Marjah, K*T uitgerekend vandaag Dikke knuffel! Hihi Ieoor, bij mijn winkeltje hier in de stad. Maar de merken die zij verkoopt kun je ook veel op het Internet vinden, o.a. bij Orangebag.nl Check die site maar eens. Echt leuke dingen! Perfect voor troostkopen Was gisteren even buurten en theeleuten in 'mijn winkeltje'. Eigenaresse had een heel lief kaartje gestuurd (ze kent ook onze situatie). Ze zag haar omzet al dalen komend jaar, omdat ik nu niet meer mijn depressieve buien hoef weg te shoppen
hebben jullie the voice gezien gisteravond? wat goed he! moet wel zeggen dat ik dan spontaan mijn kind daar niet zie staan, aangezien ik in deze k** bui ben
ow ja... ik ben dom. Ben in cupcakes aan het maken, vergeet ik er een nogal assentieel ingredient in te doen. En ik maar denken: wat is dat beslag toch dik?! Enniewee, ik hoop dat de ene helft (die dus met dat beslag is gemaakt) toch nog wel te eten is. Dus aan het bakken voor het "gezellige" verjaardagsfeestje. alleen maar papa's en mama's en papa's- en mama-'s-to-be. YEAHHHHH
YEAHHHH Manja, wat leuk!!! nee!!! 'En spreekt Manja boos toe'; je gaat er vanavond een gezellig avond van maken! Je mag mensen best heel even kort maar bondig erop wijzen hoe je je voelt, en daarna wil ik alleen GEZELLIGHEID. SO! ZONDER GEKHEID; ik hoop echt dat het mee gaat vallen, en dat je morgen komt vertellen, dat je ondanks alle ellende, een leuk feestje hebt gehad. Liefs,
Zal best wel hoor ieoor. Ik heb er ook met vlagen wel zin Ik vind het wel moeilijk wat ik vanavond nou moet zeggen als ze vragen hoe het gaat. Goed, Slecht, Goed naar omstandigheden. ??? Eigenlijk weet alleen de beste vriend van mijn man van deze poging. De rest weet het nog niet. Over een kant wil ik het iedereen vertellen, aan de andere kant denk ik bij deze groep: zak in de stront. Ik vertel het wel als ik duidelijk begin te buiken. Ze zijn nl niet echt geinteresseerd in onze situatie. De meesten vragen er gewoon niet meer naar. Wat wil je ook als er 6 zwangeren in de groep zijn. Het komt te dichtbij. Maar ja, en wij dan? er wordt door een paar zo makkelijk gezegd: ach dan stop je toch, je moet reeel zijn en die hormonen zijn helemaal niet goed voor je, ik zou noooooit zo ver gaan. Dus ja het feestje is wel leuk. Ik ben dan ook heel makkelijk met verjaardagen, ook al zijn alle mensen rijkelijk voorzien van eten en drinken. Ik heb gewoon een goede voorbereiding . Laterrrrrr
heb blijft ook moeilijk, verjaardagen, feestjes en partijen, bezoekjes, telefoontjes noem maar op. Je weet toch wel dat ik het niet fout bedoelde he, Ik probeerde je op te beuren, maar ik weet; makkelijker gezegd dan gedaan. Je kunt dat diepste gevoel van binnen niet 'UIT' zetten, en na het feestje weer 'AAN'. Ook al zet je je mooiste pokerface op, dat knagende gevoel van binnen blijft er zitten. Welke mooie of gezellige praatjes de mensen ook vertellen. Dus ik weet het, ik heb makkelijk praten vanachter de computer. Doe vanavond wat goed voelt. Als je het niet wilt vertellen, dan vertel je het eens lekker een keertje niet. En als mensen er ineens, hoe bizar, toch naar vragen, dan kun je nog zien. Sterkte EN veel plezier vanavond.
Marjah, Ik blijf meehopen hier hoor!!! Ik zeg, geen bloed, blijft moed!!! Dus.....er is nog hoop!!!! Wanneer ben je eigenlijk van plan te gaan testen????? Sterkte!!!!!!!!!!!!!!
Zit aan de utro, dus zal niet Ongi worden. Geen bloed geeft moed, gaat dus niet op. Testen... Als ik de moed vind...
Is dat zo? Maar ik weet v dames die door de utro heen ongesteld werden...!?? Of is dat bij jou elke keer zo dat je geen bloed hebt bij utro?
Nog ooit ongi door utro heen geworden, duzzz Bedankt voor duimen! Net wakker en heb een dialoog met mezelf Should I test or should I Pee now?
Hallo meiden, Hier weer even een berichtje van mij. Verder van mij kant uit nog weinig nieuws. Het blijft nu even wachten wachten wachten op alle afspraken. Stiekem blijf ik hopen dat ik misschien in de tussentijd nog natuurlijk zwanger zou raken, maar weet ook wel dat het na ruim 3 jaar een illusie is. Maar soms is het goed om in dromen te blijven geloven. In de tussentijd staat me nog wel iets heel spannends te wachten. Moet nl nog een onderkaakcorrectie krijgen brrrr. Heb dinsdag afspraak kaakchirurg dus ben erg benieuwd wanneer het gaat gebeuren want wil dit achter te rug hebben voordat we starten met ecd. Marjah meid wat leef ik met je mee, hoop echt zo dat het misschien toch raak zou zijn deze keer. Dikke knuffel van mij. Hoe was je feestje gisteravond? Juulzon heel veel succes morgen in het ziekenhuis hoop dat je in deze cyclus verder mag. Liefs Bittersweet