Hoi Marjah, Ja dat klopt idd. Ben even lekker brutaal geweest om zelf achter de afspraken aan te zitten en met succes, waardoor alles toch wel een maand naar voren geschoven is. Kan niet wachten tot het zover is en we kunnen gaan starten. Alhoewel het ook allemaal wel heel spannend is. Liefs Bs
heb m gevonden! (maar in het echt is ie toch leuker ) (en die rare vlek in het midden heeft ie ook niet...) .... hier stond ie! Ik heb m toch maar even verplaatst naar mijn prive fotoalbums. Dus istie aldaar te bewonderen maar deze wilde ik jullie toch niet onthouden Ik heb vol verwondering naar het pakje gekeken... Swingen is toch een soort stoelendans, maar dan anders
welcome back marjah... ... en fijn te lezen dat je zo lekker gekwijl... uhhhh je vermaakt had.... Wilde even een leuk engels spreekwoord googlen over t shirtje "peanuts".... maar kwam toevallig op babysite.... (concurrent, B.B) en zag dat er 1 meisje in 2010 de naam "peanut"... heeft gekregen... (smaken verschillen zeg maar...) Wellicht ook hier op vakantie geweest?
ik zie nog niks ieoor! cerberus: tja... wat nou peanuts? swingen is hard werken hoor! ehhhh neem ik aan
Marjah, volgens mij hebben wij ook in dat hotel gezeten!!! Heb je een foto van de voorkant en wáár het was? Mail anders even! Iejoor en Marjah, heb jullie gemailt, je suis pas lá le jeudi... Malheureusement... Astarte, Helaas - wat ik al voelde is uitgekomen: vanavond was er roze, morgen zal het doorzetten en zal ik als Dag 1 tellen. Heb dus nog een afspraak met de prof kunnen maken voor 30 januari... Zit dan op dag 13 en aangezien mijn eisprong meestal pas rond dag 19/20 is... Ga ik het er brutaal op wagen en vragen of het dan deze ronde al kan... Waarom niet? Maar goed, ken het Gents beleid in deze nog niet, dus wie weet moet ik wachten. Wil ook gaan informeren naar hun 'Pipelle' experiment / methode, oftwel het scratchen in de baarmoeder, waardoor er een betere innestelling zou kunnen zijn. Ach ja, probeer ondanks de hele grote teleurstelling maar weer positief te bedenken dat we nog 2 kansjes in de vriezer hebben.... Zo slapen!!! xxxx
Juul...wat had ik anders gehoopt voor jou!! Ik ben echt teleurgesteld voor en met jou!..........Wat zul je je rot voelen!!! Maar we biljven erin geloven, na wat Tessa gezegd heeft: ik wel in ieder geval!!!!! Heel veel sterkte en liefs, het gaat goed komen, je hebt nog 2 emmies, misschien zijn dat wel de blonde kleine mannen!!! Ik denk aan je....ik had niet eerder gereageerd omdat ik de afgelopen dagen gewerkt heb en dus amper achter de pc zat daarna, maar uitgeblust op de bank!.... Ja dat scratchen heb ik van gehoord ja....benieuwd of dat iets doet!!! Als het kan natuurlijk!....Ik hoor t graag!.....En ja, wees brutaal, dat helpt echt hoor! Dus wie weet mag je gelijk door!!!!! Hoop het voor jou....Liefs Marjah, jij heel veel sterkte meid!! Het is je gegund!!!! Liefs aan alle anderen hier
Haaai!!!! juulz: k*tterdek*tterdek*tterdek*tterdek*tterdek*tterdekut je wist het helaas al, maar de hoop blijft toch altijd een beetje hangen. Ook al wiol je het niet en geloof je het niet, maar toch Bah! Maar lekker bijdehand doen hoor , misschien werkt het. @hier: ben er niet erg mee bezig, want ik blijf mijn middag dosis progynova en utrogestan vergeten... Misschien is dat de truc? Kussie
Lieve Marjah, Heel heeel heeel erg veel succes. Geweldig dat de ontdooing goed is gegaan. Nu gaan we weer met zijn allen voor je fikken, duimen, bidden, schreeuwen en hopen dat je over jou kennende een dag of 8 een mooi roze TUURSTREEPJE ziet!! Liefs,
Hee! Vanochtend had ik hier al war geplaatst, maar= foetsie Enniewee het was een morula(De morula (Latijn voor moerbeitje) is een embryo in de vroege embryonale ontwikkeling, bestaande uit 16 tot 32 kleine diploïde cellen, die in het glasvlies zitten). Oftewel helemaal super . We hadden wel de lolbroek, dus daar was ik niet zo blij mee. Maar ook een andere dame, die er een dubbele dosis geluk bij heeft gestopt. Nu geïnstalleerd op de bank
Hoi Marjah, Wat spannend weer zeg voor je. Ga heel heel heel hard voor je duimen dat je over 14 dagen maar een positieve test mag hebben. Het is je zo gegunt meid. Veel liefs xxx Bittersweet
Marjah, meid ik gun het je zo! En ik ga er gewoon zo voor zitten bij jou: WAAROM NIET? Waarom zou je niet zwanger raken? Dat gaan we gewoon allemaal denken en dan....tja...dan ben je gewoon zwanger zo dadelijk! En dat zou geweldig zijn! Dan word jij ook een supermama! Heel veel sterkte met wachten...het lastigste....wat duurt dat toch he!?.....Liefs
Go Go Morula van Marjahhhhh!!!! "Marjah's Mooie Morula" of "De Mooie Morula van Marjah", prachtige titel voor een mooi boek.... "Waargebeurd... Over de vervulling van verlangen en hoe hoop en verlangen en de lange weg van wachten op het wonder des levens". Ga heel hard met je meeduimen en hopen en kaarsjes branden. Misschien dat duimen en hopen voor jou wél helpt! Heb zelf een ***dag achter de rug. Ben ook weggegaan van mijn werk om 15u00 nadat ik behoorlijk pissig was over de gang van zaken op mijn werk. Was er helemaal klaar mee. Merk dat ik in alles mijn motivatie en mis... Bah... xxx
Ow Juulz sorry: kom ik nog eens met mijn gestuiter als je al zo n k dag hebt. Je hebt het ook niet makkelijk op je werk, zo uit je mails te lezen en de mmm kost zo veel energie. Ja als het eenmaal gelukt is zul je er toch anders op terugkijken, maar als je vooruit zicht nog zo uitzichtloos is ( zoals bij nog wel wat meer dames, helaas) dan ik de wereld erg donker, met af en toe wat lichtjes. Ik gun je eigenlijk gewoon bergen lichtjes en een enkele keer dat het licht eens gedimd wordt ( al mag dat ook wel achterwege blijven). Ik wilde dat ik posi kon zeggen en je garanties kon geven. Helaas pindakaas ... En zoals je beschreef rijdt de trein steeds maar verder, wanneer wij bij de juiste halte komen, weet ik niet. Ik hoop alleen dat we er snel aanlanden... Je bent gelukkig nog niet voorbij de halte, maar we komen wel steeds meer in de buurt. Nu eerst de cryos en mogelijk word(en) dat ze gewoon. Ik hoop het zo!