Effe kort herhalen: Marjah; al bijna testen, woeiiiiii wat gaat dat snel. Afwachten nog een paar daagjes is het enige wat je kunt doen, maar ik ben het met je eens; je bent inmiddels echt al even aan de beurt!!! Sik; lief dat je naar me vraagt. Hoe is het met jou en je beeb? Ziekjes las ik ergens! Arme jij! Doe je wel rustig aan? Thuisblijven van je werk als het niet gaat he? Lekker aan het babyshoppen? Gabrie in februari weer van start. Spannend weer! Juulzon; hoe gaat het met jou? De 30ste terug naar de arts. Fijn dat je dan al weer terecht kunt. Wat is jullie plan (misschien heb je het al geschreven, sorry, maar dan ben ik het ff kwijt).
Marjah! Kramp!!! Oehhhhh dat had ik ook!!! Heel erg in het begin nadat ik net posi had getest!!! Meis wat spannend!!! Ik hoop zo voor je!!!!!!!
Nataly wat heftig en bizar; die steekpartij. Verschrikkelijk dat mensen elkaar zoiets aandoen. Hier gaat het wel. Ben er eigenlijk klaar mee, zoals sommige van jullie wel weten, maar we zijn toch maar weer gestart. Tijdens de uitgangsecho, welke was voordat ik ongesteld geworden was omdat we op vakantie zouden gaan, was weinig te zien, maar dat kwam, dachten we omdat het te vroeg was om iets te zien. Tijdens de 1e follikelmeting, op dag 5, was er wederom heel slecht te zien of er nu wel of niet iets lag. Voorheen zeiden de artsen op dit punt dat we er dan maar mee moesten stoppen deze ronde, nu zei de arts dat ik maar terug moest komen op donderdag. Vandaag dus. Straks maar eens zien ofdat er überhaupt wat is gaan groeien. Ik heb er een hard hoofd in. Fijne dag.
Ieoor: denk dus veel aan jullie... Ik ben ook zo benieuwd naar vandaag, al weten we gewoon allemaal dat het nietspectaculair gaar worden . Wat K! Ronduit K! Bah! Kusje en knuffeltje voor jullie twee. Gaat je man mee?
Marjah....je maakt mij zenuwachtig! Damnn dit is spanned ehh zowel voor jou als denk ik voor ons. Fijn en leuk om te zien dat iedereen met je mee leeft. Ik kan niet wachten tot dat je weer gaat testen. Ieoor voor jou ook al zo spannend. Ben benieuwd of er toch iets is gaan groeien. Sikki, jij bent gelukkig al weer heerlijk gevorderd in je zwangerschap. Ik was gisteren naar de apotheek voor synarela. Kwam ik van een koude kermis thuis. Ze kennen het niet. Vandaag maar een mail gestuurd naar DD dus ff afwachten op hun bericht.
Haha gabrie, ja ik houd het spannend Hoe voel jij je? Morgen rond 1630 ben ik nog oP mijn werk En 's avonds een verjaardag. Ow ieoor ik duim voor je hoor !
