Neehheeee, de hoop is nog niet opgegeven hoor! Ik lust de gyn rauw... oh nee... ze heeft nogal wat "vlieuren" gemaakt... zal wel taai zijn. Maar hoe is ie met Maartje? Is er al tp nieuws?
hallo ik ben ilona en ik ben nieuw hier op het forum, ik heb al drie miskramen gehad en nu vermoed de arts dat dit komt door een te lage amh waarde dat de eitjes niet goed zijn ontwikkeld. ook ik heb te horen gekregen dat ik verouderde eierstokken heb mijn amh waarde is te laag waardoor ik weinig eicelvoorraad heb. toen we dat te horen kregen waren we er samen helemaal kapot van( mijn man en ik), we waren al info aan het zoeken voor eiceldonatie en we hebben ons al ingeschreven voor de adoptieprocedure. maar nu ben ik begin februari gestart met ivf, ik heb de hoogste dosering puregon toegedient 300, en wat denk je eerste echo en we hadden 12 eicellen, na de punctie die we vorige week hebben gehad bleek dat we 10 goeie eitjes hebben, wij natuurlijk super gelukkig en nog steeds want dat is een hele goeie stap de goeie richting op. vorige week 2 dagen na de punctie keken we op het digitaal ivf poli en tot ons wonder 8 embryo's, er zijn er afgelopen dinsdag dus nu een week geleden 2 embryo's teruggeplaatst een a en b kwaliteit, dus nu is het allemaal heel spannend 17 maart test doen, maar we zijn heel positief en we zijn al heel blij dat ik zo goed reageer op de puregon, dus hiermee wil ik ieder laten zien dat je de moed niet moet opgeven dat het allemaal heel ander kan uitpakken en ervoor gaan!!! gr ilona
Ilona, dat zijn goede berichten!!! Het feit dat je al eens zwanger bent geweest is natuurlijk heel positief. En dan de tp van 2 goede embryo's! Weet je ook wat je AMH en FSH waarde zijn? Ieoor, hoe is het eigenlijk met jou? Volgens mij ben jij ook weer begonnen toch?
Dank je wel Ilona!!! Gefeliciteerd met je 2 emmy's en hele hoop cryo's . Laat je ons weten hoe het verder gaat? Liefs, Marjah
Marjah; nee hoor, je had me zeker niet weggejaagd met je 'depri geneuzel'. Helemaal niet zelfs. Ik was gewoon minder online omdat ik er even helemaal klaar mee was.... zucht.... Wat een domper dat bezoekje aan je arts.... Wel realistisch misschien wat ze zegt. Maar wel heel hard. Kwalitatief zijn 'onze' eitjes helaas inderdaad minder dan de eitjes van onze leeftijdsgenootjes en alles wat jonger is. Onze eitjes zijn richting de 40 ofzo (of nog ouder....). Maar jullie laten je niet uit het veld slaan: het kán wel; dat hebben jullie bewezen. Dus het kán zeker nog een keer gebeuren. Let maar eens op mevrouw de gyn! Sikki; wow wat een snelheid ineens weer bij jullie. Wel fijn inderdaad dat je nog 2 backupjes hebt in de vriezer. Dat geeft een goed gevoel. Maar nu door voor een nieuwe verse poging. Zelf bekostigen is inderdaad zwaar minder..... Maar je bent inmiddels ongesteld geworden begrijp ik, en dus gestart met de pil: Fijn. Het begin van jullie wondertje is gemaakt. Wanneer vertrekken jullie naar de wintersport? En waar gaat de reis naartoe?
Ieoor, je bent alweer lekker aan het spuiten, of ben je er alweer klaar mee? Ik hoop dat het iets heel mooi oplevert.
