vanaf tel: gaat goed met mij, ben iets expressiever dan anders. Gekke bekken en handen wapperen waren vandaag mijn handels merk. Dus het doet me blijkbaar toch wel wat, maar niet emo. Man is stil en chaggo. Nu ff samen op de bank met ncis.
In dat geval: een gekke bek voor jou en een knuff voor Marjah-man... Voel zijn verdriet (wat ook jouw verdriet is) door de regels heen... Kijkse nog ! xxx
Bij toeval kom ik op dit forum terecht. Wist niet dat het bestond. Ik heb twee maanden geleden ook gehoord dat mijn AMH-waarde laag is (0,8). Ik schrok hier best van. Daarnaast is mijn baarmoederslijmvlies ook te dun. Hier krijg ik nu medicijnen voor. Mijn gyn. vond ook maar dat we het op de natuurlijke wijze moesten proberen want via de MMM zouden we minder kans hebben. Maar ik ben nu 37 en mijn voorraad is dus laag, dus ik begrijp het niet (wil het misschien ook niet begrijpen). Gelukkig begint ze nu een beetje in te zien dat we toch meer willen dan de natuurlijke weg en beginnen we de volgende cyclus aan de 1e IUI-poging. Daarnaast heb ik ook een afspraak gemaakt in DD en daar kunnen we eind maart terecht. Ik heb niet alles gelezen hier, dat is onmogelijk, zo veel als hier geschreven wordt Maar wil iemand misschien ervaringen met mij uitwisselen? Wel zwanger geworden met deze waarde? Of het lukt niet? Ik ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen. Succes allemaal met het verwezenlijken van onze gezamelijke droom!
Hai Ploon, Ik schrijf hier ook al een tijdje mee, ook al ben ik inmiddels zwanger maar deze dames hebben mij altijd gesteund en ik kan ze ook niet loslaten, zij hebben ook zo hard positief nieuws nodig.
DikkeMarjahKnuf! EDIT: Hmmm, is op meerdere manieren te interpreteren Maar je begrijpt wel wat ik bedoel hoop ik. SMAK! KNUF!
@Nataly: ik had je al eerder een keer 'gesproken' (heb even teruggekeken of jij het echt was) in het forum over de fertiliteitskliniek in Hengelo. Ik heb je verhaal goed onthouden (fijn te lezen dat je ondanks je lage AMH-waarde toch zwanger bent geworden). @Marjah: ik geloof dat jij een hele dikke knuffel nodig hebt. Het is wat zeg! :S Als iemand nog ervaringen met mij wilt delen... graag
Hey Marjah, Zo nu en dan lees ik je topic mee omdat je net als ik met ECD bezig bent...en ik wil je alleen maar nu sterkte toewensen, wat ongelofelijk K*T!! Je hebt nog een reserve..en niet alleen dat maar de beste nog ins gefrier..het sal en moet gewoon lukken voor jou! Jij bent toch nog ruim onder de 40?? Ik moet dan steeds maar denken aan wat een arts van Sikki haar zei dat een relatief jong, gezond lichaam met goede embryootjes toch ook zwanger moet kunnen worden, ik duim voor je! Koosje
Ploon, denk dat het goed is dat je een afspraak in DD hebt staan. Je AMH is laag, maar wat is de waarde van je FSH? Ook belangrijk. Verbaas me dat ze je Puregon geven en geen Menopur, omdat dat meestal bij 'oudere' vrouwen (35+) wordt gegeven en bij vrouwen met 'slechte' eicelkwaliteit. Hopelijk lukt IUI bij je. We zien het op dit topic relatief vaak, dat de degene die zich hier laat melden als eerste zwanger worden . Mijn verhaal is nogal uitgebreid en staat op mijn eigen topicje. Succes meis! En Marjah, hoe is het nu met jou? Al een nieuw plan de campagne of nog gekke bekken aan het trekken... ? Dikke knuff weer en ja, gauw weer thee tijd (of warme choco!). xxxx ook voor de rest!