He getsie wat spannend hier! Ieoor, allereerst een dikke knuffel voor jou. Dapper dat jullie weer begonnen zijn en vreselijk K*T dat het wéér tegen valt. Ik duim dat er toch nog een paar mooie folliekels groeien. Zelf weet ik dat het altijd vreselijk frusterend is en met weinig eitjes is het altijd zo mogelijk nóg spannender, maar tja er zal maar het gouden ei tussen zitten... Hier ook meestal maar 3 of 4 eitjes en dan niet allemaal rijp. Niet veel maar uiteindelijk was het wel genoeg. *duim duim duim* Jij sterke dappere vrouw met sterke dappere man!!! Uiteindelijk nog op vakantie geweest? En lekker gehad? Marjah, oehhhh wat spannend. Van alles voelen en positief zijn, ik vind het goed! Het rare is dat ik de laatste keer ook best positief was. Waarom weet ik niet omdat ik niet echt tekenen had. Behalve achteraf hele erge buikrampen en diarree een week na punctie en dat duurde 2 dagen. Babyrinth volgen moet je ook niet doen als je daar geen zin in hebt. En zeker niet als er te vel positiviteit is waar je geen zin in hebt. We weten jou wel te vinden Met mij gaat het goed. Beetje lang aan het kwakkelen met griep en verkoudheid (terwijl ik al 10 weken van de prednison af ben, maar zwangerschap verlaagd je weerstand) en begin bekkeninstabiliteit te ontwikkelen. Maar verder niets te klagen hoor! Ben veels te blij met alles wat er in m'n buik zit! En wat is het toch tijd dat jullie dat ook krijgen!!! *duim duim duim*
Hallo dames, Wat een verhalen en wat een herkenning........pff ik heb helaas ook een erg laag AMH 0,1 (ben 36) en overweeg om naar DD/Geertgen te gaan maar ben al twee weken in 'oorlog' met de Menzis.....heeft iemand van jullie ervaring hiermee? Zo te lezen zijn jullie al wat verder in het traject. Wij hebben de afgelopen 6jaar in de MMM gezeten (nog steeds) en hebben in 2009 een zoontje mogen krijgen middels IUI, helaas een 2e zal na 8xIUI via IVF moeten gaan maar in NL durven ze het niet aan vanwege de lage AMH........ Hoop wat te horen en in ieder geval wens ik jullie allemaal heel veel succes! Grtz Angie
Angie, helaas welkom hier. Ik denk dat je supersnel zult moeten gaan handelen. Jouw AMH is ook ernstig laag, en nog meer tijd verspillen zou ik niet doen. Ik denk haast ook dat je beter met ICSI kunt starten, dan met IVF. Ik zou zeggen; maak alvast een afspraak bij het Geertgen en/of Dusseldorf. En ga daarna verder met je oorlogvoering. De wachttijden zijn vaak lang, of voelen voor ons MMM meisjes lang. Ik zou zeggen; pak de telefoon en plan vast een datum. als je wat wilt weten; er zitten hier genoeg ervaringsdeskundigen. Succes.
Hee Angie wat voor oorlog heb je met menzis? bij mij was het verklaring van dokter opsturen met behandelplan en alles wat okee. Behalve het vergoedde bedrag dan... daar was ik het niet mee eens. Maar ja, dat zijn we gewoon standaard niet als het ons geld gaat kosten . Voor tips en trucs kun je ons altijd benaderen. Maar als DD voor jou gunstiger is qua reistijd, dan zou ik dat aanraden. Met de artsen is goed mee te praten en het kan ook nog op andere fronten voordelig zijn. Kus, M
@Ieoor en Marjah, ik ben al bij beide geweest G en DD voor een intake en kan bij beide starten. Wat het meeste tijd vergt is het verhaal met de zorgverzekeraar, ik wilde vooraf informatie wat het meest gunstige zou zijn mbt vergoedingen en dergelijke. Maar wat ik ook belde en deed je krijgt gewoon geen duidelijk antwoord.....zooo frustrerend vooral als je al zolang onderweg bent! Maar dat hoef ik jullie (helaas) niet uit te leggen...... Het lijkt er zelfs op dat je in DD voordeliger uit bent dan bij G......dus vandaar dat ik dacht ik ga eens even wat ervaringsdeskundigen raadplegen Moet zeggen dat het toch wel fijn en makkelijk praat, thanx alvast daarvoor! Ik hoop dat er nog wat meer M. klanten hier zijn met tips and trics? En ga nog even wat lezen bij jullie onderwerp. ciao bella's
Ben een beetje aan het breken.... ben verdrietig en boos. Voel me moedeloos en zonder hoop. Weet niet waarom, maar zie het niet meer zitten. Wordt het ooit nog wat met ons? Bah! Beetje buikpijn, beetje gevoel van blaasontsteking, beetje koud, dat dus nog wel. Maar eigenlijk heb ik wel vaker dingen gevoeld, zonder enig posi resultaat. Alleen de eerste ECD wist ik een op andere dag dat het over was.
