oh ja, mijn klachten waren Ooit, Vandaag een jaar geleden zo ongeveer Rondere, zachtere, tepels en gevoelige borsten Veel plassen 's nachts Enorm moe, lag er iedere keer al vroeg in. Geen specifieke vreetbuien , wel eerder maagzuur Eoh en bloedend tandvlees!! Xx
Lieverd, per whatsappie je al gesproken, maar ik heb zojuist nog ff voor je mijn gevoelensgewirengewar opgezocht en hier geknipt en geplakt uit dit topic van toen ik in de stress zat... Heb je wat te lezen als je vannacht in het donker op je Ipodje gaat lezen hiero... Ohja, stuur je me morgen ook een idividuele whatsapp ipv alleen via de groepswhatsapp? Groepswhatsappie's piepen niet meer op mn phoontje omdat ik anders gillend gek (en klaarwakker ) wordt van joe en Q als jullie goed op dreef zijn ) Kusss 28 oktober 2010: Ik wil jullie trouwens ff mededelen dat ik vandaag 2 weken en 6 dagen zwanger ben. Vannacht de eerste lasten daar al van gedragen. Ik werd namelijk om 4 uur wakker om te gaan plassen en viel vervolgens pas weer om 6 uur in slaap!!! Assiemenou!!!! Verder wil ik ff meedelen dat ik niet aan zwanger voelen oid doe. Heb ik namelijk al zo vaak gedaan en elke keer eindigt het weer met een hoop snot en tranen. Ik ga trouwens straks ff mn prachtige blasto'tje ff in mn verborgen fotoalbum showen. Niet-vriendjes: ff schnell vriendjes mit Maartje worden zodat jullie mijn meest recente wondertje ('waar ik 2 weken en 6 dagen zwanger van ben') kunnen bewonderen!! Verder denk ik dat ik straks gewoon ongi ga worden, althans: dat probeer ik mezelf kalm en wijs voor te houden... Terwijl ik natuurlijk gruwelijk hoop dat ik straks 'naar de andere kant' ga en daar een paar mooie plekjes voor jullie mag gaan warm houden!!! 30 oktober 2010: Goeiemochel!!! Werken om 17 over 6??? Wss ook een zorgkipje Meiden... Ik wordt GEKKK van de krampjes in mn buik!! Probeer het echt te negeren, hoor!! Maar het is lastig!! Uiteraard weet ik dat krampjes NIETS hoeft te zeggen. Sterker nog: eigenlijk zou ik me juist druk moeten maken om het feit DAT ik krampjes voel, want de andere keren voelde ik dat ook en toen was ik helaas pindakaas ook niet zwanger... Maar toch doen die krampjes weer het 1 en het ander met mijn psyche... Rationeel gezien weet ik ook wel dat de meerderheid van de krampjes van mn darmen afkomstig is (jaja ik kan echt knetteren als een weet ik veel ) maar daarnaast voel ik zo nu en dan wat andere krampjes... Aaaaghhhh!! Maar goed, in het kader van positiviteit and it isn't over till its over: Ben vandaag 3 week en 1 dag zwanger.... Onder voorbehoud want heb uiteraard nog geen test gedaan. Hoest met de andere dames?? 4 november 2010: Heb trouwens weinig puistjes, normaal wel wat meer... Zou dat iets positiefs zijn of gewoon een mazzeltje van de medicijnen??? --- Nee, ik ga niet eerder testen. Morgen moet manlief om 8 uur van huis en hoef ik pas 's avonds te werken. Zaterdag ben ik vrij, net als manlief Maar aan de ene kant zou ik NUNUNNUNUNUUUU alvast willen testen. Maar dan alleen als ik positief zou testen. Bij een negatieve test voel ik me liever nog een dagje fijn... Vorige keer was ik heel hoopvol, wilde niet eerder testen, wilde me zo lang mogen zwanger voelen... Uiteindelijk kreeg ik bloedverlies en heb ik voor de zekerheid maar een testje gedaan: negatief. Heb me nog nooit zo verloren gevoeld... Ik hoop dat ik me in ieder geval morgen nog fijn mag voelen... En dan zaterdag hopelijk hopelijk hopelijk ooit eens positief testen... Pffff.... Het zou de eerste positieve test in ruim 4 jaar zijn.... *droomt nog ff verder* --- Weet nog niet, misschien ga ik het zelfs zondag doen... *wil nog even kunnen blijven zwijmelen over misschien wel zwanger zijn* 6 november 2010: Jups, morgen pas testen... Werd vandaag wel weer om half 6 wakker om te plassen... Dat klinkt goed, maar kan uiteraard ook van de Prednison komen... AAAAGHHHHH het is echt retespannend!! 9 november 2010: Ehh voel me nog steeds zweven!! Kwaaltjes heb ik en ik geniet er vreselijk van!! Steeds een beetje misselijk, heeel veel steekjes in mn buik (volgens ervaren schoonzus is dat al bandenpijn ) en veel plassen Ik kan echt niet wachten totdat ik eens moet spugen van de misselijkheid, maar zo ver is het nog niet geweest!! Maar dat vind ik echt het ultieme zwangerschapskwaaltje Voel me trouwens wel schuldig dat ik hier zo enthousiast dat vertel.... Ik zou zo graag willen dat jullie ook over de kwaaltjes konden kletsen... Ik weet dat ik er ook nog lang niet ben, eerst nog goede echo, dan door naar de 12 weken ALS ik dat haal... Maar kan me zo voorstellen dat dit geneuzel jullie wel pijn doet... Sorry.
