De Mooie Morula van Marjah... MOOI! Ik duim voor je Marjah! Hoe zit je er dit keer in? En er is dus 1 teruggeplaatst? De andere nog in de vriezer? Ieoor, voor jou een dikke knuffel!!! Hoe is het nu met je?
haai, ja sikki er is er 1 ontdooid en er is er 1 teruggeplaatst. De "beste" zit nog lekker koud te zijn in de vriezer. Dit is de slechtste en was gisteren (dag 4) dus al een morula . Yeaaaaaaaahhhh maar ik zit ik een eerst-zien-dan-geloven-modus. @ieoor: thanks voor alle calorieën heerlijk gegeten, lekker bakkies thee en het was weer ff lekker gezellig in ons clubje "bij elk clubje daar we ons bij aansluiten wordt iedereen zwanger behalve wij". Deze eerste keer een date met z'n twee, maar wie weet wat de toekomst ons brengt. Ik hoop dat iedereen dan snel moet afhaken vw zwangerschap. SO!
Hoera, voor het moerbeitje van Marjah!!!!!!!!!! Nu is mijn draakje vollop voor jou aan het duimen, hopen en bidden!
Thanks meiden! Wat is het rustig hier? Niks te melden? @ hier: wachten, wachten en wachten. Heerlijk die www! Heb wat last van verstopping (sorry voor details) en verder niks. Had graag wat steekjes gevOeld of zo, maar helaas. Mijn man zei gisteren: voor de volgende tp gaan we naar ... (alt. Therapeut), want dit wordt toch niks. Klinkt nega, maar ik was er stiekem wel blij mee. Eindelijk zegt hij wat hij voelt en niet iets politiek corrects als " ik hoop het". Nu werken! Kus
Lieve Marjah, Weet lees ik nu!!! Je hebt een mooie morula teruggeplaatst gekregen! Wat spannend zeg. Ik duim mee.
Marjah, ik denk aan je! En ik hoop dat je dit keer het gouden ei terug geplaatst hebt gekregen! Tja weet vaak niet veel te zeggen op dit soort van momenten....... Wens je wel een overdosis aan geluk toe!
Marjah, mijn draakje staat er nog steeds voor jou, ik haal hem pas weg bij positief nieuws van jou of Juulzon. Wij hebben vandaag een hele heftige dag achter de rug. Bracht ik vanmorgen Luca naar het KDV staat de directrice ons daar op te wachten met verschikkelijk nieuws. De leidster die Luca heeft op de woensdag en vrijdagmorgen is door haar man gisterenmiddag om het leven gebracht. Ze is gewoon vermoord door hem. De relatie liep al slecht maar dat dit kon gebeuren had niemand verwacht. Kan het nog niet bevatten, heb afgelopen vrijdag nog met haar gepraat en ze vroeg hoe het met mijn zwangerschap en verbouwing ging. Je kunt het artikel lezen op de website van www.tctubantia.nl en dan heet het artikel 'moord in Hengelo blijkt familiedrama'. Ben helemaal van slag. Het KDV ws vandaag gewoon open. Ze hadden slachtofferhulp ingeschakeld en die hadden geadviseerd dat open gaan het beste was. De hele dag was iemand van slachtofferhulp aanwezig en mocht het niet gaan met de andere leidsters dan konden we de kinderen ophalen. De kindjes is niks verteld en Luca heeft ook niks meegekregen, vind ik heel knap van de leidsters. Heftig allemaal hoor, dat zet je wel weer met de beide benen op de grond. Dan is een schilder die niet hard opschiet in ons nieuwe huis opeens helemaal niet belangrijk meer.