Marjah; knuffel voor jou! Ik duim voor je, en denk aan je! Angie; DD goedkoper dan het Geertgen! Da's raar! Ik heb bij beide ICSI's gedaan en DD was duurder. Of jouw verzekeraar moet het buitenland 2x vergoeden!? Hier )(&*(^*&%&^%^&$^%#$&^%*&* IK BEN ER WEER HELEMAAL KLAAR MEE!!! Er lag welgeteld........................................................................................................................................................................................................hou je.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................vast........................................................................................................................................1 heel ei ...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
K** met enorme peren Kl*** Nou nou nou! Het was toch een hele verandering tov zaterdag.... Wat zeiden jullie tegen de arts? Enniewee wat moeten jullie je weer verschrikkelijk naar voelen. Gaat het een beetje? Pfffff En nu? Hebben jullie al nagedacht? MOK!
Marjah... hele dikke knuffel voor jou! De onzekerheid en de teleurstelling steeds... het kan je slopen en breken. Niet breken schat! Je kleine ukkie (die je gaat krijgen: posi-power!!!) heeft je nodig! Ieoor, die paar woordjes en die hele hoop puntjes... Ik kreeg er tranen van in mn ogen. Wat oneerlijk weer... Sorry meiden dat ik steeds inbreek. Prive-dingetje met Marjah...
Hallo lieve meiden!!! Als eerste een megaknuff voor jou Iejoor, want 1 ei... Hoe kán dat nu toch? Hoe verklaren ze dat nu? Herinner me dat dr P in Gent iets zei over een combi van Clomid en spuiten om vrouwen die slecht te stimuleren zijn beter te stimuleren. Mocht de tijd het toelaten, zal ik eens vragen wat prof de S hierover zegt? Als er tijd is hoor.. Maar kan me je teleurstelling zo goed voorstellen... Bah... Maaarjaaaaaahhh! Pfff, vreselijk hé, dat wachtbankje.. helemaal rondom deze tijd, je denk van alles te voelen en je voelt dat ook, maar waardoor het nu komt??? Hoop zo dat je morula nu in je buik woont. Leuke meisjesnaam trouwens Morula, weer eens wat anders . Weet wel dat ik de afgelopen de eerste week een heel goed gevoel had en dat dat ineens verdween (oké, kwam door een witte test terwijl ik de vorige keer dat ik zwanger was toen een tuurstreepje had). Het gevoel van gespannen borsten enzo nam ook echt af. Dus wat dat betreft geloof ik wel in 'onderbuik gevoel' en hoop zo dat jij 8,5 maand een groeiend onderbuik gevoel mag gaan hebben!!!! Gabrie, jij dus weer in februari van start? Waar? En gaat er de komende ronde iets anders dan ervoor? Spannend weer hé... Hoopgevend, maar altijd weer eng tegelijk. Bang voor die teleurstelling zoals die van Iejoor op het moment. Wordt alle hoop gelijk weer met de grond gelijk gemaakt. Maar, we gaan DUIMEN AAN voor jou de wereld in sturen!!! Iejoor, heb veel vragen aan de prof maandag, want heb nog 0,0 ervaring met cryo's. We hebben nog nooit eerder cryo's gehad in onze afgelopen 4 pogingen voor deze... Wil haar vragen *hoe groot de kans is op goede ontdooiing *wat ze adviseert: 1 of 2 tp? (wij neigen zelf naar 1 als de 1e goed ontdooit) *hoe een tp in natuurlijke cyclus eruit ziet? * Wel / geen Pregnyl bij een TP in natuurlijke cyclus? * Zou een TP de komende (deze) ronde al mag? * Of dat we evt deze ronde gebruik kunnen maken van 'Pipelle' (zie artikel in Freya en op mijn topic, weghalen van stukje bms rond dag 21 vd cyclus, ontstaat dan reactie van bms wat voor een herstel van het bms zorgt en daardoor in de ronde erop voor een betere innesteling) en dan de ronde erna een TP. Vragen genoeg dus!!! Astarte en Nathaly, knuff voor jullie en de buikjes! Angie, welkom En balen dat je AMH zo laag is ... Ga zo slapen!!! Liefs en knuff voor allemaal!
Juultje het klinkt misschien een beetje vreemd maar op een gegeven moment raak je gewend aan al die teleurstellingen. Je gelooft er ook niet meer in (spreek nu voor mij zelf). Ieoor wat een klote nieuws en dan druk ik mij nog zacht uit. Kan mij voorstellen dan je helemaal van de kaart bent. Wat gaan ze nu doen? Een ander behandelplan? Marjah, spanning stijgt je voelt dus nog steeds iets.......