Haha Ik zat net wel te denken toen ik deze dingen net opzocht... Jij voelde toch wat daagjes terug ook van alles en nu niet meer?? Hmm... Lees nog eens mijn stukje terug... Ohh lieverd!! Ik wil het ZO ONTZETTEND GRAAG voor jou!! We moeten namelijk over een paar jaar een boek schrijven, samen met Juulzon. Weet je nog? Het boek over hoe onze wondertjes in ons leven kwamen!! Ik moet zo maar eens manlief achterna en gaan slapen. Indien dat niet lukt (dat laatste dan), dan zie je me zo nog wel op mn iphoontje verschijnen. Kus!!
Wat leesvoer links voor Marjah ! xxx Boekwinkeltjes.nl - Plomp, Hans - Huize De Slapeloze Nachten Zeven verhalen slaapgeneeskunde | Slaapgeneeskunde Informatie over slapen | Slapen
[HQ] Samson & Gert - Slaapliedje - YouTube Kabouter plop - Slaapliedje - YouTube Slaap lekker lieve Marjah!!! Knuffel! Ik ga ook zo duimend slapen!!! Woezel en Pip - Slaap zacht - YouTube
:'( Ik weet het niet lieverd... Als jij morgen nog een keer aandurft en kunt... Misschien vragen of je ha wil meewerken aan bloedprikken...? Al weet ik ook dat die niet makkelijk is... Lieverd, wat is dit weer ontzettend verdrietig.. :'(
Op dag 11 na tp testte ik al positief! Nog niet knal maar duidelijk wel! Dat was de eerste x dat ik testte sinds tp. En bij cryos mag t toch ook eerder????? Spannend!!!!
Idd om te janken... Lieve Marjah, Wat afschuwelijk. Idd, een huisarts kan geen HCG toveren... Was dat maar zo... Ik opperde alleen het idee omdat ik de indruk kreeg dat je nog niet toe was aan het testen op te geven, dus ik dacht dat je misschien met een bloedtest de duidelijkheid zou krijgen... Lieve meid, ik vind het zo niet in woorden uit te drukken allemachtig kut!! Hoe verrot... Mijn hartje huilt met de jouwe mee. Ik hoop dat jij en je mannetje elkaar vanmorgen heel stevig hebben vastgehouden. Dikke kus voor jullie beiden...
*huil* Marjah, wat vreselijk K*T! Ik weet niet hoe lang het zin heeft om nog door te testen. We kennen allemaal het verhaal van Klingel die een late innesteling had, maar die had een negabloedtest op dag 8 na tp en het was een tp van 2 dagen oude emmy's. Je vroeg welke klachten de zwangeren hadden voor NOD. Nou, ik nagenoeg NIETS! Ben niet misselijk geweest, geen zere titten, geen noemenswaardige krampen. Op 1 ding na...ik had een week na tp gedurende 2 dagen af en aan enorme buikkrampen en diarree. Die buikkrampen kwamen echt van m'n darmen en niet uit de baarmoeder, maar na die 2 dagen begon ik positief te testen. Lieverd, indien er nog een klein sprankje hoop is dan klem ik mij daar graag samen met jou aan vast! KNUFFEL!
En ik huil ook mee... Wat had ik dit toch graag anders gezien Begrijp er niets van en snap niet waarom .. Wat ziet de wetenschap over het hoofd? Of is het weer domme domme domme pech? Ik haat pech. En begrijp er helemaal niets van lieve Marjah... Mijn boze denkrimpel staat tijdens dit tikken in mijn voorhoofd gegrift, oneerlijk, ***zooi. Bah. Had zo gehoopt op een wonder... Pffff.... Had zelf de afgelopen keer toen het dus niet gelukt was, duidelijk nog zere borsten tot dag 8/9 na de tp en had toen ook nog een goed gevoel erover. Had toen ook van die buikkrampen (bleken ook darmen, was toevallig dat ik dat dus net als Sik had). Dag 10 waren de gevoelige borsten WEG. En het gevoel dat het gelukt was ook. Toen ik geen tuurstreepje meer detecteerde, ook niet op dag 11 na de TP wist ik voor mezelf voldoende. Heb 15 dagen na de punctie nog een testje gedaan just in case, maar die was omo. En ben toen ook mooi met die utro gestopt. En geen bloed laten prikken, leek me een zinloos bezoek, mijn lichaam en gevoel spraken voor zich. Baal echt zo voor je. Ben je voorafgaand nog op vakantie geweest, vitamine D opgedaan, je was er zoooo klaar voor en dan nu dit... . Stevige knuffel voor jou... Mag ik voorzichtig vragen of er nu nog een cryootje is of was dit de laatste...? Liefs en tot gauw! xxx