Marjah; ik herinner je effe aan die positieve berichtjes van laatst!!!! Voor wat betreft je trouwschoenen dilemma; ik wilde het toch even met je delen, ondanks dat je al 2 paar schoenen hebt staan. Ik had trouwschoenen van Rainbow. Rainbow kan je bruidsschoenen in álle kleuren verven; dus altijd bijpassend. Ze hebben zelfs tasjes die je in dezelfde kleur kunt laten verven. Mijn trouwschoenen waren wit. Na de bruiloft heb ik ze voor 40 euries zwart laten verven. Erg fijn! http://www.debruidswinkel.nl/assets/s2dmain.html?http://www.debruidswinkel.nl/100000960b0fa8108/index.html Hihi; taaie gyn!!! WannaBmum; wat duurt wachten lang he. Joontje; hoe is het? Maartje; gefeliciteerd met je emmy's (2 toch he?). En ook nog in de vriezer.... Wow wat goed. Ilona; welkom hier! Gefeliciteerd met je tweeling emmy's. Ook nog iets om in de vriezer te doen bij jullie? Hier gaat het goed. Spuiten valt mee, al blijft het me moeite kosten om de knop in mijn hoofd om te zetten om mezelf een spuitje te geven. Tja, het is raar, maar waar. Wel enorme hoofdpijn en algehele milaise (hoe schrijf je dat?). Gisteren voor de 2e FM geweest. Er was nog niet veel te zien. Rechts zit 1 heel klein eitje. Verder niets. Links zitten 4 eitjes. We hopen dat die 4 doen wat ze moeten doen> en dat is goed groeien. Zaterdag weer terug voor de 3e FM. Vorige week vrijdag bij de 1e FM had ik een andere arts. En die heeft van de 300 Gonal toch maar weer 375 eenheden Gonal gemaakt. Volgens mijn eigen gyn helpt/doet alles boven de 300 niets extra's meer. Maar goed; we doen het toch maar!
Hai Ieoor, goed weer van je te horen!!! Dus weer een soortgelijk aantal eitjes. Nou ja, als ze maar blijven groeien en goed zijn! En toch ook weer naar 375 eenheden. Dat ga ik ook weer spuiten. Heb zelfs een keer 450 eenheden gespoten en dat bracht echt niets. Ik duim voor een mooie groei en score morgen! Ik ga lekker op vakantie. Alleen vandaag nog werken en dan morgen inpakken, ´s avonds naar vrienden rijden en zaterdagochtend richting Ischgl in Oostenrijk. Ik heb nog niet genoeg sneeuw gezien Lekker een weekje boarden! En als we terugkomen gaat het een week later week van start!
Sikki weet dat ik groen zien van jaloezie!!! Ik wil ook boarden!!!!!! Veel plezier alvast. Een beetje (extra) ontspanning kan geen kwaad, zo net voor eine neues poging!!!
Whoehoe, sikki! lekker op vakantie Lekker "uitrusten" in de sneeuw en dan daarna ladingen nieuwe sneeuwpopjes creeeren . Ieoor; Balen dat de gonal niet helemaal zijn werk doet. Hopelijk gaat de nieuwe dosis toch zijn werk doen en gaan die 4 follikels aan de ene kant en 1 follikel aan de andere kant gewoon enorm hard groeien. Ikzelf spuit nu puregon en dat werkt bij mij goed, maar weer niet bij sikki en maartje (dacht ik ???). Je weet het nooit, de een reageert helaas anders dan anderen. Helaas zijn de rainbow schoenen veeeeeel te wijd. Zoals ook andere merken. Ik heb nu dus gewone pumps, maar vandaaag ben ik mijn jurk gaan passen en ze passen wonder boven wonder perfect bij de jurk. De tule is iets andere kleur, maar dat geeft niet. Er was wel weer wat fout met de jurk: de tule die in de "pas" jurk zat had een ligt kleurverschil in banen. Dit zou opgelost zijn, maar helaas was ook mijn jurk niet goed. Overdwars echt een goed zichtbare streep . Dus dat moet ook nog "even" vervangen worden. Verder weet ik nog niet welke lingerie ik aan trek... ik had een torselet en een strapless bh mee, maar de torselet zit beter en geeft mijn bescheiden voorgeven een mooie vorm, maar is een klein beetje zichtbaar (zowel bij armsgaten (valt nog wel weg te werken) als bij mijn buik (dunnen stof, dus je ziet de baleinen), is wel heeeeel mooi, maar je bewegingsvrijheid is wat beperkter. De bh zit goed, maar ja, die pusht natuurlijk niet zo geweldig, is lager uitgesneden en dus niet zichtbaar, helaas vult deze de jurk niet helemaal mooi. Maar... misschien met een paar kilootjes meer, gaat het een stuk beter .
