Lieve Juul, bedankt voor je knuffel! Marjah, ik fik nog steeds kaarsjes voor jou! Ieoor,wat k(***&&^%$$%T voor je, wat gaan ze nu doen? Ik ga wat uitgbreider op Angie reageren. Jouw verhaal lijkt wel een kopie van mijn verhaal. Mijn AMH is ook 0,10 en ik heb ook een zoontje in 2008 mogen krijgen via de 4e IUI. Na 6 IUI's die niet gelukt zijn,zijn we in oktober van 2010 doorgestuurd naar Enschede voor IVF. Daar hebben ze 2 keer IVF geprobeerd met het lange protocol (de pil, decapeptyl en de eerste keer met Gonal F en de tweede keer met 300 menoupr) met als resultaat 1 eitje. Ik kreeg toen op 7 april 2011 de mededeling dat ze niet met ons verder wilden omdat zij een tweede zwangerschap niet zagen gebeuren met mijn lage AMH. Ik ben toen overgestapt naar DD en had op 30 april 2011 mijn intakegesprek en ik mocht daar meteen beginnen met het korte protocol. Op dag 3 van mijn cyclus 450 menoupr spuiten en vanaf dag 8 cetrotide erbij en op dag 14 de punctie van 5 eitjes. Die eitjes zijn allemaal bevrucht (ik heb het geluk dan mijn eitjes nog van goede kwaliteit zijn en dat het zaad van mijn vriend toppie is) en het 4e eitje wat als cryo is teruggeplaatst is blijven plakken. Dus 30 april 2011 een intake in DD en op 30 juli 2011 een postitieve zwangerschapstest. Ik ben bij Unive verzekert en zij hadden alleen een ingevulde verklaring van dokter S nodig voor de verzekering. We hebben wel wat zelf moeten betalen (narcose, assisted hatching en wat kosten voor het invriezen) maar dat hadden we er graag voor over. Na 7 april 2011 hadden we dit goede nieuws niet meer verwacht.
Kan het niet laten... nog 1 keer: Nataly, je stuurt Enschede straks toch wel een geboortekaartje he?! Bij zo'n verhaal heb ik altijd ernstig de behoefte om mensen om de oren te gaan slaan!... 'Mevrouw, we zien het niet meer zitten met u...' Het zal je maar gezegd worden...
Ze weten al dat ik zwanger ben, ik werk vlak bij het ziekenhuis in Enschede en ben toen ik net zwanger was een keer langs geweest en heb het toen gezegd.........................maar ze krijgen ook nog een geboortekaartje hoor!
@ me myself and ... Eye Er zit me iets dwars, ik heb nl last van een enorme dosis wwwwaanzin Gisteren huilend op de bank, vanochtend niet durven testen ( hij is immers toch negatief en dat blijft ie voor de rest van mijn leven), eind van de ochtend sloeg ik dubbel van de pijn en begint de hoop weer. Ik had nl de krampen die ik ook tijdens mijn zwangerschap had, echte pijnscheuten, geen ongi Krampjes. Bah! Ik wil geloven, maar het is zo moeilijk... Na vanochtend dus ook geen Krampjes meer gehad GatverderdegAtver bah! Moe! Schijtziek van de www Schijtziek van het niet zwanger zijn en worden
FF speciaal inloggen voor Marjah....brrrrrrrrrr je geeft mij de zenuwen maar ik blijf je volgen! Ik hoop, fik, bid dat het nu gelukt is! Ohhh please laat het waar zijn! LIefs,
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, die ellendige wachtweken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wou dat ik je erdoorheen kon slepen. Anders ga je overmorgen testen dan ben je 5 jaar, 5 maanden en 5 dagen aan het wachten op een beebje, zou dat geen mooie datum zijn?