Dank meiden Wat ontzettend lief dat er hier gegluurd word door allerlei leden van de buurtopics en "oude" topics Ja joh ik ben gewoon nog maar 34 en al bijna uitgerangeerd als potentieel biologisch-eigen-kind-mama . Zelfs Wat een gedoe ook... En ja ik heb er nog 1 ins frier en nog wel de beste van de twee. Ens zelfs de slechtste was op dag 4 een morula. Dus er is nog wat hoop. Weer zo'n 20% kans... Maar zoals sikki zei: hoe vaker je op het doel schiet, hoe groter de kans! Het is allemaal wat. Ik ben ook nog eens ontzettend druk op mijn werk, dus ook daar krijg ik niet veel rust. Over de andere kant kan ik me zo wel lekker bezig houden om emoe te spelen. lekker met mijn kop in het zand ofzo. Maandag avond klieder en kladder club. Was helaas niet echt leuk. We hadden een opdracht om alleen maar met lijnen te werken. NIKS voor mij kwam ik achter. Gistere ook nog thuis gewerkt en daarna dus met manlief ncis zitten kijken. Heerlijk! Al lag ik bij de tweede aflevering meer de binnenkant van mijn oogleden te bekijken, en nu ik dit schrijf bedenk ik me dat dat ook al het geval was tijdens de eerste aflevering. Vandaag wel eventjes rust, maar morgen een drukke dag. 7.00 uur naar een homeopaat/acupunctuur meneer die mijn man aanbevolen kreeg. Ik geloof er niet meer in, want zie wat acupunctuur mij gebracht heeft . maar goed, dit is de eerste keer dat mijn man met zoiets aan komt zetten, dus voor hem wil ik nog wel een poging wagen. dan thuis werken, want ik heb vrijdag een presentatie waar ik ontzettend tegenop zie. 13.00 vriendinnetje komt langs die ik al een eeuwigheid niet gezien heb 14.00 een fotograaf komt langs om wat schilderijen te fotograferen voor een brochure voor een kunstroute. 18.00 buren komen eten en ik weet dus nog niet wat. Moet dus nog ergens in de tussentijd boodschappen halen en koken. Duzzzzzzzz Tijd voor emo?! NEUH ben ik emo: NEUH voel ik me emo: NEUH ben ik blanco: Jah! waarom? Waarom kun je in tijden van volkomen crisis zo rustig en berustend zijn. Dit.... is straks mijn allerlaatste keer dat ik aan de meds ga, en (hopelijk) de laatste keer dat ik wat terug geplaatst krijg. Hopelijk, want je weet maar nooit. Ik heb niet zulke posi gevoelens bij cryo's. Ik ben ook eigenlijk gewoon toe aan hoop. Dat was ik voordat ik aan ECD begon... en nu weer! toe aan een toekomst met wat meer zekerheden. Er is geen lichaam die het af kan laten weten, "alleen maar" ruimte creeeren op de wachtlijst, een moeder die ons "ff" moet kiezen, een bankrekening die groot genoeg blijft, regeltjes die rondom niet mogen veranderen. Tja, en toch is dat zekerderderder. Of pleegzorg, maar daarvoor gaan we over een maandje op cursus. Dan zien we wel verder. Het gezin komt er wel Ik weet het zeker. (Ben zo blij dat ik uit kan zien naar een gezin en niet alleen naar een kindje van onszelf. Zo blij... Maakt mijn/ons leven zoveel gemakkelijker ) Dus hoe gaat het met mij? eigenlijk wel goed! echt? Ja hoor. Lekker aan het vooruit kijken, met af en toe een vlaag van angst voor de komende weken. @ploon: hier iemand met een AMH van 0.39, maar sikki ook en maartje van 0.68, Nataly van 0.1 en zie hun banners! Er is hoop, maar wel MET hulp! Het kan wel zonder, maar de kans is zo klein (WannaBmum, Lin) (toch??? of heb ik het mis???) Ik zou GEEN tijd verspillen aan IUI, maar doorgaan naar DD. Lieve mensen en qua effientie zijn ze best goed. In nederland vond ik het soms nog veel meer tijd kosten dan DD (ookal was het 4 uur heen en 4 uur terug). MAAR: DD is eigenlijk een kliniek voor gevorderden! en dat ben jij nou net niet. Uber S heeft zijn aparte trekjes en is soms niet helemaal te volgen. Bij de een doet ie dit en bij de ander doet ie dat. Maar er is zeker mee te praten (je moet alleen weten waarover te praten) Daarvoor zijn wij er! Tip voor DD: alles op papier zetten en je vooral niet laten opjagen. Alle vragen stellen en dan pas opstappen. Je