Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ow wat lief! We hebben bezoekers:)
    Dank dank dank voor het meeleven door iedereen.

MAar laat ik het dan nog wel ff posi bekijken (kon ik 10 min geleden nog niet, maar nu weer wel :) ) : vorige (lees eerste en enige) posi test had ik pas op dag 15, toen was de hcg 54. Oftewel, dat is aankomende dinsdag.

En wat nu als die belachelijke steken van vrijdag de innesteling waren op dag 11? Hmmmmm ;)

Ik houd het (voor iedereen incl mezelf) nog ff spannend;)

Pfff ik duim ook ff heel hard voor mezelf!

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    he he.... gelukkig kom NU je ZELF op DAT idee..... :)
    heb al lang gespiekt naar je berichten hoor.... en even langs gesjeesd met mn BI rolator...:cool:

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Cerberus valt me een beetje tegen dat je dacht dat ik me kut voel vw een negatieve test op dag 11 en dag 13 na pu? Daar maak ik me niet druk om, ik heb alleen een alles overheersend idee dat ik nooit het geluk zal hebben wat jij wel hebt. Test of geen test.
    Ter info: ik maakte me al druk voordat ik uberhaubt een test had gedaan. Lees maar na.

Je mag het grappig bedoelt hebben, want dat weet ik zeker, maar je opmerking komt toch ff binnen.

Dus ik ben nog steeds overtuigd dat adoptie de enige mogelijkheid gaat zijn. Maar dat ik zo denk, begrijp je alleen als je voor de zoveelste keer op het wachtbankje zit na IVF/Icsi.

4. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Marjah, kwam speciaal voor jou weer ff spieken...
    Ja speelt een hoofdrol deze week in mijn overpeinzingen
    Omo wit of toch een mooie roze in het begin tuurstreep.

Ik geef de hoop nog niet op!

Ik haat wachtbanken. Ik ga mocht het ooit zover bij mij komen tot een TP dan maar 2 weken in een kunstmatige coma...zucht.

De strijd is hier nog niet gestreden.......kom op morula laat ff zien dat je uitgegroeid bent tot een blasto en je ergens net hebt vastgetekend voor nog eens 8 maanden!

Solly Marjah, ik ben niet zo een schrijftype......maar uiteraard leef ik met je mee...knuffel!

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve meisjes!

Mijn duimen blijven net zo lang draaien tot we roze zien en dan bij voorkeur op de test :) ! Begrijp je zo goed Marjah, hoe je je voelt. Het ene moment weet je zo zeker dat het niet gelukt en het andere moment zegt je verstand weer dat het nog niet zeker is en dat het nog kan. Die wachtweken zijn echt gekmakend :( Zoals Gabrie zegt, laat mij maar 2 weken in een kunstmatige coma liggen en sondevoeding. Wil dan pas wakker worden als de test roze is ;).

We leven echt allemaal met je mee Marjah; je baarmoederslijm was perfect dik, er is een prachtmemmy teruggeplaatst en je hebt nog even bij Iejoor een lekkere maaltijd gehad :). Dan zou het nu toch... dus ik steek zo weer een kaarsje voor je aan...

Hier gaat het... merk dat ik toch wel gespannen ben voor morgen terwijl we gewoon evaluatie hebben. Maar het verdriet van de teleurstelling zit toch nog dieper dan ik dacht. Bedoel, door werk en doordeweeks druk te zijn, stop je het weg. En je denkt, maar we hebben nog 2 reservespelertjes in de vriezer... Maar in het weekend, na een die drukke week... Komt het eruit..

Voor morgen is nu de volgende 'oplossing'. Rijd met mijn paps naar Gent, vriendlief komt daar ook (vanuit zijn werk,in de mediahoofdstad van het land) naar toe. Rijdt paps weer terug in zijn upje en ik met vriendlief naar huis. Deze oplossing heeft overigens véél tranen en energie gekost, maar dat terzijde. Uiteindelijk kwam vriendlief hiermee.
    Heb de vragen voor de prof wel op een rijtje en ben benieuwd wat ze zegt. Ben nu alweer bang dat de cryo's niet goed ontdooien of dat we nog lang moeten wachten met een TP. Slaat nergens op, maar zit ook even in niet zo'n positieve mood.

Laat morgenavond heeeel laat (als we weer thuis zijn) wel even weten hoe het was.

Iejoor, hoe is het nu met jou? En hoe ziet jullie vervolgplan eruit?

Gabrie, jij toch in februar weer van start? Is het bijna...
    Bittersweet, mijn broertje heeft die operatie ook gehad. Heb je een staafmixer in huis? Want de eerste week / weken kun je haast alleen maar vloeibaar 'eten..'. en je ziet er de eerste week uit alsof je een flinke bof hebt, een hele flinke dan. Veel sterkte met de ingreep...

Nataly, astarte: knuff voor jullie!