Marjah wat een gedoe he; gewone bh of torselet. Ik had exact hetzelfde dilemma. Echter bij mij waren de baleinen zo goed te zien, dat ik voor een gewone (wel prachtige) BH heb gekozen. Fostimon en Gonal F. Ik heb het nu alle 2 gehad. 1e keer Gonal: 5 eitjes, waarvan 4 bruikbaar voor IVF; 1 matige bevruchting. 2e keer Gonal: maar 2 eitjes: dus escape IUI 3e keer Fostimon: ik geloof 4 eitjes gepuncteerd waarvan maar 2 (of 3...) geinjecteerd zijn: 1 top emmy. 4e keer (nu dus) weer Gonal: en nu 4 follikels te zien. Er zullen bij mij zeer waarschijnlijk never nooit een heleboel follikels komen.... ze zijn gewoon bijna op. Ik begin haast te denken dat het merk medicijn an sich niet zoveel uitmaakt....
nee.... er zit waarschijnlijk niet zo heel veel verschil tussen de medicijnen, al is er gewoon wel een groot verschil tussen de verschillende stimulaties. ff over de bh... was het een strapless bh en bleef deze perfect zitten? en de vervolg vraag... van welk merk ie ie? Ik heb wel een goeie, maar om nou te zeggen dat ie prachtig is... nee hij is gewoon... mooi. Waarom moet zo'n torselet eigenlij baleinen hebben? het kan toch ook gewoon een stevig lijfje zijn? Daar rollen de vetjes ook niet zomaar uit. Ik denk dan weer practisch... Al heb ik geen torselet nodig om mijn vetjes te verbergen, haha. Ik heb 'm alleen nodig voor het hoognodige "liftende effect" . IK ben trouwens weer in de afwachtende modus. Helaas kunnen we er toch niets aan doen, in de tussentijd wordt ik toch niet zwanger en het zal ook allemaal wel. Mei wordt gewoon onze maand Trouwen en toch ook zwanger worden (okee, de stimulatie starten). Liefs, Marjah
Ja, ik ga zo naar het Geertgen voor de 3e FM> leuk he! Nee dat is flauw. Weinig plannen. Vanmiddag eventjes winkelen, en daarna thuis poetsen. Vanavond misschien nog even weg. En morgen rustig op de bank denk/hoop ik. Jullie wilde plannen? Afwachten tot mei. Misschien is het wel fijn om nu al je aandacht op de bruiloft te richten. Lekker even MMM rust. En dan straks met nieuwe moed weer verder. En het is natuurlijk al bijna half maart. De tijd gaat snel. Ik had voor onder mijn trouwjurk een BH van Marie jo, Avero. Ik heb altijd BH's van Marie Jo en ik vind ze geweldig. Ze zitten perfect. Ik had een halter jurk, en kon dus een halter BH aan. Maar ik ben met je eens dat een torselet alles beter op zijn plek houdt, en een beter push up effect heeft. Maar ja, als die zichtbaar is, dan is dan ook zeker geen succes. Althans dat vond ik bij mijn jurk. Kijk maar eens naar de link.
Link???? Links zul je bedoelen Nou ik ga ff koekeloeren, hoor. Maar ehh, verkopen ze deze ook in een gewone winkel?
hee, dat is bijzonder... ik zag net wel 20 links staan en nu in ene nog maar 2... hoe doe je dat?? of is zp weer ff lekker op dreef?
Ik zag dat ik teveel links had staan. Sorry, ik heb ze verwijderd. Ik was ondertussen ook nog mijn vorige mailtje steeds aan het bewerken. Ik zoek nog effe een makkelijkere link. En ja, de meeste betere lingeriezaken verkopen Marie Jo. Echt een aanrader. En ze blijven ook jaren mooi, ik heb wel 5 BH's van Marie Jo en ze gaan bij mij wekelijks allemaal 1 of meerdere keren de was in.