DUIM DUIM DUIM! Die Morula is inmiddels gewoon een flink uitgegroeide Blasto-beeb die is ingenesteld. Waarom? Omdat ik vind dat het zo moet zijn!!! Lastig en vreselijk, die wachtweken...... Denk aan je! Iejoor en Gabrie, hoest met jullie? Iejoor alweer van start? Ons wel op de hoogte houden hoor, weet ik wanneer ik DUIMENAAN#Iejoor moet invoeren . En voor jou Gabrie!!!! Hier gaat het.... jullie hebben mijn eigen topicje wel gelezen en en er is weinig verandering... Ben benieuwd wat de prof de 30e gaat zeggen... Trusten!!! xxxx
Ik haat de wachtweken............ wat vind ik dat een onzekere tijd. Marjah, elke dag kom ik wel ff hier naar toe sjeesen om te lezen of je al iets voelt of wat dan ook.... Dus big sister is watching you! Blaasontsteking, misschien is het wel heel iets anders..... Juul jou houd ik ook nog steeds in de gaten. De "oude" leden moeten nu binnenkort zwanger worden want daarna ben ik aan de beurt . Wij gaan in februari starten. En ooohhh wat heb ik er een zin in .
Lieve dames, Weer een succeswens van mij voor jullie! Marjah, ik hoop echt dat het een embryo is wat jouw krampjes veroorzaakt en blaasontsteking.....veranderende hormoonhuishouding en wellicht daardoor?...Ik had bij mijn eerste zwangerschap blaasontsteking vaak en nierklachten en pijnen daardoor.....wie weet!...... Nataly, ik schrok erg van jouw verhaal, gatverdegatverdegatver wat enorm creepy wat je vertelt, heb even het artikel gelezen....kan me erg goed voorstellen dat je daarvan heel erg schrikt en van slag bent.....sterkte..!!! Juuz, ik lees nog steeds mee hoor ! Gabrie, meid, ik snap dat je er tegen op ziet, maar toch heel veel succes en sterkte, op naar een plakbeebje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *duim duim*
Marjah, *duim duim duim* Nataly, ik heb het in de krant gelezen. Wat verschrikkelijk! Gabrie, het is al bijna februari. Spannend!!! Ieoor, ik denk aan je!
Heey Hier vanaf de pod ( en bank) Ben echt kapot, want op mijn werk is het chaos plus. Het zal dus weer een beschamend kort ego stikkie worden... Juulz: oe kussie van mij! Ik hoop zo dat het maandag echt een goede afspraak wordt, met je vader (en ons allemaal via alle digimedia) aan je zij. Mannetje, ach... Je weet dat ie wel met je mee leeft, zoals een paar maanden geleden. Ieoor: hoeistie meis, heb jij weer eens wat te melden of is er ook radijzen te van jou kant . Zon sterke meid en jullie gaan maar door. Ik denk veel aan jullie hoor! Moet toch een keer wat woden hè! Gabrie: Februari komt erg dichtbij! Wanneer ongeveer is je eerste cyclus dag? Spannend hoor. Sikki, hoe gaat heb met jou en je beebje? Ik heb de energie (en de zin-in-posi-dingetjes) niet om het babyrinth te volgen... Maartje: leuk een date, maar weet nog steeds niet of ik zondag de puf heb om helemaal naar de andere lalalalaH te gaan. Misschien eind van de middag? Ik moet trouwens ook nog ff agenda checken, want ineens bedenk ik dat ik mogelijk iets heb... Astarte: je bent lief! Nataly: jeempie wat een verhaal zeg! Van de week ook al een steekpartij in mijn omgeving. Bah... Wat komt het zo dichtbij!
Mien: lief dat je aan me denkt! En nu dus de ego: Moe door chaos, en verder... Soms denk ik Krampjes, soms denk ik blaasontsteking, soms denk ik misselijk, soms denk ik nee, soms denk ik ja, soms denk ik: ##^^*+<>$£¥ ik heb het verdiend! @ testen: misschien overmorgen = dag 11 na pu of dag 7 na tp.
Soms denk ik kramp in mijn kuiten, soms denk ik zere tepel, soms denk ik 's nachts piesen... Ik denk af en toe... Zo maar! Wwwwaanzin!