En marjah, mega-denk-aan-je-en-leef-met-je-mee-en-duim-door-tot-streepje-knuf!!!

xxxxxxxxx

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heb vandaag meerdere malen aan je gedacht Juulz... Brrrr spannend om het vervolg weer door te spreken. Is misschien negatief, maar als het lukt om gelijk ook het vervolg te gaan bespreken. Kost weer een ritje minder en kun je misschien toe met een enkel mailtje. Uiteraard gaat het niet gout en ben je hardstikke swang van deze cryos!

@ bang zijn: het IS zenuwslopend. Elk stapje is er een en er is bijna niet te zeggen welk stapje voor jou het ergst gaat zijn. Eerste stap is afspraak, dan echo en dan (ja dan begint de ellende weer echt goed) het ontdooien van draak en/of draak. Brrrr
    Hoop zo op goed ontdooiende cryos. Ik hoorde van de arts dat toch een behoorlijk percentage ontdooid, dus dat geeft hoop.

Heel veel succes morgen :)

Wat goed dat je vriend toch besloten heeft om te komen in Gent. Toch gelukt :) wauwwieeeee! Komt gelukkig allemaal toch nog goed. Wel wat jammer van alle energie die nodig was om antarctica weer te ontdooien.

Gabrie: geen schrijftype ?! Maakt niet uit hoor :)
    Wat je schrijft is raak/ lief/eerlijk :)
    Bijna starten, brrr

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Help

Ik ben progynova en utro vergeten! Ik heb net mijn middag dosis genomen. Wat zouden jullie mij adviseren voor de volgende dosis?

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zou het voor het slapen gaan weer nemen.

xxx

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Eensch met Juulzon!!

Liefmarjahtje, ik leef nog steeds heel erg mee. Maar vanwege eigen sores (joe noow wat) ff in een eigen holletje. Maar ook in het holletje wordt volop geduimd, gefikt....
    Maar lieverd, wat ontzetten >~#%*$<~{]?!"£=<?!!!<|_[{<£?,<£¥=+><"!,.~>$>!!!! en *jank* van de maagdelijke test!! :'(
    Ik hoop samen met iedereen dat het te vroeg was en dat jij een late innesteling hebt gehad!! Wat een kutzooi weer... *knuffel*
    Ik hoop...

Juultj, wat een fijne oplossing!!

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag! :)

@ hier: durfde niet te testen...

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik snap je Marjah.... De angst is groot voor weer een witte test... Ik hoop ook echt dat het late innesteling was!!! Hou je taai!!!!

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    sorry miscommunicatie...... dacht dat het een met het andere samen hing...:)
    (bedoelde de opmerking trouwens niet grappig of sarcastisch, maar positief...)

Ben al weg...

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Het kan nog Marjah!

*duim duim duim*

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik duim ook mee

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Dank voor duimen!

Cerberus!!! Niet weggaan hoor!
    Spijt me ook voor felle reactie :)

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
  17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    meiden, wat voor klachten hadden jullie voor NOD toen je zwanger bleek?

ik had toen echt bijna alle mogelijke gekke dingen die je voor NOD kunt hebben.
    vreetbuien op dag 14
    zere gezwollen tieten vanaf dag ?
    superrrrrr chaggo op dag 14
    rugpijn op dag 14
    ongiepijnen vanaf dag ?

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    DUIM DUIM DUIM!!!!
    xxxx

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Dacht te gaan slapen
    Maar ik lig te piekeren
    Mijmeren is misschien een beter woord
    Over de dag van morgen
    Ik fantaseer hoe het is om de tweede roze streep te zien
    En denk aan hoe enthousiast ik reageer
    Vooral tegen de mensen die dichtbij me staan
    De rest hoeft het niet direct te weten
    Dan komt de gedachte dat ik weer mag gaan berichten
    Dat het weer fout is gegaan
    Weer met mijn beide beentjes op de grond
    Terwijl ik in mijn bedje lig
    Mijmer ik over morgen
    En het testje wat klaar ligt
    Te wachten op een tweede roze streepje

Zucht

Durf ik morgen wel?

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ooh, lieverd toch!
    Herken je gedachte maar al te goed...
    Dat mijmeren... dromen....hoop hebben...
    maar ook angst voelen, angst voor verdriet...angst voor teleurstelling...angst om geen hoop meer te voelen, want die hoop nu, die is ook fijn... En onzekerheid...gggrrrrrr, niet fijn...

Maar,

Er is een kans!
    Een kans dat jouw morumarjaahtje nu al een blasto is...Al meer is.. een plekje in jouw buikje heeft gevonden...

Daar duimen we met zijn allen voor, keihard!
    En ik droom vannacht me je mee....
    En wat hoop ik op een roze - al is het een tuur - streep morgen!!!

(en het ergste is dat je nu al naar de wc moet waarschijnlijk, maar niet wil, omdat je je plas wil 'sparen' voor morgenochtend... en ben je zo moe en wil je gaan slapen, lukt dat niet omdat.... je zo nodig moet ;) !)

Denk aan je en kom morgen gauw weer spieken!!!

Truste en hoop dat je wat slaapt!!!

Kussie!

PS Meiden, op mijn eigen topicje mijn updeet en heb jullie advies nodig!!!

xxxx

Deel Deze Pagina