betaald per minuut en de rekening valt best mee (voor de intake). Verder is het af en toe een fabriek. Wat voor zorgverzekering heb je? Hoop dat je super verzekerd bent, want dan krijg je nog aardig wat terug. Anders is dat ongeveer 1500 euro. Als je alles in DD doet, dan kost het ongeveer 1800 (IVF) en 2300 (ICSI). Doe je echter ook echo's in nederland, dan gat het je nog veel meer geld kosten. Maar je moet kijken wat er zwaarder weegt. En heel belangrijk: laat je niet vertellen op basis van een echo dat je punctie wordt ingepland. Dring standaard aan op een estrogeen meting. Uber S is nog wel eens te enthousiast met echo's plannen. Voor ons POFfers (of pannenkoeken) is het soms fijner om toch nog even langer te wachten. Zo! hier dus een posi figuur over DD, al ben ik niet schwang terug gekomen. Pindakaas. Ook Sikki niet en ook die en die en die niet. Sikki zal dus eerder Gent aanraden (als ik even voor mijn beurt mag spreken). Kus Zie net een nieuw berichtje van Juulz: Ja hoor plan de campagne! als de acupunctuurman morgen zegt dat het allemaal wel goed komt, dan aankomende cyclus die laatste embryo erin knallen en dan over op adoptie (en/of pleegzorg). Gekker bekken: iets minder Handen wapperen: dat ook, maar vooral in de figuurlijke zin @thee tijd: wanneer? of ook na de carnaval, zoals sommige figuren hier in dit topic?
ff vraagje! ik zie nu al twee dames die een afspraak in DD hebben gemaakt en pas eind maart terecht kunnen (een daarvan i.e.g. al in december afspraak gemaakt). Hebben ze een patienten stop? Over een kant: goeso voor de meiden die er lopen andere kant: balen voor de dames die er voor de eerste keer heen willen.
ff vraagje: ander woord voor het gevoel wat je krijgt als je de "credits" krijgt als je iets goed hebt afgerond.... (ben bezig met een presentatie voor mijn werk)
Droppie van man... hij had in zijn agenda de goede datum van acupunctuur opgeschreven, maar steeds tegen mij gezegd dat op donderdag was... gelukkig gisteravond achter gekomen en vanochtend voor de zekerheid de beste man even gebeld (om half 7 stond ik dus al aangekleed) (op mijn vrije dag) Morgen dus nieuwe poging
net Q over de whatsapp over teleurstellingen en het volgende kwam in mijn gedachten: keer op keer, daar kwam hij weer heel veel hoop het verlossende telefoontje de dingetjes die je voelt de kriebels in je buik de dromen in je hoofd de pijntjes en de krampjes het grote niets een grote lege vlek op het plekje van de roze streep daar is hij weer de teleurstelling want ook die... die went Ook teleurstellingen die wennen hoe gek het ook is voor de gek houden kan niet meer of soms toch wel pieken en dalen lees sky high en diepe kraters de diepe kraters voorbij maar de sky is nog steeds heel high te high the sky is the limit mijn dromen gaan uit naar diezelfde sky bereik ik ooit deze limit? hopelijk wel vliegen we naar onze droom door de sky dan pas zijn we compleet de teleurstelling voorbij zo... ff uit de pols geschud
*stil* Ehh, ik ben er ff stil van. Lief Marjah'tje lief... Ik weet ff niet wat ik moet zeggen. Ik zou zo ontzettend veel en graag voor je willen doen. Ik kan helemaal niets, nada noppes. Ik kan alleen zeggen dat ik er voor je ben, je handje vast hou, dat je tegen mij alles mag snarken. Je hebt er zo verdomd weinig aan. Je had trouwens nog helemaal niet verteld dat jullie op pleegzorgcursus gaan. Wat mooi!! Echt!! Al zou ik zó graag willen zeggen áls het aan mij was om te zeggen dat jullie dat helemaal niet 'nodig' gaan hebben, dat die laatste cryo de boeken in gaat 'als het grote wonder...' en zo niet, dat jullie een prachtig Afro Afrikaantje in jullie armen mogen sluiten. Maar jah, ik heb niets te vertellen, alleen te hopen. En daar ga ik dus weer verder mee. En ondertussen, ondertussen houd ik je handje vast. Heel stevig!! Kussie PS ben je al achter het woord? Bedoel je niet heel simpel: complimenten??