Na een mega-lange dag (bezoek enzo) kan ik nu pas inloggen en was zoooooooooooo benieuwd naar Marjah's Morula... Morgenochtend een testpoging wagen met Marjah-man???? Ga zo duimend slapen hoor!!! En Gabrie, know what you mean... xxxx
Morgen is ook een mooie datum... 2 jaar na ons kloppende hartje. Maandag is het 2 jaar sinds het niet kloppende hartje Donderdag is het 2 jaar sinds de mk Vandaag is het een mooi verjaardagskadootje Ach... Geen Krampjes, geen gevoel, en een nega test vanavond
Liverd, je zit nu op dag 7 na de TP? Die ene keer dat ik zwanger was na een TP van twee verselingen had ik pas op dag na de TP een licht positieve test... Dus ik hou heeeeele goede moed en duim gestaag door. Ga het gewoon afdwingen daarboven, wil hier gewoon weer een keer GOED nieuws na al dat gesodemieter hier! Zo! Enne, zo horen jullie me niet vaak hé... Knuff!!!
Je klinkt zo verdrietig, en ik wou dat ik er iets aan kon doen...... DUIMEN DUIMEN DUIMEN, dat is wat ik voor je kan doen, en ook doe. Ik hoop op een posttest een dezer dagen. x
He gets, ik ben dit gesodemieter ook ZO ZAT!!! Marjah lieverd, het is echt nog vroeg. Er zijn zoveel meiden die pas veel later positief testen. Jij moet er gewoon ook bij horen deze keer! Lieverd, ik denk aan je en duim met alles wat maar kan draaien! Ieoor meisje, jij ben ook in mijn gedachten. Zou ook zo graag iets voor jullie willen doen. Helaas kan ik ook niet meer dan kaarsje branden en duimen. En dat doe ik ook voor jullie!
heb je gemaild over iets op facebook, ieoor Tja, ben er gewoon zo klaar mee! schrijf net onderstaande aan een dinnetje (die van het frontale overgewicht van een anderhalf jaar terug en net een mk in september) Zij zegt ook altijd dat ze vind dat we wel erg veel pech hebben... en sommige mensen komt alles aanwaaien. Zoals bij haar dus... behalve de miskraam, maar zelfs dat loopt ze te relativeren voor mij! Ze is lief! Zo, zijn jullie op de hoogte van mijn bui van deze ochtend... BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH! BAH!
Sikkiiiiih! vergeten de vorige keer te reageren! Wat vervelend dat je zo loopt te kwakkelen met je gezondheid! Okee, het is voor een goed doel (en door een goed doel), maar vervelend blijft het. Lief dat je zo met ons mee leeft, je weet maar al te goed hoe het is . Iedereen gaat je voor en iedereen lijkt happydepeppie. En jij zit weer als dood vogeltje op de bank... Goh meid, wat schiet jij alweer op zeg. Helaas hoort ook de BI erbij, maar ik neem aan dat ook dat een van de hobbeltjes is (kan een grote hobbel zijn) onderweg naar missie beeb-in-armen. Cerberus is van de voorbij-sjezende-rollators, dus misschien heeft zij nog tips Ow ja! @hierzo: Rijd ik naar mans werk toe van de week, zie ik dinnetje die de dag erna ingeleid zou gaan worden. Dus ik denk! Ah, terug van controle! Dus ik denk dan met mijn simpele hoofd: ik ga even op visite! Ja... komen ze net terug van de bevalling. Ben maar weer gegaan...
HAAAAAAAIIIII was je ook al vergeten Ben er, geloof ik, niet helemaal bij met mijn gedachten. Iets te aso met mezelf bezig Kussie voor kleine meid! Kussie voor jou
ja hoor zit je vandaag echt op te wachten als je je zo voelt. Het gekke is, dat sommige geboortekaartjes niet zo'n pijn doen. Ligt aan het moment hoe ik me voel, en ook aan de papa en mama. Zeker MMM papa's en mama's, doen vaak minder zeer. Al blijf ik natuurlijk gewoon een ontzettend jaloers kreng....
Sik, hak op de tak; waar koop jij toch die geweldig leuke jurkjes/tuniekjes die je aan hebt op je foto's? Welk merk? Ik vind de strikjes zo leuk!!!