieoor: hoest met u? wanneer weer een poging wagen om te starten? zal wel zijn nadat wij terugkomen, denk ik. Wij zijn op vakantie en dit zal mijn laatste berichtje zijn tot volgende week zondag, denk ik... mits ik straks nog even wifi heb. Hopelijk nu niet zo veel water als de vorige keer... toen konden we snorkelen in onze hotelkamer Kussie to all